Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2016
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 85
    • 86
    • 7 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    86
    1703
    64497
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nascar1 last edited by

      Ο χρήστης αιγαιοπλόος έγραψε:
      Το ερώτημα είναι αν για χρήση **βόλτας, ανοιχτών δρόμων και αυτοκινητοδρόμων **είναι προτιμότερο το 1.2 Τ ή το υβριδικό.

      Αυτό είναι που με απασχολεί.

      Μια χαρά στα λέει ο Dr Michael .. Υβριδικό θα έπαιρνα με κλειστά μάτια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        Ο χρήστης αιγαιοπλόος έγραψε:
        Το ερώτημα είναι αν για χρήση **βόλτας, ανοιχτών δρόμων και αυτοκινητοδρόμων **είναι προτιμότερο το 1.2 Τ ή το υβριδικό.

        Αυτό είναι που με απασχολεί.

        Για εμένα, μόνο ΕΣΥ μπορείς να το απαντήσεις αυτό. Θα πρέπει να κάνεις έναν κόπο (και έξοδο) να έρθεις Αθήνα, να τα οδηγήσεις και τα 2 στην ίδια διαδρομή (πήγαινε σε κάποια αντιπροσωπεία στην Εθν. Οδό ή σε προάστειο των Αθηνών, ώστε να μπορείς να τα οδηγήσεις σε ανοιχτό δρόμο) το ένα μετά το άλλο, για να μπορέσεις να συγκρίνεις. Εμένα μου το έδωσαν για 30', χωρίς συνοδηγό και του ήπια το αίμα (όσο μπόρεσα). Να ξεκαθαρίσεις ότι θα το αγοράσεις και απλά δεν ξέρεις πια έκδοση, οπότε θα απαιτήσεις να τα οδηγήσεις και τα 2 και για αρκετή ώρα.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aigaioploos last edited by

          Υπάρχει κάποιος στο forum που να έχει οδηγήσει στον ανοιχτό δρόμο και στον αυτοκινητόδρομο το 1.2 Τ και το 1.8 Hybrid για να μας πει ποιό από τα δύο είναι πιο κατάλληλο για ταξίδια;

          Αν είναι πιο κατάλληλο το υβριδικό, να το προτιμήσω, με δεδομένη την ακρίβεια της βενζίνης. Αν όμως κουράζει στα ταξίδια, να κοιτάξω προς το 1.2 Τ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aigaioploos last edited by

            Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

            Το ερώτημα είναι αν για χρήση **βόλτας, ανοιχτών δρόμων και αυτοκινητοδρόμων **είναι προτιμότερο το 1.2 Τ ή το υβριδικό.

            Αυτό είναι που με απασχολεί.

            Για εμένα, μόνο ΕΣΥ μπορείς να το απαντήσεις αυτό. Θα πρέπει να κάνεις έναν κόπο (και έξοδο) να έρθεις Αθήνα, να τα οδηγήσεις και τα 2 στην ίδια διαδρομή (πήγαινε σε κάποια αντιπροσωπεία στην Εθν. Οδό ή σε προάστειο των Αθηνών, ώστε να μπορείς να τα οδηγήσεις σε ανοιχτό δρόμο) το ένα μετά το άλλο, για να μπορέσεις να συγκρίνεις. Εμένα μου το έδωσαν για 30', χωρίς συνοδηγό και του ήπια το αίμα (όσο μπόρεσα). Να ξεκαθαρίσεις ότι θα το αγοράσεις και απλά δεν ξέρεις πια έκδοση, οπότε θα απαιτήσεις να τα οδηγήσεις και τα 2 και για αρκετή ώρα.

            Φάνη, είχες οδηγήσει το υβριδικό, θυμάμαι (από αυτά που είχες γράψει). Θεωρείς ότι για οικογενειακό αυτοκίνητο ταξιδιών το υβριδικό θα είναι ΟΚ; Μιλάω για το αν 'αισθάνεται άνετα' το αυτοκίνητο στον ανοιχτό δρόμο, αν ταξιδεύει καλά. Προφανώς, μέσα στην πόλη θα είναι μια χαρά το υβριδικό. Εξω είναι το θέμα, γιατί υποπτεύομαι ότι εκεί υπερέχει το 1.2 Τ.

            Το 1.2 Τ είναι δυσεύρετο για test drive, ακόμα και στην Αθήνα. Θα ψάξω να το βρω (είμαι από επαρχία), σε επόμενο πέρασμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Δοκιμή του hybrid: http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... -hr-hybrid
              Δοκιμή του turbo: http://www.drive.gr/test-drives/test-dr ... hr-12t-6mt

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aigaioploos last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Δοκιμή του hybrid: http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... -hr-hybrid
                Δοκιμή του turbo: http://www.drive.gr/test-drives/test-dr ... hr-12t-6mt

                Τα έχω διαβάσει τα test και στην ουσία λένε ότι το θέμα του 'βουίσματος' κατά την πλήρη επιτάχυνση στο υβριδικό έχει μειωθεί πολύ σε σχέση με παλαιότερα (σε παλιά Prius).

                Ισως όμως οδηγικά, το ελαφρύτερο και αμεσότερο 1.2 Τ να είναι πιο ευχάριστο.

                Επίσης:

                Δεδομένο 1: Ετησίως κάνω κάπου 8.000 - 10.000 χλμ.
                Δεδομένο 2: Το αυτοκίνητο σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  Ο χρήστης αιγαιοπλόος έγραψε:

                  Δοκιμή του hybrid: http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... -hr-hybrid
                  Δοκιμή του turbo: http://www.drive.gr/test-drives/test-dr ... hr-12t-6mt

                  Τα έχω διαβάσει τα test και στην ουσία λένε ότι το θέμα του 'βουίσματος' κατά την πλήρη επιτάχυνση στο υβριδικό έχει μειωθεί πολύ σε σχέση με παλαιότερα (σε παλιά Prius).

                  Ισως όμως οδηγικά, το ελαφρύτερο και αμεσότερο 1.2 Τ να είναι πιο ευχάριστο.

                  Επίσης:

                  Δεδομένο 1: Ετησίως κάνω κάπου 8.000 - 10.000 χλμ.
                  Δεδομένο 2: Το αυτοκίνητο σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια.

                  Και εγώ θα έλεγα το 1.2 με τα δεδομένα σου!
                  Αλήθεια, ξέρουμε πόσο κρατάνε οι μπαταρίες;;;; χρόνια, ώρες,χλμ και κόστος αντικατάστασης;;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Σίγουρα θα είναι πιο ευχάριστο το 1.2Τ.

                    Όσο για το βούισμα, λένε ότι μειώθηκε, αλλά επίσης λένε ότι είναι ήσυχο όταν δεν πολυ-πατάς γκάζι. Φαντάζομαι ότι ακόμα πιο ήσυχο θα είναι όταν είναι σβηστό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aigaioploos last edited by

                      10 χρόνια εγγύηση στις μπαταρίες δίνει η ΤΟΥΟΤΑ.

                      Αλλά δεν ξέρω αν η εγγύηση αφορά μόνο 'βλάβη' των μπαταριών ή αν σε καλύπτει και για την αναμενόμενη μείωση της ενέργειας που θα κρατάνε όσο περνάνε τα χρόνια...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Ο χρήστης αιγαιοπλόος έγραψε:
                        Φάνη, είχες οδηγήσει το υβριδικό, θυμάμαι (από αυτά που είχες γράψει). Θεωρείς ότι για οικογενειακό αυτοκίνητο ταξιδιών το υβριδικό θα είναι ΟΚ; Μιλάω για το αν 'αισθάνεται άνετα' το αυτοκίνητο στον ανοιχτό δρόμο, αν ταξιδεύει καλά. Προφανώς, μέσα στην πόλη θα είναι μια χαρά το υβριδικό. Εξω είναι το θέμα, γιατί υποπτεύομαι ότι εκεί υπερέχει το 1.2 Τ.

                        Το 1.2 Τ είναι δυσεύρετο για test drive, ακόμα και στην Αθήνα. Θα ψάξω να το βρω (είμαι από επαρχία), σε επόμενο πέρασμα.

                        Το ξέρω ότι είσαι από επαρχία (για αυτό έγραψα για κόπο και κόστος)...Σύρος λέει το προφίλ σου! Στην Πόλις στην Λ. Λαυρίου όταν είχα πάει το είχαν το 1.2Τ για test drive.

                        Σωστά θυμάσαι, το Υβριδικό είχα οδηγήσει. Μου φάνηκε ΟΚ για ταξίδια, εφόσον κινείσαι με σταθερές ταχύτητες. Σε ταξίδι με πολλά προσπεράσματα, για εμένα θα ήταν κουραστικό.

                        Προσωπικά, με αυτά που έχω διαβάσει, με τα δικά σου δεδομένα και έχοντας εμπειρία μόνο από το υβριδικό, θα διάλεγα το 1.2Τ με καλύτερο εξοπλισμό στα ίδια λεφτά ή με τον ίδιο εξοπλισμό και θα γλύτωνα αρκετά χρήματα που θα κάλυπταν την διαφορά στην κατανάλωσή και τα τέλη για πολλά χρόνια.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • I
                          iceman7 last edited by

                          Έχοντας υβριδικό γιαρις και έχοντας οδηγήσει για πολύ ώρα και το υβριδικό chr απλά δεν υπάρχει επιλογή. Αν έχεις τα λεφτά πάρε το υβριδικό να τα γλυτώσεις στις βενζίνες και στην πολιτισμένη και άνετη λειτουργία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christosd last edited by

                            Εγω ψηφίζω το υβριδικό έχει ένα κινητήρα πάρα πολύ αξιόπιστο δεν θα πεθάνει ποτέ με μηδέν πρόβλημα οι δε μπαταρίες σε Prius to 2006 ακόμη δουλεύουν και όχι το 1.2 τούρμπο που δεν ξέρουμε ακόμη απο που κρατάει η σκούφια του , ποίο γρήγορα θά χρειαστεί
                            αλλαγή στο τούρμπο απο τις μπαταρίες .
                            Το μόνο πρόβλημα για μένα είναι η χώρα κατασκευής και των δύο ,τα Prius είναι γνήσια made Japan!!!

                            Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aigaioploos last edited by

                              Νομίζω ότι ο 1.2 D4T (έτσι τον ονομάζει η ΤΟΥΟΤΑ τον υπερτροφοδοτούμενο 1200άρη που πρωτοφόρεσε στο Auris και τώρα στο CHR) είναι εγγλέζικης κατασκευης.

                              Ξέρει κανείς από ποιά χώρα έρχεται στην Τουρκία ο 1.8 Hybrid; Ερχεται από Ιαπωνία;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aigaioploos last edited by

                                Ξέρουμε περί αξιοπιστίας του 1.2 Τ που φοράει το C-HR;

                                Τον έχει φορέσει μόνο το Auris 1.2 T και είναι νέο μοτέρ (παρουσιάστηκε το 2015).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cmak last edited by

                                  Ότι και να λέτε σαν το υβριδικό δεν έχει. Ειδικά για Toyota. Όποιον και να ρωτήσεις για τις μπαταρίες θα σου πι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ακόμη και μετά από 10 χρόνια. Είτε μιλάμε για Prius είτε για Lexus. Σαφέστατα υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά είναι εξαιρέσεις. Ειδικά αν σκοπεύεις να το κρατήσεις για πολλά χρόνια το αυτοκίνητο, το υβριδικό είναι για εμένα πάντα η πλέον ενδεδειγμένη λύση.

                                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aigaioploos last edited by

                                    Η αλήθεια είναι ότι θέλω να το κρατήσω πολλά χρόνια.
                                    Το τωρινό μου Corolla 1.4 VVTi το έχω 14 χρόνια (0 προβλήματα).
                                    Γι' αυτό και προβληματίζομαι.
                                    Είναι προτιμότερο το 1.2 T ή το 1.8 Hybrid;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      To 1.2T δεν μπορείς να το κρατήσεις πολλά χρόνια; Το Corolla που δεν είναι υβριδικό το έχεις 14 χρόνια χωρίς πρόβλημα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cmak last edited by

                                        Βρε συ. Toyota είναι. Η λογική λέει ότι θα βάζεις μόνο βενζίνη κι νερο ότι και να πάρεις. Απλώς ο 1.2Τ είναι καινούργιο φρούτο. Μόνο αυτο

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης cmak έγραψε:
                                          Βρε συ. Toyota είναι. Η λογική λέει ότι θα βάζεις μόνο βενζίνη κι νερο ότι και να πάρεις. Απλώς ο 1.2Τ είναι καινούργιο φρούτο. Μόνο αυτο

                                          Και να προσθέσω: Το θετικό με το CH-R είναι ότι αν και Toyota (με όλα τα θετικά που έχει αυτό), στρίβει κιόλας!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aigaioploos last edited by

                                            Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                            Βρε συ. Toyota είναι. Η λογική λέει ότι θα βάζεις μόνο βενζίνη κι νερο ότι και να πάρεις. Απλώς ο 1.2Τ είναι καινούργιο φρούτο. Μόνο αυτο

                                            Και να προσθέσω: Το θετικό με το CH-R είναι ότι αν και Toyota (με όλα τα θετικά που έχει αυτό), στρίβει κιόλας!

                                            Σωστό αυτό. Και συμφωνώ. Ως κάτοχος TOYOTA COROLLA 1.4 VVTi 14 ετών, που ταξιδεύει άνετα αλλά έχει μέτρια κρατήματα, το C-HR μου φάνηκε ... 'γρανίτης'. Ωραίο πάτημα, καλό στήσιμο και ισορροπημένη ανάρτηση (ούτε 'σούπα' ούτε 'νταμάρι').
                                            Από πλαίσιο δεν έχω αμφιβολία, το αμάξι είναι ΟΚ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 7 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr