Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Karoq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Karoq
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 93
    • 94
    • 32 / 94
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1868
    25797
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xplicit last edited by

      Φόβος?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης klaus έγραψε:
        Παιδιά ποια είναι η άποψή σας για τον μικρό κινητήρα 1.0 tsi που φοράει το Karoq? Θα το κουνάει αξιοπρεπώς το αμάξι? Για νορμαλ χρήση μιας τετραμελούς οικογένειας τον θεωρείτε επαρκή? Π.χ ένα ταξίδι 200 χλμ με 4 ενήλικες και αποσκευές θα το πάει ή θα αγκομαχάει?

        Προφανως και θα το παει, απλως επειδη ολα τα αλλα στο αυτοκινητο ειναι σε σημαντικα ανωτερο επιπεδο, απο στησιμο, οδικη συμπεριφορα, αλλα και το μεγεθος και κατηγορια, ξεφευγουν απο απλως ενα supermini ή εστω μικρομεσαιο, με 4 ατομα και αποσκευες, ειδικα με χρηση A/C πχ το καλοκαιρι και γεματο ρεζερβουαρ, θεωρω οτι ειναι οριακα επαρκες, αλλα και καπως...ημιτελες ως πακετο για τα λεφτα που κοστιζει.

        Εαν μιλαγαμε για εταιρικο-leasing-νοικιαρικο, με ελαχιστες πιθανοτητες να χρησιμοποιειται για ταξιδια και συχνες μετακινησεις με τουλαχιστον 4 ατομα, δεν θα ειχα απολυτως καμμια 'ενσταση'.

        Επειδη ομως εχω οδηγησει και το 1,000αρι Ateca, αλλα και το αντιστοιχο Karoq προσφατα (manual και τα δυο), το τελευταιο μαλιστα με συνοδηγο τον πωλητη, αλλα και σχεδον αδειο ρεζερβουαρ, θεωρω οτι με τα σημερινα δεδομενα δικτυου στην χωρα, αλλα και αυτοκινητων που κυκλοφορουν γενικοτερα, ειναι πολυ μεγαλος και χτυπητος συμβιβασμος, να φτασει καποιος σε αυτη την κατηγορια χρηματων, απο 20κ ευρω και να εχει ενα ξεκαθαρα υποδεεστερο κινητηρα για το αμαξωμα και την χρηση που προοριζεται...

        Οι επομενοι δυο κινητηρες (αναλογως τα ετησια χλμ, χοντρικα πανω απο 20κ το χρονο, 'δικαιολογειται' οικονομικοτεχνικα η προτιμηση Diesel, μεχρι στιγμης τουλαχιστον στην χωρα μας, γιατι στην πολιτισμενη Ευρωπη ηδη ξεκινησαν τα πρωτα κινητρα για οριστικη καταργηση τους...) ειτε ο 1.6 Tdi 116ps με σημαντικα υψηλοτερη ροπη ομως απο τον 1,000αρη βενζινης, ή -ακομα καλυτερα για το συνολο και εποχες που ερχονται- ο 1.5 / 150tsi ειναι οι επιλογες που ταιριαζουν περισσοτερο για το βαρος αλλα κυριως και την γενικοτερη φιλοσοφια του αυτοκινητου.

        Προσωπικα εαν ενδιαφερομουν για αυτη την κατηγορια, αλλα δεν μπορουσα να ξεπερασω τα πχ 20-21κ ευρω οπου ξεκιναει η βασικη εκδοση με 1,000αρη, θα κοιταζα καποιο αλλο αυτοκινητο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          gratipa last edited by

          Καλημέρα.
          Καταρχάς, αγόρασα το Ateca και όχι το Karoq (δεν το διευκρίνισα και εδώ είναι το τοπικ του Karoq).
          Σχετικά με τον φόβο του diesel, η αλήθεια είναι πως με προβλημάτισε, αλλά ρωτώντας άτομα εμπιστοσύνης, προσωπικές γνώσεις και κυρίως, προσωπική εκτίμηση, είναι πως σε βάθος 15ετίας, δεν πρόκειται να συμβεί απολύτως τίποτα!
          Η βασική μου ανησυχία είναι ΜΟΝΟ για την μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.Τίποτα άλλο!
          Επέλεξα diesel τελικά για 3 λόγους:

          1. Όσο καλός και αν μου φάνηκε ο 1.0 TSI με 115 PS, ψυχολογικά και μόνο...κάτι με φοβίζει. Προτιμώ 1.6 TDI με 116 PS.
          2. Κάνω ετησίως περίπου 20.000 km
          3. Μου έκαναν πάρα πολύ καλή έκπτωση στην αντιπροσωπεία (μόλις συνειδητοποίησαν πως θα με 'έχαναν' επειδή φοβόμουν τον 1.0).
            Πλέον έφτασα τα 2.000 km και η είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Τέλεια οδηγική συμπεριφορά, η ροπή είναι απόλυτα αισθητή και δημιουργεί μία αίσθηση πολύ ευχάριστης οδήγησης και η κατανάλωση είναι στα 6.8 lit/100 εντός πόλης και στα 5.7 lit/100 σε ταξίδι.
          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            greemlin last edited by

