Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nέο Peugeot 508
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nέο Peugeot 508
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 13
    • 14
    • 1 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    280
    3043
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by

      *Στο εμπρόσθιο μέρος οι επιρροές από το πρωτότυπο Instinct είναι εμφανείς.Η μεγάλη μάσκα κερδίζει τις εντυπώσεις αλλά και οι προβολείς LED που κατεβαίνουν κάθετα στα άκρα του προφυλακτήρα. To τελείωμα της οροφής παραπέμπει σε coupe αμάξωμα.

      Δυναμικά στοιχεία και στο πίσω μέρος, όπου εκτός των δύο απολήξεων της εξάτμισης (πιθανόν θα υπάρχουν μόνο στη GT έκδοση), ενδιαφέρον παρουσιάζει η γυάλινη επιφάνεια που διατρέχει το πορτ μπαγκάζ ως συνέχεια των φωτιστικών σωμάτων.

      Η εικόνα στο εσωτερικό παραπέμπει στα νέα 5008 & 3008 και η ποιότητα αναμένεται να κινείται σε υψηλά επίπεδα. Τον hi-tech χαρακτήρα του 508 ενισχύει ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, το μικρής διαμέτρου τιμόνι αλλά και η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό.

      Παρόλο που δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή κάποια πληροφορία για την γκάμα των μηχανικών συνόλων του αυτοκινήτου, το νέο 508 αναμένεται να εφοδιάζεται-μεταξύ άλλων- με τον 1.500άρη τούρμπο (140 & 165 άλογα) όπως και στην τελευταία γενιά του Opel Insignia. Παράλληλα είναι πολύ πιθανό στην κορυφή της γκάμας του αυτοκινήτου να υπάρχει μια plug in υβριδική έκδοση με ισχύ κοντά στα 300 άλογα.*
      Πηγή




      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        *Στο εμπρόσθιο μέρος οι επιρροές από το πρωτότυπο Instinct είναι εμφανείς.Η μεγάλη μάσκα κερδίζει τις εντυπώσεις αλλά και οι προβολείς LED που κατεβαίνουν κάθετα στα άκρα του προφυλακτήρα. To τελείωμα της οροφής παραπέμπει σε coupe αμάξωμα.

        Δυναμικά στοιχεία και στο πίσω μέρος, όπου εκτός των δύο απολήξεων της εξάτμισης (πιθανόν θα υπάρχουν μόνο στη GT έκδοση), ενδιαφέρον παρουσιάζει η γυάλινη επιφάνεια που διατρέχει το πορτ μπαγκάζ ως συνέχεια των φωτιστικών σωμάτων.

        Η εικόνα στο εσωτερικό παραπέμπει στα νέα 5008 & 3008 και η ποιότητα αναμένεται να κινείται σε υψηλά επίπεδα. Τον hi-tech χαρακτήρα του 508 ενισχύει ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, το μικρής διαμέτρου τιμόνι αλλά και η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό.

        Παρόλο που δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή κάποια πληροφορία για την γκάμα των μηχανικών συνόλων του αυτοκινήτου, το νέο 508 αναμένεται να εφοδιάζεται-μεταξύ άλλων- με τον 1.500άρη τούρμπο (140 & 165 άλογα) όπως και στην τελευταία γενιά του Opel Insignia. Παράλληλα είναι πολύ πιθανό στην κορυφή της γκάμας του αυτοκινήτου να υπάρχει μια plug in υβριδική έκδοση με ισχύ κοντά στα 300 άλογα.*
        Πηγή




        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          *Στο εμπρόσθιο μέρος οι επιρροές από το πρωτότυπο Instinct είναι εμφανείς.Η μεγάλη μάσκα κερδίζει τις εντυπώσεις αλλά και οι προβολείς LED που κατεβαίνουν κάθετα στα άκρα του προφυλακτήρα. To τελείωμα της οροφής παραπέμπει σε coupe αμάξωμα.

          Δυναμικά στοιχεία και στο πίσω μέρος, όπου εκτός των δύο απολήξεων της εξάτμισης (πιθανόν θα υπάρχουν μόνο στη GT έκδοση), ενδιαφέρον παρουσιάζει η γυάλινη επιφάνεια που διατρέχει το πορτ μπαγκάζ ως συνέχεια των φωτιστικών σωμάτων.

          Η εικόνα στο εσωτερικό παραπέμπει στα νέα 5008 & 3008 και η ποιότητα αναμένεται να κινείται σε υψηλά επίπεδα. Τον hi-tech χαρακτήρα του 508 ενισχύει ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, το μικρής διαμέτρου τιμόνι αλλά και η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό.

          Παρόλο που δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή κάποια πληροφορία για την γκάμα των μηχανικών συνόλων του αυτοκινήτου, το νέο 508 αναμένεται να εφοδιάζεται-μεταξύ άλλων- με τον 1.500άρη τούρμπο (140 & 165 άλογα) όπως και στην τελευταία γενιά του Opel Insignia. Παράλληλα είναι πολύ πιθανό στην κορυφή της γκάμας του αυτοκινήτου να υπάρχει μια plug in υβριδική έκδοση με ισχύ κοντά στα 300 άλογα.*
          Πηγή




          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Πάρα πολύ όμορφο, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Πολύ πιο όμορφο από το απερχόμενο!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              lleonidas moderator last edited by

              Όντως φαίνεται πολύ καλό.Το κολακεύουν οι πινελιές της έκδοσης GT αλλά και το απλό σίγουρα δε θα περνάει απαρατήρητο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                aikibill last edited by

                Πολύ ωραίο μέσα έξω.
                Αναμένουμε τον cruiser να μας τα κάνει καρπούζια

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • N
                  nonos last edited by

                  Αυτα τα εσωτερικα της peugeot και η ποιοτητα τους ειναι λογος να κανεις οποιαδηποτε παραχωρηση για το εξωτερικο Λιγο πιο τολμηρο προφιλ θα ηθελα γιατι η μουρη ειναι φοβερη Το πισω μερος μου θυμιζει, αναποφευκτα, λιγο το insignia αλλα γενικα ειναι πολυ καλο και εξωτερικα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    criuser last edited by

                    Οχι δεν θα σας τα κάνω καρπούζια γιατί δεν διαφωνείτε οπότε δεν έχει ενδιαφέρον η κόντρα ...

                    Το πίσω μέρος νονέ θα μπορούσε να είναι η σωστή τζούλια και όχι το τολέδο που είναι η τωρινή...

                    Το ενδιαφέρον στο εσωτερικό είναι οι αεραγωγοί που γίνονται σχισμές και μάλιστα σκέφτομαι το αίσχος της νέας Α κλάσε με τις ταμπλέτες από το λίντλ και τους τεράστιους 3 αεραγωγούς στο κέντρο και καταλαβαίνουμε γιατί οι Γάλλοι είναι σικ και οι γερμανοί με άσπρες κάλτσες και πέδιλα...

                    Οπως έχω ξαναπεί ξεκίνησε να είναι η νέα C5 μια και είναι αδελφό του νέου ινσίνια , αλλά τελικά είπαν ότι η σιτροέν θα είναι η περίεργη για να την σπάει του νονού...

                    Τάδε έφη μέτοχος...

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • P
                      panormus772 last edited by

                      Ο χρήστης criuser έγραψε:
                      Οχι δεν θα σας τα κάνω καρπούζια γιατί δεν διαφωνείτε οπότε δεν έχει ενδιαφέρον η κόντρα ...

                      cruiser, με αυτή την φράση μου θύμισες τον τον πατέρα μου και το θείο μου..
                      Και όλως περιέργως,συμπτωματικά είναι κι οι δύο πολ.μηχανικοί! (ο πατέρας μου ήταν,γιατί τον έχασα προ 7ετίας).

                      Υ.Γ. Εγώ ακολούθησα ιατρική,αλλά η αλήθεια σε πολλά που περιγραφείς για την οικοδομή και την πολιτική,το δημόσιο κ.τ.λ. σε άλλα topic,νομίζω πως τα ξανακούω.

                      Και για να ξαναγυρίσουμε ontopic, το 508 από τις πρώτες φώτο δείχνει όντως το πιο όμορφο μέσα-έξω στην κατηγορία του (μάλλον το ομορφότερο,μαζί όμως με την Giulia )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • C
                        criuser last edited by

                        Εγώ το αντίστροφο .

                        Προπάππος γιατρούς . Αδέρφια των παππούδων γιατροί (3) . Πατέρας και θείος γιατροί . Τους έχασα και τους δύο πολύ νέους . Στην γενιά μου μόνο δύο δεύτερα ξαδέρφια γιατροί .

                        Εγώ άλλαξα .

                        Αυτά που λέω τα συναντάω κάθε μέρα . Ενας φίλος ήταν μέχρι τα Χριστούγεννα μεγαλοστέλεχος μεγάλης εταιρείας .
                        Τώρα προσπαθεί να γίνει επιχειρηματίας κυρίως για τα παιδιά του , μια και αυτός βγήκε στην σύνταξη .

                        Βλέπει τα πράγματα από την άλλη πλευρά και τρελλαίνεται . Το είπα welcome to the club .

                        Το 508 είναι ιδιαίτερο , κυρίως στο εσωτερικό , αλλά εξωτερικά θα ήθελα πιο προχωρημένα σχέδια .

                        Αλλωστε φτιάχνουμε τα τελευταία μοντέλα πριν πάμε στα ψυγεία και στην αυτόνομη οδήγηση .

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          aikibill last edited by

                          Ο χρήστης criuser έγραψε:
                          Οχι δεν θα σας τα κάνω καρπούζια γιατί δεν διαφωνείτε οπότε δεν έχει ενδιαφέρον η κόντρα ...

                          Καλά,περίμενε να ανακοινωθούν οι τιμές....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lleonidas moderator last edited by

                            Περισσότερες λεπτομέρειες για το κορίτσι!
                            *Το μοντέλο, σύμφωνα με τον Laurent Blanchet, επικεφαλής προϊόντων της γαλλικής εταιρίας, θα τοποθετηθεί ανάμεσα στα mainstream και στα premium μοντέλα. Ξεκινώντας με το μέγεθος του νέου 508, το μήκος του αγγίζει τα 4,75 μέτρα, έχοντας παρόμοιες διαστάσεις με το Audi A5 Sportback, ενώ είναι 11 εκ. μικρότερο από το Volkswagen Arteon.

                            Αν και το μήκος του 508 έχει μειωθεί κατά 8 εκ., σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, το μεταξόνιο του – στα 2,79 μ. – έχει μειωθεί κατά μόλις 2,4 εκ. Το πλάτος του αγγίζει τα 1,84 μ. (+2 εκατ. από την προηγούμενη γενιά), ενώ το ύψος του είναι μόλις 1,40 μ., όντας 6 εκατ. πιο χαμηλό από το απερχόμενο 508. Το μικρό ύψος του αυτοκινήτου, έγινε δυνατό από τις πόρτες χωρίς πλαίσιο, χωρίς να θυσιάζεται ο “αέρας” για τα κεφάλια των επιβατών. Εξασφαλίζει, επίσης, καλή αεροδυναμική με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,26.

                            Το νέο 508 παράγεται στο εργοστάσιο της Peugeot, στην πόλη Mulhouse στη Γαλλία, ενώ οι γαλλικές εγκαταστάσεις στο Tremery και στο Douvrin παρέχουν τους κινητήρες.

                            Το καπό έχει χαμηλώσει όσο το δυνατόν περισσότερο, για να ενισχύσει το δυναμισμό του νέου 508, με την γραμμή της οροφής να είναι χαμηλή και κομψή. Οι εμπρός και πίσω πρόβολοι έχουν μειωθεί σε μέγεθος, ώστε να τονιστεί η σιλουέτα, και να βελτιωθεί η ευελιξία τόσο στο δρόμο όσο και κατά τους ελιγμούς. Έτσι, ο κύκλος στροφής έχει μειωθεί κατά 1,5 μέτρο, σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, φτάνοντας τα 10,80 μ.

                            Φτάνοντας στο πίσω άκρο, σε αυτό ξεχωρίζει η γυαλιστερή μαύρη οριζόντια λωρίδα μεταξύ των φώτων, που χαρακτηρίζει πλέον τα τελευταία οχήματα της Peugeot. Τα τρισδιάστατα φώτα είναι, επίσης, full-LED, κάτι που βλέπουμε στα πιο πρόσφατα μοντέλα της εταιρίας.

                            Στην καμπίνα του 508, τα βασικά συστατικά του ψηφιακού πίνακα οργάνων i-Cockpit περιλαμβάνουν: ένα συμπαγές τιμόνι, μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10 ιντσών (8 ίντσες στην βασική έκδοση), και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών υψηλής ανάλυσης.

                            Η οθόνη είναι πλήρως “διαμορφώσιμη” και προσαρμόσιμη, με έξι διαφορετικές λειτουργίες προβολής. Η οθόνη αφής -στο κέντρο της κονσόλας ενσωματώνεται τέλεια στο ταμπλό, περίπου στο ίδιο ύψος με τον πίνακα οργάνων. Συνοδεύεται από επτά διακόπτες, που μοιάζουν με πλήκτρα πιάνου, είναι ενσωματωμένα στο σώμα της οθόνης, και παρέχουν άμεση πρόσβαση στα κύρια χαρακτηριστικά άνεσης. Ακόμα παρέχει συμβατότητα με Android Auto, Apple Carplay και MirrorLink.

                            Στην κεντρική κονσόλα, υπάρχει ο λεβιές του 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

                            Τέλος, ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει κατά 14 λίτρα, φτάνοντας τα 487, ενώ υπάρχει και μεγαλύτερο άνοιγμα για καλύτερη πρακτικότητα. Με την αναδίπλωση των πλατών των πίσω καθισμάτων, ο χώρος αγγίζει τα 1.537 λίτρα.

                            Το νέο 508 κάνει χρήση της πλατφόρμας EMP2, η οποία προσφέρει μεγάλες δυναμικές ιδιότητες και μείωση βάρους κατά μέσο όρο 70 κιλά σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά.

                            Ακόμα, εισάγει μια νέα τεχνική συγκόλλησης σώματος, παρέχοντας μεγαλύτερη ακαμψία και ανθεκτικότητα. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει ενισχυμένο υποπλαίσιο για την ανάρτηση, για βέλτιστη απόσβεση των ανωμαλιών, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχουν πολλαπλοί σύνδεσμοι. Τέλος, υπάρχει σύστημα ελέγχου της ανάρτησης, για μεταβλητή απόσβεση στην GT έκδοση και για όλους τους βενζινοκινητήρες, και προαιρετικά με τον 2λιτρο κινητήρα πετρελαίου.

                            Κάτω από το καπό υπάρχει ο 1.600άρης βενζινοκινητήρας PureTech, απόδοσης 180 και 225 ίππων, καθώς και οι BlueHDi πετρελαιοκινητήρες 1.500 και 2.000 κ.εκ. Ο πρώτος αποδίδει 130 άλογα, ενώ ο δεύτερος 160 και 180. Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6c, και συνδυάζονται αποκλειστικά με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κινώτιο, εκτός από τον βασικό πετρελαιοκινητήρα με τα 130 άλογα, που συνδυάζεται και με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.Η εταιρία ανακοίνωσε ότι το 2019 θα προστεθεί και ένα υβριδικό σύνολο και ότι θα υπάρξουν τόσο GT Line όσο και GT εκδόσεις.

                            Όσον αφορά τα συστήματα ασφαλείας, μεταξύ άλλων διαθέτει σύστημα night vision, που τοποθετείται για πρώτη φορά στην κατηγορία, adaptive cruise control, lane positioning assist, active safety brake, lane keeping assist, driver attention alert, high beam assist, speed limit recognition, active blind spot monitoring.

                            Ακόμα υπάρχει το σύστημα Visiopark 2 και το σύστημα παρκαρίσματος full park assist.*

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • P
                              panormus772 last edited by

                              'Ζωντανό' από κοντά το 508

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lleonidas moderator last edited by

                                Pas mal!
                                Και εδώ...

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  samatistas last edited by

                                  Πραγματικά πανέμορφο... σε μια κατηγορία κατά πλειοψηφίαν άσχημη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • X
                                      xplicit last edited by

                                      Ωραία σιλουέτα, state of the art εσωτερικό.

                                      Έξυπνη κίνηση τα κάθετα led τύπου 'δόντια λιονταριού'.

                                      Θα έπρεπε να τολμήσουν περισσότερο στην εμπρός μάσκα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • A
                                        axel12p last edited by

                                        Εμένα πάλι τα φώτα led μου θυμίζουν το παρακάτω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                                          Οχι δεν θα σας τα κάνω καρπούζια γιατί δεν διαφωνείτε οπότε δεν έχει ενδιαφέρον η κόντρα ...

                                          Καλά,περίμενε να ανακοινωθούν οι τιμές....

                                          Σιγα μη στο χαρίσουν premium αμαξι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • A
                                            aikibill last edited by

                                            Ο χρήστης nonos έγραψε:

                                            Οχι δεν θα σας τα κάνω καρπούζια γιατί δεν διαφωνείτε οπότε δεν έχει ενδιαφέρον η κόντρα ...

                                            Καλά,περίμενε να ανακοινωθούν οι τιμές....

                                            Σιγα μη στο χαρίσουν premium αμαξι.

                                            Δυστυχώς δεν πρόκειται να μου το χαρίσουν
                                            Απλώς βλέπω στην κρυστάλλινη μου μπάλα συγκρίσεις με 5αρα και κατηγορίες για κλειδιά, σχεδιασμό, κρατήματα,πίσω κίνηση κτλ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 1 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr