-
Γιατί το θεωρείτε ακριβό;
Με 17000euro παίρνεις το Business με 125 άλογα, 6ταχυτο κιβώτιο και πολύ καλό εξοπλισμό.
Στα ίδια λεφτά παίρνεις κάτι σούπερ μίνι, που και πάλι τους λείπει εξοπλισμός.Εγώ για να είμαι ειλικρινής αν δεν είχα πάρει το Fabia θα πήγαινα για το Ecosport και ας μην το έπαιρνα άμεσα.
SUV/Crossover με 19 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και πλούσιος εξοπλισμός.
Περίμενα το Ecosport να είναι πολύ ποιο ακριβό και με χάλασε τώρα που βλέπω ότι είναι πολύ ποιο χαμηλά από τις προβλέψεις μου...Ο χρήστης Storm έγραψε:
Μπήκε το Ecosport στο επίσημο site.
Φυλλάδιο: http://www.ford.gr/cs/BlobServer?blobta ... blobkey=idΑπό ότι φαίνεται θα βγει σε 4 εκδόσεις: Trend, Business, Titanium, ST Line.
Ενδιαφέρουσα (για μένα) η έκδοση Business, αν και μάλλον θα έχει κάποιες ελλείψεις σε εξοπλισμό π.χ. ζάντες αλουμινίου.
Από τιμές υπολογίζω ότι θα ξεκινούν από 18000euro για την ποιο απλή έκδοση Trend, οπότε η Businnes πάνω/κάτω θα είναι κάπου στις 19000euro και η Titanium κάπου στα 21000euro. Κλασσική περίπτωση τιμών crossover.
Ωστόσο αναμένουμε και τις επίσημες τιμές. -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Το αμάξι είναι μικρό και ακριβό . Μόνο στις φτωχές εκδόσεις του μπορεί να πουλήσει με τον 100άρη κινητήρα .+1
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Όταν με 22Κ€ έχεις να διαλέξεις μεταξύ Ecosport με 1.0ΕΒ και Kuga με 1.5ΕΒ, αναρωτιέμαι πόσα δευτερόλεπτα θα χρειαστείς για να διαλέξεις το Kuga...Σε ποιο Ecosport αναφέρεσαι και σε ποιο Kuga;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Γιατί το θεωρείτε ακριβό;
Με 17000euro παίρνεις το Business με 125 άλογα, 6ταχυτο κιβώτιο και πολύ καλό εξοπλισμό.Αυτό λέμε, ότι μόνο στις βασικές του εκδόσεις είναι πραγματικά ανταγωνιστικό, και στα δύο μοτέρ, αφού μετά αρχίζει και χλωμιάζει...
Σε ποιο Ecosport αναφέρεσαι και σε ποιο Kuga;
Ecosport 1.0 140HP - Kuga 1.5 150HP
-
Δεν μου λες όμως τις εκδόσεις του Ecosport και του Kuga για να καταλάβω την σύγκριση.
Η Business δεν είναι βασική έκδοση. Η Τrend είναι.
Και συγνώμη ρε παιδιά αλλά μην τρελαθούμε τώρα.
Έδωσα 15000euro για το Fabia και με ελλείψεις στον εξοπλισμό. Κάτι Suzuki Baleno, Polo, Citroen C3 και KIA RIO πάνε στις 17000euro με καλό εξοπλισμό.
Γιατί να προτιμήσει κάποιος ένα σούπερ μίνι (που έχει και η κουτσή Μαρία!) και να μην πάρει το Ecosport που στο κάτω/κάτω της γραφής βγαίνει και σε χώμα με 19 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και είναι τίγκα στον εξοπλισμό; -
Για το Ecosport δεν ξέρω ποια έκδοση είναι, δεν λέει κάτι στο άρθρο, το Kuga είναι το Business. Και οποιαδήποτε έκδοση του Ecosport και αν είναι, δεν υπάρχει σύγκριση, μιλάμε για ίδια λεφτά, με καλύτερο κινητήρα, επιδόσεις, χώρους, μπορεί και εξοπλισμό για το Kuga. Για να το πάω σε ένα ακραίο -και αγαπημένο - παράδειγμα, υπάρχει E-Pace που είναι πιο ακριβή από την F-Pace, αλλά είναι πιο γρήγορη και πολύ καλύτερα εξοπλισμένη, άρα υπάρχει λογική και βάση σύγκρισης.
Όσο για το θέμα του budget, εδώ μέσα υπάρχουν δεκάδες threads που λένε 'δεν μπορώ ούτε 500€ παραπάνω', ή 'δεν μπορώ να φτάσω πιο πάνω, ήδη ξεπέρασα τον προϋπολογισμό μου' κλπ. Πάντα υπάρχει αυτό το 'με 500/1000/2000€ παραπάνω παίρνεις καλύτερο αυτοκίνητο', και πάντα θα υπάρχει αυτός που θα τεντωθεί λίγο παραπάνω για να το πάρει, αλλά και αυτός που δεν μπορεί -ή δεν θέλει- να δώσει ούτε 100€ παραπάνω.
-
Εγώ το Ecosport δεν μπορώ να το 'συγκρίνω' με το Kuga. Είναι διαφορετικές κατηγορίες αυτοκινήτων. Το ένα είναι 4,5 μέτρα τεράστιο και το άλλο 4 μέτρα όπως ένα σούπερ μίνι.
Αν κάποιος μπορεί να διαχειριστεί και θέλει ένα αυτοκίνητο 4,5 μέτρων τότε πάει στις αντίστοιχες κατηγορίες.
Αν κάποιος θέλει αυτοκίνητο σε διαστάσεις σούπερ μίνι τότε άνετα κοιτά και το Ecosport.Εγώ π.χ. δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να έπαιρνα το Kuga και ας ήταν και ποιο φτηνό από το Ecosport.
Και να μου το χάριζαν το Kuga πάλι δεν θα το έπαιρνα.
Τι να το κάνω άλλωστε; -
Και εγώ μαζί σου. Για αυτό τον λόγο πήρα και εγώ το Ecosport διότι το Kuga ήταν μεγάλο για μένα και πλέον δεν χρειάζομαι τέτοιου μεγέθους αυτοκίνητο. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου τελικά, είναι ένα υπέροχο αυτοκίνητο κόντρα σε αυτά που λέγονται από διάφορους. Υπερπλούσιο σε εξοπλισμό, έχω την έκδοση Titanium plus με τα 140 άλογα, και πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο είτε εντός είτε εκτός πόλης. Και ναι έχει χώρους. Το αυτοκίνητο αυτό είναι πολύ άνετο για μια σχετικά μικρή οικογένεια η για κάποιον που πλέον δεν έχει υποχρεώσεις σαν εμένα. Μπορεί να βασίζεται στο πάτωμα του Fiesta αλλά έχει χώρους Focus λόγω μεγαλύτερου μεταξονίου και μετατροχίων. Και όλα αυτά τα λέω μετά από το εξαιρετικό Focus ST 2500cc του 2009 το οποίο αποχωρίστηκα με μεγάλη μου λύπη, για προφανείς λόγους.
-
Τεσπα... Το όλο κονσεπτ θυμίζει λίγο t-roc vs tiguan. Ένα όχημα μικρό, οριακά επαρκές για μικρή οικογένεια με τιμές στις εκδόσεις (που πραγματικά είναι θελκτικές) ανταγωνιστικές του kuga, το οποίο όμως είναι ο ορισμός του ολοκληρωμένου οχήματος. Πραγματικά δεν περιμένω ουσιαστικές πωλήσεις όπως και στην περίπτωση του t-roc καθώς μόνο για δεύτερο θα το επιλέξουν οι περισσότεροι. Αλλά για δεύτερο υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες προτάσεις και μάλιστα περισσότερο οικονομικά και οδηγικά συμφέρουσες. Σε κάθε περίπτωση πολλα διασκεδαστικά και ασφαλή χλμ εύχομαι.
-
Ξέχασα να αναφέρω ότι το πήρα 17250 Ευρώ με μεταλλικό (Kinetic Blue) με το κλειδί στο χέρι και αφορά την έκδοση Titanium plus με τον χιλιάρη Ecoboost 140 hp.
-
Σε ευχαριστώ πολύ SPI-duster.
-
Και εγω συμφωνω με την λογική ότι δεν είναι ίδια αυτοκίνητα. Προσωπικά, θεωρω πιο όμορφο εσωτερικα το ecosport. Ειναι καθαρά θέμα τσεπης για το αν αξίζει. Παντως αν δεν είσαι οικογενειαρχης γτ να πας στο kuga; εγω αν ήθελα αυτή τη περίοδο αυτοκίνητο θα το κοιτουσα σίγουρα. Το μονο που με χαλάει ειναι η πόρτα του πορτ παγκαζ.
-
Ο χρήστης MAFFEO έγραψε:
Ξέχασα να αναφέρω ότι το πήρα 17250 Ευρώ με μεταλλικό (Kinetic Blue) με το κλειδί στο χέρι και αφορά την έκδοση Titanium plus με τον χιλιάρη Ecoboost 140 hp.Πάρα πολύ καλή τιμή.
Καλοτάξιδο. -
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Όταν με 22Κ€ έχεις να διαλέξεις μεταξύ Ecosport με 1.0ΕΒ και Kuga με 1.5ΕΒ, αναρωτιέμαι πόσα δευτερόλεπτα θα χρειαστείς για να διαλέξεις το Kuga...Ξέχασα να αναφέρω ότι το πήρα 17250 Ευρώ με μεταλλικό (Kinetic Blue) με το κλειδί στο χέρι και αφορά την έκδοση Titanium plus με τον χιλιάρη Ecoboost 140 hp.
Εγώ άλλα βλέπω στις τιμές
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Ξέχασα να αναφέρω ότι το πήρα 17250 Ευρώ με μεταλλικό (Kinetic Blue) με το κλειδί στο χέρι και αφορά την έκδοση Titanium plus με τον χιλιάρη Ecoboost 140 hp.
Εγώ άλλα βλέπω στις τιμές
Εάν δεν κάνω λάθος το πήρε πριν μερικούς μήνες, οπότε εννοεί το pre F/L μοντέλο.
-
Τότε αλλάζει. Δύσκολο να κανίβαλιζει το κουγκα
-
Ναι το πήρα τον Απρίλιο του 17 με την μεγάλη έκπτωση που είχε τότε από 20500 περίπου πήγε 17250 τελική.
-
Έκλεισε φίλος σήμερα το business 1000αρι με τα 120 άλογα 16.500. Δελεαστικοτατη τιμή.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οντως καλη τιμη αλλα πολυ ασχημο αμαξι ρε γμτ
-
Οχι και δελεαστικότατη για το μέγεθος του αυτοκινήτου και τους χώρους του . Εως και ακριβή την λές σε σχέση με τον έτσι και αλλιώς μεγαλύτερο και καλύτερο ανταγωνισμό .
Ford Ecosport