-
Κι εγώ λοιπόν σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου μιας και το Fabia αν και 'σκυλί' δεν είναι και το ιδανικότερο για τετραμελή οικογένεια.Γυρνοντας λοιπόν στις αντιπροσωπείες και βλέποντας τα μοντέλα είμαι ανάμεσα σε Skoda Karoq 1,0,Suzuki S-cross 1,0,Nissan Qasqai 1,2,Vw T-roq 1,0.Οι προτεραιότητες μου είναι οι χώροι (Κάτι που δεν έχω στο Fabia), αξιοπιστία και κόστος λειτουργίας.Θα ήθελα τις γνώμες σας και τις παρατηρήσεις σας για τα μοντέλα αυτά και αν έχετε να προτείνετε κάτι άλλο το συζητάμε
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κι εγώ λοιπόν σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου μιας και το Fabia αν και 'σκυλί' δεν είναι και το ιδανικότερο για τετραμελή οικογένεια.Γυρνοντας λοιπόν στις αντιπροσωπείες και βλέποντας τα μοντέλα είμαι ανάμεσα σε Skoda Karoq 1,0,Suzuki S-cross 1,0,Nissan Qasqai 1,2,Vw T-roq 1,0.Οι προτεραιότητες μου είναι οι χώροι (Κάτι που δεν έχω στο Fabia), αξιοπιστία και κόστος λειτουργίας.Θα ήθελα τις γνώμες σας και τις παρατηρήσεις σας για τα μοντέλα αυτά και αν έχετε να προτείνετε κάτι άλλο το συζητάμε
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κι εγώ λοιπόν σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου μιας και το Fabia αν και 'σκυλί' δεν είναι και το ιδανικότερο για τετραμελή οικογένεια.Γυρνοντας λοιπόν στις αντιπροσωπείες και βλέποντας τα μοντέλα είμαι ανάμεσα σε Skoda Karoq 1,0,Suzuki S-cross 1,0,Nissan Qasqai 1,2,Vw T-roq 1,0.Οι προτεραιότητες μου είναι οι χώροι (Κάτι που δεν έχω στο Fabia), αξιοπιστία και κόστος λειτουργίας.Θα ήθελα τις γνώμες σας και τις παρατηρήσεις σας για τα μοντέλα αυτά και αν έχετε να προτείνετε κάτι άλλο το συζητάμε
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Φίλε μου, αν θέλεις αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης (λειτουργίας δεν ξέρω διότι δεν ξέρω τις καταναλώσεις τους), τότε από τα παραπάνω πας στα Ιαπωνικά και περισσότερο στο Suzuki που έχει 7(!) χρόνια εγγύηση!
Αν θες χώρους, τότε πας στο Skoda που αν θυμάμαι καλά, από τα παραπάνω είναι απείρως πιο άνετο.
Εσένα πιο σου κάθεται πιο καλά στο μάτι; Τα έχεις οδηγήσει; Επίσης έχουν και αρκετή διαφορά στις τιμές ή στον εξοπλισμό που φέρουν (με το Suzuki πάλι να προπορεύεται εδώ) ή στην 'προσλαμβάνουσα' ποιότητα (ωραίος όρος btw, εδώ μέσα κάπου τον τσίμπησα ) με το Skoda και το Nissan να υπερτερούν (το t-roc δεν το έχω δει ποτέ από μέσα). -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Φίλε μου, αν θέλεις αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης (λειτουργίας δεν ξέρω διότι δεν ξέρω τις καταναλώσεις τους), τότε από τα παραπάνω πας στα Ιαπωνικά και περισσότερο στο Suzuki που έχει 7(!) χρόνια εγγύηση!
Αν θες χώρους, τότε πας στο Skoda που αν θυμάμαι καλά, από τα παραπάνω είναι απείρως πιο άνετο.
Εσένα πιο σου κάθεται πιο καλά στο μάτι; Τα έχεις οδηγήσει; Επίσης έχουν και αρκετή διαφορά στις τιμές ή στον εξοπλισμό που φέρουν (με το Suzuki πάλι να προπορεύεται εδώ) ή στην 'προσλαμβάνουσα' ποιότητα (ωραίος όρος btw, εδώ μέσα κάπου τον τσίμπησα [emoji38] ) με το Skoda και το Nissan να υπερτερούν (το t-roc δεν το έχω δει ποτέ από μέσα).Φίλε σαργε η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα την αναζήτηση μου από την Skoda μιας και μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και επειδή το Fabia 12 χρόνια τώρα με έχει βγάλει ασπροπροσωπο.Αυτο που με έριξε ήταν ο φτωχός εξοπλισμός του στην αρχική έκδοση και το πόσο ανεβαίνει η τιμή αν θες να βάλεις 2-3 πραγματακια ακόμα καθώς και το υψηλό επιτόκιο 7,9%.Ετσι λοιπόν ψάχνω και τα υπόλοιπα.Το Qasqai με κέρδισε λόγω εξοπλισμού(όπως και το scross)και του χαμηλότερου επιτοκίου 5,9%.Εμφανισιακα μου αρέσουν και τα 2 περισσότερο από το Suzuki χωρίς όμως να το αποκλείω.Εχω οδηγήσει μόνο το Karoq μέχρι στιγμής και περιμένω test drive με το Qasqai.Το Suzuki δεν ήταν διαθέσιμο για test drive το 1000αρι που με ενδιαφέρει
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης sailor247 έγραψε:
Φίλε μου, αν θέλεις αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης (λειτουργίας δεν ξέρω διότι δεν ξέρω τις καταναλώσεις τους), τότε από τα παραπάνω πας στα Ιαπωνικά και περισσότερο στο Suzuki που έχει 7(!) χρόνια εγγύηση!
Αν θες χώρους, τότε πας στο Skoda που αν θυμάμαι καλά, από τα παραπάνω είναι απείρως πιο άνετο.
Εσένα πιο σου κάθεται πιο καλά στο μάτι; Τα έχεις οδηγήσει; Επίσης έχουν και αρκετή διαφορά στις τιμές ή στον εξοπλισμό που φέρουν (με το Suzuki πάλι να προπορεύεται εδώ) ή στην 'προσλαμβάνουσα' ποιότητα (ωραίος όρος btw, εδώ μέσα κάπου τον τσίμπησα [emoji38] ) με το Skoda και το Nissan να υπερτερούν (το t-roc δεν το έχω δει ποτέ από μέσα).Φίλε σαργε η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα την αναζήτηση μου από την Skoda μιας και μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και επειδή το Fabia 12 χρόνια τώρα με έχει βγάλει ασπροπροσωπο.Αυτο που με έριξε ήταν ο φτωχός εξοπλισμός του στην αρχική έκδοση και το πόσο ανεβαίνει η τιμή αν θες να βάλεις 2-3 πραγματακια ακόμα καθώς και το υψηλό επιτόκιο 7,9%.Ετσι λοιπόν ψάχνω και τα υπόλοιπα.Το Qasqai με κέρδισε λόγω εξοπλισμού(όπως και το scross)και του χαμηλότερου επιτοκίου 5,9%.Εμφανισιακα μου αρέσουν και τα 2 περισσότερο από το Suzuki χωρίς όμως να το αποκλείω.Εχω οδηγήσει μόνο το Karoq μέχρι στιγμής και περιμένω test drive με το Qasqai.Το Suzuki δεν ήταν διαθέσιμο για test drive το 1000αρι που με ενδιαφέρει
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ποιον κινητήρα οδηγησες στο Karoq?
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Vagkoun83 έγραψε:
Φίλε μου, αν θέλεις αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης (λειτουργίας δεν ξέρω διότι δεν ξέρω τις καταναλώσεις τους), τότε από τα παραπάνω πας στα Ιαπωνικά και περισσότερο στο Suzuki που έχει 7(!) χρόνια εγγύηση!
Αν θες χώρους, τότε πας στο Skoda που αν θυμάμαι καλά, από τα παραπάνω είναι απείρως πιο άνετο.
Εσένα πιο σου κάθεται πιο καλά στο μάτι; Τα έχεις οδηγήσει; Επίσης έχουν και αρκετή διαφορά στις τιμές ή στον εξοπλισμό που φέρουν (με το Suzuki πάλι να προπορεύεται εδώ) ή στην 'προσλαμβάνουσα' ποιότητα (ωραίος όρος btw, εδώ μέσα κάπου τον τσίμπησα [emoji38] ) με το Skoda και το Nissan να υπερτερούν (το t-roc δεν το έχω δει ποτέ από μέσα).Φίλε σαργε η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα την αναζήτηση μου από την Skoda μιας και μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και επειδή το Fabia 12 χρόνια τώρα με έχει βγάλει ασπροπροσωπο.Αυτο που με έριξε ήταν ο φτωχός εξοπλισμός του στην αρχική έκδοση και το πόσο ανεβαίνει η τιμή αν θες να βάλεις 2-3 πραγματακια ακόμα καθώς και το υψηλό επιτόκιο 7,9%.Ετσι λοιπόν ψάχνω και τα υπόλοιπα.Το Qasqai με κέρδισε λόγω εξοπλισμού(όπως και το scross)και του χαμηλότερου επιτοκίου 5,9%.Εμφανισιακα μου αρέσουν και τα 2 περισσότερο από το Suzuki χωρίς όμως να το αποκλείω.Εχω οδηγήσει μόνο το Karoq μέχρι στιγμής και περιμένω test drive με το Qasqai.Το Suzuki δεν ήταν διαθέσιμο για test drive το 1000αρι που με ενδιαφέρει
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ποιον κινητήρα οδηγησες στο? Karoq?
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Τον 1000αρι με τα 116 άλογα
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης sailor247 έγραψε:
Φίλε μου, αν θέλεις αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης (λειτουργίας δεν ξέρω διότι δεν ξέρω τις καταναλώσεις τους), τότε από τα παραπάνω πας στα Ιαπωνικά και περισσότερο στο Suzuki που έχει 7(!) χρόνια εγγύηση!
Αν θες χώρους, τότε πας στο Skoda που αν θυμάμαι καλά, από τα παραπάνω είναι απείρως πιο άνετο.
Εσένα πιο σου κάθεται πιο καλά στο μάτι; Τα έχεις οδηγήσει; Επίσης έχουν και αρκετή διαφορά στις τιμές ή στον εξοπλισμό που φέρουν (με το Suzuki πάλι να προπορεύεται εδώ) ή στην 'προσλαμβάνουσα' ποιότητα (ωραίος όρος btw, εδώ μέσα κάπου τον τσίμπησα [emoji38] ) με το Skoda και το Nissan να υπερτερούν (το t-roc δεν το έχω δει ποτέ από μέσα).Φίλε σαργε η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα την αναζήτηση μου από την Skoda μιας και μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και επειδή το Fabia 12 χρόνια τώρα με έχει βγάλει ασπροπροσωπο.Αυτο που με έριξε ήταν ο φτωχός εξοπλισμός του στην αρχική έκδοση και το πόσο ανεβαίνει η τιμή αν θες να βάλεις 2-3 πραγματακια ακόμα καθώς και το υψηλό επιτόκιο 7,9%.Ετσι λοιπόν ψάχνω και τα υπόλοιπα.Το Qasqai με κέρδισε λόγω εξοπλισμού(όπως και το scross)και του χαμηλότερου επιτοκίου 5,9%.Εμφανισιακα μου αρέσουν και τα 2 περισσότερο από το Suzuki χωρίς όμως να το αποκλείω.Εχω οδηγήσει μόνο το Karoq μέχρι στιγμής και περιμένω test drive με το Qasqai.Το Suzuki δεν ήταν διαθέσιμο για test drive το 1000αρι που με ενδιαφέρει
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ποιον κινητήρα οδηγησες στο? Karoq?
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Τον 1000αρι με τα 116 άλογα
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πως σου φάνηκε γενικοτερα ο 1000αρης στο karoq? Σαν χώροι είναι απαιχτο αλλά δεν το έχω οδηγήσει ακόμα.
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
-
Μια χαρά μου φάνηκε ο κινητήρας του στο test drive.Ενω πήγα προκατειλημμένος απέναντι σε έναν κινητήρα 1000 κυβικών είδα ότι είναι αρκετά νευρικός, αθόρυβος και κινεί με άνεση το αμάξωμα.Φυσικα δεν μπορώ να ξέρω πως θα είναι σε υψηλές ταχύτητες η όταν θα είναι παραφορτωμενο αλλά εντός της πόλης φαίνεται πολύ καλός
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ανέλυσε λίγο αν μπορείς ποιο είναι το budget σου (ντούκου-δόσεις) και τι θέλεις από εξοπλισμό στο αμάξι..
Ανέφερες 4 αυτοκίνητα τα οποία μεταξύ τους είναι εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας και κοστολόγησης. Επίσης, το καθένα έχει κάποιες εκδόσεις, τις γνωρίζεις, ενδιαφέρεσαι για κάποια συγκεκριμένη? Πας για ανταλλαγή, σου έκαναν κάποια προσφορά? Θα κοιτούσες κάποιο άλλο μοντέλο?
Αν μπορείς όρισε λίγο καλύτερα τα κριτήριά σου για να έχεις και την αντίστοιχη βοήθεια.
-
Μια διόρθωση μόνο επειδή έχω χθεσινή προσφορά απο Νισσαν για το QQ το επιτόκιο είναι 3.9 και δίνει δώρο το μεταλλικό χρώμα.
-
Έχεις θέσει την οικονομία πολύ ψηλά στις προτεραιότητές σου. Αν θες τρελή οικονομία, πας για φυσικό αέριο. Βενζινάτη λειτουργία κινητήρα με κόστος κίνησης γύρω στα μισά σε σχέση με το πετρέλαιο.
Μειονεκτήματα;
1)Λίγα πρατήρια.
2) Από τα μοντέλα που σου αρέσουν, κανένα δε βγαίνει σε τέτοια έκδοση. Το μοναδικό της κατηγορίας που θα κινείται με φυσικό αέριο είναι το Seat Arona, το οποίο θα αρχίσει να πωλείται στα τέλη του '18. Οπότε αν βιάζεσαι, φιλάκια... -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Έχεις θέσει την οικονομία πολύ ψηλά στις προτεραιότητές σου. Αν θες τρελή οικονομία, πας για φυσικό αέριο. Βενζινάτη λειτουργία κινητήρα με κόστος κίνησης γύρω στα μισά σε σχέση με το πετρέλαιο.
Μειονεκτήματα;
1)Λίγα πρατήρια.
2) Από τα μοντέλα που σου αρέσουν, κανένα δε βγαίνει σε τέτοια έκδοση. Το μοναδικό της κατηγορίας που θα κινείται με φυσικό αέριο είναι το Seat Arona, το οποίο θα αρχίσει να πωλείται στα τέλη του '18. Οπότε αν βιάζεσαι, φιλάκια...- αναμένεται και νέος κινητήρας 1,5 130 ίππων εντός του έτους ... οπότε ίσως μπει σε κάποιο suv / crossover του ομίλου , αλλά δεν είπαν τίποτα παραπάνω
-
+απελπιστικά μικρή αυτονομία, πες 300 χλμ. στη γενική περίπτωση. Κάθε τόσο θα ψάχνεις για γέμισμα.
-
dstou μη τους το χαλάς τώρα... +1
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
dstou μη τους το χαλάς τώρα... +1Αχρείαστη ειρωνεία. Μια χαρά αναφέρονται τα μειονεκτήματα σε όποιο θέμα γίνεται μνεία στο φυσικό αέριο. Δε μας χαλάει τίποτα, ούτε έχουμε μετοχές στη Seat ή όποια άλλη μάρκα πουλάει φυσικό αέριο. Ο καθένας κρίνει αν του κάνει ή όχι.
Δεν έχω καταλάβει γιατί κάποιοι βγάζετε φλύκταινες. Ζήλια; Έλλειψη στοιχειωδών κανόνων σωστής συμπεριφοράς;ΥΓ. Ένα μειονέκτημα ακόμα: μικρότερος χώρος αποσκευών σε σχέση με το ίδιο μοντέλο βενζίνης.
-
Όπως προέγραψα dstou καλά τα έγραψες.
-
Τα μοντέλα που κοιτάει είναι γύρω στα 22-23000 , οπότε ας δει και το Κατζάρ που έχει πλούσια βενζίνα και ικανοποιητικό ντίζελ σε αυτά τα λεφτά . Αν και τον βλέπω και αυτόν σούμπιτο για το Τ-ροκ με τα 22500 που παίρνει και ο άλλος με τον μικρό κινητήρα και μικρομεσαίο εξοπλισμό....
-
χαχαχαχα! Το παραδέχομαι, υπάρχουν αυτοκίνητα που τα κατακεραυνώνω κατά διαστήματα αλλά γμτ μου δεν μπορώ όταν βλέπω συγκρίσεις τέτοιου είδους. Τι εννοώ; Προσωπικά 22-23000 για ένα αυτοκίνητο σαν το kadjar τα θεωρώ καλό ντιλ. Όταν όμως αφορούν το 'ολίγο από τιγκ' απλά γελάω. Θα μου πει κάποιος για μικρό δίχως μεγάλες ανάγκες χώρων και λοιπά και λοιπά... Είναι τότε όμως ακόμη περισσότερο για εμένα γελοίο αν το συγκρίνουμε με άλλα της κατηγορίας του να ζητά τόσα για να δώσει τα μίνιμα. Προτάσεις όπως το καπτούρ, το aircross, το 2008 είναι κατα πολύ ανώτερες από κάθε άποψη ενώ δεν διστάζω να αναφέρω και το ασχημόπαπο το scross. Προχθές είδα και ένα φιατ αυτό το αβγο πως το λένε δίπλα στο τ-ροκ. Μου φάνηκε κι αυτό πολύ καλύτερο. Τέλος όταν οχήματα θρύλοι όπως το x-trail προσφέρονται σε αυτές τις τιμές και με κινητήρα αναφοράς, τα γατάκια έπρεπε να έχουν πιο προσεγμένη τιμολογιακή πολιτική αντί να σου σερβίρονται για αστακός όντας καραβιδάκια.
-
Μικρομεσαιο εξοπλισμο ετσι οπως το γραφεις και το εννοεις για την εκδοση advcance του T roc δεν μπορω να την χαρακτηρισω , μια χαρα εξoπλισμο ασφαλειας, λειτουργικοτητας και gadget περιλαμβανει δεν υστερει σε κατι τοσο σημαντικο για την κατηγορια του που το προσφερουν ως standard τα υπολοιπα . Οτι ναι ειναι υπερτιμημενο σε αυτην την τιμη και κατηγορια και σ αυτα που προσφερει οταν υπαρχουν αλλες μαρκες φθηνοτερες με τον ιδιο εξοπλισμο αυτο το ξερουμε και το εχουμε πει, αλλα για τον εξπλισμο δε μπορω να το δεχτω μικρομεσαιο και αν θελεις μπορεις να μας πεις καποιο σημαντικο συστημα ασφαλειας,λειτουργικοτητας,gagget δεν ξερω κατι, που δεν εχει και το εχει ας που το C3 aircross , Renault Captur etc ετσι ωστε να γινει μια συγκριση και να καταλαβουμε και εμεις και ο φιλος που ψαχνεται για νεο αυτοκινητο.
Αναζήτηση νέου αυτοκινήτου SUV