-
Βρε παιδια, ειλικρινα τί το θελετε το 4*4? Στο κοντιακ 2.0 TDI dsg που εχω, θεωρω πως θα ηταν καλη η τετρακινηση λογω υψηλης ροπης και βαρους, οποτε οι μπροστα τροχοι σπινιαρουν αρκετα ευκολα.
Στο σενικ 1.5 DCI αυτοματο που επισης εχω, η προσφυση ειναι υπεραρκετη. -
Σκεφτείτε ότι η αλλαγή στην prestige είναι πιο φρέσκια από Παρασκευή
Φοβερή τιμολόγηση
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Βρε παιδια, ειλικρινα τί το θελετε το 4*4?Για off roading ίσως;
-
Επίσης, ο 1.2 TCe θα προστεθεί τους επόμενους μήνες που ανέφερε κάποιος.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βρε παιδια, ειλικρινα τί το θελετε το 4*4?
Για off roading ίσως;
Καλα προφανως εκτος απο off roading
-
Είναι κρίμα να μην συνδυάζουν edc και τετρακίνηση. Μήπως δεν αντέχει στα ζόρια που το υποβάλλουν πολλοί κάτοχοι? Πάντως οι τιμές είναι πολύ καλές. Σε επίπεδο κινητήρων θεωρώ ότι ο dci ταιριάζει γάντι στο αυτοκίνητο. Έχει παρόμοιες (ή και καλύτερες) επιδόσεις από τον tce, είναι σαφώς πιο οικονομικός και πάρα πολύ αξιόπιστος.
Στάλθηκε από το VF-1397 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Είναι κρίμα να μην συνδυάζουν edc και τετρακίνηση. Μήπως δεν αντέχει στα ζόρια που το υποβάλλουν πολλοί κάτοχοι? Πάντως οι τιμές είναι πολύ καλές. Σε επίπεδο κινητήρων θεωρώ ότι ο dci ταιριάζει γάντι στο αυτοκίνητο. Έχει παρόμοιες (ή και καλύτερες) επιδόσεις από τον tce, είναι σαφώς πιο οικονομικός και πάρα πολύ αξιόπιστος.Στάλθηκε από το VF-1397 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το βενζινοκίνητο είναι πολύ ταχύτερο.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Είναι κρίμα να μην συνδυάζουν edc και τετρακίνηση. Μήπως δεν αντέχει στα ζόρια που το υποβάλλουν πολλοί κάτοχοι? Πάντως οι τιμές είναι πολύ καλές. Σε επίπεδο κινητήρων θεωρώ ότι ο dci ταιριάζει γάντι στο αυτοκίνητο. Έχει παρόμοιες (ή και καλύτερες) επιδόσεις από τον tce, είναι σαφώς πιο οικονομικός και πάρα πολύ αξιόπιστος.Στάλθηκε από το VF-1397 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
DCI+EDC
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το βενζινοκίνητο είναι πολύ ταχύτερο.Σίγουρα είναι ταχύτερο, πολύ ταχύτερο δεν θα το έλεγα. Έχει μακριά κλιμάκωση και οι ρεπρίζ είναι μέτριες. Επίσης έχει αισθητό turbo lag χαμηλά. Για να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς θέλει στροφάρισμα. Όταν φυσικά πιεστεί ρουφάει την βενζίνη με το μπουρί της σόμπας (και χωρίς να προσφέρει ΤΙΣ επιδόσεις σε σχέση με το ντίζελ).
Γνώμη μου, στο duster ταιριάζει γάντι ο dci (ροπάτος, οικονομικότατος, αλεξίσφαιρος και σε παρόμοια τιμή με τον tce).DCI+EDC
Σύμφωνοι, αλλά γιατί μόνο 4χ2?
-
Δεν υπάρχουν μετρήσεις για το Duster, αλλά οι ίδιοι κινητήρες στο ακόμα βαρύτερο Kadjar καταδεικνύουν σημαντική διαφορά υπέρ του TCe (π.χ 1'', δηλ. 20%, στο 80-110 και 3,1'' για το 0-160):
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... 12-tce-130
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... rgy-15-dci -
αρνητικά (για εμένα)
δεν έχει αισθητήρες βροχής
δεν έχει αυτόματο φρενάρισμα. Θα το βάλουν λέει μέσα στο 2018
πίσω ταμπούρα
δεν έχει active cruise control
δεν έχει paddles στο τιμόνι το αυτόματο
αν δεν βάλεις hands free είσοδο, είναι με κλειδί και όχι με κάρτα. Γιατί ρε renault?
δεν πήγε τόσο καλά στα crash testαν έπαιρνα τώρα στην κατηγορία, θα ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το arona 1.6 tdi dsg. Σε τιμές πάνω κάτω τα ίδια, αλλά το arona έχει acc, αυτόματο φρενάρισμα, πίσω δισκόφρενα. Χώρους είναι ισάξια περίπου (+40 λίτρα χώρο αποσκευών το duster), ισάξια σε επιδόσεις-κιβώτιο, το arona θεωρώ πως θα είναι πιο ικανό στο δρόμο (για τα γούστα μου), αλλά το duster είναι πολύ όμορφο! Οπότε μάλλον αυτό θα έπαιρνα.
Τελικά όμως, περιμένοντας να έρθει το duster από τον Σεπτέμβρη που παρουσιάστηκε, στο ενδιάμεσο το ξανασκέφτηκα και τελικά πήρα μεταχειρισμένο scenic 1.5dci edc και μέχρι στιγμής μια χαρά -
Τώρα εντάξει δεν είναι σοβαρά μειονεκτήματα αυτά για την τιμή του. Αλλού είναι η ουσία του αυτοκινήτου. Το Duster το κοιτάς για value for money εκτός δρόμου όχημα. Αν σε χαλάει η απουσία αισθητήρα βροχής π.χ. φαντάζομαι το Arona είναι καλύτερη επιλογή.
Εννοείται κι εγώ θα προτιμούσα να έχει το Duster και adaptive cruise control και αισθητήρες βροχής κτλ. Αλλά αφενώς έτσι θ' ανέβαινε η τιμή του, αφετέρου δεν είναι πράγματα που μ' απασχολούν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Οι εκτός δρόμου δυνατότητές του π.χ. είναι πολύ πιο σημαντικό χαρακτηριστικό κι εκεί είναι που κερδίζει το κοινό του. Αμφιβάλλω αν το Arona μπορεί να φτάσει εκεί που πάει το Duster. Έχει βέβαια αισθητήρες βροχής και - υποθέτω - είναι καλύτερο στο δρόμο. Από τιμές δεν ξέρω, δεν το έψαξα. Πάντως επιλογές υπάρχουν άρα ο καθένας μπορεί να διαλέξει ανάλογα με τις ανάγκες του.
Καλοτάξιδο το Scenic!
-
ευχαριστώ!
στο προηγούμενο ποστ, δεν το διατύπωσα σωστά, εννοώ πως θα έπαιρνα το duster και όχι το aronaτο μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα του duster σε σχέση με το arona είναι το αυτόματο φρενάρισμα, που το σεατ το έχει στανταρ, ενώ στο duster προς το παρόν δεν μπαίνει καν.
-
Αυτό ναι, είναι πιο ουσιαστικό μειονέκτημα. Τουλάχιστον λένε ότι θα το προσθέσουν σύντομα. Το άλλο βασικό μειονέκτημά του είναι - για μένα - τα σχετικά μέτρια αποτελέσματα στο Euro NCAP. Έχει συζητηθεί αρκετά οπότε δεν έχει νόημα να το αναλύσουμε ξανά. Αυτό απλά το αποδέχεσαι (ή δεν το αποδέχεσαι).
-
Και εγώ τα αποτελέσματα του crash test έβλεπα σαν το πιο σημαντικό μειονέκτημα, αλλά αν δεις αναλυτικά τα αποτελέσματα, το duster είναι καλύτερο στην προστασία των παιδιών και σε κάποια σημεία στην προστασία των ενηλίκων. Σαν σασί, δηλαδή,φαίνεται πως είναι οκ. Απλά η έλλειψη των ηλεκτρονικών βοηθημάτων ασφαλείας του δίνει συνολικά λιγότερα αστέρια.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν υπάρχουν μετρήσεις για το Duster, αλλά οι ίδιοι κινητήρες στο ακόμα βαρύτερο Kadjar καταδεικνύουν σημαντική διαφορά υπέρ του TCe (π.χ 1'', δηλ. 20%, στο 80-110 και 3,1'' για το 0-160):http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... 12-tce-130
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... rgy-15-dciΣτις μετρήσεις του QQ πάντως, οι διαφορές είναι πολύ μικρότερες (σίγουρα όχι 20%), και μάλιστα στις χαμηλές στροφές το diesel είναι ξεκάθαρα μπροστά
1.2 | 1.5DCi
0-100Kmh: 11.1 | 11.8
0-1000m: 32.7 | 33.5
50-80 (3η): 5.0 | 4.4
80-110 (3η): 5.7 | 6.1
80-110 (4η): 7.8 | 7.1
Τελική: 185 | 182
Κατανάλωση: 7.7 | 6.5http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/nissan-qashqai-12-dig-t
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-neo-nissan-qashqai-15-dciΑπό προσωπική εμπειρία, το QQ 1.5 diesel έχει πολύ ωραία αίσθηση στο 'μισό' γκάζι, και πιστεύω πως στην καθημερινή οδήγηση πρέπει να είναι πιο ευχάριστο, ξεκούραστο και σίγουρα οικονομικότερο από το 1.2 βενζίνης.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
αρνητικά (για εμένα)
δεν έχει αισθητήρες βροχής
δεν έχει αυτόματο φρενάρισμα. Θα το βάλουν λέει μέσα στο 2018
πίσω ταμπούρα
δεν έχει active cruise control
δεν έχει paddles στο τιμόνι το αυτόματο
αν δεν βάλεις hands free είσοδο, είναι με κλειδί και όχι με κάρτα. Γιατί ρε renault?
δεν πήγε τόσο καλά στα crash testΕγώ τα δύο υπογραμμισμένα θεωρώ τα βασικά μείον του.Και για το crash test,μάλλον οφείλεται,όπως λένε πολλοί,στο ότι δεν είχε κάποια ηλεκτρ.βοηθήματα,αλλά για τα ταμπούρα πίσω σίγουρα είναι έτσι; Mου φαίνεται περίεργο για αυτοκίνητο της κατηγορίας του.
Στα υπόλοιπα είναι -μετά και το ανανεωμένο μοντέλο και με αυτές τις τιμές- αδιαμφισβήτητο VFM για την κατηγορία του. -
Ο χρήστης P@ulet@ έγραψε:
Και εγώ τα αποτελέσματα του crash test έβλεπα σαν το πιο σημαντικό μειονέκτημα, αλλά αν δεις αναλυτικά τα αποτελέσματα, το duster είναι καλύτερο στην προστασία των παιδιών και σε κάποια σημεία στην προστασία των ενηλίκων. Σαν σασί, δηλαδή,φαίνεται πως είναι οκ. Απλά η έλλειψη των ηλεκτρονικών βοηθημάτων ασφαλείας του δίνει συνολικά λιγότερα αστέρια.Δε μιλάω για τ' αστέρια (εκεί μπορεί να πάρει κανένα παραπάνω με emergency break assist). Μιλάω για την παραμόρφωση σε πλαϊνή σύγκρουση. Αυτή δεν αλλάζει ό,τι ηλεκτρονικό και να βάλεις. Αλλά αυτά έχουν ειπωθεί ξανά στο παρόν thread. Σε κάθε περίπτωση δε λέω ότι είναι λόγος απόρριψης (για κάποιους ίσως είναι) αλλά πάντως ένα μειονέκτημα πιο βασικό απ' την έλλειψη π.χ. κάποιου αυτοματισμού.
Για τα τάμπουρα πάντως είχα διαβάσει κάπου (δεν ξέρω αν ισχύει) ότι επίτηδες τα βάζουν σε οχήματα με προσανατολισμό off road γιατί έχουν καλύτερη συμπεριφορά σε νερό (λάσπες, ποτάμια κτλ.) σε σχέση με τα δισκόφρενα (τα οποία χάνουν σε απόδοση ενώ κινδυνεύουν να στραβώσουν κι οι δίσκοι λόγω διάφορας θερμοκρασίας).
Για μένα πάντως είναι μια φοβερή πρόταση για όποιον ενδιαφέρεται για τέτοιου είδους όχημα. Θα περίμενα πάντως να δω και τον turbo βενζίνης (ελπίζοντας ότι θα έρθει σύντομα).
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Για τα τάμπουρα πάντως είχα διαβάσει κάπου (δεν ξέρω αν ισχύει) ότι επίτηδες τα βάζουν σε οχήματα με προσανατολισμό off road γιατί έχουν καλύτερη συμπεριφορά σε νερό (λάσπες, ποτάμια κτλ.) σε σχέση με τα δισκόφρενα (τα οποία χάνουν σε απόδοση ενώ κινδυνεύουν να στραβώσουν κι οι δίσκοι λόγω διάφορας θερμοκρασίας)Και εγώ το ίδιο γνωρίζω.
-
http://renaultnews.gr/ελ�%b ... cf%8e/amp/
Τους επομενους μηνες ο 1.2 tce. Τιμες αντιστοιχες του 1.5 λογικα
Dacia Duster II