Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV/Crossovers Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUV/Crossovers Forum
    • 1
    • 2
    • 164
    • 165
    • 166
    • 167
    • 168
    • 319
    • 320
    • 166 / 320
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    100
    6396
    93421
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      To αντικειμενικό πάει , στο ότι των ίδιων τους αρέσουν τα 'στημένα' ακόμα και αν χάνουν σε άνεση και χώρους και το δηλώνουν .

      Προφανώς για την δική τους λογική κερδίζουν αυτά .

      Για την λογική των συνειδητοποιημένων αγοραστών κερδίζουν για πλάκα τα γαλλικά .

      Αλλά δεν υπάρχουν μόνο συνειδητοποιημένοι αγοραστές .

      Για παράδειγμα στο γνωστό μου ζευγάρι με ένα μικρό παιδί , έχει 1 στέισον και 1 αρόνα ...

      Δηλαδή άμα είχαν 2 παιδιά , τι θα έπαιρναν ? Εσπάς και Ατέκα ?

      Επειδή λοιπόν μας δήλωσαν εξ αρχής την προτίμηση τους είπα ότι είναι αντικειμενικοί .

      Χτες πήγα μια βόλτα από την πεζό να δω το 208 και το 308 γιατί κάνω κάποιες σκέψεις .

      Στο 308 είχαν κάτι απαράδεκτα σπορ καθίσματα που απλά εγώ δεν μπόρεσα να χωρέσω .

      Μα βρε παλληκάρια σε ένα οικογενειακό μικρομεσαίο , βάλτε τα κατ΄ επιλογή . Ο άλλος θέλει εξοπλισμό άνεσης και όχι σπορ κάθισμα .

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
      Εμαθα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spi_duster last edited by

        Criuser ο αντικειμενικος πρεπει να προκρινει αυτο που πιανει τους αντικειμενικους στοχους της κατηγοριας του και οχι τα γουστα του. Τοτε παυει να λεγεται αντικειμενικος και ακολουθει τον ευκολο δρομο. Τον υποκειμενικο. Ομως τοτε δεν εχει λογο να λεγεται δημοσιογραφος. Μπορει να μπαινει οπως ολοι σε φορουμ και να γραφει το μακρυ και το κοντο του.

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Σωστό , απόλυτα σωστό αυτό που λες , αλλά εδώ στον 'ειδικό' τύπο αυτό που βλέπουμε είναι να θέλουν να μας επιβάλλουν τις απόψεις τους κάποιοι σαν ειδικοί και θέσφατα .

          Ακριβώς επειδή εδώ ξεκαθαρίζουν από την αρχή την οπτική τους , σε αντίθεση με άλλους παλιότερα που είχαμε σχολιάσει με άλλους συμφορουμίτες , είναι πιο αντικειμενική η κριτική .

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
          Εμαθα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            azan-gorde last edited by

            απο εμένα +1000τόσο στον criuser όσο και στον SPI duster, για τα σχόλια σας που αφορούν συγκεκριμένο συγκριτικό!Συμφωνούμε απόλυτα!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης criuser έγραψε:
              Για την λογική των συνειδητοποιημένων αγοραστών κερδίζουν για πλάκα τα γαλλικά .

              Δηλαδή δεν μπορούν να είναι συνειδητοποιημένοι στο ότι θέλουν στριφτερά;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ignantios last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                Δηλαδή δεν μπορούν να είναι συνειδητοποιημένοι στο ότι θέλουν στριφτερά;

                έλα μου desk?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                  Για την λογική των συνειδητοποιημένων αγοραστών κερδίζουν για πλάκα τα γαλλικά .

                  Δηλαδή δεν μπορούν να είναι συνειδητοποιημένοι στο ότι θέλουν στριφτερά;

                  Μπορούν αλλά όπως είπες δεν διαλέγουν περίπτερα και ψηλά ...

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the-flying-dutchman last edited by

                    Χθες ταξιδεύοντας για το χωριό, επειδωθήκαμε σε carwatching. Στα 10 αυτοκίνητα 2ετίας-3ετίας, ζήτημα να ήταν 2 μη crossover/SUV.
                    Είδα πολλά 3008 περιέργως και μάλιστα ήταν και GT line τα περισσότερα. Το αμάξι ξεχώριζει σαν την μύγα μες το γάλα.
                    Είδα και μια κίτρινη X2. Να πω την αλήθεια δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Σαν πιο mascular προηγούμενη σειρά X1 μου φάνηκε.
                    Τέλος είδα ένα Kodiaq, φορτωμένο μέχρι ουρανό και με τεράστια μπαγκαζιέρα προφανώς για 3ήμερο.
                    Τι στο καλό κουβαλάνε πια;
                    Πολλά καινούρια αμάξια πάντως. Καλό δρόμο σε όσους ταξιδεύουν αυτές τις μέρες και καλά να περάσετε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sargus
                      sargus last edited by

                      χαχαχα, ζωγραφίζει ο criuser σήμερα (και ο spi duster)!
                      Realzeus, σου απάντησε σαν να κοίταζες στον καθρέφτη σου...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ούτε εγώ ενστερνίζομαι το ότι ένας που θέλει στριφτερό θα πάρει crossover/SUV, αλλά τελικά υπάρχει απάντηση. Θέλουν τους χώρους και ίσως και την ψηλή θέση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Ο χρήστης sargus έγραψε:
                          χαχαχα, ζωγραφίζει ο criuser σήμερα (και ο spi duster)!
                          Realzeus, σου απάντησε σαν να κοίταζες στον καθρέφτη σου...

                          Φίλε Σαργέ Χρόνια Πολλά. Υπερβάλλεις λίγο. Σιγά την ζωγραφική. ΠΛην ελαχίστων εξαιρέσεων (πχ Κούγκα, Χ1, scross) τα περισσότερα suv-crossover δεν απευθύνονται σε χεράδες οπως λέει και ο Κριού. Σίγουρα, εφοδιασμένα με κινητήρες ευστροφους αλλά και δυνατούς προσπαθούν να αποτινάξουν από πάνω τους την εικόνα του νωθρού οχήματος στην άσφαλτο και αρκετά όπως τα qq, vitara το καταφέρνουν πολύ καλά. Αυτό όμως δεν πρέπει να ξεγελά κάποιον στην ιεράρχηση των κριτηρίων με τα οποία θα αξιολογήσει και εν τέλει θα επιλέξει ένα όχημα αυτής της κατηγορίας. Βλέπω τις προάλλες ένα θαυμάσιο βιντεάκι του Γατούλη στα βουνά πέριξ των Δερβενοχωρίων και λέω να... Αυτό μπορεί να σου δώσει ένα καλό suv συνδυασμένο με μια ισορροπημένη οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο. Τα υπόλοιπα περί κοφτερών τιμονιών και πλούσιας πληροφορίας από το τιμόνι σε suv είναι να χουμε να λέμε... Ευτυχώς που το duster δεν έχει το τιμόνι της Α μου. Αν με αυτή την πληροφορία πατούσα χαλίκι στην άσφαλτο και μου το έλεγε, στα κατσάβραχα το duster θα έπρεπε να 'μιλά' ακατάσχετα και να με πρήζει. Τότε όμως δεν θα έκανε για την δουλειά που προορίζεται. Με αυτό το σκεπτικό υλοποιήσεις του τύπου στόνικ αρόνα τις θεωρώ άτοπες - αχρείαστες ενώ συγκριτικά που προκρίνουν τέτοια αμάξια ως επιλογές για σπορ οδήγηση τα παραπέμπω στο Κ77 ώστε να δουν οι ενδιαφερόμενοι τα αποτελέσματα.

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Ολλανδέ αντί να κοιτάς θαλασσοδαρμένους βράχους , πήγαινε και πάρε το 3008 που το έχουν σε κάποια έκπτωση .
                            Θα το πάρεις γύρω στα 26000 .

                            Αλλιώς κατέβα κάτω από τα 20000 και εκεί το πλειμομπιλ ξεχωρίζει , άντε και το 2008 που επίσης έχει έκπτωση .
                            Τουλάχιστον θα έχεις γλυτώσει λεφτά και θα λες ότι δεν έφτανα στο 3008 , αλλά είναι κρίμα να φτάσεις κοντά στην πηγή δηλαδή στα 22-23000 και να μην πιεις νερό .

                            Ακόμα χωρίς πλάκα δείτε και τον κάκτο στα 17760 με τον 110 και 17890 με τον ντίζελ .

                            Από τον Ιούνιο στην Γαλλία θα βάλουν στον ντίζελ το 6άρι κιβώτιο με κινητήρα 1.5 . Λογικά και εδώ θα ακολουθήσει .

                            Το πλειμομπιλ έχει μεγάλη ζήτηση και αν δεν πάρεις κάτι που είναι ήδη καθ΄ οδόν , έχεις 4-5 μήνες παράδοση .

                            Υπολογίζουν ότι από το φθινόπωρο θα έχει ομαλοποιηθεί η παραγωγή στους νέους ρυθμούς .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                            Εμαθα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vascos last edited by

                              Παιδια καλημερα και καλη Ανασταση.Θα ηθελα να ξερω αν λυθηκαν τα μικροπροβληματα στο QQ.Aν καποιος το εχει παρει προσφατα και θελει ας μου απαντησει.ευχαριστω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                katsim last edited by

                                Στην Ελλάδα το ελαφρώς ψηλότερο το θέλω για το αριστης ποιότητας οδοστρωμα! 😉
                                Σε ορισμένα σημεία το λες και off road!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  azan-gorde last edited by

                                  Το πλειμομπιλ έχει μεγάλη ζήτηση και αν δεν πάρεις κάτι που είναι ήδη καθ΄ οδόν , έχεις 4-5 μήνες παράδοση .

                                  Υπολογίζουν ότι από το φθινόπωρο θα έχει ομαλοποιηθεί η παραγωγή στους νέους ρυθμούς .

                                  criuser είσαι σίγουρος για αυτό που λες? Για παραγγελία που ρώτησα τις προάλλες μου είπαν 3 μήνες αναμονή

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Μίλησα την περασμένη εβδομάδα και μου το είπαν και στην ωμέγα και στον χανιαδάκη .
                                    Είπαν βέβαια ότι ίσως έρθει ενωρίτερα .
                                    Αλλά από τον Σεπτέμβριο θα ομαλοποιηθεί .
                                    Εγώ ΑΝ το κοίταζα πιο σοβαρά θα έβαζα οπωσδήποτε το ημιδερμάτινο σαλόνι και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά και το πακετάκι καθισμάτων κλπ . Συνολικά είναι 840 € όλα και δίχρωμο άσπρο μαύρο . Εννοείται στην πλούσια έκδοση .

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                    Εμαθα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vagkirk last edited by

                                      Είχα μπροστά μου το πρωί μετα την Τρίπολη προς Καλαμάτα για αρκετά χιλιόμετρα ένα λευκό Arona , όμορφο και ψηλό , μου άρεσε πολύ στο δρόμο και εμεινα πίσω του, πήγαινε σταθερά 140-160 και στα ανηφορικά κομμάτια , και με τον ίδιο ρυθμό στις στροφές μετά την γέφυρα της Τσακώνας.
                                      Και μετά από τα διόδια κάθε φορά επιτάχυνε πολύ γρήγορα , έπρεπε να πιασω για αρκετά 200+ για να βρεθώ πάλι πίσω του.
                                      Ήμουν πολύ περίεργος να μάθω αν είναι το 1.0 ή το 1.5 , δεν είχε κάποιο διακριτικό πίσω όυτε τις 18αρες ζάντες αν δεν κάνω λάθος.

                                      Με εντυπωσίασε αρκετά , ειδικά στις στροφές που σπάνια βλέπω κάποιο ψηλό να κρατάει σβέλτο ρυθμό.

                                      Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jobous last edited by

                                        Καλησπέρα. Έγραψα τα ίδια και στο topic της ΚΙΑ αλλά θεώρησα σωστό να γράψω και σε αυτό το topic αφού μιλάμε για τα crossover/suv.
                                        Σήμερα πήγα να δω το Stonic και να κάνω ένα 'μικρο' test drive. ΟΚ θα μπορούσαν αν ήθελαν να κρατάνε λίγο περισσότερο αυτά τα test drive !!
                                        Τεσπα , μπόρεσα να τσεκάρω τα περισσότερα που ήθελα. Στενάκια, κάποιοι μεγάλοι δρόμοι και η Βουλιαγμένης μου έδωσε εικόνα. Επειδή δεν μπορώ να συγκρίνω θέση οδήγησης με άλλα αντίστοιχα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας και έχοντας σαν εμπειρία το fiestακι και το Ceed (1η γενιά) , αυτό που μπορώ να πω είναι ότι έχει ψηλότερη θέση οδήγησης απο τα 2 που αναφέρω (φυσικά) αλλά απο την άλλη δεν ένοιωθα ψηλά στο αυτοκίνητο αλλά αρκετά μέσα (χαμηλά). Το τιμόνι αρκετά καλό με άμεση απόκριση , σχετικά ελαφριά πετάλια , επιλογέας με καλά κουμπώματα . Ήταν το μοντέλο με την 1.4 και τα 100 hp. ΟΚ δεν το ζόρισα αλλά είχε μια σχετικά καλή απόκριση σε γκάζι (όσο ήταν δυνατό με την κίνηση των αυτοκινήτων). Καλή ορατότητα μπροστά και πίσω. Περί ανάρτησης , τσέκαρα κάτι λακουβίτσες για να δω πως περνάνε στο εσωτερικό. Νορμαλ , δεν είχα την ίδια αίσθηση με αυτά που γράφονται σε διάφορα άρθρα και σε σχέση με το Ceed που έχει διαφορετική ανάρτηση (πίσω) και στήσιμο (πιο άνετο) είναι λίγο ποιο σκληρό.
                                        Για τους χώρους , εγώ που είμαι 1.82 και αρκετά κιλα , όταν έφταιξα την θέση οδήγησης και έκατσα πίσω ήμουν σχετικά καλά απο την στιγμή που τα γονατά μου δεν ακουμπούσαν στο κάθισμα. Είχα πάρει και τον πατέρα μου μαζί που είναι αρκετά ελαφρύτερος (!!) και λίγο κοντύτερος και ήταν άνετος. Στο RIO (που έχουν το ίδιο πάτωμα) δεν ήμουν καθόλου άνετος , όπως και στο fiesta (το καινούριο). Για τα πλαστικά πάνω κάτω έχετε διαβάσει , σκληρα αλλά αρκετά καλά.
                                        Μου άφησε καλή εντύπωση , δεν μπορώ να πω. Θα ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο για δοκιμή αλλά θα τσεκάρω και με άλλη αντιπροσωπεία για ένα δεύτερο test drive.
                                        Σχετικά με τις τιμές.
                                        Όπως τα έχει κάνει ο εισαγωγέας , σχεδόν σου αφήνει μια επιλογή την premium με τον 1.0 (120hp) με την έννοια ότι η προηγούμενη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα (uptown) κοστίζει 17.090 και το μεταλλικό χρώμα +400,00 €. Η premium δίνει επιπρόσθετα κλιματισμό, κάμερα επισδοπορείας και αισθητήρες, cruise control , πίσω φώτα led καλύτερο εσωτερικό με υποβραχίονο, ημιδερμάτινα καθίσματα και sport τίμονι ΔΕΝ χρεώνει μεταλλικό χρώμα ή διχρωμία και κοστίζει 17.660 €. Επίσης για την 1.4 με τα 100 hp η αντίστοιχη έκδοση (premium) πάει στα 17.190 + 400,00 μεταλλικό (ή 600,00 για διχρωμία). Άρα για βενζίνη πας στο 1.0 (120hp) premium. Για diesel δεν κοίταξα. Στα παραπάνω ποσά προσθέτουμε 400,00 € τέλη ταξινόμησης.
                                        'Δυστυχώς' δεν υπάρχει κάποια έκπτωση αυτό τον καιρό και με χρηματοδότηση 3,9 % εως 4 χρόνια.
                                        Για παράδοση δεν έχουν εικόνα αλλά για ένα ίδιο σε graphite χρώμα τους το έφερναν αρχές Μαϊου (!!!) , καμιά σχέση με αυτά που έλεγαν για 5 μήνες κτλ. Φυσικά δεν ισχύει για όλα , εξαρτάται απο χρώμα , έκδοση , μηχανή κτλ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stormold last edited by

                                          Ο χρήστης jobous έγραψε:
                                          ...αλλά απο την άλλη δεν ένοιωθα ψηλά στο αυτοκίνητο αλλά αρκετά μέσα (χαμηλά).

                                          Είχα μία υποψία ότι μόνο εγώ ένοιωθα έτσι σε αυτά τα σύγχρονα κροσόβερ. Τελικά υπάρχουν και άλλοι.

                                          Το ίδιο ένοιωσα και εγώ σε όσα έτυχε να δω το τελευταίο διάστημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ignantios last edited by

                                            Η BMW Χ2 δοκιμάστηκε στην αποφυγή ταράνδου με όχι καλά αποτελέσματα.Το βίντεο έχει ανέβει στο Km77.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 168
                                            • 319
                                            • 320
                                            • 166 / 320
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr