-
Γεια σας φιλοι! Καμία φορά όταν μπαίνει κάποιος -άσχετος- μέσα στο αυτοκίνητο παρατηρεί πράγματα που δεν τα βλέπουν οι υπόλοιποι που μπαίνουν συχνά. Είμαι κάτοχος ενός 3θυρου Honda Civic 1.6 του 2004 με απροβλημάτιστα +450.000 χλμ. Προχθές λοιπόν μετά απο 50 χλμ μιας διαδρομής που κάνω σχεδόν κάθε μέρα, φτάνω στην κατηφόρα μήκους 6-7 χλμ. Ως συνήθως σε εκείνο το σημείο κινούμενος με 90-100 χλμ/ώρα, βγάζω μια κενή για 500-1000 μέτρα και όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου φτάσει στα 110-120 χλμ/ώρα κουμπώνω την 5η σχέση με την οποία και βγάζω όλη την κατηφόρα χωρίς πάτημα του γκαζιού (..κλασικότερα θα το έλεγα με το αυτοκίνητο γονατιστό). Προς το τέλος της κατηφόρας, πριν ετοιμαστώ να πατήσω το γκάζι, πετάγεται ο φίλος που είχα συνοδηγό και μου λέει 'γιατί η θερμοκρασία έπεσε τόσο πολύ?'..'έτσι κάνει λέω όταν το πάω γονατιστό σε κατηφόρα χωρίς γκάζι' ...δεν θυμάμαι πόσο καιρό το κάνει και αν το έκανε πάντα, το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο, αλλά αυτή η ερώτηση με έβαλε σε σκέψεις. Να το πάω συνεργείο ΄η όχι? είναι φυσιολογικό αυτό που κάνει το αυτοκίνητο? μήπως είναι ο θερμοστάτης τον οποίο μπορώ να αλλάξω μόνος? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας, Καλή Χρονιά εύχομαι σε όλους σας!
-
Γεια σας φιλοι! Καμία φορά όταν μπαίνει κάποιος -άσχετος- μέσα στο αυτοκίνητο παρατηρεί πράγματα που δεν τα βλέπουν οι υπόλοιποι που μπαίνουν συχνά. Είμαι κάτοχος ενός 3θυρου Honda Civic 1.6 του 2004 με απροβλημάτιστα +450.000 χλμ. Προχθές λοιπόν μετά απο 50 χλμ μιας διαδρομής που κάνω σχεδόν κάθε μέρα, φτάνω στην κατηφόρα μήκους 6-7 χλμ. Ως συνήθως σε εκείνο το σημείο κινούμενος με 90-100 χλμ/ώρα, βγάζω μια κενή για 500-1000 μέτρα και όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου φτάσει στα 110-120 χλμ/ώρα κουμπώνω την 5η σχέση με την οποία και βγάζω όλη την κατηφόρα χωρίς πάτημα του γκαζιού (..κλασικότερα θα το έλεγα με το αυτοκίνητο γονατιστό). Προς το τέλος της κατηφόρας, πριν ετοιμαστώ να πατήσω το γκάζι, πετάγεται ο φίλος που είχα συνοδηγό και μου λέει 'γιατί η θερμοκρασία έπεσε τόσο πολύ?'..'έτσι κάνει λέω όταν το πάω γονατιστό σε κατηφόρα χωρίς γκάζι' ...δεν θυμάμαι πόσο καιρό το κάνει και αν το έκανε πάντα, το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο, αλλά αυτή η ερώτηση με έβαλε σε σκέψεις. Να το πάω συνεργείο ΄η όχι? είναι φυσιολογικό αυτό που κάνει το αυτοκίνητο? μήπως είναι ο θερμοστάτης τον οποίο μπορώ να αλλάξω μόνος? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας, Καλή Χρονιά εύχομαι σε όλους σας!
