-
Ο μόνος λόγος να επιλέξεις το GrandVitara είναι οι εκτός δρόμου δυνατότητες. Κοντές σχέσεις, πραγματικό κλείδωμα κεντρικού διαφορικού, ενισχυμένο (άρα και βαρύτερο => μεγαλύτερη κατανάλωση) πλαίσιο κάνουν τη (μεγάλη) διαφορά. Επίσης υπάρχει πληθώρα βελτιωτικών: ψήλωμα ανάρτησης, προστατευτικές ποδιές ενώ υπάρχει μεγάλη γκάμα από εκτός δρόμου ελαστικά στις διαστάσεις που φοράει. Αν περιορίζεσαι σε χωματόδρομους η απλή 4κίνηση χωρίς βελτιώσεις (άντε ένα 50-50 ελαστικό) σε καλύπτει.
Έτσι όπως τα γράφεις πάντως το qashqai είναι για σένα. Αν θέλεις και μεγαλύτερους χώρους βρίσκεις ένα 7θέσιο ξηλώνεις τα εξτρά καθίσματα και αποκτάς χαοτικό χώρο αποσκευών.
-
Το Vitara ειναι euro 4 ΑΝ λεει κατι...
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Το Vitara ειναι euro 4 ΑΝ λεει κατι...Το Grand Vitara 1.9ddis κυκλοφόρησε και euro 5 στα τελευταία χρόνια του μοντέλου, αλλά στο car έχει 2-3 αγγελίες μόνο.
Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
καλα, τωρα τι συγκριση ειναι αυτη?
το gv παει παντου, μα παντου ομως. ταξιδευει και καλα μεχρι τα 130-140.
καιει λογικοτατα, ρενάουλτ η μηχανη, λιγα προβληματα.
φτιαχνεται και καλα.
συνηθως ειναι γιουρο πεντε.
για αυτο κοστιζει και χοντρα ακομη και μεταχειρο
το κιου-κιου ειναι γκέι οφ ροαντ, ψηλο πενταπορτο βασικα. οπως ολα πλεον. και η μιση μεριδα απογονος του gv που εχω.
αν παντα ηθελες να φτασεις το ενα ογδοντα και σου ελειπε ο ποντος πας σε κιου, μονο τοτες. -
Θα διαφωνήσω λίγο ως προς τον κινητήρα. Στο vitaraclub έχουν αναφερθεί αρκετά προβλήματα με DPF, EGR και τα ρέστα, ας κάνει ο ενδιαφερόμενος τον κόπο να ρωτήσει εκεί τους κατόχους γιατί δεν ξέρω αν γράφει κανείς εδώ.
Κατά τα άλλα το GV έχει πολλές περισσότερες εκτός δρόμου δυνατότητες λόγω 4κίνησης και κοντών, καμία σχέση με το QQ. -
καλησπερα, και ευχαριστω για τις απαντησεις.
τελικα νομιζω θα καταληξω σε qq, και εξηγουμαι και για πιους λογους.- ζω στην πατρα, οποτε στην καθημεριντητα μου δεν εχω ουτε χιονια ουτε χωματοδρομους
- το αμαξι θα χρησιμοποιειται κυριως σε εκδρομες (χιονοδρομικα, και καλοκαιρινες πιο 'απροσπελαστες' διαδρομες που ενα συμβατικο ΙΧ δεν θα παει.
- επειδη για να πας την εκδρομη, πχ λεμε τωρα bansko που παω συχνα, εχεις 700χιλιομετρα εθνικη, θελω ανετο ταξιδι που να μην κουραζει +στο qq εδω
- προς το παρον, πραγματι νομιζω ενα υπερυψωμενο αυτοκινητο με απλη τετρακινηση νομιζω θα με βγαλει απο μια κατασταση χιονιου, απο μια παραλια που εχει σκατοδρομο να πας,
- επειδη παντα ημουν την αποψης, τρωγωντας ερχεται η ορεξη, σκεφτομουν στην αρχη να παω σε NgV γιατι λεω και αν μου αρεσει να περνω τα βουνα? που το ξερω αν δεν δοκιμασω! αλλα απ την αλλη, επειδη το πιθανοτερο ειναι να μην παω καπου που ενα qq θα εχει θεμα αυτοι ειναι οι λογοι.
-
Ο χρήστης Thodorism96 έγραψε:
Το Vitara ειναι euro 4 ΑΝ λεει κατι...
Το Grand Vitara 1.9ddis κυκλοφόρησε και euro 5 στα τελευταία χρόνια του μοντέλου, αλλά στο car έχει 2-3 αγγελίες μόνο.
Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το Euro 4 είχε ο φίλος μου και το ανέβασε Γερμανία και προβληματιζόταν μήπως πληρώνει μεγάλη τέλη λόγω του ότι είναι 4άρι. Στα 150.000χλμ που το είχε, δεν είχε πρόβλημα με RGR και DPF. Είχε όμως απ' όσο το κατάλαβα χοντρικά με την προθέρμανση κατά την εκκίνηση όπου υπάρχουν 4 αντιστάσεις και οι 2 δεν λειτουργούσαν. Κάπως έτσι τα κατάλαβα όταν μου τα έλεγε. Ήταν στο πρόγραμμα να τις αντικαταστήσει.
-
Δε βλέπω λόγο να φορτωθείς τα 2.000 κυβικά του Κασκάι. Αφ' ενός υπάρχει μικρότερη έκδοση σε πετρέλαιο, αφεδύο η χρήση του θα είναι μέτρια. Με 140 στην εθνική πάει και το μικρό και μάλιστα αέρα, έχει 175-180 τελική κοντέρ.
-
@dstou
Ποια εκδοση εννοεις? κοιταω για 4x4. -
ναι καταλαβα ποια λες.. ναι αλλα εκει παμε στα 14+ χιλιαρικα
-
Ο χρήστης oxydo.dd έγραψε:
@dstou
Ποια εκδοση εννοεις? κοιταω για 4x4.1.6 dCi 4X4
Sent from my iPhone using Tapatalk
qashqai 2007 η new grand vitara??