Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θερμοκρασία στην κατηφόρα με Honda Civic
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θερμοκρασία στην κατηφόρα με Honda Civic
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    39
    1298
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      paul2 last edited by

      Γεια σας φιλοι! Καμία φορά όταν μπαίνει κάποιος -άσχετος- μέσα στο αυτοκίνητο παρατηρεί πράγματα που δεν τα βλέπουν οι υπόλοιποι που μπαίνουν συχνά. Είμαι κάτοχος ενός 3θυρου Honda Civic 1.6 του 2004 με απροβλημάτιστα +450.000 χλμ. Προχθές λοιπόν μετά απο 50 χλμ μιας διαδρομής που κάνω σχεδόν κάθε μέρα, φτάνω στην κατηφόρα μήκους 6-7 χλμ. Ως συνήθως σε εκείνο το σημείο κινούμενος με 90-100 χλμ/ώρα, βγάζω μια κενή για 500-1000 μέτρα και όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου φτάσει στα 110-120 χλμ/ώρα κουμπώνω την 5η σχέση με την οποία και βγάζω όλη την κατηφόρα χωρίς πάτημα του γκαζιού (..κλασικότερα θα το έλεγα με το αυτοκίνητο γονατιστό). Προς το τέλος της κατηφόρας, πριν ετοιμαστώ να πατήσω το γκάζι, πετάγεται ο φίλος που είχα συνοδηγό και μου λέει 'γιατί η θερμοκρασία έπεσε τόσο πολύ?'..'έτσι κάνει λέω όταν το πάω γονατιστό σε κατηφόρα χωρίς γκάζι' ...δεν θυμάμαι πόσο καιρό το κάνει και αν το έκανε πάντα, το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο, αλλά αυτή η ερώτηση με έβαλε σε σκέψεις. Να το πάω συνεργείο ΄η όχι? είναι φυσιολογικό αυτό που κάνει το αυτοκίνητο? μήπως είναι ο θερμοστάτης τον οποίο μπορώ να αλλάξω μόνος? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας, Καλή Χρονιά εύχομαι σε όλους σας!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • P
        paul2 last edited by

        Γεια σας φιλοι! Καμία φορά όταν μπαίνει κάποιος -άσχετος- μέσα στο αυτοκίνητο παρατηρεί πράγματα που δεν τα βλέπουν οι υπόλοιποι που μπαίνουν συχνά. Είμαι κάτοχος ενός 3θυρου Honda Civic 1.6 του 2004 με απροβλημάτιστα +450.000 χλμ. Προχθές λοιπόν μετά απο 50 χλμ μιας διαδρομής που κάνω σχεδόν κάθε μέρα, φτάνω στην κατηφόρα μήκους 6-7 χλμ. Ως συνήθως σε εκείνο το σημείο κινούμενος με 90-100 χλμ/ώρα, βγάζω μια κενή για 500-1000 μέτρα και όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου φτάσει στα 110-120 χλμ/ώρα κουμπώνω την 5η σχέση με την οποία και βγάζω όλη την κατηφόρα χωρίς πάτημα του γκαζιού (..κλασικότερα θα το έλεγα με το αυτοκίνητο γονατιστό). Προς το τέλος της κατηφόρας, πριν ετοιμαστώ να πατήσω το γκάζι, πετάγεται ο φίλος που είχα συνοδηγό και μου λέει 'γιατί η θερμοκρασία έπεσε τόσο πολύ?'..'έτσι κάνει λέω όταν το πάω γονατιστό σε κατηφόρα χωρίς γκάζι' ...δεν θυμάμαι πόσο καιρό το κάνει και αν το έκανε πάντα, το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο, αλλά αυτή η ερώτηση με έβαλε σε σκέψεις. Να το πάω συνεργείο ΄η όχι? είναι φυσιολογικό αυτό που κάνει το αυτοκίνητο? μήπως είναι ο θερμοστάτης τον οποίο μπορώ να αλλάξω μόνος? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας, Καλή Χρονιά εύχομαι σε όλους σας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          paul2 last edited by

          Γεια σας φιλοι! Καμία φορά όταν μπαίνει κάποιος -άσχετος- μέσα στο αυτοκίνητο παρατηρεί πράγματα που δεν τα βλέπουν οι υπόλοιποι που μπαίνουν συχνά. Είμαι κάτοχος ενός 3θυρου Honda Civic 1.6 του 2004 με απροβλημάτιστα +450.000 χλμ. Προχθές λοιπόν μετά απο 50 χλμ μιας διαδρομής που κάνω σχεδόν κάθε μέρα, φτάνω στην κατηφόρα μήκους 6-7 χλμ. Ως συνήθως σε εκείνο το σημείο κινούμενος με 90-100 χλμ/ώρα, βγάζω μια κενή για 500-1000 μέτρα και όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου φτάσει στα 110-120 χλμ/ώρα κουμπώνω την 5η σχέση με την οποία και βγάζω όλη την κατηφόρα χωρίς πάτημα του γκαζιού (..κλασικότερα θα το έλεγα με το αυτοκίνητο γονατιστό). Προς το τέλος της κατηφόρας, πριν ετοιμαστώ να πατήσω το γκάζι, πετάγεται ο φίλος που είχα συνοδηγό και μου λέει 'γιατί η θερμοκρασία έπεσε τόσο πολύ?'..'έτσι κάνει λέω όταν το πάω γονατιστό σε κατηφόρα χωρίς γκάζι' ...δεν θυμάμαι πόσο καιρό το κάνει και αν το έκανε πάντα, το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο, αλλά αυτή η ερώτηση με έβαλε σε σκέψεις. Να το πάω συνεργείο ΄η όχι? είναι φυσιολογικό αυτό που κάνει το αυτοκίνητο? μήπως είναι ο θερμοστάτης τον οποίο μπορώ να αλλάξω μόνος? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας, Καλή Χρονιά εύχομαι σε όλους σας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • I
            ilias-a last edited by

            Αλλαξε ενα θερμοστατη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kospapad last edited by

              Θερμοστάτης

              Αλλά με νεκρά και 100 χλμ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                the_ace last edited by

                Αν και δεν είναι και τόσο περίεργο -το έχω δει και εγώ σε διαφορετικά αυτοκίνητα- ούτε και επικίνδυνο, πιθανότατα το κερί ή το διμεταλλικό του θερμοστάτη έχει γίνει λίγο αναίσθητο, οπότε με ένα καινούριο θερμοστάτη λογικά δεν θα το ξαναδείς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manolis67 last edited by

                  λογικά ο θερμοστάτης θέλει αλλαγή και οχι π.χ. νά φταίει το οργανο θερμοκρασίας νά εχει χαλάσει δηλ. το πηνιάκι που συγκρατεί την βελόνα θερμοκρασίας και στην κατηφόρα να πέφτει η βελόνα , εχεις ξανά αλλάξει θερμοστάτη η πρώτη φορά θα ειναι απ οταν το αγόρασες καινούργιο ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • P
                    paul2 last edited by

                    Ναι δεν άλλαξα θερμοστάτη απο τότε που το αγόρασα και το κάνει μόνο σ αυτη την κατάσταση, δηλαδη όταν έχει ταχύτητα. Αν βγάλω την κατηφόρα με κενή δεν πέφτει η θερμοκρασία....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • R
                      r200 last edited by

                      αλλαξε τον καλυτερα το κοστος ειναι μικρο, μην σου κολλησει κλειστος κ υπερθερμανθει ο κινητηρας κ ψαχνεσαι στα ξαφνικα...
                      σε αλλον γνωστο μου με το 1.8 κινητηρα, εργοστασιακα ειχε 76 θερμοστατη κ δεν ειχε ικανοποιητικη ζεστη στην καμπινα, εβαλε ενα 82 βαθμους και ζεσταθηκε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • O
                        ohristou last edited by

                        Εγώ δεν βλέπω κάτι περίεργο. Ταχύτητα μέσα χωρίς γκάζι στην κατηφορα>γρήγορη κυκλοφορία λιπαντικου>μηδενική καύση λόγω fuel cut off>αυξημένη επαγωγή θερμοτητας>μειωση θερμοκρασιας κινητηρα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          paul2 last edited by

                          Άλλαξα θερμοστάτη και όλα καλά!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Με ανοικτή τη θέρμανση αν δεν πατάς γκάζι σε κατηφόρα για τόσα χιλιόμετρα το να πέσει η θερμοκρασία του ψυκτικού είναι απόλυτα φυσιολογικό. Από που περιμένετε να προέρθει η ζέστη εφόσον δεν υπάρχει αξιόλογη καύση?

                            Ξέρω τουλάχιστον 2 άτομα με Corsa C που άλλαξαν θερμοστάτη για αυτό το λόγο, χωρίς φυσικά να φτιαχτεί τίποτα αφού δεν υπήρχε πρόβλημα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • P
                              paul2 last edited by

                              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                              Με ανοικτή τη θέρμανση αν δεν πατάς γκάζι σε κατηφόρα για τόσα χιλιόμετρα το να πέσει η θερμοκρασία του ψυκτικού είναι απόλυτα φυσιολογικό. Από που περιμένετε να προέρθει η ζέστη εφόσον δεν υπάρχει αξιόλογη καύση?

                              Ξέρω τουλάχιστον 2 άτομα με Corsa C που άλλαξαν θερμοστάτη για αυτό το λόγο, χωρίς φυσικά να φτιαχτεί τίποτα αφού δεν υπήρχε πρόβλημα!

                              Eιπα οτι σε κατηφορα επεφτε η θερμοκρασια στο κατραν ανω του φυσιολογικου, δε γινεται μετα απο 5-6χλμ κατηφορα ο δεικτης θερμοκρασιας να ειναι στο σημειο που ηταν το πρωι. Τελικα μετα απο 450.000χλμ ειχα κολλημενο ανοιχτο θερμοστατη και μετα την αλλαγη του επαψε να συμβαινει αυτο. Με Corsa δεν ασχολουμε και δεν εχω σκοπο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • N
                                nickolas last edited by

                                Αγαπητέ όταν τραβάς θερμότητα από το μοτέρ δεν υπάρχει 'φυσιολογικό'. Η θερμοκρασία ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να πέσει και στο minimum.

                                Επίσης το σχόλιό μου ήταν γενικό και δεν αφορούσε συγκεκριμένα εσένα. Ο λόγος είναι ότι πολλοί διαβάζουν και μπορεί να βγάλουν λάθος συμπεράσματα για το δικό τους αυτοκίνητο.

                                Στα σύγχρονα λοιπόν μοτέρ όπου μεταξύ άλλων η ποσότητα του ψυκτικού που χρησιμοποιούν είναι μικρότερη από ότι παλαιότερα, ρολλάροντας σε κατηφόρα με ανοικτό καλοριφέρ είναι απόλυτα φυσιολογικό να πέφτει η θερμοκρασία του ψυκτικού... ακόμα και στο minimum!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  Βρε Νικολα τι λες παλι?
                                  Ακομα και χωρις καυση ο κινητηρας εχει τριβες οταν στραφαρει, με κλειστο θερμοστατη ειναι δυνατον να σου δειξει το οργανο θερμοκρασια εκκινησης και ειδικα σε ιαπωνεζικο αυτοκινητο που για να ξεκολλησει ο δεικτης απο τη μεση πρεπει η θερμοκρασια να ανεβει ή να κατεβει 15 βαθμους?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nickolas last edited by

                                    Οι τριβές αυτές προσφέρουν ελάχιστη θερμότητα... αυτό έλλειπε άλλωστε!

                                    Στα Κόρσα που έχουν λίγα λίτρα ψυκτικό με χαμηλές θερμοκρασίες έξω και θέρμανση ανοικτή ο δείκτης του ψυκτικού μπορεί να πέσει στο μίνιμουμ που σημαίνει λιγότερο από 70C... ειδικά αν μιλάμε για κατηφόρα χωρίς γκάζι για τόσα χιλιόμετρα. Αν δεν έχεις θέρμανση ανοικτή δε θα κινηθεί ιδιαίτερα. Επίσης δεν πρέπει κανείς να υποτιμά και την ίδια τη ροή του αέρα από το μοτέρ ακόμα και με κλειστό το θερμοστάτη. Στα πιο καινούργια οι γρύλιες κλείνουν άλλωστε με κρύο μοτέρ.

                                    Δε λέω ότι γενικά το να πέφτει εύκολα η θερμοκρασία ψυκτικού είναι κάτι φυσιολογικό. Αλλά όταν κάποιος έχει ανοικτό το καλοριφέρ, και ρολάρει για ώρα χωρίς γκάζι μπορεί να είναι φυσιολογική συμπεριφορά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      margm last edited by

                                      Σε Honda Accord με 400.000 μου έκανε το ίδιο σε κατήφορο.
                                      Άλλαξα θερμοστάτη, αντλία νερού, ψυγείο γιατί μου άνοιξε μεταξυ πλαστικού και μεταλλικού και έχανε σιγά-σιγα, και 1 τάπα στο ψυγείο.
                                      Με ταχύτητα στο κατήφορο έπεφτε η θερμοκρασία.
                                      Με 150 ευρώ ξεμπέρδεψα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                        Οι τριβές αυτές προσφέρουν ελάχιστη θερμότητα... αυτό έλλειπε άλλωστε!

                                        Στα Κόρσα που έχουν λίγα λίτρα ψυκτικό με χαμηλές θερμοκρασίες έξω και θέρμανση ανοικτή ο δείκτης του ψυκτικού μπορεί να πέσει στο μίνιμουμ που σημαίνει λιγότερο από 70C... ειδικά αν μιλάμε για κατηφόρα χωρίς γκάζι για τόσα χιλιόμετρα. Αν δεν έχεις θέρμανση ανοικτή δε θα κινηθεί ιδιαίτερα. Επίσης δεν πρέπει κανείς να υποτιμά και την ίδια τη ροή του αέρα από το μοτέρ ακόμα και με κλειστό το θερμοστάτη. Στα πιο καινούργια οι γρύλιες κλείνουν άλλωστε με κρύο μοτέρ.

                                        Δε λέω ότι γενικά το να πέφτει εύκολα η θερμοκρασία ψυκτικού είναι κάτι φυσιολογικό. Αλλά όταν κάποιος έχει ανοικτό το καλοριφέρ, και ρολάρει για ώρα χωρίς γκάζι μπορεί να είναι φυσιολογική συμπεριφορά.

                                        Στο honda με 70 βαθμους ο δεικτης ειναι στη μεση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • A
                                          adensa last edited by

                                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                          Αγαπητέ όταν τραβάς θερμότητα από το μοτέρ δεν υπάρχει 'φυσιολογικό'. Η θερμοκρασία ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να πέσει και στο minimum.

                                          Επίσης το σχόλιό μου ήταν γενικό και δεν αφορούσε συγκεκριμένα εσένα. Ο λόγος είναι ότι πολλοί διαβάζουν και μπορεί να βγάλουν λάθος συμπεράσματα για το δικό τους αυτοκίνητο.

                                          Στα σύγχρονα λοιπόν μοτέρ όπου μεταξύ άλλων η ποσότητα του ψυκτικού που χρησιμοποιούν είναι μικρότερη από ότι παλαιότερα, ρολλάροντας σε κατηφόρα με ανοικτό καλοριφέρ είναι απόλυτα φυσιολογικό να πέφτει η θερμοκρασία του ψυκτικού... ακόμα και στο minimum!

                                          Και αυτη την δουλειά την κάνει ο θερμοστάτης,να μην πέφτει η θερμοκρασία του κινητήρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nickolas last edited by

                                            Ναι ρε παίδες αλλά λέμε** με ανοικτό το καλοριφέρ**.
                                            Που συνήθως έτσι είναι κανείς το χειμώνα.

                                            Εκεί θα πρέπει να δώσει ζέστη μοτέρ ενώ δεν κάνει καύση (εφόσον ρολάρει κανείς σε κατηφόρα). Οι τριβές εντός του μοτέρ είναι πολύ λίγες για να δώσουν αξιόλογη θερμότητα (αλίμονο!) και στα μοντέρνα που μεταξύ άλλων έχουν λίγο ψυκτικό υγρό, σταδιακά η θερμοκρασία του πέφτει.

                                            Δεν είπα ότι γενικά είναι φυσιολογικό να πέφτει η θερμοκρασία του μοτέρ στην κατηφόρα...

                                            Το τονίζω αυτό γιατί έχουν αλλαχτεί θερμοστάτες τσάμπα σε σχετικά καινούργια αυτοκίνητα.
                                            Αυτό δεν σημαίνει ότι πάντα αλλάζονται τσάμπα, αλλά προτού αρχίσει το ράβε ξήλωνε κανείς θα πρέπει να το σκεφτεί λίγο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr