-
Το καλό είναι πως το αυτοκίνητο με τον συγκεκριμένο κινητήρα είτε φορτωμένο ή όχι μπορεί να διατηρεί μια σταθερή συμπεριφορά. Αν ο φίλος είναι συντηρητικός οδηγός πιθανότατα δεν θα δυσκολευτεί να προσαρμόσει την οδήγησή του με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αλλωστε και το προηγούμενο - τρέχον; δεν έβαζε φωτιά στην άσφαλτο.
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
θελω diesel τα 1000TFSI έχω ακούσει για θέματα .Το a3 συην ίδια τιμή με την a class είναι γυμνο .Μήπως να δεις και τα Megane, Golf???
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Το καλό είναι πως το αυτοκίνητο με τον συγκεκριμένο κινητήρα είτε φορτωμένο ή όχι μπορεί να διατηρεί μια σταθερή συμπεριφορά. Αν ο φίλος είναι συντηρητικός οδηγός πιθανότατα δεν θα δυσκολευτεί να προσαρμόσει την οδήγησή του με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αλλωστε και το προηγούμενο - τρέχον; δεν έβαζε φωτιά στην άσφαλτο.το a3 είχε χαμηλότερη ροπή αλλά 0-100 στα 11,9.Ειμαι οδηγός πόλης και εκτός πόλης μέση ταχύτητα 120-130
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
θελω diesel τα 1000TFSI έχω ακούσει για θέματα .Το a3 συην ίδια τιμή με την a class είναι γυμνο .
Μήπως να δεις και τα Megane, Golf???
καλη πρόταση με καλή κατανάλωση είναι τα 1000tfsi αλλά έχω ακούσει για θέματα .Τo Megane δεν μου αρέσει και από vw δεν έχω καλές αναμνήσεις .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Όπως το περιγράφεις (τρόπος και ρυθμοί που κινείσαι) για εμένα τότε δεν είναι άσχημη επιλογή. Άλλωστε προσωπικά εμένα μου αρέσει πολύ το αυτοκίνητο αυτό. Με ποιότητα MERC, τεχνολογία Merc και κινητήρα για 300000 χλμ τουλάχιστον αλλά και περισσότερα δίχως προβλήματα. Επίσης οι χώροι του δεν νομίζω να έχουν τρανταχτές διαφορές από του Α3 που έχεις. Από εμένα αν σου κάνει μην ακούς κανένα.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Όπως το περιγράφεις (τρόπος και ρυθμοί που κινείσαι) για εμένα τότε δεν είναι άσχημη επιλογή. Άλλωστε προσωπικά εμένα μου αρέσει πολύ το αυτοκίνητο αυτό. Με ποιότητα MERC, τεχνολογία Merc και κινητήρα για 300000 χλμ τουλάχιστον αλλά και περισσότερα δίχως προβλήματα. Επίσης οι χώροι του δεν νομίζω να έχουν τρανταχτές διαφορές από του Α3 που έχεις. Από εμένα αν σου κάνει μην ακούς κανένα.duster diesel έχεις;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ναι. Το facelift του 2014 και έχω ήδη γράψει 115000 απρόσκοπτα χλμ.
-
Είναι το 3ο θέμα που ανοίγεις για την Α class 160d....είναι ξεκάθαρο ότι αυτό το αυτοκίνητο θέλεις! Οπότε αγόρασέ το και άσε τις δικές μας γνώμες...αφού σου αρέσει, τι σημασία έχει τι λέμε εμείς??
Προσωπικά δεν θα το αγόραζα με τίποτα, αλλά γούστα είναι αυτά.
-
Δεν θα το αγόραζες από ποια άποψη από άλογα ;χώρους η ότι άλλαξε το μοντέλο ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Ναι. Το facelift του 2014 και έχω ήδη γράψει 115000 απρόσκοπτα χλμ.αρε φοράς την ίδια με τη Mercedes .dpf και φίλτρα που λένε όλα οκ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Φιλε ils προβληματα οι χιλιαρηδες tfsi δεν εχουν,αυτα που εχεις ακουσει ισχυουν για τους παλαιοτερους 1.2 tfsi,1.4 tfsi και μονο.Ολα τα υπολοιπα ειναι παραπληροφορηση ετσι για να κανουμε προπαγανδα στο vag.Αποδειξη για αυτο που λεω ειναι η πρωτη θεση του vag στην Ευρωπη.Δεν νομιζω οτι οι Ευρωπαιοι ειναι τοσο βλακες ωστε να αγοραζουν προβληματικα αυτοκινητα.
