-
Πουλατα και τα δύο και πάρε ένα υβριδικό για τα πολλά χλμ και ένα γκαζιαρικο τουρμπακι που να μην το ακουμπά η γυναίκα για να νιώθεις και λίγο A male. Τι τα χρωστάς ακόμα στις τράπεζες;...καλά δεν εχεις μια 50αρα στην άκρη για να αλλάζεις αμάξια κατά πως βαρανε τα τελια οι αυτοκινητοβιομηχανίες; Τσ τσ...φτωχουλη...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Πουλατα και τα δύο και πάρε ένα υβριδικό για τα πολλά χλμ και ένα γκαζιαρικο τουρμπακι που να μην το ακουμπά η γυναίκα για να νιώθεις και λίγο A male. Τι τα χρωστάς ακόμα στις τράπεζες;...καλά δεν εχεις μια 50αρα στην άκρη για να αλλάζεις αμάξια κατά πως βαρανε τα τελια οι αυτοκινητοβιομηχανίες; Τσ τσ...φτωχουλη...Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θεούλης!!!!
-
Εγώ θα δε θα πω κάτι....αφηνω τη φώτο να μιλαει
-
Σε λυπάμαι...
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Εγώ θα δε θα πω κάτι....αφηνω τη φώτο να μιλαειΕσύ τι έχεις περίπτερο ή λαδιερα; Καλά δεν σου περισσεύει μία 300 άρα το μήνα για καύσιμο;....
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εντάξει, επειδή τα τελευταία χρόνια ο κόσμος έχει ζοριστεί οικονομικά, έχει αναχθεί η οικονομία καυσίμου σε μέγιστο κριτήριο. Αν κάνατε λίγα χιλιόμετρα, αν ζούσατε σε μια άλλη χώρα που το καύσιμο ήταν σημαντικά φτηνότερο, ή αν σας πλήρωνε πχ το αφεντικό την βενζίνη, δε νομίζω να υπάρχε πολύ συζήτηση στο θέμα.
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Εντάξει, επειδή τα τελευταία χρόνια ο κόσμος έχει ζοριστεί οικονομικά, έχει αναχθεί η οικονομία καυσίμου σε μέγιστο κριτήριο. Αν κάνατε λίγα χιλιόμετρα, αν ζούσατε σε μια άλλη χώρα που το καύσιμο ήταν σημαντικά φτηνότερο, ή αν σας πλήρωνε πχ το αφεντικό την βενζίνη, δε νομίζω να υπάρχε πολύ συζήτηση στο θέμα.Πολύ σωστή τοποθέτηση! Είμαι χαρούμενος γιατί ανακαλύψαμε τον τροχό μέσα από γόνιμο διάλογο.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Άλλος επιλέγει γκάζι, άλλος ροπή, άλλος χώρους άλλος οικονομία άλλος εμφάνιση άλλος προσπαθεί να συνδυάσει όσο περισσότερα μπορεί με τα λεφτά που διαθέτει. Κριτήρια επιλογής πολλά και με επιχειρήματα όλα. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν και καλά κάποιοι θεωρούν ότι σε κάθε κουβέντα θα πρέπει να επιβάλουν την ΑΛΉΘΕΙΑ τους που θεωρούν ότι είναι πανανθρώπινη και πρέπει να την ασπαστούν όλοι! Δλδ σε αυτό το φόρουμ έχουμε διαβάσει από την γνωστή κλίκα που ποστάρει ο ένας πίσω από τον άλλο τόσες πολλές φορές για τις λαδιερες και τα περίπτερα suv και ποσό κουτοί είναι όλοι αυτοί που τρώνε παντόφλα και αγοράζουν ότι αρέσει στην γυναίκα τους που έχουν καταντήσει πιο γραφικοί και από τα σοκάκια της Μυκόνου....Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το πρόβλημα είναι όταν κάποιοι προσπαθούν να διαστρεβλώσουν την αλήθεια και να κάνουν το άσπρο-μαύρο και μετά αρχίζουν για πεθερούς-βενζινάδες κλπ, ως το μόνο επιχείρημα. Επίπεδο γραφικότητας: Μονεμβάσια!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Άλλος επιλέγει γκάζι, άλλος ροπή, άλλος χώρους άλλος οικονομία άλλος εμφάνιση άλλος προσπαθεί να συνδυάσει όσο περισσότερα μπορεί με τα λεφτά που διαθέτει. Κριτήρια επιλογής πολλά και με επιχειρήματα όλα. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν και καλά κάποιοι θεωρούν ότι σε κάθε κουβέντα θα πρέπει να επιβάλουν την ΑΛΉΘΕΙΑ τους που θεωρούν ότι είναι πανανθρώπινη και πρέπει να την ασπαστούν όλοι! Δλδ σε αυτό το φόρουμ έχουμε διαβάσει από την γνωστή κλίκα που ποστάρει ο ένας πίσω από τον άλλο τόσες πολλές φορές για τις λαδιερες και τα περίπτερα suv και ποσό κουτοί είναι όλοι αυτοί που τρώνε παντόφλα και αγοράζουν ότι αρέσει στην γυναίκα τους που έχουν καταντήσει πιο γραφικοί και από τα σοκάκια της Μυκόνου....
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το πρόβλημα είναι όταν κάποιοι προσπαθούν να διαστρεβλώσουν την αλήθεια και να κάνουν το άσπρο-μαύρο και μετά αρχίζουν για πεθερούς-βενζινάδες κλπ, ως το μόνο επιχείρημα. Επίπεδο γραφικότητας: Μονεμβάσια!!!
Την αλήθεια σου για να εξηγουμαστε σωστά; Ή κατέχεις την ΑΛΉΘΕΙΑ;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Την τεχνικά τεκμηριωμένη αλήθεια. Ότι ένας αντίστοιχος βενζινοκινητήρας είναι 'καθαρότερος', δίνει καλύτερες επιδόσεις και έχει πιο ομαλή λειτουργία με χαμηλότερο θόρυβο (και καλύτερη χροιά). Ξηγηθήκαμε τώρα;
-
Το 'αντίστοιχος' πως το εννοείς; Αν μιλάμε για ίδιο κυβισμό σίγουρα έχει καλύτερες επιδόσεις αλλά δύσκολα τον κόβω για 'καθαρότερο'. Αν μιλάμε για ίδια ιπποδύναμη δεν έχει (προφανώς) καλύτερες επιδόσεις ούτε είναι σίγουρα 'καθαρότερος'. Προφανώς και ο βενζίνης είναι παντού και πάντα 'πιο ομαλή λειτουργία με χαμηλότερο θόρυβο (και καλύτερη χροιά)'. Αλλά για τον οδηγό που κάνει πολλά χλμ την ημέρα, απάντηση η βενζίνη ακόμη δεν έχει δώσει και ούτε πρόκειται (από μόνη της, μόνο σε υβριδικό).
-
Αντίστοιχο σε κυβισμό. Και φυσικά οι βενζινοκινητήρες είναι καθαρότεροι, καθώς εκπέμπουν λιγότερα NOx και PPA, τα οποία είναι τοξικά για τον άνθρωπο. Αντίθετα εκπέμπουν περισσότερο CO2, το οποίο είναι αδρανές αέριο, εντελώς ακίνδυνο για τους έμβιους οργανισμούς.
Η οικονομικότερη λύση πάντως είναι το φυσικό αέριο, με τα πλεονεκτήματα των βενζινοκινητήρων, απλά με ελαφρώς μειωμένη απόδοση.
-
Ρε παιδιά γιατι κολλάτε 'αυτιστικά' σε κάποιες απόψεις;
Ολοι καταλαβαίνουμε το λόγο που εμμένετε στα πετρέλαια και δίκιο έχετε γιατι ζούμε σε δύσκολους οικονομικά καιρούς, αλλά ότι δεν έχουν την ιδια αμεσότητα σε δύναμη και είναι περισσότερο τοξικοί για τον άνθρωπο είναι πέραν πάσης αμφιβολίας!Απολαύστε υπεύθυνα λοιπόν και μην κουνάτε το δάχτυλο! Στην τελική είναι και εγωιστικό να ελαφρύνει η δική σας μόνο τσέπη αλλά να γαμιέται η υγεία όλων!
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Εγώ θα δε θα πω κάτι....αφηνω τη φώτο να μιλαει
Εσύ τι έχεις περίπτερο ή λαδιερα; Καλά δεν σου περισσεύει μία 300 άρα το μήνα για καύσιμο;....
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ με τη λαδιερα με 2 άτομα με βάρος αυτοκινήτου πάνω από 1600 κιλά πετυχαίνω αυτή τη κατανάλωση. Σίγουρα εκπέμπω λιγότερα καυσαέρια από βενζίνης με τέλει μέρους καταλύτες η ταξιτζήδες με πετρέλαιο θέρμανσης και βγαλμένα dpf.
Άραγε ένα βενζίνης με 8 λίτρα κατανάλωση στα 100 δε βγάζει περισσότερο καυσαέριο καιγοντας τα διπλά καύσιμα? Ειλικρινά δε ξερω -
Η μεγάλη προσπάθεια πάντως είναι η μείωση του αδρανούς CO2. Αυτό χωρίς την χρήση πετρελαιοκινητήρων ή υβριδικών βενζινοκινητήρων και πάντως με τους τρέχοντες βενζινοκινητήρες μόνο, δεν μπορεί να γίνει. Ούτε επίσης θα γίνει αν κάνουμε όλα τα αυτοκίνητα ηλεκτρικά και καίμε 3 Μεγαλοπόλεις για να τα φορτίσουμε.
-
Ο χρήστης fiverg έγραψε:
Η μεγάλη προσπάθεια πάντως είναι η μείωση του αδρανούς CO2. Αυτό χωρίς την χρήση πετρελαιοκινητήρων ή υβριδικών βενζινοκινητήρων και πάντως με τους τρέχοντες βενζινοκινητήρες μόνο, δεν μπορεί να γίνει. Ούτε επίσης θα γίνει αν κάνουμε όλα τα αυτοκίνητα ηλεκτρικά και καίμε 3 Μεγαλοπόλεις για να τα φορτίσουμε.Και λίγα έγραψες...
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Αραγε ένα βενζίνης με 8 λίτρα κατανάλωση στα 100 δε βγάζει περισσότερο καυσαέριο καιγοντας τα διπλά καύσιμα? Ειλικρινά δε ξερωΕκπέμπουν περισσότερο CO2. Λιγότερους τοξικούς ρύπους όμως.
Η μεγάλη προσπάθεια πάντως είναι η μείωση του αδρανούς CO2.
Για αυτό απαγορεύουν τα ντίζελ στην μία πόλη μετά την άλλη;
Τέλος πάντων, είμαστε off topic, οπότε ας το λήξουμε εδώ.
-
Κύττα να δεις που με το 1.6 1.6 DDis Vitara έχω λιγότερη αμεσότητα στο γκάζι και μολύνω περισσότερο από π.χ. μια sDrive 1.5 turbo...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αραγε ένα βενζίνης με 8 λίτρα κατανάλωση στα 100 δε βγάζει περισσότερο καυσαέριο καιγοντας τα διπλά καύσιμα? Ειλικρινά δε ξερω
Εκπέμπουν περισσότερο CO2. Λιγότερους τοξικούς ρύπους όμως.
Η μεγάλη προσπάθεια πάντως είναι η μείωση του αδρανούς CO2.
Για αυτό απαγορεύουν τα ντίζελ στην μία πόλη μετά την άλλη; [emoji38]
Τέλος πάντων, είμαστε off topic, οπότε ας το λήξουμε εδώ.
Η απαγόρευση δλδ που ΘΑ γίνει δεν εκπορεύεται δλδ από συμφέροντα συγκεκριμένων αυτοκινητοβιομηχανίων; Μετά όσο για την πράσινη συνείδηση των κατόχων βενζίνης θα ήθελα να ήξερα ποιος επιβαρύνει περισσότερο. Αυτός που καίει 5λ ντίζελ ή αυτός με τα 10 λ βενζίνη;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ρε παιδιά γιατι κολλάτε 'αυτιστικά' σε κάποιες απόψεις;
Ολοι καταλαβαίνουμε το λόγο που εμμένετε στα πετρέλαια και δίκιο έχετε γιατι ζούμε σε δύσκολους οικονομικά καιρούς, αλλά ότι δεν έχουν την ιδια αμεσότητα σε δύναμη και είναι περισσότερο τοξικοί για τον άνθρωπο είναι πέραν πάσης αμφιβολίας!Απολαύστε υπεύθυνα λοιπόν και μην κουνάτε το δάχτυλο! Στην τελική είναι και εγωιστικό να ελαφρύνει η δική σας μόνο τσέπη αλλά να γαμιέται η υγεία όλων!
Κοίτα να δεις που οι τουρμπατοι βενζινοκίνητοι των 10λ/100 είναι οικολογικοτεροι των σύγχρονων euro 6d diesel των 5λ/100
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
SUV/Crossovers Forum