-
Καλα με την ιδια λογικη και τη καρτα μια την εχεις στο χ μπουφαν μετα τη βγαζεις για να τη βαλεις στο αλλο μπουφαν ή στο φουτερ οταν δε φορας πια μπουφαν κλπ κλπ. Κι αυτο εννοια ειναι οτι κατι πρεπει να εχεις μαζι σου, δε γλιτωνεις και πολλα. Αλλα ο,τι αγαπα ο καθενας!
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εντάξει αν αφήσουμε το θέμα της ασφάλειας που παίρνει πολύ κουβέντα πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως βολεύει κάποιον το κλειδί περισσότερο από την κάρτα;! Το να μου πεις ότι οκ ζω με το κλειδί γιατί στο καρογκ η έκδοση με το κλειδί κοστίζει 5000 λιγότερο είναι κατανοητό και σεβαστο δλδ τα σταθμιζω και προτιμώ την οικονομική λύση.
Αλλά ότι βολεύει κιόλας περισσότερο το κλειδί και ότι θα το προτιμούσα από την κάρτα.... -
Βασικά για να μην ξεχνιόμαστε τα κλειδιά μπορείς να τα αφήσεις και στο τραπέζι στο καφέ ή στο κέντρο και να έχουν και το κατάλληλο σήμα .
Με την κάρτα τι θα κάνεις ?
Θα σου βγάλει ο άλλος μια χρυσή ή μια πλατινένια δίπλα για να πληρώσει και θα ψαρώσεις...
-
Επί της ουσίας όμως για μένα είναι πολύ πιο βασικά τα αυτόματα φώτα , καθαριστήρες , ηλεκτροχρωμικός καθρέπτης , αυτόματος κλιματισμός και διζωνικός βέβαια και αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί που είναι θέματα ασφάλειας και ευκολίας στην οδήγηση παρά η κάρτα αντί για αναδιπλούμενο κλειδί .
-
Aπό ότι βλέπω το Karoq Αctive είναι με κανονικό κλειδί και κλειδαριά. Μια χαρά.
Το Style είναι χωρίς καθόλου κλειδί (Kessy και Easy Start) μάλλον με κάρτα.To δικό μου είναι μόνο Easy Start. Έχω κανονικό αναδιπλούμενο κλειδί. Αλλά έχω κουμπί εκκίνησης (easy start). Το αναδιπλούμενο κλειδί μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ανοίξουν οι πόρτες αν δεν λειτουργήσει το τηλεχειριστήριο. Έχει 'κρυφή κλειδαριά' στο εξωτερικό χερούλι του οδηγού.
Από εκεί και πέρα το αναδιπλούμενο κλειδί δεν είναι και κανένα μικρό κλειδάκι. Όταν μπαίνεις στο αυτοκίνητο κάπου πρέπει να το ακουμπήσεις, να μην το ξεχάσεις, να μη σου πέσει κάτω. Στην τσέπη δεν μπορεί να είναι για ευνόητους λόγους. Εγώ ήδη το έχω χάσει δύο φορές μέσα στο αυτοκίνητο και έψαχνα κάτω από καθίσματα να το βρω.
Επίσης υπάρχει και θέμα αν είναι αναμμένη η μηχανή και βγεις από το αυτοκίνητο και απομακρυνθείς μαζί με το κλειδί. Μου έτυχε περιστατικό σε πλυντήριο αυτοκινήτων.
-
Ο configurator έχει χαμηλότερες τιμές από τον τιμοκατάλογο??
-
Και οι κάρτες, δεν ξέρω για το καρογκ γενικά μιλάω έχουν και κρυφό κλειδί στην κάρτα για να ξεκλειδώσει την πόρτα σε περίπτωση στραβης
-
Επειδή είμαι άσχετος, όταν λες κάρτα τι εννοείς; Κάρτα όπως μία πιστωτική; Το κλειδί που βρίσκεται;
-
Αν είναι σαν της Renault, είναι στο μέγεθος της πιστωτικής (λίγο πιο χονδρή) και το κλειδί μπαίνει εκεί συρταρωτά.
-
Ρε παιδιά λέγοντας κάρτα εννοώ keyless σύστημα. Αυτό μπορεί να είναι μια κάρτα διαστάσεων πιστωτικής πιο χοντρής με ενσωματωμένο πλακέ κλειδί είτε ένα χοντρό μπρελόκ πάλι με ενσωματωμένο κρυφό κλειδί για περίπτωση που δεν δουλέψει το ηλεκτρομαγνητικο σύστημα. Είτε κάρτα είτε μπρελόκ την έχεις στην τσέπη σου δεν την ακουμπάς ξεκλειδωνεις με την επαφη στο χερούλι μπαίνεις πατάς το μπουτον και τέρμα.
-
Στην διαμόρφωση τώρα. Ξεκινώντας από το 1.6 ντίζελ ambition στα 20500 με 3000 έξτρα εξοπλισμό πάει στα 26800 το οποίο μάλλον το θεωρώ πιο vfm από το style με 1100 έξτρα που βγαίνει 31000. Το μάλλον έχει να κάνει γιατί δεν έχω τσεκάρει πλήρως τις διαφορές των 2 εκδόσεων.
Ο έξτρα εξοπλισμός που έβαλα στο ambition.620KESSY - Σύστημα εισόδου, εκκίνησης & εξόδου χωρίς κλειδί + Συναγερμός με έλεγχο καμπίνας + σύστημα SAFE
€ 149Σκίαση πίσω παραθύρων 'SUNSET'
€ 496CLIMATRONIC - 2-ζωνικός αυτόματος κλιματισμός με αισθητήρα υγρασίας
€ 186Αναδιπλούμενο τραπεζάκι στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων
€ 285FRONT ASSIST - ADAPTIVE CRUISE CONTROL έως 160km/h
€ 62Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με φωτισμό επιβίβασης
€ 422Σύστημα διαμόρφωσης πίσω καθισμάτων 'VARIOFLEX'
€ 186Αισθητήρες φωτός / βροχής με φως ημέρας
€ 372Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
€ 02 φώτα ανάγνωσης εμπρός και 2 πίσω
€ 124'Εγχρωμη οθόνη 'MAXI DOT'
Προϊόντα φροντίδας SKODA
€ 0Οδική βοήθεια
Δλδ ένα style 300 ευρώ φθηνότερα γιατί εδώ έχω βάλει και ένα χρώμα χωρίς 17αρες ζάντες χωρίς χρωμιομενες μπάρες οροφής και χρωμιομενα πλαίσια αλλά επιπλέον με σκίαση παραθύρων τραπεζάκια για τους πίσω adaptive cc varioflex seats φώτα ανάγνωσης και έγχρωμη οθόνη -
Θα πρότεινα να βγάλεις το keesy και να βάλεις lane assist blind spot assist e brake control.
Θεωρώ την ασφάλεια καλύτερο έξτρα απο μια άνεση που κερδίζεις το πολύ 3 δευτερόλεπτα απ το χρόνο σου. Επίσης ο συναγερμός σου είναι άχρηστος αν σου ανοίξουν το αμαξι με relay... -
Τι είναι αυτό το relay ρε παιδιά;
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Τι είναι αυτό το relay ρε παιδιά;Αναμεταδότης του σήματος του κλειδιού του αυτοκινήτου. Ενισχύει το σήμα του κλειδιού έτσι ώστε να μπορεί κάποιος να βάλει μπροστά το αυτοκίνητο σαν να ηταν το κλειδί μέσα σε αυτό
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Τι είναι αυτό το relay ρε παιδιά;Παρεμβολέας μεταξύ sender (κλειδιού) και receiver (αυτοκινήτου) ο οποίος 'υποκλέπτει' το σήμα του κλειδιού, λειτουργώντας περίπου όπως τα Wifi extenders. Δηλαδή τσιμπάει το σήμα του κλειδιού (που είναι μονίμως on) από το σπίτι/μαγαζί/καφέ/περίπτερο που βρίσκεται (συνήθως στη τσέπη του οδηγού), το δυναμώνει και το μεταφέρει στο αυτοκίνητο. Χρήσιμο όταν το κλειδί είναι σχετικά κοντά στο αυτοκίνητο, άχρηστο όταν η απόσταση είναι πάνω από 10-15 μέτρα (π.χ. σε μια πολυκατοικία ή σε ανοιχτό parking).
Επίσης μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν δύο εκδόσεις του keyless: απλό 'start/stop', και το extra 'entry'. Το πρώτο απαιτεί απασφάλιση/ξεκλείδωμα μέσω τηλεχειριστηρίου ή κλειδιού, ενώ το δεύτερο λειτουργεί με σένσορες ή απλό πλήκτρο επάνω στις χειρολαβές (συνήθως μόνο του οδηγού). Είναι διαφορετικά συστήματα, διαφορετικού κόστους, και άρα χρειάζεται διαφορετική αντιμετώπιση στη χρήση τους.
-
Το έχω στο Prius 11 χρόνια τώρα και δουλεύει ιδανικά. Χέρι στο χερούλι, ανοίγεις, μπουτόν και έφυγες. Βοηθάει κιόλας ότι κουβαλάω πάντα και τσαντάκι χιαστί πάνω μου και το έχω εκεί μόνιμα. Αν τελειώσει η μπαταρία, έχει και το κανονικό κλειδί. Στο καινούργιο αυτοκίνητο που ψάχνω τώρα, προτιμώ να τα σκάσω στα νέα ηλεκτρονικά ασφαλείας, παρά σε αυτό. Ωραίο αν το έχεις, δεν πεθαίνεις αν δεν. Ότι βολεύει πάντως, βολεύει.
-
Μια και μιλάμε για keyless,1η φορά έχω τώρα στο Scross.Προχθές, κράταγα 2 σακκούλες που δεν ήθελα να ακουμπήσουν κάτω ,γιατί το πεζοδρόμιο ήταν λερωμένο,η μάνα μου με το ένα χέρι ελεύθερο έπρεπε να ανοίξει την πόρτα του συνοδηγού για να πάρει κάτι από το κάθισμα.Λοιπόν, έχοντας το κλειδί στην τσέπη του παντελονιού πλησιάζω στο αμάξι,πάτησε εκείνη το κουμπί στην πόρτα και ο.κ. Σε διαφορετική περίπωση θα έπρεπε εγώ ή εκείνη να ψαχουλέψουμε στην τσέπη του μπλουτζήν,για να βγει το κλειδί.
Όπως λέει κι ο Neurotica,δεν θα έρθει και το τέλος του κόσμου αν δεν το έχεις,αλλά όντως βολεύει σε καταστάσεις που δεν φαντάζεσαι εκ πρώτης. -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ρε παιδιά λέγοντας κάρτα εννοώ keyless σύστημα. Αυτό μπορεί να είναι μια κάρτα διαστάσεων πιστωτικής πιο χοντρής με ενσωματωμένο πλακέ κλειδί είτε ένα χοντρό μπρελόκ πάλι με ενσωματωμένο κρυφό κλειδί για περίπτωση που δεν δουλέψει το ηλεκτρομαγνητικο σύστημα. Είτε κάρτα είτε μπρελόκ την έχεις στην τσέπη σου δεν την ακουμπάς ξεκλειδωνεις με την επαφη στο χερούλι μπαίνεις πατάς το μπουτον και τέρμα.Ε ναι, μεγάλος κόπος να βάλεις ένα κλειδί στην κλειδαριά. Μετά κάνεις αίτηση για αναρρωτική!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ρε παιδιά λέγοντας κάρτα εννοώ keyless σύστημα. Αυτό μπορεί να είναι μια κάρτα διαστάσεων πιστωτικής πιο χοντρής με ενσωματωμένο πλακέ κλειδί είτε ένα χοντρό μπρελόκ πάλι με ενσωματωμένο κρυφό κλειδί για περίπτωση που δεν δουλέψει το ηλεκτρομαγνητικο σύστημα. Είτε κάρτα είτε μπρελόκ την έχεις στην τσέπη σου δεν την ακουμπάς ξεκλειδωνεις με την επαφη στο χερούλι μπαίνεις πατάς το μπουτον και τέρμα.
Ε ναι, μεγάλος κόπος να βάλεις ένα κλειδί στην κλειδαριά. Μετά κάνεις αίτηση για αναρρωτική!
+100
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ρε παιδιά λέγοντας κάρτα εννοώ keyless σύστημα. Αυτό μπορεί να είναι μια κάρτα διαστάσεων πιστωτικής πιο χοντρής με ενσωματωμένο πλακέ κλειδί είτε ένα χοντρό μπρελόκ πάλι με ενσωματωμένο κρυφό κλειδί για περίπτωση που δεν δουλέψει το ηλεκτρομαγνητικο σύστημα. Είτε κάρτα είτε μπρελόκ την έχεις στην τσέπη σου δεν την ακουμπάς ξεκλειδωνεις με την επαφη στο χερούλι μπαίνεις πατάς το μπουτον και τέρμα.
Ε ναι, μεγάλος κόπος να βάλεις ένα κλειδί στην κλειδαριά. Μετά κάνεις αίτηση για αναρρωτική!
+100
+1000999
Όταν είδα την ειδοποίηση για απάντηση στο νήμα και ποιος απάντησε ήμουν σχεδόν σίγουρος για το ύφος και ότι θα ακολουθήσει μια τουλάχιστον .... ουρά!!!!
Skoda Karoq