-
Παιδια μια θεωρητικη ερωτηση...
Μεταξυ fiat panda lounge 1.3 mtj 95ps και dacia sandero (οχι stepway) style 1.5 dci 75ps ποιο θα επιλεγατε?
Μιλαμε για καινουργιο αυτοκινητο και κινηση του σε εθνικη οδο και επαρχιακο δικτυο σε καθημερινη βαση. Τριμελης οικογενεια με 2-3 ταξιδια το χρονο ολοι μαζι... -
Φυσικά το Sandero λόγω μεγαλύτερου αμαξώματος...δεν ξέρω πόσο πιο ασφαλές είναι...αλλά το Panda είναι κατηγορία mini και το άλλο supermini....
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το dacia.
Μεγαλύτερο αμάξι στην εθνική. Με το panda θα σε παίρνει ο αέρας.
Βέβαια θα είναι λίγο τάφος, αλλά στα 100-120 θα πηγαίνεις χωρίς φόβο αν αυτός που θα σε προσπεράσει από δίπλα με 150 θα σε στείλει στις μπαριέρεςSent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Panda φυσικα, ο 95αρης multijet ειναι πολυ ισχυρος ταξιδευει ευκολα με 150, δεν καιει καυσιμο, ειναι κατα πολυ ομορφοτερο, σιγουρα καλυτερη και γρηγοροτερη μεταπωληση αλλα εχει μικροτερους χωρουςνκαι στα ταξιδια θα χρειαστει να γεμισετε πραγματα και τα καθισματα.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Panda και sandero ειναι στην ιδια τιμη (12000 ευρω με το κλειδι).
Fiat panda
ΥΠΕΡ: Δυνατοτερος κινητηρας,καλυτερη μεταπωληση οποιαδηποτε στιγμη
ΚΑΤΑ: Μικροι χωροι,χειροτερο πατημα λογω μεγεθους κυριως στην εθνικη
Dacia sandero
ΎΠΕΡ: Καλυτερο πατημα,μεγαλυτερη κατηγορια και αρα καλυτεροι χωροι,πλουσιος εξοπλισμος
ΚΑΤΑ: Μεταπωληση ( το πηρες το παντρευτηκες),σχετικα αδυναμος κινητηρας,ποιοτητα πλαστικων εσωτερικου.
Υπαρχει κατι αλλο που αγνοω? -
Ο χρήστης andreasg έγραψε:
Panda και sandero ειναι στην ιδια τιμη (12000 ευρω με το κλειδι).
Fiat panda
ΥΠΕΡ: Δυνατοτερος κινητηρας,καλυτερη μεταπωληση οποιαδηποτε στιγμη
ΚΑΤΑ: Μικροι χωροι,χειροτερο πατημα λογω μεγεθους κυριως στην εθνικη
Dacia sandero
ΎΠΕΡ: Καλυτερο πατημα,μεγαλυτερη κατηγορια και αρα καλυτεροι χωροι,πλουσιος εξοπλισμος
ΚΑΤΑ: Μεταπωληση ( το πηρες το παντρευτηκες),σχετικα αδυναμος κινητηρας,ποιοτητα πλαστικων εσωτερικου.
Υπαρχει κατι αλλο που αγνοω?Τα περιγράφεις όπως είναι. Αν στο dacia σε προβληματίζει η μηχανή να ξέρεις πως παίρνει πρόγραμμα και πάει αξιόπιστα παραπάνω. Ο 1.5 βγαίνει σε διάφορες παραλλαγές.
Αξιόπιστοι και οι δύο ομως -
Σωστά τα γράφει ο προλαλήσας. Ο 1.5 βγαίνει και σε 90 και σε 110 άλογα. Με ένα πρόγραμμα ανεβαίνεις αλογάκια και έχεις και τα συν του dacia στην εθνική και τις επιδόσεις.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης andreasg έγραψε:
Φιλε Δουκα εχω το προηγουμενο ibiza (2007) βενζινη και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος! Μετα απο 11+ χρονια εχει ζητησει ελαχιστα (η τιποτα θεωρω εγω) και θα ηθελα να κινηθω προς τα εκει... Αλλα.... Χωρις να εχω μπει η να εχω οδηγησει 1.2 tdi και μονο ο ηχος του και κραδασμοι του που εχω παρατηρησει σε καποια που τα ακουω να δουλευουν ρελαντι με αποτρεπει.... Απο προβληματα και βλαβες δεν ξερω τι παιζει....
Corsa εχει η κουνιαδα μου (εισαγωγης) και δεν το καλοβλεπω. Θεματα ποιοτητας στο εσωτερικο του και μηχανικα εχει θεματακια ,κυριως με dpf...
Punto εχει φιλος (εισαγωγης παλι και παλιοτερο μοντελο) και λεει μακρια... Εχω ματωσει και ακομα ματωνω λεει....
Clio,c3,i20 δεν εχω ιδεα. Δεν εχει κανεις γνωστος και δεν εχω αποψη (αν υπαρχουν κατοχοι και δεν τους κανει κοπο ας γραψουν εντυπωσεις).Φιλε kostasSC τι μοντελο ειναι το c3 σου και ποσα χλμ εχεις? Εισαι ευχαριστημενος?
Το Corsa diesel έχει το κινητήρα multijet των Ρanda, Punto κλπ.
-
Φιλε kalmic το ξερω για τους κινητηρες. Σ'αυτη την τιμη μονο αυτα τα 2 υπαρχουν μονο. Το dacia μοιαζει η πιο ολοκληρωμενη επιλογη και με 5 χρονια εγγυηση... Δεν πρεπει να υπαρχει ετοιμοπαραδοτο ομως....
-
Φιλε nickthetrib και Nikos golf το ξερω οτι βγαινει και με παραπανω ιπποδυναμη ο 1.5 dci. Αυτη τη στιγμη αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι η καταναλωση και η αξιοπιστια. Αν κανω την υπερβαση και παω για καινουργιο θα ζοριστω πολυ και θα κρατηθει για χρονια καλα να ειμαστε...
-
Από κατανάλωση και αξιοπιστία ο dci είναι πολύ μπροστά. Οι συμφορουμήτες με τα duster και τα QQ μπορούν να επιβεβαιώσουν.
Ένα εργοστασιακό remap, για τα 90 άλογα πχ, δεν θα επιρρεάσει καθόλου την αξιοπιστία του.
Θεωρώ δεδομένο με βάση τα μοντέλα που κοιτάς ότι όποιο πάρεις θα το κρατήσεις πολλά χρόνια.
Πάρε το dacia, δες αν σε καλύπτει από πλευράς επιδόσεων και αν θες κάτι παραπάνω προχωράς σε remap.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης andreasg έγραψε:
Παιδια μια θεωρητικη ερωτηση...
Μεταξυ fiat panda lounge 1.3 mtj 95ps και dacia sandero (οχι stepway) style 1.5 dci 75ps ποιο θα επιλεγατε?
Μιλαμε για καινουργιο αυτοκινητο και κινηση του σε εθνικη οδο και επαρχιακο δικτυο σε καθημερινη βαση. Τριμελης οικογενεια με 2-3 ταξιδια το χρονο ολοι μαζι...Το dacia. Μεγαλύτερος και πιο ήσυχος κινητήρας, μεγαλύτερο αμάξωμα. Αν το βαρεθείς, ανεβάζεις τα άλογα το κάνεις εμφανισιακά και stepway. Βρίσκεις και σχετικά φθηνά την οθόνη αφής της εταιρίας.
Το fiat από την άλλη, είναι μικρότερο, με θορυβώδη κινητήρα και ίσως ταιριάζει περισσότερο σε για δεύτερο αμάξι. Δοκιμασμένο όντως, love it or hate it.. Να έχεις στο νου σου για συχνές αλλαγές γρύλων μπροστά παραθύρων. Πιο ακριβά ανταλλακτικά (?) Μπορείς να ταξιδέψεις και μαζί του, αλλά θα κάνεις κάποιες παραχωρήσεις στους χώρους και ίσως να το μαζεύεις λιγάκι σε καμιά προσπέραση.
Κάνε και στα 2 td με όλα τα μέλη της οικογένειας, αν μπορείς πάρε και μαζί σου καμιά βαλιτσούλα (άδεια εννοείται ) ώστε να δεις εικονικά το πορτ-μπαγκάζ και αποφάσισε
-
Πιο ολοκληρωμενη επιλογη και ιδανικη λυση για 1 αυτοκινητο στην οικογενεια το sandero. Με υπερπληρη εξοπλισμο (η οθονη αφης ειναι στανταρ) μοιαζει το ιδανικο σε αυτη την τιμη με μονο μελανο σημειο την ποιοτητα των πλαστικων του εσωτερικου (τριγμοι?) και την μεταπωληση του οταν και αν χρειαστει...
Το panda ειναι ιδανικο για 2ο αυτοκινητο. Θεωρω οτι πρεπει να γινουν πολλες παραχωρησεις (οχι οτι ειναι αδυνατο) για να ειναι το μοναδικο αυτοκινητο στην οικογενεια. -
Καλά τα πλαστικά μην φανταστείς, σε όλα ίδια είναι. Τι θέλω να πω, σίγουρα έχουν τους ίδιους προμηθευτές. Δε πιστεύω να υπάρχει 'καλό' ή 'κακό' σκληρό πλαστικό.
Με το λίγο που το έψαξα, σκέψου πως το panda υστερεί κατά 100 λίτρα σε χώρο αποσκευών, δεν το λες και λίγο.
Όσον αφορά τη μεταπώληση, να δεις που σε μερικά χρόνια, sandero και duster θα γίνουν ανάρπαστα. Απλά το panda μπορεί να χτυπήσει και 'νεανικότερο' κοινό.
Και τα 2 μπορούν να σταθούν ως κύρια αμάξια για μια οικογένεια. Απλά, το panda θα 'αγκομαχήσει' περισσότερο για να το καταφέρει.
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Όσον αφορά τη μεταπώληση, να δεις που σε μερικά χρόνια, sandero και duster θα γίνουν ανάρπαστα. Απλά το panda μπορεί να χτυπήσει και 'νεανικότερο' κοινό.
https://blog.dacia.de/neues-von-dacia-n ... esen-2021/
Μιας και το ανεφερες βραβευτηκαν το 2017 τα δυο μοντελα στη Γερμανια για τη μικρότερη μειωση τιμης σφην 4ετιαστην κατηγορια τους. Τα βενζινοκινητα βεβαια. Και τα diesel σιγουρα δεν θα απέχουν πολυ. -
Ο χρήστης andreasg έγραψε:
Panda και sandero ειναι στην ιδια τιμη (12000 ευρω με το κλειδι).
Fiat panda
ΥΠΕΡ: Δυνατοτερος κινητηρας,καλυτερη μεταπωληση οποιαδηποτε στιγμη
ΚΑΤΑ: Μικροι χωροι,χειροτερο πατημα λογω μεγεθους κυριως στην εθνικη
Dacia sandero
ΎΠΕΡ: Καλυτερο πατημα,μεγαλυτερη κατηγορια και αρα καλυτεροι χωροι,πλουσιος εξοπλισμος
ΚΑΤΑ: Μεταπωληση ( το πηρες το παντρευτηκες),σχετικα αδυναμος κινητηρας,ποιοτητα πλαστικων εσωτερικου.
Υπαρχει κατι αλλο που αγνοω?Για ταξίδια πας σαφώς στο Dacia.
-
Ποιος ειναι ο γενικος αντιπροσωπος στην Ελλαδα για τα dacia? Για διαθεσιμοτητα καποιο τηλ να ρωτησω? Τα κεντρικα που ειναι?
-
Γιατί δεν κοιτάς στο site: www.dacia.gr
-
Στο site της dacia μονο τηλ εβρισκα αλλα τελικα οκ βρηκα οτι τα κεντρικα ειναι στην λ. Αθηνων στο Περιστερι. Θα περασω μια βολτα απο την κοντινη αντιπροσωπεια να ρωτησω για διαθεσιμοτητα και test drive οπου το κοβω να τρωω ακυρο. Πριν 4 μηνες που ειχα ρωτησει για td δεν υπηρχε κανενα...
-
Κοντα στο Πασχα θα ανεβω Αθηνα και θα περασω απο τα κεντρικα αν δεν καταφερω να το δω ζωντανα και να κανω td στην εδω αντιπροσωπεια. Το panda το εχω οδηγησει με τον παλιο κινητηρα (75 ps) οποτε πανω κατω ξερω τι παιζει. Αν τελικα κανω την υπερβαση και παω για καινουργιο δυστυχως μονο αυτα τα 2 μοντελα παιζουν λογω τιμης.
''Αναγκαστικη'' αγορα μεταχειρισμενου φθηνου diesel