-
Οι επιδοσεις του 1.0TSI 115 ειναι απο τις πιο σβελτες στην κατηγορια και αν εξαιρεσει κανεις ισως την αισθηση του 3κιλυνδρου χαμηλα που ειναι σε ολα τα χιλιαρια 3cyl ετσι,μια χαρα μοτερακι ειναι.
-
Ζαντες οθονη επρεπε να βαλω, αλλα μετραγα και τα cents. Εκ των υστερων βλεπω οτι επρεπε, δεδομενου μαλιστα οτι ειναι παλι 15αρες που δυστυχως χρειαζονται στην Αθηνα. Δεν θα το ελεγα παλιοτερα προτιμωντας την εμφανιση αλλα βλεποντας ποσο ισοπεδωτικό ειναι το παχυ προφιλ προτεινω 15αρες!
Το μοτερακι δεν βλεπω να υστερει ιδιαιτερα, δεν ξερω σε χειροκινητο αλλα με το DSG να κανει κουμαντο παει σφαιρα και απο σταση. Αυτο που δεν περιμενα ειναι το ποσο ευκολα μαζευει χιλιομετρα στα 80-130+ οπου ειναι και το πιο χρησιμο απο αποψη ασφαλειας.
Ο ηχος ΟΚ, αν πιεστει δειχνει οτι ειναι τρικυλινδρο αλλα προς το παρον δεν το πιεζω (δεν εχει και νοημα). Επισης δεν εχω δοκιμασει την λειτουργια του DSG σε sport αλλα νομιζω οτι ο κινητηρας θα κανει φασαρια.
Θα ενημερωσω.
-
Καλησπέρα παιδιά. Γνωρίζει κανείς αν το νέο Ibiza δέχεται εργοστασιακό συναγερμό;
Στο configurator της SEAT UK υπάρχει ως επιλογή, στο αντίστοιχο Ελληνικό δε βλέπω κάτι.
Αν δεν υφίσταται στην Ελλάδα εργοστασιακός συναγερμός, γίνεται άραγε να τοποθετηθεί aftermarket ο οποίος να συνεργάζεται με το Κeyless Entry της έκδοσης Xcellence; -
Ο χρήστης bouranitis έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά. Γνωρίζει κανείς αν το νέο Ibiza δέχεται εργοστασιακό συναγερμό;
Στο configurator της SEAT UK υπάρχει ως επιλογή, στο αντίστοιχο Ελληνικό δε βλέπω κάτι.
Αν δεν υφίσταται στην Ελλάδα εργοστασιακός συναγερμός, γίνεται άραγε να τοποθετηθεί aftermarket ο οποίος να συνεργάζεται με το Κeyless Entry της έκδοσης Xcellence;Δυσκολο να μην υπαρχει επιλογη για εργοστασιακο
-
Ο χρήστης bouranitis έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά. Γνωρίζει κανείς αν το νέο Ibiza δέχεται εργοστασιακό συναγερμό;
Στο configurator της SEAT UK υπάρχει ως επιλογή, στο αντίστοιχο Ελληνικό δε βλέπω κάτι.
Αν δεν υφίσταται στην Ελλάδα εργοστασιακός συναγερμός, γίνεται άραγε να τοποθετηθεί aftermarket ο οποίος να συνεργάζεται με το Κeyless Entry της έκδοσης Xcellence;Όποτε βλέπεις να υπάρχει σε μια χώρα εργοστασιακός εξοπλισμός που δεν υπάρχει σε άλλη,
σημαίνει απλά ότι είναι θέμα εισαγωγέα με ποιο προεπιλεγμένο εξοπλισμό παραγγέλνει τις δικές του εισαγωγές.Για την ιστορία, εργοστασιακός εξοπλισμός ασφαλώς είναι διαθέσιμος,
και χοντρικά χρειάζεται
6F0947105 πλαφονιέρα
5Q0951605A σειρήνα
6F1971503 στήριγμα σειρήνας
N10609201, N01508210 παξιμάδια
5Q0951177 αισθητήρες
80A953236 διακόπτες
(8Z0919242A4PK διακοσμητικό λυχνίας, αν δεν υπήρχε
5P0919238 λυχνία, αν δεν υπήρχε)
8K0973703, 8E0971832 φίσες-καλώδια,αν δεν υπάρχουν
κλπ κλπ που δεν ξέρεις πόσα ακόμα θα χρειαστούν, πόσο ποιοτικά θα τοποθετηθούν κι αν τελικά θα δουλέψουνκοινώς
τον εργοστασιακό συναγερμό τον παραγγέλνεις με ειδική παραγγελία από την αρχή,
θα βγει και πιο φτηνά
αλλιώς πας σε aftermarket. -
Σε ευχαριστώ για την τόσο αναλυτική απάντηση! Να ενημερώσω κι εγώ με τη σειρά μου ότι έκτοτε περιμένω απάντηση από τη SEAT Ελλάδος σχετικά με το κόστος του εργοστασιακού συναγερμού. Η αλήθεια είναι ότι με έχουν προβληματίσει τα όσα διαβάζω πχ στο θέμα του νέου Fiesta σχετικά με τους aftermarket συναγερμούς.
-
Δύο βδομάδες μετά, κι ακόμα περιμένω. Είμαι με τα λεφτά στο χέρι, ρωτάω κάτι απλό, και με έχουν στο περίμενε. Αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν χρειαστώ υποστήριξη μετά την αγορά...
-
Ο χρήστης bouranitis έγραψε:
Δύο βδομάδες μετά, κι ακόμα περιμένω. Είμαι με τα λεφτά στο χέρι, ρωτάω κάτι απλό, και με έχουν στο περίμενε. Αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν χρειαστώ υποστήριξη μετά την αγορά...Μιλα με τη seat makris.
-
Ο χρήστης bouranitis έγραψε:
Δύο βδομάδες μετά, κι ακόμα περιμένω. Είμαι με τα λεφτά στο χέρι, ρωτάω κάτι απλό, και με έχουν στο περίμενε. Αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν χρειαστώ υποστήριξη μετά την αγορά...Για μια αίσθηση του ύψους του κόστους στο περίπου του εργοστασιακού συναγερμού,
'Σύστημα συναγερμού με εφεδρική κόρνα, προστασία ρυμούλκησης και περιμετρική-εσωτερική παρακολούθηση' [WAS]
στο αγγλικό φυλλάδιο
https://web1.seat.co.uk/sites/default/f ... r-2017.pdf
£155 (με ΦΠΑ Αγγλίας)
στο γερμανικό φυλλάδιο
http://media.seat.de/flv/seatde/pdf/SEA ... eDaten.pdf
270 € (με ΦΠΑ Γερμανίας) -
Καλησπέρα!
Έχει πάρει κανείς πρόσφατα προσφορά για το Style+ ή το FR+; -
Ο χρήστης gio_lam έγραψε:
Καλησπέρα!
Έχει πάρει κανείς πρόσφατα προσφορά για το Style+ ή το FR+;Είχα πάρει για αυτόματο Style Plus στις 21/12/2017 από Κατάκης (Θεσσαλονίκη)
-
600 ευρώ έξοδα????
τι χρεώνουν ρε παιδιά???
-
Κάποιες αντιπροσωπείες υποχρεώνουν τους εμπόρους σε έξοδα 'προετοιμασίας και παράδοσης'. Το ποσό είναι περίπου στα 300euro.
Κάποιες άλλες αντιπροσωπείες ζητάνε μόνο το κόστος πινακίδων και τα τέλη. Στο δικό μου π.χ. μου ζήτησαν μόνο 200euro.
-
Τα γνωρίζω ήδη φίλτατε και συμφωνώ μαζί σου. Τα έξοδα μεταφοράς είναι ψιλο-στάνταρ σε κάθε αμάξι, όπου και αν βρίσκεσαι (ακόμα και Αθήνα) είναι περίπου 150 ευρώ. Μετά έχουμε πινακίδες και τέλη, άλλα 150 περίπου. Άντε να δικαιολογήσω και ένα κατοστάρικο για προετοιμασία (γελάει κόσμος, τζάμπα λεφτά για να σου βγάλουν τις ζελατίνες και να στο πλύνουν). Btw, έκανες καλό deal.
Απλά, τα 600 ακούγονται και είναι πολλά. 100-150 (το λιγότερο) περισσότερα από τον μέσο όρο.
-
από xplicit
Τα έξοδα μεταφοράς είναι ψιλο-στάνταρ σε κάθε αμάξι, όπου και αν βρίσκεσαι (ακόμα και Αθήνα) είναι περίπου 150 ευρώ.Όταν έπαιρνα προσφορές (τον Δεκέμβριο) έξοδα μεταφοράς στη seat έβγαινε 335.
Στη suzuki 320.
Στη hyndai δεν είχαν τέτοιο έξοδο αλλά 420 με αιτιολόγηση τέλη ταξινόμησης & τέλη κυκλοφορίας. Μάλλον είναι ενσωματωμένο & σίγουρα πιο λογικό (κανα 200αρι).Γενικά το 600αρι στη seat δεν το γλυτώνεις. Αντε να βγεί 10-15 ευρώ κάτω. Αν δούν ωστόσο οτι θίγεις το θέμα βοηθάει
στη συζήτηση αν έχεις πάει για να πάρεις κάτι καλύτερο σαν προσφορά. -
.. και στη nissan 300 όλα μαζί, κοκ..
Ξέρω φίλε μου τι γίνεται, απλά τα 600 είναι αρκετά. Δεκέμβρη που πήρα και γω προσφορά για arona, μου είχαν πει 500.
-
Στη Ford παιδιά εγώ που πήρα το Fiesta δεν μου έβαλαν κανένα τέτοιο έξοδο. Μου έχουν κάνει αναλυτικό κοστολόγιο και δεν έχουν βάλει πουθενά έξοδα προετοιμασίας.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τι έχει το plus;
Led φώτα και ηλιοροφή επιπλέον;
Επίσης δεν βλέπω καμιά έκπτωση , 15.150 τιμή καταλόγου + τα έξτρα + έξοδα=16.700€Δεν υπάρχει δυνατότητα έκπτωσης από τον αντιπρόσωπο;
Παρόλα αυτά στην τιμή αυτή DSG και LED φώτα είναι ασυναγώνιστο.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Το πακέτο Plus είναι ζάντες και οθόνη αφής στα 500 ευρώ.
Λεντάκια και ηλιοροφές, επιπλέον παράδες..
-
Ξέρει κάποιος αν οι πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος στο Ibiza έχουν και οπτικό έλεγχο;
Στον configurator, και στο ελληνικό και στο αγγλικό site, το συγκεκριμένο στοιχείο εξοπλισμού συνοδεύεται από φωτογραφία της οθόνης που δείχνει οπτικό έλεγχο του πίσω μέρους. Αλλά για οπτικό έλεγχο κάνει λόγο μόνο το ελληνικό site και μόνο σε σχέση με τους αισθητήρες εμπρός και πίσω.
Το ρωτάω γιατί υποτίθεται ότι θα τους κάνει δώρο η αντιπροσωπεία, αλλά προφανώς πρόκειται για after market εξοπλισμό και θα έχουν μόνο ηχητικό έλεγχο. Επίσης είναι πολύ πιθανό να συμπεριλαμβάνει κάποιο ακαλαίσθητο αξεσουάρ στο ταμπλό. Έχει κανείς κάποια προσωπική εμπειρία;
Seat Ibiza 2017 (Mk 5)