για πολλαπλασιαστη με ειπε και το συνεργειο χωρις να το δει βεβαια. Χθες το απογευμα παντος που το εκανα μια βολτα δεν το ξαναεκανε...τωρα αν ο μηχανικος την Τριτη καταλαβει οτι ηταν οντως απο πολλαπλασιαστης και ποιος ακριβως ηταν και τον αλλαξει δε το ξερω...παντος πρεπει να φτιαξω και να μηντο αφησω να το ξανακανει!
Latest posts made by paul2
-
RE: ΑΝΑΒΟΣΒΙΝΕΙ ΤΟ CHECK ENGINE ΚΑΙ ΤΡΕΜΕΙ
-
ΑΝΑΒΟΣΒΙΝΕΙ ΤΟ CHECK ENGINE ΚΑΙ ΤΡΕΜΕΙ
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους! Έβαλα μπροστά τη Hondaρα σήμερα να πάω στη δουλειά μου, που παρεπιπτόντος είναι το 3θυρο civic 1.6 του 2004 με τα 110hp και σήμερα έχει 390.000+ χλμ, και μόλις κούμπωσα την όπισθεν να ξεπαρκάρω άρχισε να δουλεύει σαν τρακτέρ, να τρέμει όλο το αυτοκίνητο και να αναβοσβίνει το check engine....αυτο το έκανε όταν έβαλα και την πρώτη ταχύτητα για να το ξαναβαλω στη θέση του, αφού με την όπισθεν πρόλαβα και έκανα 5-6 μέτρα. Πήγα με τα πόδια στο γειτωνικό συνεργείο και έκλεισα ραντεβού για Τρίτη πρωί...θελω τα φώτα σας! τι μπορεί να είναι? Την έβαψα? ή φθηνοδουλειά?
Ευχαριστώ εκ των προταίρων στους φίλους που θα αφιερώσουν το χρόνο τους!
-
RE: Ρουλεμαν και ελατηριο τεντωτηρα σε Honda Civic
δε μ αρεσουν αυτου του ειδους οι απαντησεις αλλα δε μπορω να κανω κατι, ο λογος που ποσταρω καμια φορα εδω μεσα ειναι οτι γραφουν και απαντανε γνωστες και ανθρωποι με εξειδίκευση και ενημερωμενοι. Η πρωτη ζημια που επαθα και αλλαξα κινητηρα την επαθα με γνησιο ανταλλακτικο περασμενο στην αντιπροσωπεία, αν βρω το ποστ θα το κανω ταγκ εδω... να μην πω τη πηρα...
-
RE: Ρουλεμαν και ελατηριο τεντωτηρα σε Honda Civic
Καλησπερα σας φιλοι! Εχω ενα 3θυρο Ηonda civic 1600cc του 2004 με κωδικό κινητηρα D16V1 με 500.000χλμ. Το αυτοκίνητο το αγορασα καινούργιο και σήμερα ήταν η 3η φορα που αντιμετώπισα πρόβλημα με το ρουλεμαν του ιμαντα χρονισμού. Να πω οτι ειμαι πολυ τυπικος στα σερβις και στην αλλαγη ιμαντα χρονισμου πριν απο τα χλμ που λεει ο κατασκευαστης. Σημερα έμεινα στο δρομο επειδη εσπασε το ελατήριο του ρουλεμαν του ιμαντα χρονισμου, εκει που πηγαινα σε εθνικη οδο με 130-140χλμ/ωρα εσβισε το αυτοκινητο, επιασα δεξια και τηλ την οδικη. απο προηγουμενη εμπειρια καταλαβα σχεδον τι συμβαινει, αλλα μεχρι να παω συνεργειο να δουν τι εχει το αυτοκινητο, να αλλαξουν το σπασμενο ελατηριο μαζι με ρουλεμαν και ιμαντα χρονισμου τα ειδα ολα κολυομενα. Μολις πηρε μπροστα το αυτοκινητο και ειδαμε οτι δεν εχει περαιτερω προβληματα βαλβιδες κλπ χαμογελασα με ανακουφιση. Να πω οτι το ρουλεμαν τον ιμαντα και το ελατηριο τα εβαλα πριν 15.000 χλμ. Οι προηγουμενες μου εμπειριες ηταν πριν 2 χρονια περιπου οταν σφύριζε ο κινητηρας και μετα απο πολυ ψαξιμο και επισκεψεις σε αρκετα συνεργεια ειδαμε οτι ηταν το ρουλεμαν του τεντωτηρα και το αλλαξαμε παλι στις 20.000-30.000 χλμ μετα την αλλαγη του και η πιο προηγουμενη εμπειρια και πιο απογοητευτικη ήταν πριν 5 χρονια οταν εσπασε το κομματακι του ρουλεμαν που συγκρατει το ελατηριο με αποτελεσμα (σε αντιθεση με σημερα) να πηδηξει δοντια ο ιμαντας και να τα κανει ολα μυλο! με αποτελεσμα, τοτε, να αλλαξω κινητηρα και οχι να φτιαξω ρεκτιφιε τον παλιο...... αλλα θεματα δεν ειχα με το civicακι μου προς θεου! ...αλλα τριτη φορα σημερα προβλημα που εχει θεμα με ιμαντα χρονισμου με προβληματησε ιδιαιτερα...εχει καποιος απο σας αποψη επι του θεματος?...καποιος ισως με ιδιο τυπο κινητηρα?...μηπως αυτος ο τυπος κινητηρα πασχει σ αυτο το σημειο?
Να πω οτι βαζω παντα επωνυμα προιοντα τετοιου τυπου, οχι γνησια ομως στην αντιπροσωπεια. ιμαντα dayco powergrip και ρουλεμαν αυτο που μου την εκανε σημερα ηταν NSK....ξερω αρκετους που βαζουν κινεζικα με 5 ευρω κι ομως τα αυτοκινητα τους δεν παρουσιασαν τετοιου ειδους προβληματα! Ευχαριστω εκ των προταιρων για το χρονο σας και τις απαντησεις σας! -
Ρουλεμαν και ελατηριο τεντωτηρα σε Honda Civic
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Αλλαγη υγρων φρενων
Σε λίγες μέρες θα πάω για σερβις. Διαβάζοντας διάφορα στο διαδίκτυο έπεσα πανω σε ενα αρθρο που ελεγε για αντικατασταση υγρων φρενων και ποσο σημαντικη ειναι...δεν θυμαμαι να μου τα αλλαξαν ποτε απο το 2004 που αγορασα το αυτοκινητο...ισως το εκαναν χωρις να το θυμαμαι... αλλαξε καποιος απο σας τα συγκεκριμενα υγρα? καθε ποτε πρεπει να τα αλλαζουμε? ειναι χρονοβορα διαδικασία και ακριβη? Ευχαριστω για την ωρα σας!
-
RE: Αλλαγη υγρων φρενων
Σε λίγες μέρες θα πάω για σερβις. Διαβάζοντας διάφορα στο διαδίκτυο έπεσα πανω σε ενα αρθρο που ελεγε για αντικατασταση υγρων φρενων και ποσο σημαντικη ειναι...δεν θυμαμαι να μου τα αλλαξαν ποτε απο το 2004 που αγορασα το αυτοκινητο...ισως το εκαναν χωρις να το θυμαμαι... αλλαξε καποιος απο σας τα συγκεκριμενα υγρα? καθε ποτε πρεπει να τα αλλαζουμε? ειναι χρονοβορα διαδικασία και ακριβη? Ευχαριστω για την ωρα σας!
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Καλησπέρα σας! ...κοινό το θέμα...αλλη μια αφορμη για συζήτηση και απόψεις...εχω ενα Honda Civic 3θυρο 1.6 του 2004....το αγόρασα καινουργιο και απο επιλογη με σιδερενιες ζαντες και διαστάσεις 195/60/15 και την αμεσως επομενη εβδομαδα πηγα και εβαλα 16αρες με 205/50/16....14 χρονια τωρα αυτη ηταν η διασταση και μετα απο 480.000 χλμ κατέληξα πως σαν το Continental δεν εχει (ασχετο!)....ηρθε η ωρα λοιπον να αλλαξω αλλη μια φορα ελαστικα...τι θελω να ρωτησω τωρα, βαρεθηκα ρε παιδια να πληρωνω 350αρια και 400αρια για ελαστικα...αν βαλω 205/55/16 τι ακριβως θα αλλαξει? ...τοσο μεγαλη πια θα ειναι η διαφορα? Σκευτομαι να το κανω ετσι απο περιεργια, για δοκιμη, αυτη τη φορα...ετσι για την αλητεια...τοσο μεγαλη πια θα ειναι η διαφορα στην καταναλωση? ...τοσο μεγαλη θα ειναι η διαφορα στις επιδοσεις? Θα μου πειτε τωρα θα σωθεις με τα 70ευρω που θα γλυτωσεις? αφου αυτο ειναι το σωστο βαλε το 50αρι προφιλ οπως πριν...καποιος που να το χει κανει???? Ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας!
-
RE: Θερμοκρασία στην κατηφόρα με Honda Civic
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Με ανοικτή τη θέρμανση αν δεν πατάς γκάζι σε κατηφόρα για τόσα χιλιόμετρα το να πέσει η θερμοκρασία του ψυκτικού είναι απόλυτα φυσιολογικό. Από που περιμένετε να προέρθει η ζέστη εφόσον δεν υπάρχει αξιόλογη καύση?Ξέρω τουλάχιστον 2 άτομα με Corsa C που άλλαξαν θερμοστάτη για αυτό το λόγο, χωρίς φυσικά να φτιαχτεί τίποτα αφού δεν υπήρχε πρόβλημα!
Eιπα οτι σε κατηφορα επεφτε η θερμοκρασια στο κατραν ανω του φυσιολογικου, δε γινεται μετα απο 5-6χλμ κατηφορα ο δεικτης θερμοκρασιας να ειναι στο σημειο που ηταν το πρωι. Τελικα μετα απο 450.000χλμ ειχα κολλημενο ανοιχτο θερμοστατη και μετα την αλλαγη του επαψε να συμβαινει αυτο. Με Corsa δεν ασχολουμε και δεν εχω σκοπο
-
RE: Θερμοκρασία στην κατηφόρα με Honda Civic
Άλλαξα θερμοστάτη και όλα καλά!