May 5, 2018, 6:12 AM

Τα φρένα ζεσταίνονταν και άρχιζαν να χτυπάνε στο φρενάρισμα (λόγω μεταφοράς υλικού στους δίσκους), οπότε υπήρξαν διάφορες 'λύσεις' από τη Mazda, αλλαγή τακάκια και δίσκοι, καινούριες 'κιθάρες', κάποια στιγμή έβαζαν performance τακάκι και τρυπητούς !! δίσκους. Είχαμε ολόκληρη ιστορία με αυτό, εγώ το τράβηξα όσο μπορούσα με Mazda Japan και Mazda Europe.

Ο δίσκος ήταν πολύ μαλακός, κυρίως για ομαλή οδήγηση και εύκολα σταμάτα-ξεκίνα, οπότε αν το πάταγες, και ακόμα περισσότερο αν έμπαινε πρόγραμμα, παρέδινε πνεύμα πολύ εύκολα, μύριζε, κάπνιζε κλπ. Δυστυχώς πέραν της αλλαγής με ίδιο, δεν υπήρχε άλλη λύση...