-
Γεια σας φιλοι! Καμία φορά όταν μπαίνει κάποιος -άσχετος- μέσα στο αυτοκίνητο παρατηρεί πράγματα που δεν τα βλέπουν οι υπόλοιποι που μπαίνουν συχνά. Είμαι κάτοχος ενός 3θυρου Honda Civic 1.6 του 2004 με απροβλημάτιστα +450.000 χλμ. Προχθές λοιπόν μετά απο 50 χλμ μιας διαδρομής που κάνω σχεδόν κάθε μέρα, φτάνω στην κατηφόρα μήκους 6-7 χλμ. Ως συνήθως σε εκείνο το σημείο κινούμενος με 90-100 χλμ/ώρα, βγάζω μια κενή για 500-1000 μέτρα και όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου φτάσει στα 110-120 χλμ/ώρα κουμπώνω την 5η σχέση με την οποία και βγάζω όλη την κατηφόρα χωρίς πάτημα του γκαζιού (..κλασικότερα θα το έλεγα με το αυτοκίνητο γονατιστό). Προς το τέλος της κατηφόρας, πριν ετοιμαστώ να πατήσω το γκάζι, πετάγεται ο φίλος που είχα συνοδηγό και μου λέει 'γιατί η θερμοκρασία έπεσε τόσο πολύ?'..'έτσι κάνει λέω όταν το πάω γονατιστό σε κατηφόρα χωρίς γκάζι' ...δεν θυμάμαι πόσο καιρό το κάνει και αν το έκανε πάντα, το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο, αλλά αυτή η ερώτηση με έβαλε σε σκέψεις. Να το πάω συνεργείο ΄η όχι? είναι φυσιολογικό αυτό που κάνει το αυτοκίνητο? μήπως είναι ο θερμοστάτης τον οποίο μπορώ να αλλάξω μόνος? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας, Καλή Χρονιά εύχομαι σε όλους σας!
-
Αλλαξε ενα θερμοστατη.
-
Θερμοστάτης
Αλλά με νεκρά και 100 χλμ
-
Αν και δεν είναι και τόσο περίεργο -το έχω δει και εγώ σε διαφορετικά αυτοκίνητα- ούτε και επικίνδυνο, πιθανότατα το κερί ή το διμεταλλικό του θερμοστάτη έχει γίνει λίγο αναίσθητο, οπότε με ένα καινούριο θερμοστάτη λογικά δεν θα το ξαναδείς.
-
λογικά ο θερμοστάτης θέλει αλλαγή και οχι π.χ. νά φταίει το οργανο θερμοκρασίας νά εχει χαλάσει δηλ. το πηνιάκι που συγκρατεί την βελόνα θερμοκρασίας και στην κατηφόρα να πέφτει η βελόνα , εχεις ξανά αλλάξει θερμοστάτη η πρώτη φορά θα ειναι απ οταν το αγόρασες καινούργιο ?
-
Ναι δεν άλλαξα θερμοστάτη απο τότε που το αγόρασα και το κάνει μόνο σ αυτη την κατάσταση, δηλαδη όταν έχει ταχύτητα. Αν βγάλω την κατηφόρα με κενή δεν πέφτει η θερμοκρασία....
-
αλλαξε τον καλυτερα το κοστος ειναι μικρο, μην σου κολλησει κλειστος κ υπερθερμανθει ο κινητηρας κ ψαχνεσαι στα ξαφνικα...
σε αλλον γνωστο μου με το 1.8 κινητηρα, εργοστασιακα ειχε 76 θερμοστατη κ δεν ειχε ικανοποιητικη ζεστη στην καμπινα, εβαλε ενα 82 βαθμους και ζεσταθηκε -
Εγώ δεν βλέπω κάτι περίεργο. Ταχύτητα μέσα χωρίς γκάζι στην κατηφορα>γρήγορη κυκλοφορία λιπαντικου>μηδενική καύση λόγω fuel cut off>αυξημένη επαγωγή θερμοτητας>μειωση θερμοκρασιας κινητηρα
-
Άλλαξα θερμοστάτη και όλα καλά!
-
Με ανοικτή τη θέρμανση αν δεν πατάς γκάζι σε κατηφόρα για τόσα χιλιόμετρα το να πέσει η θερμοκρασία του ψυκτικού είναι απόλυτα φυσιολογικό. Από που περιμένετε να προέρθει η ζέστη εφόσον δεν υπάρχει αξιόλογη καύση?
