Apr 12, 2018, 2:32 PM

Το συστημα ψυξης και ελεω τούρμπο φανταζομαι θα εχει και air cooler....δηλαδή μια συσκευή οπου απαγει τη θερμοκρασια του νερου ψυξης της μηχανης.
Σωστα και αν όλα δουλευουν ορθως η θερμοκρασια ψυξεως θα κοιμαινεται κοντα 90-100.
Όπως πολύ σωστα ειπες το ιξωδες του λαδιου μεταβάλλεται με τη θερμοκρασια αντιστροφως.

Απλα εχοντας κοινο δικτυο ψυξης αν δε δουλεψει καλα το ψυγειο τοτε λογικα θα ανεβει κιολας και η θερμοκρασια λαδιου.

Στη ζεστη δε θα εχεις θεμα παρα μονο σε θερμοκρασίες υψηλες (λαδιου) οποτε το ιξωδες θα ελλατωθει και θα χαθει η λιπαντικη μεβρανη.

Τωρα καλο είναι να ηερουμε ότι η σωστη λιπανση είναι η σφηνοειδης λιπανση (δηλ οσο λεπτο και οσο χοντρο πρεπει να είναι το λαδι ισα ισα να μην ακουμπάει κουζινετο.

Και επισης σωστα πιο πολύ ανησυχω για το 0w στο λαδι στακρυα παρα για το 20.

Το ότι τι βαζει η ford η BMW πχ δε λεει κατι.

Θεωρω ότι ο κατασκευαστης περαν του 0-20 θα συστηνει και αλλα....

Ο φιλος wizard μπορει να βοηθησει εδώ νομιζω