Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 149
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 187
    • 188
    • 151 / 188
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    95
    3756
    65553
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagkirk last edited by

      Τι λες τώρα!!!!
      Ανάθεμα τον φόρο πολυτελείας ρε γμτ!
      Αν και το cupra είναι τετρακίνητο νομίζω , το N με τα 250 και τον εξοπλισμό που θα έχει λογικά στα 27.000 είναι ασυναγώνιστο.

      Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Προσθιοκίνητα είναι και τα δύο. Το Cupra μου φαίνεται καλύτερο deal. Πιο δυνατό και περίπου στα ίδια χρήματα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Προσθιοκίνητα είναι και τα δύο. Το Cupra μου φαίνεται καλύτερο deal. Πιο δυνατό και περίπου στα ίδια χρήματα.

          Αμφότερα θεωρούνται μονόδρομος........περί ορέξεως και διαλέγεις,αλλά όπως είπε ο φίλος πιο πρίν,,,,,μαμώ τη φορολογία μας και τα λοιπά xtra τέλη!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            http://www.4troxoi.gr/odigoyme/paroysia ... sta-megara

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Όποιος βρει την τραγωδία στο παραπάνω κείμενο, κερδίζει βραβείο Καββαθά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                ggab last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Όποιος βρει την τραγωδία στο παραπάνω κείμενο, κερδίζει βραβείο Καββαθά...

                Διαβασα το σχολιο σου........

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • monman2
                  monman2 last edited by

                  ''...με αποτέλεσμα να μην κινδυνεύεις να μείνεις εκτός ωφέλιμης περιοχής ισχύος του κινητήρα στην είσοδο της στροφής...''

                  Νομίζω ότι λογικότερο θα ήταν να έγραφαν στην έξοδο της στροφής εκτός αν το ηλεκτρονικό- μπλοκε διαφορικό που εχει to i30N σου επιτρέπει να πατας τέρμα γκάζι από την ...είσοδο

                  Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                  Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Καμία σχέση με όλα αυτά. Απλά κάνει αυτόματο rev-matching, δηλαδή μυτι-τακούνι, το οποίο γίνεται ώστε να μην υπάρχει απότομο φρενάρισμα-μπλοκάρισμα των τροχών στην είσοδο.

                    Ο ΚΚ θα τραβάει τα λίγα μαλλιά που του απέμειναν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kilomeater last edited by

                      Πέρασε ένα μάυρο σενταν, δεν πρόλαβα να δω μοντέλο, αλλά ήταν εξαιρετικό επεξω. Κοιτάω το site τις, μοιάζει με το i40 αλλά φαίνεται άσχημο στις φωτο.

                      Δεύτερο μοντέλο που με εντυπωσιάζει θετικά , μετά το Κονα... Μπράβο η Hyundai!!
                      Άμα βελτιώσει τα εσωτερικά λίγο θα παίζει πολύ γερά για υποψηφιότητα επόμενου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • monman2
                        monman2 last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                        ...

                        Εξηγώ γιατί γίνεται το κατέβασμα γιατί (ιδίως στα τούρμπο) δε θές να μείνεις με ξεφούσκωτη τουρμπίνα πάνω στη στροφή και να σου έρθουν ξαφνικά τα 37 κιλά ροπής στην έξοδο , οσα μπλοκέ και ηλεκτρονικά να έχουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα στην ελληνική άσφαλτο δεν είναι σίγουρο ότι θα σε σώζουν πάντα.

                        Το μύτη - τακούνι εσείς οι πισωκίνητοι πρέπει να το ξέρετε καλά γιατί όντως ο πίσω άξονα μπλοκάρει στα ατσούμπαλα κατεβάσματα και το ESP δεν μπορεί να κάνει και πολλά σε αυτή τη περίπτωση , σε εμπροσθοκίνητο ακόμα και όταν πάει το στροφόμετρο στα κόκκινα πάνω στο κατέβασμα δε μου εχει τύχει μπλοκάρισμα

                        Εντωμεταξύ στην Αυστραλία ' I30 N kills GTI' πιστεύω καταλάβατε πιο

                        Youtube Video

                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Το πρόβλημα είναι αλλού. Στο ότι ο συντάκτης είπε ότι κάνει rev matching για να μην μείνεις εκτός ωφέλιμου φάσματος, κάτι που είναι παντελώς λάθος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Το πρόβλημα είναι αλλού. Στο ότι ο συντάκτης είπε ότι κάνει rev matching για να μην μείνεις εκτός ωφέλιμου φάσματος, κάτι που είναι παντελώς λάθος.

                            http://www.pronews.gr/auto-moto/dokimes ... s-rythmoys
                            Και εδώ το λέει........
                            Τελικά είναι τόσο καλό;;;;με την πρώτη προσπάθεια;;;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Στο άρθρο το pronews το λέει σωστά όμως.

                              'Η λειτουργία Rev matching ρυθμίζει αυτόματα τις στροφές του κινητήρα όταν ο οδηγός μεταβαίνει από μια υψηλότερη σε μια χαμηλότερη ταχύτητα. Συνεπώς, ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, επιτρέπει ομαλότερες ή πιο σπορ μεταβάσεις.'

                              Το rev match είναι μια ξερογκαζιά κατά το κατέβασμα, ώστε οι ΣΑΛ του κινητήρα να συγχρονιστούν με τις ΣΑΛ που θα ανεβάσει όταν μπει η χαμηλότερη σχέση. Αυτό γίνεται ώστε να μην διαταραχθεί η δυναμική συμπεριφορά του πλαισίου από την απότομη επιβράδυνση που θα προκαλούσε η πέδη του κινητήρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                O βασικός λόγος του ρεβ ματς είναι η προστασία των μηχανικών μερών του αυτοκινήτου, μετάδοση και κινητήρας κατά βάση, από φθορές που προκαλούν τα κατεβάσματα ταχυτήτων. Όσο πιο 'άγρια' και άτσαλα τα κατεβάσματα τόσο το χειρότερο.
                                Ένα επίσης όφελος για το αυτοκίνητο που έχει τέτοιο σύστημα ή που το κάνει ο οδηγός σε κάποιο κατέβασμα, είναι η πιο άνετη οδήγηση για τους επιβάτες καθότι αποφεύγονται τα ακούσια 'φρεναρίσματα'.
                                Πιο συνηθισμένο είναι στην οδήγηση μοτοσυκλεττών, εκεί το κάνει ο οδηγός μόνος του.

                                Π.χ. πας με 6η και 130χαω και κατεβάζεις σε 5η, ή γενικά με οποιοδήποτε συνδυασμό ταχυτήτων. Αν αφήσεις το γκάζι το αμάξι θα 'φρενάρει' λίγο και οι στροφές θα ανέβουν. Αν πατήσεις λίγο γκάζι κατά τη διάρκεια της αλλαγής ταχύτητας (ή το κάνει αυτό αυτόματα το αυτοκίνητο), η αλλαγή θα γίνει πιο ομαλά και η ταχύτητα θα παραμείνει στα 130 χαω περίπου στο παράδειγμά μας, παρόλο που έχεις μικρότερη ταχύτητα στο κιβώτιο.

                                Το δείχνει στο βίδεο στο 370Ζ που πρώτο έβαλε το σύστημα στο λογισμικό του, τώρα έχουν μέχρι και λίμο.

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ισχύει κι αυτό που λες περί φθοράς, αλλά ο πρωταρχικός λόγος είναι είναι αυτός που είπα. Στο 3ο λεπτό:

                                  Youtube Video

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Το είδες το βίδεο? Στο 2:53 λέει:
                                    ''the first reason is that you gonna have less wear''

                                    Όμως, ΔΕΝ υπάρχει first reason ή second. Αυτό το καθορίζει το προφίλ χρήσης, το οποίο διαφέρει ανά περίπτωση.

                                    Σε ένα αγωνιάρικο ή γλήγορο αυτοκίνητο μπορεί να είναι το να πας γλήγορα no matter what. Tο rev match εδώ σου εξασφαλίζει το πιο ομαλό κατέβασμα ταχυτήτων και τη μηδαμινή χρονοτριβή και δευτερευόντως κάποια άλλα πράγματα.
                                    Σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο, ή καλύτερα σε καθημερινές συνθήκες μετακίνησης, ο πρωταρχικός λόγος είναι το να έχω λιγότερες φθορές σε βάθος χρόνου, με δεύτερο το να είμαι άνετος, όλα τα άλλα έπονται, αν υπάρχουν καν δηλαδή.
                                    Σε μία λίμο, ο πρωταρχικός λόγος είναι η άνεση στη μετακίνηση, χωρίς τραντάγματα, βουίσματα και μπρουμουτίσματα. Όλα τα άλλα έπονται, αν υπάρχουν καν δηλαδή.
                                    Σε μία μοτοσυκλέττα που οδηγείται γλήγορα μπορεί να είναι και το να μη φας τα μούτρα σου με πτώση ή εκτροπή σε κάποια στροφή ή γενικά αλλαγή πορείας στην οποία για να είσαι ασφαλής πρέπει να κάνεις κάμποσα κατεβάσματα όσο το δυνατό πιο ομαλά.Όλα τα άλλα έπονται.

                                    Τέσσερεις τρόποι οδήγησης, τέσσερεις διαφορετικές προτεραιότητες για να κάνεις, ή να έχεις (αυτόματο) rev match.
                                    Και μπορεί να υπάρχουν κι άλλοι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Επειδή το είδα, λέει ότι 'the most important benefit is that you are not going to upset the balance of the car'.

                                      Σε καθημερινή οδήγηση δεν έχει κανένα νόημα, μπορείς να κατεβάζεις γλυκά κι αργά ταχύτητες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Δες και την επόμενη φράση που πάλι δεν είδες, αμέσως μετά στο 3:10 'So in racing...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Μην γίνεσαι εκνευριστικός. Φυσικά και είναι αγωνιστική τεχνική και για αυτό χρησιμοποιείται στην γρήγορη οδήγηση, εντός κι εκτός πίστας. Δεν είδες που έγραψα ότι σε καθημερινή οδήγηση δεν έχει νόημα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • V
                                            vagkirk last edited by

                                            https://www.carthrottle.com/post/the-br ... really-is/

                                            By about the third corner in the i30 N though, the newbie smacked down the Cupra R with a demonstration of ludicrous capability. Listen carefully, because what I’m about to say is a very big deal: the Hyundai’s front end is better than the Seat’s. Yes, the car that’s the best-ever version of an already very good performance car, which comes from a company that’s been building awesome hot hatches for years, isn’t quite as good as something built by a firm which not so long ago was churning out generic dross like the Accent. How the hell has this happened?

                                            Παντού το εκθειάζουν παιδιά ως το απόλυτο fun to drive , απίστευτη δουλειά από τον πρώην της M , σε συνέντευξη του μου άρεσε πολύ ο τύπος , έλεγε πως δεν ήθελαν να φτιάξουν το πιο γρήγορο η το πιο σπορ αυτοκίνητο αλλά το πιο fun to drive με προσιτή τιμή για νεαρούς οδηγούς που δεν διαθέτουν μεγάλο budget γι'αυτό και χρησιμοποίησαν in house λύσεις για φρένα , καθίσματα κλπ αντί να απευθυνθούν στην brembo , recaro κλπ.

                                            Αν δείτε έχει τα πάντα από hardware , δεν χρειάζεται τίποτα από αναρτήσεις , φρένα , διαφορικό , τεράστια παραμετροποίηση με όλους τους δυνατούς συνδιασμούς , απίστευτο ήχο από τις εξαγωγές , κορυφαίο τιμόνι .

                                            Και όλα αυτά σε τιμή κορυφαία και ... οικογενειακό πακέτο που θα μπορούσε με λιγη προσπάθεια να περάσει απαρατήρητος ο χαρακτήρας του από ανυποψίαστες συζύγους.

                                            Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα καλύτερο στα 28.000 , αξίζει μέχρι και το τελευταίο σεντ.

                                            Όποιος θέλει να γίνει ο άντρας της χρονιάς του φόρουμ ιδού η ευκαιρία.

                                            Μοναδικό αρνητικό ο φόρος πολυτελείας γμτ.

                                            Youtube Video

                                            Youtube Video

                                            Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 151 / 188
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr