-
αν μπειτε στο διαμορφωτή στην αρχή πριν αρχίσετε να προσθέτετε χρωμα και εξτρα, αναφέρονται αναλυτικά οι διαφορές μεταξύ style - ambition. βασικά υπάρχουν πρωτίστος στυλιστικες διαφορες δηλ χρωμιο, ζάντες, εσωτερικός led φωτισμός. μετά στο εσωτερικό τα καθίσματα στη style είναι σαφώς καλυτερης ποιότητας σαν ύφασμα και έχουν καλυτερη εμφάνιση. Πιο σημαντικλό όμως είναι ότι προσφέφουν και στήριξη μέσης. Σαφως καλυτερης ποιότητας καθλισματα λοιπόν. Μετά υπάρχουν μικροδιαφορες στον εξοπλισμό-ηλεκτρικά πχ η style έχει κλιμα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρεπτες, εγχρωμη οθόνη στα όργανα οδήγησης (colour maxi), kessy και αισθητήρες πίσω (γιατι και όχι μπροστά απορίας άξιον).
αν βαλετε ότι έχει η style πάνω στην ambition θα βγείτε στην ίδια τιμή αλλά με πάλι λιγότερο εξοπλισμό. το θεμα με αυτον το διαμορφωτή είναι ότι δεν είναι σύμφωνος με ότι σου λένε στην αντιπροσωπεία και είναι ανόητο εκ μέρους τους. πχ αν διαβασετε πιο πίσω θα δείτε ότι πριν δε μπορούσε κάποιος να βάλει στην ambition, lane assist blind spot κτλπ. ενώ οι τιμές του διαμορφωτή είναι σωστές μένει να διαπιστωθεί κατα πόσο είναι εφικτοί ορισμένοι συνδιασμοί εξοπλισμών. Επίσης ειδα ότι στην ambition για ένα μικρό ποσό μπορείς να κάνει αναδιπλούμενο και το κάθισμα του συνοδηγού ενώ αυτό δε γίνεται στη style, ουτε αναφέρεται στο βασικό εξοπλισμό της εκτός αν δω κάποια έκπληξη στην style που παρήγγειλα. -
Ακριβώς όπως τα λες είναι μετά από χθεσινή βόλτα σε αντιπροσωπεία. Μπέρδεμα.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Επί της ουσίας όμως για μένα είναι πολύ πιο βασικά τα αυτόματα φώτα , καθαριστήρες , ηλεκτροχρωμικός καθρέπτης , αυτόματος κλιματισμός και διζωνικός βέβαια και αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί που είναι θέματα ασφάλειας και ευκολίας στην οδήγηση παρά η κάρτα αντί για αναδιπλούμενο κλειδί .Σωστός ο criuser
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Neurotica έγραψε:
Ακριβώς όπως τα λες είναι μετά από χθεσινή βόλτα σε αντιπροσωπεία. Μπέρδεμα.Μήπως το μπέρδεμα ονομάζεται Τέλος ταξινόμησης;
-
Δεν ξέρω, πάντως στις αντπροσωπείες δεν σου λένε αυτά που σου 'λέει' ο configurator. Ακόμα τουλάχιστον...
Κι επίσης μου είπανε πως Ιούλιο-Αύγουστο μένει κλειστό το εργοστάσιο για αυτές τις αλλαγές με τους ρύπους.
-
Τα περισσότερα configurator έχουν δημιουργηθεί από της μητρικές του εξωτερικού με εκεί δεδομένα.Γι αυτό διαφέρουν οι τιμές!
-
οι τιμες του διαμορφωτή είναι πολυ σωστές, αυτο που δεν είναι κατανοητό είναι τι διαθεσιμα εξτρά υπάρχουν και σε τι συανδασμούς
-
Η ambition λέει πως ξεκινάει από τα 18694 και η style από τα 23469.. Ανάλογα με το ποια έκδοση επιλέγεις, διαμορφώνεται και η αντίστοιχη 'ρεαλιστικότερη' τιμή.. Εξού και η ερώτησις..
-
Η ambition λέει πως ξεκινάει από τα 18694 και η style από τα 23469.. Ανάλογα με το ποια έκδοση επιλέγεις, διαμορφώνεται και η αντίστοιχη 'ρεαλιστικότερη' τιμή.. Εξού και η ερώτησις..
απο τον διαμορφωτή:
οι αναλυτικές τιμές που απεικονίζονται σε κάθε μοντέλο, κινητήρα, χρώμα και εξοπλισμό συμπεριλαμβάνουν μόνο το ΦΠΑ (χωρίς τέλος ταξινόμησης καθώς ο σωστός υπολογισμός του μπορεί να γίνει μόνο για το σύνολο της τιμής), ενώ η τελική τιμή του διαμορφωμένου αυτοκινήτου με ΦΠΑ και τέλος ταξινόμησης απεικονίζεται στο κάτω μέρος του διαμορφωτή ως «Ενδεικτική τελική τιμή».οπότε τα 23469 με το ΤΤ γίνεται 26800
-
Καλησπέρα!!!Νέος στο φόρουμ και καλοβλεπω για αγορά το συγκεκριμένο μοντέλο.Σκεφτομαι για το 1000αρι ambition(με varioflex και το πακέτο κλιματισμός-αισθητηρες βροχής φώτων)λόγω τιμής και κατανάλωσης.Το έχει πάρει κάποιος να μας πει παρατηρήσεις;
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
βαζοντας στο διαμορφωτη το ambition 1,6tdi MT με τα παρακατω εξτρα πιανω τελική τιμή με ΦΠΑ και τελη ταξινομησης 26825 δλδ οσο και η εκδοση style (φυσικα αυτό μενει να επιβαιωθει σε αντιπροσωπεια). O extra εξοπλισμος είναι ο παρακάτω:
KESSY - Σύστημα εισόδου, εκκίνησης & εξόδου χωρίς κλειδί (PDA) € 397
Επιλογή προφίλ οδήγησης 'DRIVING MODE SELECT' (PF2) € 124
CLIMATRONIC - 2-ζωνικός αυτόματος κλιματισμός με αισθητήρα υγρασίας (PHB) € 496
FRONT ASSIST - ADAPTIVE CRUISE CONTROL έως 160km/h (PPI) € 285
LANE ASSIST με BLIND SPOT DETECT (PPM) € 756
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι & θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με φωτισμό επιβίβασης και αυτόματη σκίαση (PW3) € 161
AUTO LIGHT ASSIST με αισθητήρες βροχής και φωτός (PWG) € 347
Πακέτο Family (ηλεκτρικό παιδικό κλείδωμα + σκούρο πίσω τζάμι) (PXA) € 211
'Εγχρωμη οθόνη 'MAXI DOT' (9S6) € 124Φυσικά χάνει οτι δεν εχει τις 17 αρες ζαντες, ραγες οροφης ασημι, χρωμιομενο πλαισιο παραθυρων, αλλη επένδυση στα καθισματα,χρωμιομενοι διακοπτες, led εσωτερικος φωτισμος, αισθητηρες πισω του style
Ομως έχει όλα τα bold που δεν τα εχει η style και αφορούν κυριως την ασφαλεια.δλδ στα ιδια λεφτα της style χανεις σε εμφανιση κερδιζεις στα ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας.
-
Το πρώτο SUVιδές Ταξί στη πόλη του Ηρακλείου - που έχω δει εγώ τουλάχιστον - είναι γεγονός. Εδώ και λίγες μέρες ένα ασημί Karoq κυκλοφορεί στους δρόμους της πόλης!!!
-
αντιστοιχα αν βαλω στην style τα bold που δεν έχει στην παραπανω διαμορφωση η τιμη εκτοξευεται στα 30581!!!
-
Τι είναι το ηλεκτρικό παιδικό κλείδωμα ?
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Τι είναι το ηλεκτρικό παιδικό κλείδωμα ?Επέκταση του ηλεκτρικού κλειδώματος ασφαλείας των πίσω παραθύρων, που αντικαθιστά τις χειροκίνητες κλειδαριές ασφαλείας των πίσω θυρών. Η ασφάλιση/απασφάλιση γίνεται με τον ίδιο διακόπτη που απομονώνεται η λειτουργία των πίσω παραθύρων. Επίσης οι κλειδαριές γίνονται πλέον 'αντικλεπτικές/ασφαλείας', αν και δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει αυτό στην πράξη.
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Τι είναι το ηλεκτρικό παιδικό κλείδωμα ?
Επέκταση του ηλεκτρικού κλειδώματος ασφαλείας των πίσω παραθύρων, που αντικαθιστά τις χειροκίνητες κλειδαριές ασφαλείας των πίσω θυρών. Η ασφάλιση/απασφάλιση γίνεται με τον ίδιο διακόπτη που απομονώνεται η λειτουργία των πίσω παραθύρων. Επίσης οι κλειδαριές γίνονται πλέον 'αντικλεπτικές/ασφαλείας', αν και δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει αυτό στην πράξη.
Έλεγα μήπως βγαίνουν αυτόματα τίποτα αλυσίδες και ακινητοποιούν τα άτακτα παιδάκια
Πέρα από την πλάκα ,δλδ απλώς πληρώνεις για να μην είναι σε διαφορετικό κουμπί το κεντρικό κλείδωμα και το κλείδωμα των παραθύρων? -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Πέρα από την πλάκα ,δλδ απλώς πληρώνεις για να μην είναι σε διαφορετικό κουμπί το κεντρικό κλείδωμα και το κλείδωμα των παραθύρων?
Όχι! Δεν μιλάμε για το κεντρικό κλείδωμα, αλλά για τις παιδικές ασφάλειες των πίσω θυρών, δηλαδή να ΜΗΝ ανοίγει η πόρτα από μέσα (που ενεργοποιείτε με κάποιο διακοπτάκι στο εσωτερικό της πόρτας). Εεε αντί αυτό να είναι χειροκίνητο, είναι ηλεκτρικό. Είναι ευκολία όταν έχεις παιδιά. Στο Kuga είχε μόνο €39 σαν έξτρα, αλλά άλλαζε κλίμακα και έτσι δεν το έβαλα.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Έλεγα μήπως βγαίνουν αυτόματα τίποτα αλυσίδες και ακινητοποιούν τα άτακτα παιδάκια
Πέρα από την πλάκα ,δλδ απλώς πληρώνεις για να μην είναι σε διαφορετικό κουμπί το κεντρικό κλείδωμα και το κλείδωμα των παραθύρων?Μάλλον δεν το εξήγησα καλά. Οι πίσω πόρτες έχουν κλειδαριές ασφαλείας για τα παιδιά, με τις οποίες (απ)ασφαλίζεις, ή ουσιαστικά απομονώνεις τα εσωτερικά χερούλια, ώστε να μην μπορούν να ανοίξουν οι πίσω πόρτες από μέσα. Αυτό γίνεται με ένα μικρό διακόπτη σε μια μικρή υποδοχή κοντά στην κλειδαριά. Αυτή είναι χειροκίνητη, και (ξε)κλειδώνει με ένα μικρό κατσαβίδι ή το κλειδί. Αν λοιπόν αγοράσεις την επιπλέον ηλεκτρική κλειδαριά ασφαλείας πίσω θυρών, αυτό το (ξε)κλείδωμα γίνεται ηλεκτρικά (αντί χειρωνακτικά), και από το ίδιο πλήκτρο που (απ)ασφαλίζει τη λειτουργία των πίσω παραθύρων. Το κεντρικό κλείδωμα παραμένει ίδιο και απαράλλαχτο, δεν αλλάζει κάτι εκεί.
Για να δώσω μια ιδέα, στο Kuga:
-
Παιδιά καλησπέρα και από έναν πρωτάρη στα Skoda.
Παρέλαβα τη Πέμπτη (Ambition, 1.6 TDI, moon white χωρίς κανένα extra - παραγγελία τέλος Νοεμβρίου 2017).... Το αμάξι είναι απλά SUPER!!!
Ψάχνω να βρω δικαιολογία να πάω βόλτες!!!!
Με τι έχω κουφαθεί:- Οδηγική συμπεριφορά, το αμάξι 'πατάει' στο δρόμο απίστευτα (δεν είχα προλάβει να το κάνω test drive από τότε που το παρήγγειλα) και πιστέψτε με, έχω οδηγήσει αρκετά μοντέλα.
- Ηχομόνωση, χώροι, ποιότητα κατασκευής
- Κατανάλωση, είμαι γύρω στα 5,8 l/km σχεδόν με μόνιμο AC και 4 άτομα
Τι με χάλασε:
- το είχα υπόψη μου, αλλά τελικά στη πράξη είναι ξενέρωμα το manual AC...
και οι βόλτες συνεχίζονται....
-
Κατ' αρχάς καλορίζικο φίλε.
Γιατί σε ξενέρωσε τόσο το A/C;
Skoda Karoq