Στο site της εταιρείας πάντως έχουν ακόμα τις παλιές τιμές (ρύπων/κατανάλωσης).
Έχει βρει κάποιος τα ανανεωμένα στοιχεία έστω σε site εξωτερικού;
Please enter occupation - Please enter your interests
Στο site της εταιρείας πάντως έχουν ακόμα τις παλιές τιμές (ρύπων/κατανάλωσης).
Έχει βρει κάποιος τα ανανεωμένα στοιχεία έστω σε site εξωτερικού;
Δεν βρήκα σχετικό θέμα οπότε σκέφτηκα να ανοίξω καινούριο.
Κάποιες εταιρείες αναφέρουν ότι οι κινητήρες τους καλύπτουν τις νέες πιο αυστηρές προδιαγραφές (euro 6.2).
Γνωρίζει κανείς πως μπορώ να επιβεβαιώσω με σιγουριά ποια μοντέλα έχουν τέτοιους κινητήρες και ποια όχι;
Επίσης έχει όντως τόσο μεγάλη αξία το να έχεις κινητήρα euro 6.2;
Βλέπω σε διάφορα δημοσιεύματα ένα αρκετά μεγάλο άγχος για τα diesel παλιών προδιαγραφών.
Δεν βρήκα σχετικό θέμα οπότε σκέφτηκα να ανοίξω καινούριο.
Κάποιες εταιρείες αναφέρουν ότι οι κινητήρες τους καλύπτουν τις νέες πιο αυστηρές προδιαγραφές (euro 6.2).
Γνωρίζει κανείς πως μπορώ να επιβεβαιώσω με σιγουριά ποια μοντέλα έχουν τέτοιους κινητήρες και ποια όχι;
Επίσης έχει όντως τόσο μεγάλη αξία το να έχεις κινητήρα euro 6.2;
Βλέπω σε διάφορα δημοσιεύματα ένα αρκετά μεγάλο άγχος για τα diesel παλιών προδιαγραφών.
Πάντως τα νούμερα που αναφέρονται παραπάνω είναι διαστημικά.
Τόσα χλμ δεν είχα κάνει με το Golf που είχα πάνω από δεκαετία.
Οι μπαταρίες προβλέπεται να αλλάξουν;
Ο πωλητής μου είπε ότι πέραν της εγγύησης (10 χρόνια; ) μόνο ταξιτζήδες έχει υπόψη του να έχουν αλλάξει και πάλι χωρίς να είναι κανόνας.
Αλλά εκεί μιλάμε για πολλαπλάσια χλμ.
Κάποιος κάτοχος θα ξέρει καλύτερα γιατί και ο πωλητής το ποίημα του θα πει προφανώς.
Στα 2500χλμ που έχω κάνει έχω 7.1 μέση
Και αυτό είναι από τα πολύ χαμηλά νούμερα για βενζίνη μέσα στην πόλη.
Τα 2 λίτρα διαφορά στη μέση κατανάλωση είναι τεράστια διαφορά στην τσέπη για κάποιον που το θέλει για βασικό όχημα.
Κρίμα που δεν έχουν περισσότεροι κατασκευαστές αυτή την εναλλακτική έστω plug in.
Συγνώμη αλλά μια χαρά τα δείχνει η VW.
10.9 αναφέρει στο on line προσπέκτους.
Μήπως ήταν κάποιο λάθος και το διόρθωσαν;
Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων δεν έχω προλάβει ούτε να οδηγήσω όλα όσα ήθελα, ούτε να γράψω.
Εν συντομία γράφω με αφορμή δυο τηλεφωνήματα που έλαβα από VW και Toyota αντίστοιχα.
Ο μεν πρώτος πωλητής θυμήθηκε ότι στο test drive του T-Roc έβγαζα πρώτο προβληματισμό την κατανάλωση και με πήρε να μου πει ότι βγήκε και έκδοση diesel 1,6.
Ξέχασε βέβαια ότι τότε μου έθαβε το diesel (για να μου δείξει προφανώς ότι με τους TSI δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για κατανάλωση).
Διαβάζοντας πάντως και το παρακάτω με μπερδεύει λίγο η κίνηση της VW...
http://renaultnews.gr/η-nissan-� ... %AF%CE%B7/
Ο δε δεύτερος να μου πει ότι είναι πλέον επίσημα διαθέσιμοι οι νέοι κωδικοί που μου είχε δείξει με μειωμένη τιμή στην έκδοση που μου είχε προτείνει.
Βλέποντας βέβαια τη μαύρη ζάντα έχω προβληματιστεί λιγάκι με την καλή έννοια...
Επειδή πρόσφατα πέρασα από αντιπροσωπεία (όχι για Yaris), ήταν κάτι που μου ανέφερε ο πωλητής.
Υπάρχει πολύ αυξημένη ζήτηση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για το συγκεκριμένο μοντέλο το οποίο επιβεβαίωσα και σε στοιχεία που παρέθεσε φίλος σε άλλο θέμα.
Γενικά νομίζω ότι οι εταιρείες δεν ήταν έτοιμες να ανταποκριθούν στη φετινή ζήτηση.
Πριν λίγο με πήρε ο πωλητής της VW να με ενημερώσει ότι το T-Roc που συζητήσαμε πλέον μόνο παραγγελία με 3-4 μήνες παράδοση...
Έχει κάνει κάποιος test drive το Τ3;
Δεν βρίσκω ούτε δοκιμή σε site/περιοδικό...