Παντως για το ερωτημα σου,αν και δεν εχω οδηγησει A-class,αν ημουν στη θεση σου θα προτιμουσα το Megane ομορφοτερο,ελαφυτερο,πιο ανετο και φθηνοτερο και σε αγορα και σε κοστος χρησης.Και φυσικα με τον ιδιο κινητηρα.Οποτε ποιος ο λογος να στραφεις στη A-class εκτος και αν γουσταρεις να εχεις το αστερι στο καπο σου. -
Φοβερό επιχείρημα. Λες και όταν έβγαζαν τα προβληματικά 1.2, 1.4, 2.0tfsi, dsg κτλ δεν τα αγόραζαν οι Ευρωπαίοι.
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Δεν θα το αγόραζες από ποια άποψη από άλογα ;χώρους η ότι άλλαξε το μοντέλο ;Για πολλούς λόγους,
αντικειμενικούς:- Είναι πάρα πολύ αδύναμο και αργό
- Είναι υπερτιμημένο
- Είναι παλιό
- Στην συγκεκριμένη έκδοση είναι ένα μέτριο αυτοκίνητο χωρίς κάποιο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών (εκτός από το σήμα για όσους μετράει)
- Μέτριους χώρους
και υποκειμενικούς:
- δεν μου αρέσει ιδιαίτερα
- το βρήκα μέτριο ποιοτικά
- δεν μου αρέσει το εσωτερικο του
-
Ο χρήστης ad276 έγραψε:
Φιλε ils προβληματα οι χιλιαρηδες tfsi δεν εχουν,αυτα που εχεις ακουσει ισχυουν για τους παλαιοτερους 1.2 tfsi,1.4 tfsi και μονο.Ολα τα υπολοιπα ειναι παραπληροφορηση ετσι για να κανουμε προπαγανδα στο vag.Αποδειξη για αυτο που λεω ειναι η πρωτη θεση του vag στην Ευρωπη.Δεν νομιζω οτι οι Ευρωπαιοι ειναι τοσο βλακες ωστε να αγοραζουν προβληματικα αυτοκινητα.
Παντως για το ερωτημα σου,αν και δεν εχω οδηγησει A-class,αν ημουν στη θεση σου θα προτιμουσα το Megane ομορφοτερο,ελαφυτερο,πιο ανετο και φθηνοτερο και σε αγορα και σε κοστος χρησης.Και φυσικα με τον ιδιο κινητηρα.Οποτε ποιος ο λογος να στραφεις στη A-class εκτος και αν γουσταρεις να εχεις το αστερι στο καπο σου.γιατι το Megane δεν μου αρεσει
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δεν θα το αγόραζες από ποια άποψη από άλογα ;χώρους η ότι άλλαξε το μοντέλο ;
Για πολλούς λόγους,
αντικειμενικούς:- Είναι πάρα πολύ αδύναμο και αργό
- Είναι υπερτιμημένο
- Είναι παλιό
- Στην συγκεκριμένη έκδοση είναι ένα μέτριο αυτοκίνητο χωρίς κάποιο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών (εκτός από το σήμα για όσους μετράει)
- Μέτριους χώρους
και υποκειμενικούς:
- δεν μου αρέσει ιδιαίτερα
- το βρήκα μέτριο ποιοτικά
- δεν μου αρέσει το εσωτερικο του
ψαχνω αυτοκίνητο με καλο εξοπλισμό με μεταλλικό χρωμα να καίει 5-6 λίτρα με χωρους πάνω κάτω σαν το Audi A3 που έχω και όχι πάνω από 22000e με το κλειδί στο χέρι .Το βασικό θέμα μου όμως είναι η κατανάλωση αρα πρέπει να πάω σε diesel υβριδικό η 1000tfsi.Τα υβριδικά της toyota δεν μου αρέσουν το a3 diesel βγαίνει 26500 και ο χίλιαρης 24000 με φτωχό σε σχέση με το Α class εξοπλισμό .Επισης ψάχνω αμάξι να περάσουν 10 χρονια και να μου αρέσει ακόμα με το a3 μετά από 12 χρονια έτσι αισθάνομαι .Το a class μου αρέσει σε σχέση με τον ανταγωνισμό .Το νέο που βγήκε δεν νου αρέσει κυριως μέσα Το βασικό ζητούμενο όμως είναι η τιμή σε αυτή τη τιμή και με αυτό τον εξοπλισμό που θέλω να το πάω απλά δεν βρίσκω και πριν κανα χρόνο το συγκεκριμένο έκανε γύρω στα 25000 με διαφορά τιμής τα 950e σε σχέση με την 180 για αυτό πήραν πολλοί την 180.Η άλλη λύση είναι να κρατήσω αυτό που έχω αλλά με 170000χλμ -285 τέλη κυκλοφορίας και 200e βεντζηνα το μήνα και νε κανα 1000αρικο μαζέματα που θέλει τι να το κάνω άλλο .Εχω βρει να το δώσω 5000 Αρα από τη τσέπη μου δίνω 17000 cash χωρίς δόσεις παίρνω ένα καλο στα μάτια μου αυτοκίνητο .Τωρα αν κοιτάξω αλλά που μου αρέσουν είναι σε άλλη κατηγορία σε αλλά χρήματα και πρέπει να πάω με δοσεις επιτόκια κτλ.Το Audi είχα σκάσει 22000 πριν 12 χρονια με 4 χρονια άτοκα πλήρωνα 300 μήνα και μου φαινόταν τώρα με παιδί σκάω 17000 και δεν χρωστάω σε κανέναν .Δηλαδη είναι και ποσά διαθέτω σε αυτά τα χρήματα σεν έχεις πολλές επιλογές και το έχω ψάξει πολύ και επιλογές λέω βα μου αρέσουν
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Επιλογές έχεις πάρα πολλές (καμια 20αρια έτσι στα γρήγορα), το θέμα όμως (όπως έγραψα και πιο πριν) είναι αρέσει ΣΕ ΕΣΕΝΑ!! Από όλα αυτά που έχει γράψει τόσες ημέρες, είναι ξεκάθαρο ότι η Α160d είναι το αυτοκίνητο που σου αρέσει (και μόνο αυτό καταλαβαίνω εγώ) σε αυτά τα χρήματα. Οπότε δεν έχει και πολύ νόημα όλη αυτή η κουβέντα (σαν να ψάχνεις να δικαιολογήσεις στον εαυτό σου αυτή την αγορά ενώ ΔΕΝ χρειάζεται...αυτό γουστάρεις, αυτό αγοράζεις!!), γιατί ότι και να σου έχει προταθεί το έχεις απορρίψει (και καλά κάνεις αφού δεν σου αρέσει).
Οπότε προχώρα και μην κοιτάς πίσω...κάνε το κέφι σου! -
Σωστος ο Φανης!!! Απο εκει και μετα μιας και ρωτησες φιλε μου δεν εχει προβληματα ο κινητηρας αυτος. Ειναι ο πλεον δοκιμασμενος απο καθε αποψη. Φανη τα σεβη μου.
-
Ευχαριστώ Σπύρο!
π.χ σε αυτά τα χρήματα παίζει και η Τζιουλέτα, η οποία είναι πολύ καλύτερη (σε όλα) από την συγκεκριμένη a class....εάν όμως δεν αρέσει στον φίλο μας, ότι και να λέμε εμείς περιττεύει! -
Πρέπει να πάρει αυτό που του αρέσει να βλεπει
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Πρέπει να πάρει αυτό που του αρέσει να βλεπειΑκριβώς!
ΥΓ: Αν και ως οδηγοί δεν βλέπουμε το αυτοκίνητο μας... Οπότε να του αρέσει και το εσωτερικό θα προσθέσω εγώ.
Mercedes A-class 2012