            Και εγω εχω οδηγησει το Ateca και μου αρεσε πολυ! Με γεια! Και εγω τινω να συμφωνω με τον gratipa σε οτι αφορα το diesel. Στην χειροτερη θα χασει πολυ απο την μεταπωλητικη του αξια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              opcast last edited by

              Προς ενημέρωση και συζήτηση:

              http://www.newsauto.gr/test-drive/dokim ... si-110-ps/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lefteris-g last edited by

                ωραιοποίηση μου φάνηκε.πολυ αβάντα παίρνει το μοντέλο σχεδόν απ όλους...το οδήγησα χτες 1.6 diesel 116 ps .Χωρίς δύναμη με 4 άτομα σε εθνική οδό.μεσα φτωχό έως αδιάφορο.αξιζει Μόνο η style 150 ps

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nikapin last edited by

                  Ο χρήστης gratipa έγραψε:
                  Καλημέρα.
                  Καταρχάς, αγόρασα το Ateca και όχι το Karoq (δεν το διευκρίνισα και εδώ είναι το τοπικ του Karoq).
                  Σχετικά με τον φόβο του diesel, η αλήθεια είναι πως με προβλημάτισε, αλλά ρωτώντας άτομα εμπιστοσύνης, προσωπικές γνώσεις και κυρίως, προσωπική εκτίμηση, είναι πως σε βάθος 15ετίας, δεν πρόκειται να συμβεί απολύτως τίποτα!
                  Η βασική μου ανησυχία είναι ΜΟΝΟ για την μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.Τίποτα άλλο!
                  Επέλεξα diesel τελικά για 3 λόγους:

                  1. Όσο καλός και αν μου φάνηκε ο 1.0 TSI με 115 PS, ψυχολογικά και μόνο...κάτι με φοβίζει. Προτιμώ 1.6 TDI με 116 PS.
                  2. Κάνω ετησίως περίπου 20.000 km
                  3. Μου έκαναν πάρα πολύ καλή έκπτωση στην αντιπροσωπεία (μόλις συνειδητοποίησαν πως θα με 'έχαναν' επειδή φοβόμουν τον 1.0).
                    Πλέον έφτασα τα 2.000 km και η είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Τέλεια οδηγική συμπεριφορά, η ροπή είναι απόλυτα αισθητή και δημιουργεί μία αίσθηση πολύ ευχάριστης οδήγησης και η κατανάλωση είναι στα 6.8 lit/100 εντός πόλης και στα 5.7 lit/100 σε ταξίδι.

                  +1

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mrclouzo last edited by

                    Ο χιλιάρης αρκετούς αγοραστές μπορεί να τους καλύψει. Δεν φορτώνουν όλοι το αυτοκίνητο κάθε μέρα να οργώσουν την Ελλάδα. Στις αστικές μετακινήσεις προφανώς είναι μια χαρά, στην εθνική δεν θα έχει πρόβλημα να διατηρεί τα 140-150 ακόμα και φορτωμένο. Είναι και οικονομικός όταν δεν πιέζεται και έχει το πλεονέκτημα του μικρού κυβισμού αναφορικά με τα τεκμήρια. Και επιτρέπει να μπουν και μερικά extra που το καθιστούν σαφώς πιο ολοκληρωμένο εξοπλιστικά.
                    Φυσικά ο 150αρης σίγουρα αποτελεί τη χρυσή τομή και ταιριάζει γάντι στο αμάξωμα.

                    Φίλε gratipa καλοτάξιδο, πόσο πήρες το ateka?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gratipa last edited by

                      Σε ευχαριστώ πολύ.
                      Το πήρα 24.900 με το κλειδί στο χέρι και τα 2 πρώτα service εντελώς δωρεαν.
                      Μιλάμε για την έκδοση Style (5αρα οθόνη).
                      Σχετικά με την ωραιοποίηση, νομίζω πως ο καθένας λέει την γνώμη του, η οποία όμως είναι υποκειμενική.
                      Και πολύ ρόλο παίζει, τί έχει συνηθίσει να οδηγεί ο καθένας και τι οδηγικές παραστάσεις έχει για να κρίνει ένα αμάξι.
                      Το αντικειμενικό είναι πως ταξιδεύω πολύ άνετα από άποψη χώρων και πως η οδηγική συμπεριφορά και η κατανάλωση με αφήνουν μέχρι στιγμής απόλυτα ικανοποιημένο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        klaus last edited by

                        Πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες για τον 1.0 tsi, φαίνεται αρκετά ικανός...Και η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου είναι η εξής: Είσαι οικογενειάρχης με γυναίκα και 2 παιδιά, συμβατικός οδηγός που κάνει 10 με 12 χιλιάδες χλμ ετησίως και θες να φορτώσεις το αυτοκίνητο 5 φορές το χρόνο για ταξίδια. Έχεις 22 χιλιάρικα για αγορά αυτοκινήτου και καταλήγεις στο karoq...Τι προτιμάς? Την έκδοση με 1.0 tsi με πολλές προσθήκες στον εξοπλισμό (+parking sensors εμπρός-πίσω + αυτόματο κλιματισμό + αισθητήρες βροχής-φώτων + μεταλλικό χρώμα + 17-18άρα ζάντα) ή τον 1.5 tsi (+ μεταλλικό χρώμα) στη βασική έκδοση? Ιδού η απορία

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • nickthetrib
                          nickthetrib last edited by

                          Το χιλιαρι.

                          Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            opcast last edited by

                            Αν δεν σε νοιαζει το αυτοματο για μενα πας στο 1.5. βεβαια όλα αυτα πανε αναλογα με τις αναγκες και προτεραιοτητες του καθενος.
                            Εγω πχ θα θυσιαζα τον 1.5 για τον 1.0 μονο για το αυτοματα κιβωτιο, στα 22.000 €

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              opcast last edited by

                              Αν δεν σε νοιαζει το αυτοματο για μενα πας στο 1.5. βεβαια όλα αυτα πανε αναλογα με τις αναγκες και προτεραιοτητες του καθενος.
                              Εγω πχ θα θυσιαζα τον 1.5 για τον 1.0 μονο για το αυτοματα κιβωτιο, στα 22.000 €

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greemlin last edited by

                                και εγω αυτο θα εκανα.... περνας αρκετο καιρο μεσα στο αυτοκινητο οποτε καντο οσο πιο ευχαριστο γινεται. Ο χιλίαρης ειναι αξιολογος... πιστευω οτι θα σε παει οπου θελεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  opcast last edited by

                                  Συγγνωμη για το διπλο ποστ. Δεν καταλαβα πως εγινε και δεν μπορω να το σβησω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    astra_n last edited by

                                    Σημαντικό για την απάντηση στο υποθετικό δίλημμα είναι πού κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρα. Αν είναι κυρίως αστικά νομίζω ότι ο 1000ρης παίρνει κεφάλι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mrclouzo last edited by

                                      Ούτε στην εθνική θα έχει πρόβλημα ο χιλιάρης να διατηρεί ταχύτητες γύρω στα 140 ανεξαρτήτως φορτίου.
                                      Ο 1500αρης προφανώς είναι σε άλλη κλάση επιδόσεων αλλά όταν πιέζεται θα πίνει και ανάλογα. Αντιθέτως ο χιλιάρης ακόμα και με πολύ πίεση δύσκολα περνάει το ψυχολογικό φράγμα των 10/100.

                                      Προσωπικά λόγω χιλιομέτρων θα ήμουν μεταξύ του μικρού tsi με μερικά extra και του 1.6 tdi (μόνο μεταλλικό). Και μάλλον θα κατέληγα στο δεύτερο. Θα μου πέσει βαρύ να πάω από τα 6/100 στα 8+

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lospsi last edited by

                                        Πάντως ο χιλιάρης με dsg κιβώτιο έβγαινε στα 22500 περίπου, εάν βάλεις και κλιματισμό συν αισθητήρες πάει +2Κ. Δεν ξέρω αν αξίζει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos-golf last edited by

                                          Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
                                          Το χιλιαρι.

                                          Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                                          και εγω αυτο θα εκανα.... περνας αρκετο καιρο μεσα στο αυτοκινητο οποτε καντο οσο πιο ευχαριστο γινεται. Ο χιλίαρης ειναι αξιολογος... πιστευω οτι θα σε παει οπου θελεις.

                                          Σημαντικό για την απάντηση στο υποθετικό δίλημμα είναι πού κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρα. Αν είναι κυρίως αστικά νομίζω ότι ο 1000ρης παίρνει κεφάλι.

                                          Ούτε στην εθνική θα έχει πρόβλημα ο χιλιάρης να διατηρεί ταχύτητες γύρω στα 140 ανεξαρτήτως φορτίου.
                                          Ο 1500αρης προφανώς είναι σε άλλη κλάση επιδόσεων αλλά όταν πιέζεται θα πίνει και ανάλογα. Αντιθέτως ο χιλιάρης ακόμα και με πολύ πίεση δύσκολα περνάει το ψυχολογικό φράγμα των 10/100.

                                          Προσωπικά λόγω χιλιομέτρων θα ήμουν μεταξύ του μικρού tsi με μερικά extra και του 1.6 tdi (μόνο μεταλλικό). Και μάλλον θα κατέληγα στο δεύτερο. Θα μου πέσει βαρύ να πάω από τα 6/100 στα 8+ [emoji38]

                                          +1

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            karso last edited by

                                            Παρέλαβε κανένας Karoq;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 32 / 94
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr