-
@ACCENTWIZARD
καλοταξιδο κ ασφαλες το αυτοκίνητό σουνα πω την αληθεια δε θυμαμαι να έχεις αναφερθει σε οριακο κινητήρα
γραφόταν κι γράφεται κατά κόρον στα reviews του εξωτερικού και με είχε προβληματίσει στη διαδικασία επιλογήςη υποκειμενική μου κρίση παραμένει αυτή:
κινούνταν σε αυτοκινητόδρομο στη Μέγιστη Επιτρεπόμενη Ταχύτητα 130 χλμ/ωρα έχοντας αρκετό απόθεμα ιπποδύναμης να κινηθεί με άνεση και σε υψηλότερα επίπεδα. Δεν έχει προκύψει προς το παρόν από κάπου ότι ο κινητήρας είναι οριακός για το αμάξωμα. Βέβαια εκείνος που επιθυμεί μεγαλύτερες ταχύτητες μάλλον χρειάζεται είτε διαφορετικού τύπου αυτοκίνητο (όχι suv) είτε πιο ακριβό...
πχ αν θέλει diesel πρέπει να δει το 2,0
-
όσον αφορά το κοντή σχέση...λάθος διατύπωση. εννοούσα το αργο 4Χ4
-
Δυστυχως ουτε αργο εχει. Μαλλον εννοεις το κλειδωμα διαφορικου,
Αυτό το πανω νομιζω είναι και το αρνητικο του...Είναι για πολύ light καταστασεις εκτος δρομου.
Φιλικα παντα
-
Ο χρήστης Jagos έγραψε:
Καλημέρα!!Accent wizard τα 3 επιπλεον χρονια εγγυησης τα πηρες με τι κοστος?
Δεν τα πηρα,τωρα ευτυχως η δυστυχως,ο χρονος θα δειξει...
Δεν 'πιστευω' γενικα στον θεσμο της εγγυησης.
Πιστευω πως οτι χαλασει και χρειαστει αντικατασταση,θα το εχω διπλοπληρωσει σε βαθος χρονου,απο τις χρεωσεις της αντιπροσωπειας,και δεδομενου οτι το κοστος ενος ανταλλακτικου,ειναι πολυ μικροτερο απο την αναφερομενη τιμη λιανικης...
Εγω ουτως η αλλως την βασικη τριετη εγγυηση δεν την χανω,λογω της συμφωνιας για δωρεαν τα πρωτα δυο σερβις,τωρα αν βγαλει κατι μετα,χαλαλι του... -
Ο χρήστης Jagos έγραψε:
Δυστυχως ουτε αργο εχει. Μαλλον εννοεις το κλειδωμα διαφορικου,Αυτό το πανω νομιζω είναι και το αρνητικο του...Είναι για πολύ light καταστασεις εκτος δρομου.
Φιλικα παντα
Αν ειχε και αργα δεν θα προλαβαινε τις παραγγελιες η Nissan...
-
Ο χρήστης mech_eng έγραψε:
@ACCENTWIZARD
καλοταξιδο κ ασφαλες το αυτοκίνητό σουνα πω την αληθεια δε θυμαμαι να έχεις αναφερθει σε οριακο κινητήρα
γραφόταν κι γράφεται κατά κόρον στα reviews του εξωτερικού και με είχε προβληματίσει στη διαδικασία επιλογήςη υποκειμενική μου κρίση παραμένει αυτή:
κινούνταν σε αυτοκινητόδρομο στη Μέγιστη Επιτρεπόμενη Ταχύτητα 130 χλμ/ωρα έχοντας αρκετό απόθεμα ιπποδύναμης να κινηθεί με άνεση και σε υψηλότερα επίπεδα. Δεν έχει προκύψει προς το παρόν από κάπου ότι ο κινητήρας είναι οριακός για το αμάξωμα. Βέβαια εκείνος που επιθυμεί μεγαλύτερες ταχύτητες μάλλον χρειάζεται είτε διαφορετικού τύπου αυτοκίνητο (όχι suv) είτε πιο ακριβό...
πχ αν θέλει diesel πρέπει να δει το 2,0
Το αυτο και δι υμας
Καλοταξιδο,μονο χαρες! -
,τωρα αν βγαλει κατι μετα,χαλαλι του...
ΔΕ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...
λαδακια όμως κάθε 10,000 το πολύ και ασε τα 15,000 που λεει...
-
Τωρα μολις με πηραν τηλ.
22 Απριλιου θα είναι Ελλαδα -
Ο χρήστης Jagos έγραψε:
,τωρα αν βγαλει κατι μετα,χαλαλι του...
ΔΕ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...
λαδακια όμως κάθε 10,000 το πολύ και ασε τα 15,000 που λεει...
Eμενα καθε 7500 μου ειπαν,ασε που λεει για κατι 0-20 μεσα το manual
Τωρα μολις με πηραν τηλ.
22 Απριλιου θα είναι ΕλλαδαIετς,ιεεετς
Μπαμ μπαμ,αμαξι σε δυο 'βδομαδες,τι να πουν και αλλοι που περιμεναν 5 μηνες -
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
,τωρα αν βγαλει κατι μετα,χαλαλι του...
ΔΕ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...
λαδακια όμως κάθε 10,000 το πολύ και ασε τα 15,000 που λεει...
Eμενα καθε 7500 μου ειπαν,ασε που λεει για κατι 0-20 μεσα το manual
Τωρα μολις με πηραν τηλ.
22 Απριλιου θα είναι ΕλλαδαIετς,ιεεετς
Μπαμ μπαμ,αμαξι σε δυο 'βδομαδες,τι να πουν και αλλοι που περιμεναν 5 μηνεςάιντε καλοριζικοι ολοι...
αξεντ, ομιλα καθαρα, ποτε, που και πως θα το δουμε? -
Eμενα καθε 7500 μου ειπαν,ασε που λεει για κατι 0-20 μεσα το manual
To 20 θα το καταλαβαινα αν ηταν μπροστα...20W... τωρα 0 για χειμωνα δε νομιζω ότι κανει για εμας..... Ο Ιαπωνας θεωρουσε μαλλον ότι θα το πουλαει μονο στο HOKKAIDO...
Iετς,ιεεετς
Μπαμ μπαμ,αμαξι σε δυο 'βδομαδες,τι να πουν και αλλοι που περιμεναν 5 μηνεςΚαλα αυτό δε λεει τιποτα...μαζι σου περασα την αναμονη και εγω...τοσους μηνες αναποφάσιστος ημουν
άιντε καλοριζικοι ολοι...
αξεντ, ομιλα καθαρα, ποτε, που και πως θα το δουμε?Με το που παραλαβω είμαι ετοιμος για καφεδακι... Ευχαριστω πολύ.
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
,τωρα αν βγαλει κατι μετα,χαλαλι του...
ΔΕ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...
λαδακια όμως κάθε 10,000 το πολύ και ασε τα 15,000 που λεει...
Eμενα καθε 7500 μου ειπαν,ασε που λεει για κατι 0-20 μεσα το manual
Τωρα μολις με πηραν τηλ.
22 Απριλιου θα είναι ΕλλαδαIετς,ιεεετς
Μπαμ μπαμ,αμαξι σε δυο 'βδομαδες,τι να πουν και αλλοι που περιμεναν 5 μηνεςάιντε καλοριζικοι ολοι...
αξεντ, ομιλα καθαρα, ποτε, που και πως θα το δουμε?Tι εννοαεις ρε συ Νιαου?Ειμαστε οικογενειαρχηδες ανθρωπ',δεν μπορουμε να τρεχουμε αριστερα-δεξια να επιδεικνυουμε το εργαλειο στον πασα-εναν...
Αν γινει κανα meatινγκ(το 'πιασες) του φορουμ,και ειμαι στα καλα μου και ερθω,πολυ ευχαριστως παντως -
Μια χαρά είναι το λάδι με ιξώδες 0w-20. Είναι επίτηδες χαμηλό για μείωση τριβών και κατανάλωσης. Τόσο έχει και η Ford.
-
Φιλε Φανη Χρονια πολλα.
Μεγαλη συζητηση τα λαδια και το ιξωδες...
Αλλου κερδίζεις και αλλου χανεις.
Όπως και να εχει βεβαια οποιος υποστηριξει ότι θα κανει αυτό που αυτος ξερει καλυτερα υποβιβάζοντας την οδηγια του κατασκευαστη μονο εξυπνο δε το λες..
-
Εμένα πάλι για υπερτροφοδοτούμενο moter το 0w-20 μου φαίνεται πολύ λίγο.
με την θερμοκρασία να χτυπάει σταθερά +34 για αρκετούς μήνες και με υψηλά στα 40+ Ούτε θέλω να σκέφτομαι τι συμβαίνει μέσα στον κινητήρα σε σταμάτα ξεκίνα σε άσφαλτο που βράζεις αυγό... -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Εμένα πάλι για υπερτροφοδοτούμενο moter το 0w-20 μου φαίνεται πολύ λίγο.
με την θερμοκρασία να χτυπάει σταθερά +34 για αρκετούς μήνες και με υψηλά στα 40+ Ούτε θέλω να σκέφτομαι τι συμβαίνει μέσα στον κινητήρα σε σταμάτα ξεκίνα σε άσφαλτο που βράζεις αυγό...Τι σχέση έχει η εξωτερική θερμοκρασία και η θερμοκρασία της ασφάλτου? Ο κινητήρας δουλεύει σε συγκεκριμένο εύρος θερμοκρασίας (ψυκτικού και λαδιού) ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία. Είτε έχει 20oC είτε έχει 40oC εξωτερική θερμοκρασία, ο κινητήρας λειτουργεί με την ίδια εσωτερική θερμοκρασία (αυτό κάνει το σύστημα ψύξης). Στην 116i ανεξαρτήτως καιρού η θερμοκρασία λαδιού ήταν στους 115οC με κανονική οδήγηση και έφτανε στους 125-130oC όταν την έσκιζα...χειμώνα / καλοκαίρι.
Στο μόνο που μετράει η εξωτερική θερμοκρασία, είναι στον πολύ κρύο καιρό, όπου εκεί έχει σημασία το ιξώδες του λαδιού στο κρύο, γιατί ακόμα δεν έχει λειτουργήσει ο κινητήρας και δεν έχει αναπτύξει θερμοκρασία λειτουργίας.
-
Το συστημα ψυξης και ελεω τούρμπο φανταζομαι θα εχει και air cooler....δηλαδή μια συσκευή οπου απαγει τη θερμοκρασια του νερου ψυξης της μηχανης.
Σωστα και αν όλα δουλευουν ορθως η θερμοκρασια ψυξεως θα κοιμαινεται κοντα 90-100.
Όπως πολύ σωστα ειπες το ιξωδες του λαδιου μεταβάλλεται με τη θερμοκρασια αντιστροφως.Απλα εχοντας κοινο δικτυο ψυξης αν δε δουλεψει καλα το ψυγειο τοτε λογικα θα ανεβει κιολας και η θερμοκρασια λαδιου.
Στη ζεστη δε θα εχεις θεμα παρα μονο σε θερμοκρασίες υψηλες (λαδιου) οποτε το ιξωδες θα ελλατωθει και θα χαθει η λιπαντικη μεβρανη.
Τωρα καλο είναι να ηερουμε ότι η σωστη λιπανση είναι η σφηνοειδης λιπανση (δηλ οσο λεπτο και οσο χοντρο πρεπει να είναι το λαδι ισα ισα να μην ακουμπάει κουζινετο.
Και επισης σωστα πιο πολύ ανησυχω για το 0w στο λαδι στακρυα παρα για το 20.
Το ότι τι βαζει η ford η BMW πχ δε λεει κατι.
Θεωρω ότι ο κατασκευαστης περαν του 0-20 θα συστηνει και αλλα....
Ο φιλος wizard μπορει να βοηθησει εδώ νομιζω
-
0-20 και 5-30 ως επι το πλειστον...
To 0-20 το δινει για θερμοκρασιακο ευρος απο -30(και βαλε) μεχρι +40(και βαλε),ενω το 5-30 απο -30 ακριβως εως +40plus.
Προτεινει και τα 10-30,10-40,10-50 για -20 εως +40plus....
Για τον mr16ddt λεει τα εξης.
Ενω σε μια φαση γραφει 'Για το µοντέλο µε κινητήρα MR16DDT:
Προτιµάται το 0W-20.
Εάν δεν είναι διαθέσιµο το 0W-20, επιλέξτε την
ρευστότητα που είναι κατάλληλη για την κλίµακα
της εξωτερικής θερµοκρασίας από τον πίνακα
παρακάτω.'
Δειχνει τον πινακα με τις τιμες που ανεφερα και στο καπακι γραφει 'Εκτός από το µοντέλο µε κινητήρα MR16DDT:
Προτιµάται το 5W-30.
Εάν δεν είναι διαθέσιµο το 5W-30, επιλέξτε την
ρευστότητα που είναι κατάλληλη για την κλίµακα
της εξωτερικής θερµοκρασίας από τον παρακάτω
πίνακα.'
Οτι καταλαβατε καταλαβα... -
Οποτε εχουμε και λεμε για τον mr16ddt 0-20,16αρης και διλιτρος diesel 5-30...
Λυθηκε ο γριφος,αποδρασαμε -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εμένα πάλι για υπερτροφοδοτούμενο moter το 0w-20 μου φαίνεται πολύ λίγο.
με την θερμοκρασία να χτυπάει σταθερά +34 για αρκετούς μήνες και με υψηλά στα 40+ Ούτε θέλω να σκέφτομαι τι συμβαίνει μέσα στον κινητήρα σε σταμάτα ξεκίνα σε άσφαλτο που βράζεις αυγό...Τι σχέση έχει η εξωτερική θερμοκρασία και η θερμοκρασία της ασφάλτου? Ο κινητήρας δουλεύει σε συγκεκριμένο εύρος θερμοκρασίας (ψυκτικού και λαδιού) ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία. Είτε έχει 20oC είτε έχει 40oC εξωτερική θερμοκρασία, ο κινητήρας λειτουργεί με την ίδια εσωτερική θερμοκρασία (αυτό κάνει το σύστημα ψύξης). Στην 116i ανεξαρτήτως καιρού η θερμοκρασία λαδιού ήταν στους 115οC με κανονική οδήγηση και έφτανε στους 125-130oC όταν την έσκιζα...χειμώνα / καλοκαίρι.
Στο μόνο που μετράει η εξωτερική θερμοκρασία, είναι στον πολύ κρύο καιρό, όπου εκεί έχει σημασία το ιξώδες του λαδιού στο κρύο, γιατί ακόμα δεν έχει λειτουργήσει ο κινητήρας και δεν έχει αναπτύξει θερμοκρασία λειτουργίας.
Σωστος ο Φάνης
Nissan X-Trail 2013