Ξέρω τουλάχιστον 2 άτομα με Corsa C που άλλαξαν θερμοστάτη για αυτό το λόγο, χωρίς φυσικά να φτιαχτεί τίποτα αφού δεν υπήρχε πρόβλημα!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Με ανοικτή τη θέρμανση αν δεν πατάς γκάζι σε κατηφόρα για τόσα χιλιόμετρα το να πέσει η θερμοκρασία του ψυκτικού είναι απόλυτα φυσιολογικό. Από που περιμένετε να προέρθει η ζέστη εφόσον δεν υπάρχει αξιόλογη καύση?Ξέρω τουλάχιστον 2 άτομα με Corsa C που άλλαξαν θερμοστάτη για αυτό το λόγο, χωρίς φυσικά να φτιαχτεί τίποτα αφού δεν υπήρχε πρόβλημα!
Eιπα οτι σε κατηφορα επεφτε η θερμοκρασια στο κατραν ανω του φυσιολογικου, δε γινεται μετα απο 5-6χλμ κατηφορα ο δεικτης θερμοκρασιας να ειναι στο σημειο που ηταν το πρωι. Τελικα μετα απο 450.000χλμ ειχα κολλημενο ανοιχτο θερμοστατη και μετα την αλλαγη του επαψε να συμβαινει αυτο. Με Corsa δεν ασχολουμε και δεν εχω σκοπο
-
Αγαπητέ όταν τραβάς θερμότητα από το μοτέρ δεν υπάρχει 'φυσιολογικό'. Η θερμοκρασία ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να πέσει και στο minimum.
Επίσης το σχόλιό μου ήταν γενικό και δεν αφορούσε συγκεκριμένα εσένα. Ο λόγος είναι ότι πολλοί διαβάζουν και μπορεί να βγάλουν λάθος συμπεράσματα για το δικό τους αυτοκίνητο.
Στα σύγχρονα λοιπόν μοτέρ όπου μεταξύ άλλων η ποσότητα του ψυκτικού που χρησιμοποιούν είναι μικρότερη από ότι παλαιότερα, ρολλάροντας σε κατηφόρα με ανοικτό καλοριφέρ είναι απόλυτα φυσιολογικό να πέφτει η θερμοκρασία του ψυκτικού... ακόμα και στο minimum!
-
Βρε Νικολα τι λες παλι?
Ακομα και χωρις καυση ο κινητηρας εχει τριβες οταν στραφαρει, με κλειστο θερμοστατη ειναι δυνατον να σου δειξει το οργανο θερμοκρασια εκκινησης και ειδικα σε ιαπωνεζικο αυτοκινητο που για να ξεκολλησει ο δεικτης απο τη μεση πρεπει η θερμοκρασια να ανεβει ή να κατεβει 15 βαθμους? -
Οι τριβές αυτές προσφέρουν ελάχιστη θερμότητα... αυτό έλλειπε άλλωστε!
Στα Κόρσα που έχουν λίγα λίτρα ψυκτικό με χαμηλές θερμοκρασίες έξω και θέρμανση ανοικτή ο δείκτης του ψυκτικού μπορεί να πέσει στο μίνιμουμ που σημαίνει λιγότερο από 70C... ειδικά αν μιλάμε για κατηφόρα χωρίς γκάζι για τόσα χιλιόμετρα. Αν δεν έχεις θέρμανση ανοικτή δε θα κινηθεί ιδιαίτερα. Επίσης δεν πρέπει κανείς να υποτιμά και την ίδια τη ροή του αέρα από το μοτέρ ακόμα και με κλειστό το θερμοστάτη. Στα πιο καινούργια οι γρύλιες κλείνουν άλλωστε με κρύο μοτέρ.
Δε λέω ότι γενικά το να πέφτει εύκολα η θερμοκρασία ψυκτικού είναι κάτι φυσιολογικό. Αλλά όταν κάποιος έχει ανοικτό το καλοριφέρ, και ρολάρει για ώρα χωρίς γκάζι μπορεί να είναι φυσιολογική συμπεριφορά.
-
Σε Honda Accord με 400.000 μου έκανε το ίδιο σε κατήφορο.
Άλλαξα θερμοστάτη, αντλία νερού, ψυγείο γιατί μου άνοιξε μεταξυ πλαστικού και μεταλλικού και έχανε σιγά-σιγα, και 1 τάπα στο ψυγείο.
Με ταχύτητα στο κατήφορο έπεφτε η θερμοκρασία.
Με 150 ευρώ ξεμπέρδεψα. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Οι τριβές αυτές προσφέρουν ελάχιστη θερμότητα... αυτό έλλειπε άλλωστε!Στα Κόρσα που έχουν λίγα λίτρα ψυκτικό με χαμηλές θερμοκρασίες έξω και θέρμανση ανοικτή ο δείκτης του ψυκτικού μπορεί να πέσει στο μίνιμουμ που σημαίνει λιγότερο από 70C... ειδικά αν μιλάμε για κατηφόρα χωρίς γκάζι για τόσα χιλιόμετρα. Αν δεν έχεις θέρμανση ανοικτή δε θα κινηθεί ιδιαίτερα. Επίσης δεν πρέπει κανείς να υποτιμά και την ίδια τη ροή του αέρα από το μοτέρ ακόμα και με κλειστό το θερμοστάτη. Στα πιο καινούργια οι γρύλιες κλείνουν άλλωστε με κρύο μοτέρ.
Δε λέω ότι γενικά το να πέφτει εύκολα η θερμοκρασία ψυκτικού είναι κάτι φυσιολογικό. Αλλά όταν κάποιος έχει ανοικτό το καλοριφέρ, και ρολάρει για ώρα χωρίς γκάζι μπορεί να είναι φυσιολογική συμπεριφορά.
Στο honda με 70 βαθμους ο δεικτης ειναι στη μεση.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Αγαπητέ όταν τραβάς θερμότητα από το μοτέρ δεν υπάρχει 'φυσιολογικό'. Η θερμοκρασία ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να πέσει και στο minimum.Επίσης το σχόλιό μου ήταν γενικό και δεν αφορούσε συγκεκριμένα εσένα. Ο λόγος είναι ότι πολλοί διαβάζουν και μπορεί να βγάλουν λάθος συμπεράσματα για το δικό τους αυτοκίνητο.
Στα σύγχρονα λοιπόν μοτέρ όπου μεταξύ άλλων η ποσότητα του ψυκτικού που χρησιμοποιούν είναι μικρότερη από ότι παλαιότερα, ρολλάροντας σε κατηφόρα με ανοικτό καλοριφέρ είναι απόλυτα φυσιολογικό να πέφτει η θερμοκρασία του ψυκτικού... ακόμα και στο minimum!
Και αυτη την δουλειά την κάνει ο θερμοστάτης,να μην πέφτει η θερμοκρασία του κινητήρα.
-
Ναι ρε παίδες αλλά λέμε** με ανοικτό το καλοριφέρ**.
Που συνήθως έτσι είναι κανείς το χειμώνα.Εκεί θα πρέπει να δώσει ζέστη μοτέρ ενώ δεν κάνει καύση (εφόσον ρολάρει κανείς σε κατηφόρα). Οι τριβές εντός του μοτέρ είναι πολύ λίγες για να δώσουν αξιόλογη θερμότητα (αλίμονο!) και στα μοντέρνα που μεταξύ άλλων έχουν λίγο ψυκτικό υγρό, σταδιακά η θερμοκρασία του πέφτει.
Δεν είπα ότι γενικά είναι φυσιολογικό να πέφτει η θερμοκρασία του μοτέρ στην κατηφόρα...
Το τονίζω αυτό γιατί έχουν αλλαχτεί θερμοστάτες τσάμπα σε σχετικά καινούργια αυτοκίνητα.
Αυτό δεν σημαίνει ότι πάντα αλλάζονται τσάμπα, αλλά προτού αρχίσει το ράβε ξήλωνε κανείς θα πρέπει να το σκεφτεί λίγο.
Θερμοκρασία στην κατηφόρα με Honda Civic