Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Συγγνώμη αλλά πρόσφατα κάνοντας t.d το αντίστοιχο auris δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο!!!!! Δεν ξέρω το οδηγικό σου στυλ και που κυκλοφορείς αλλά σε μια απόσταση 10χλμ σε 27λ στον Κηφισό,το φρένο πατήθηκε αμέτρητες φορές. Το ακούμπησαν τα τακάκια τις δισκοπλακες 4-5 φορές μου φαίνεται αστείο........
Στην οδήγηση ήταν ακριβώς η ίδια αίσθηση που έχεις όταν ανεβάζεις την 2ερα ή την 3ητη στις 6000 στροφές και μετά αφήνεις απότομα το γκάζι. Αυτό στην αρχή γιατί όσο έπεφταν τα χλμ τόσο ρολαριζε πιο χαλαρά και αν δεν παταγα φρένο,δεν θα σταματαγα ποτέ!
Μπορεί να σου φαίνονται αστεία, αλλά αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις πώς λειτουργεί, θα διαπιστώσεις του λόγου το αληθές.
Από την ιστοσελίδα της toyota:
*Λιγότερα μηχανικά μέρη – μικρότερες ανάγκες συντήρησης
Το υβριδικό Τοyota διαθέτει λιγότερα μηχανικά μέρη από ένα συμβατικό αυτοκίνητο, ενώ αποτελεί πρότυπο διάρκειας ζωής και οικονομίας στη συντήρηση:
• Δεν έχει εναλλάκτη ή μίζα χάρη στον ηλεκτροκινητήρα
• Το σύστημα μετάδοσης e-CVT δεν περιέχει υλικό τριβής (δίσκο πλατώ)
• Τα τακάκια φρένων καταπονούνται λιγότερο
• Τα υβριδικά μέρη δεν απαιτούν καμία συντήρηση, όπως και το κιβώτιο ταχυτήτων.*
Πώς λειτουργεί αυτό το φρενάρισμα: Πολύ απλά βάζοντας τον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί ανάποδα:
https://auto.howstuffworks.com/auto-par ... aking1.htm
Το μόνο που ξενίζει είναι η αίσθηση στο πεντάλ του φρένου, στην περίπτωση που δεν επαρκεί το φρενάρισμα με τον κινητήρα, αλλά χρειαστεί να δουλέψουν τα τακάκια. Αυτή η μετάβαση όντως δίνει μια περίεργη αίσθηση στο πόδι.
Προσωπικά κινούμαι σε ανοιχτούς δρόμους στην επαρχία και φρενάρω χωρίς τα τακάκια εκτός από τις περιπτώσεις 'πανικού'.