Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρουλεμαν και ελατηριο τεντωτηρα σε Honda Civic
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ρουλεμαν και ελατηριο τεντωτηρα σε Honda Civic
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    13
    264
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      paul2 last edited by

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        paul2 last edited by

        10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          paul2 last edited by

          Καλησπερα σας φιλοι! Εχω ενα 3θυρο Ηonda civic 1600cc του 2004 με κωδικό κινητηρα D16V1 με 500.000χλμ. Το αυτοκίνητο το αγορασα καινούργιο και σήμερα ήταν η 3η φορα που αντιμετώπισα πρόβλημα με το ρουλεμαν του ιμαντα χρονισμού. Να πω οτι ειμαι πολυ τυπικος στα σερβις και στην αλλαγη ιμαντα χρονισμου πριν απο τα χλμ που λεει ο κατασκευαστης. Σημερα έμεινα στο δρομο επειδη εσπασε το ελατήριο του ρουλεμαν του ιμαντα χρονισμου, εκει που πηγαινα σε εθνικη οδο με 130-140χλμ/ωρα εσβισε το αυτοκινητο, επιασα δεξια και τηλ την οδικη. απο προηγουμενη εμπειρια καταλαβα σχεδον τι συμβαινει, αλλα μεχρι να παω συνεργειο να δουν τι εχει το αυτοκινητο, να αλλαξουν το σπασμενο ελατηριο μαζι με ρουλεμαν και ιμαντα χρονισμου τα ειδα ολα κολυομενα. Μολις πηρε μπροστα το αυτοκινητο και ειδαμε οτι δεν εχει περαιτερω προβληματα βαλβιδες κλπ χαμογελασα με ανακουφιση. Να πω οτι το ρουλεμαν τον ιμαντα και το ελατηριο τα εβαλα πριν 15.000 χλμ. Οι προηγουμενες μου εμπειριες ηταν πριν 2 χρονια περιπου οταν σφύριζε ο κινητηρας και μετα απο πολυ ψαξιμο και επισκεψεις σε αρκετα συνεργεια ειδαμε οτι ηταν το ρουλεμαν του τεντωτηρα και το αλλαξαμε παλι στις 20.000-30.000 χλμ μετα την αλλαγη του και η πιο προηγουμενη εμπειρια και πιο απογοητευτικη ήταν πριν 5 χρονια οταν εσπασε το κομματακι του ρουλεμαν που συγκρατει το ελατηριο με αποτελεσμα (σε αντιθεση με σημερα) να πηδηξει δοντια ο ιμαντας και να τα κανει ολα μυλο! με αποτελεσμα, τοτε, να αλλαξω κινητηρα και οχι να φτιαξω ρεκτιφιε τον παλιο...... αλλα θεματα δεν ειχα με το civicακι μου προς θεου! ...αλλα τριτη φορα σημερα προβλημα που εχει θεμα με ιμαντα χρονισμου με προβληματησε ιδιαιτερα...εχει καποιος απο σας αποψη επι του θεματος?...καποιος ισως με ιδιο τυπο κινητηρα?...μηπως αυτος ο τυπος κινητηρα πασχει σ αυτο το σημειο?
          Να πω οτι βαζω παντα επωνυμα προιοντα τετοιου τυπου, οχι γνησια ομως στην αντιπροσωπεια. ιμαντα dayco powergrip και ρουλεμαν αυτο που μου την εκανε σημερα ηταν NSK....ξερω αρκετους που βαζουν κινεζικα με 5 ευρω κι ομως τα αυτοκινητα τους δεν παρουσιασαν τετοιου ειδους προβληματα! Ευχαριστω εκ των προταιρων για το χρονο σας και τις απαντησεις σας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • ?
            A Former User last edited by

            Κι εσυ ρε ανθρωπε αφου βλεπεις οτι εχει προβλημα, γιατι δεν βαζεις το γνησιο ανταλλακτικο? Μπορει αυτο να μην χαλαει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              paul2 last edited by

              δε μ αρεσουν αυτου του ειδους οι απαντησεις αλλα δε μπορω να κανω κατι, ο λογος που ποσταρω καμια φορα εδω μεσα ειναι οτι γραφουν και απαντανε γνωστες και ανθρωποι με εξειδίκευση και ενημερωμενοι. Η πρωτη ζημια που επαθα και αλλαξα κινητηρα την επαθα με γνησιο ανταλλακτικο περασμενο στην αντιπροσωπεία, αν βρω το ποστ θα το κανω ταγκ εδω... να μην πω τη πηρα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • ?
                A Former User last edited by

                Αλλη φορα θα σου δειχνουμε τι ειναι να ποσταρουμε , να μας λες αν το εγκρινεις

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Υποψιάζομαι ότι ο μηχανικός σου σφίγγει πολύ τον ιμάντα από τον χειροκίνητο τεντωτηρα και σε λίγα χλμ διαλύει το ρουλεμαν. Βρες το manual και δες ακριβώς πόση τανυση θέλει ο ιμάντας χρονισμού. Κάτι γίνεται εκτός προδιαγραφών. Επίσης προσπάθησε να τοποθετείς Κιτ χρόνισμου contitech ή INA είναι από τα κορυφαία σε ποιότητα.

                  Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • C
                    crektis last edited by

                    Ο χρήστης paul2 έγραψε:
                    δε μ αρεσουν αυτου του ειδους οι απαντησεις αλλα δε μπορω να κανω κατι, ο λογος που ποσταρω καμια φορα εδω μεσα ειναι οτι γραφουν και απαντανε γνωστες και ανθρωποι με εξειδίκευση και ενημερωμενοι. Η πρωτη ζημια που επαθα και αλλαξα κινητηρα την επαθα με γνησιο ανταλλακτικο περασμενο στην αντιπροσωπεία, αν βρω το ποστ θα το κανω ταγκ εδω... να μην πω τη πηρα...

                    Καλά κάνεις και βάζεις aftermarket προϊόντα. Στην τελική δεν υπάρχουν 'γνήσια'. Καμία Honda-VW-BMW κλπ δεν βγάζει στα εργοστάσια της τα διάφορα αναλώσιμα. ΠΑΝΤΑ είναι κάποιας εταιρείας.

                    Θα συμφωνήσω με τον από πάνω φίλο. Πρώτα ελέγχεις ότι γίνονται όλα σωστά, γιατί κάτι βρωμάει.

                    Έπειτα θα πρότεινα να βρεις ένα ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ που να δουλεύει προϊόντα SKF. Η συγκεκριμένη εταιρεία πέρα από το γεγονός ότι έχει κορυφαία ποιότητα σε σχέση με όσες αναφέρθηκαν, δίνει 1 χρόνο εγγύηση αν κάτι σπάσει και σου κάνει ζημιά. Επειδή όμως παίζει πολύ μαϊμού προϊόν, θέλει προσοχή και επαγρύπνηση.

                    Εδώ είναι το επίσημο δίκτυο πωλητών
                    https://www.vsm.skf.com/gr/el/where-to-buy-and-repair
                    Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Ο χρήστης paul2 έγραψε:
                      Καλησπερα σας φιλοι! Εχω ενα 3θυρο Ηonda civic 1600cc του 2004 με κωδικό κινητηρα D16V1 με 500.000χλμ. Το αυτοκίνητο το αγορασα καινούργιο και σήμερα ήταν η 3η φορα που αντιμετώπισα πρόβλημα με το ρουλεμαν του ιμαντα χρονισμού. Να πω οτι ειμαι πολυ τυπικος στα σερβις και στην αλλαγη ιμαντα χρονισμου πριν απο τα χλμ που λεει ο κατασκευαστης. Σημερα έμεινα στο δρομο επειδη εσπασε το ελατήριο του ρουλεμαν του ιμαντα χρονισμου, εκει που πηγαινα σε εθνικη οδο με 130-140χλμ/ωρα εσβισε το αυτοκινητο, επιασα δεξια και τηλ την οδικη. απο προηγουμενη εμπειρια καταλαβα σχεδον τι συμβαινει, αλλα μεχρι να παω συνεργειο να δουν τι εχει το αυτοκινητο, να αλλαξουν το σπασμενο ελατηριο μαζι με ρουλεμαν και ιμαντα χρονισμου τα ειδα ολα κολυομενα. Μολις πηρε μπροστα το αυτοκινητο και ειδαμε οτι δεν εχει περαιτερω προβληματα βαλβιδες κλπ χαμογελασα με ανακουφιση. Να πω οτι το ρουλεμαν τον ιμαντα και το ελατηριο τα εβαλα πριν 15.000 χλμ. Οι προηγουμενες μου εμπειριες ηταν πριν 2 χρονια περιπου οταν σφύριζε ο κινητηρας και μετα απο πολυ ψαξιμο και επισκεψεις σε αρκετα συνεργεια ειδαμε οτι ηταν το ρουλεμαν του τεντωτηρα και το αλλαξαμε παλι στις 20.000-30.000 χλμ μετα την αλλαγη του και η πιο προηγουμενη εμπειρια και πιο απογοητευτικη ήταν πριν 5 χρονια οταν εσπασε το κομματακι του ρουλεμαν που συγκρατει το ελατηριο με αποτελεσμα (σε αντιθεση με σημερα) να πηδηξει δοντια ο ιμαντας και να τα κανει ολα μυλο! με αποτελεσμα, τοτε, να αλλαξω κινητηρα και οχι να φτιαξω ρεκτιφιε τον παλιο...... αλλα θεματα δεν ειχα με το civicακι μου προς θεου! ...αλλα τριτη φορα σημερα προβλημα που εχει θεμα με ιμαντα χρονισμου με προβληματησε ιδιαιτερα...εχει καποιος απο σας αποψη επι του θεματος?...καποιος ισως με ιδιο τυπο κινητηρα?...μηπως αυτος ο τυπος κινητηρα πασχει σ αυτο το σημειο?
                      Να πω οτι βαζω παντα επωνυμα προιοντα τετοιου τυπου, οχι γνησια ομως στην αντιπροσωπεια. ιμαντα dayco powergrip και ρουλεμαν αυτο που μου την εκανε σημερα ηταν NSK....ξερω αρκετους που βαζουν κινεζικα με 5 ευρω κι ομως τα αυτοκινητα τους δεν παρουσιασαν τετοιου ειδους προβληματα! Ευχαριστω εκ των προταιρων για το χρονο σας και τις απαντησεις σας!

                      Το σφίξιμο στον ιμάντα χρονισμού ( το τέντωμα του ) γίνεται κάτω από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή για κάθε συγκεκριμένο κινητήρα και με συγκεκριμένο τρόπο και εργαλεία, 3η φορά το ίδιο πρόβλημα δεν δικαιολογείται, αντί να ψάχνεις για την ποιότητα των ανταλλακτικών γιατί με βάση τα ονόματα που αναφέρεις είναι πολύ αξιόπιστα, θα πρότεινα να τον ρωτήσεις πως τον τεντώνει και αν σου πεί οτιδηποτε περίεργο και όχι σύμφωνα με το βιβλίο του κινητήρα, τότε να αλλάξεις μηχανικό.

                      Δεν αναφέρωμαι σε πόσα Nm σφίξει τις βίδες στις τροχαλίες και τους εντατήρες αλλά με πόση ένταση τεντώνει τον ιμάντα, υπάρχει προδιαγραφή για το τ'έντωμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • C
                        crektis last edited by

                        Πάντως νομίζω ότι για να συμβαίνει τόσο συχνά μπορεί να είναι και κάτι άλλο.. Μήπως σκαλωνει στιγμιαία κανένας εκκεντροφόρος;; Συμβαίνει σε αυτά τα μοτέρ

                        Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                        • xenos
                          xenos last edited by

                          Στον ιδιο μηχανικο εχουν γινει παντα οι αλλαγες ιμαντα; Επισημο;

                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης Crektis έγραψε:
                            Πάντως νομίζω ότι για να συμβαίνει τόσο συχνά μπορεί να είναι και κάτι άλλο.. Μήπως σκαλωνει στιγμιαία κανένας εκκεντροφόρος;; Συμβαίνει σε αυτά τα μοτέρ

                            Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            Μου φαίνεται περίεργο αυτό που λες, το εξηγείς καλύτερα ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • M
                              margm last edited by

                              Ο χρήστης paul2 έγραψε:
                              Καλησπερα σας φιλοι! Εχω ενα 3θυρο Ηonda civic 1600cc του 2004 με κωδικό κινητηρα D16V1 με 500.000χλμ. Το αυτοκίνητο το αγορασα καινούργιο και σήμερα ήταν η 3η φορα που αντιμετώπισα πρόβλημα με το ρουλεμαν του ιμαντα χρονισμού. Να πω οτι ειμαι πολυ τυπικος στα σερβις και στην αλλαγη ιμαντα χρονισμου πριν απο τα χλμ που λεει ο κατασκευαστης. Σημερα έμεινα στο δρομο επειδη εσπασε το ελατήριο του ρουλεμαν του ιμαντα χρονισμου, εκει που πηγαινα σε εθνικη οδο με 130-140χλμ/ωρα εσβισε το αυτοκινητο, επιασα δεξια και τηλ την οδικη. απο προηγουμενη εμπειρια καταλαβα σχεδον τι συμβαινει, αλλα μεχρι να παω συνεργειο να δουν τι εχει το αυτοκινητο, να αλλαξουν το σπασμενο ελατηριο μαζι με ρουλεμαν και ιμαντα χρονισμου τα ειδα ολα κολυομενα. Μολις πηρε μπροστα το αυτοκινητο και ειδαμε οτι δεν εχει περαιτερω προβληματα βαλβιδες κλπ χαμογελασα με ανακουφιση. Να πω οτι το ρουλεμαν τον ιμαντα και το ελατηριο τα εβαλα πριν 15.000 χλμ. Οι προηγουμενες μου εμπειριες ηταν πριν 2 χρονια περιπου οταν σφύριζε ο κινητηρας και μετα απο πολυ ψαξιμο και επισκεψεις σε αρκετα συνεργεια ειδαμε οτι ηταν το ρουλεμαν του τεντωτηρα και το αλλαξαμε παλι στις 20.000-30.000 χλμ μετα την αλλαγη του και η πιο προηγουμενη εμπειρια και πιο απογοητευτικη ήταν πριν 5 χρονια οταν εσπασε το κομματακι του ρουλεμαν που συγκρατει το ελατηριο με αποτελεσμα (σε αντιθεση με σημερα) να πηδηξει δοντια ο ιμαντας και να τα κανει ολα μυλο! με αποτελεσμα, τοτε, να αλλαξω κινητηρα και οχι να φτιαξω ρεκτιφιε τον παλιο...... αλλα θεματα δεν ειχα με το civicακι μου προς θεου! ...αλλα τριτη φορα σημερα προβλημα που εχει θεμα με ιμαντα χρονισμου με προβληματησε ιδιαιτερα...εχει καποιος απο σας αποψη επι του θεματος?...καποιος ισως με ιδιο τυπο κινητηρα?...μηπως αυτος ο τυπος κινητηρα πασχει σ αυτο το σημειο?
                              Να πω οτι βαζω παντα επωνυμα προιοντα τετοιου τυπου, οχι γνησια ομως στην αντιπροσωπεια. ιμαντα dayco powergrip και ρουλεμαν αυτο που μου την εκανε σημερα ηταν NSK....ξερω αρκετους που βαζουν κινεζικα με 5 ευρω κι ομως τα αυτοκινητα τους δεν παρουσιασαν τετοιου ειδους προβληματα! Ευχαριστω εκ των προταιρων για το χρονο σας και τις απαντησεις σας!

                              Τι μάρκα σέτ είχες βάλει ?
                              Τό ιδιο φαινόμενο το είχε αντιμετωπίσει γνωστός με HR-V με σετ Gates
                              Εγω στο Accord (παρόμοιο κινητήρα D16b6) πάντα έβαζα γνήσιο ρουλεμάν - τεντωτήρα.
                              Αντλία νερού , ιμάντες εμπορίου . Δέν έχω αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πρόβλημα μέχρι και τωρα στις 450.000 χλμ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • M
                                margm last edited by

                                Ο χρήστης paul2 έγραψε:
                                Καλησπερα σας φιλοι! Εχω ενα 3θυρο Ηonda civic 1600cc του 2004 με κωδικό κινητηρα D16V1 με 500.000χλμ. Το αυτοκίνητο το αγορασα καινούργιο και σήμερα ήταν η 3η φορα που αντιμετώπισα πρόβλημα με το ρουλεμαν του ιμαντα χρονισμού. Να πω οτι ειμαι πολυ τυπικος στα σερβις και στην αλλαγη ιμαντα χρονισμου πριν απο τα χλμ που λεει ο κατασκευαστης. Σημερα έμεινα στο δρομο επειδη εσπασε το ελατήριο του ρουλεμαν του ιμαντα χρονισμου, εκει που πηγαινα σε εθνικη οδο με 130-140χλμ/ωρα εσβισε το αυτοκινητο, επιασα δεξια και τηλ την οδικη. απο προηγουμενη εμπειρια καταλαβα σχεδον τι συμβαινει, αλλα μεχρι να παω συνεργειο να δουν τι εχει το αυτοκινητο, να αλλαξουν το σπασμενο ελατηριο μαζι με ρουλεμαν και ιμαντα χρονισμου τα ειδα ολα κολυομενα. Μολις πηρε μπροστα το αυτοκινητο και ειδαμε οτι δεν εχει περαιτερω προβληματα βαλβιδες κλπ χαμογελασα με ανακουφιση. Να πω οτι το ρουλεμαν τον ιμαντα και το ελατηριο τα εβαλα πριν 15.000 χλμ. Οι προηγουμενες μου εμπειριες ηταν πριν 2 χρονια περιπου οταν σφύριζε ο κινητηρας και μετα απο πολυ ψαξιμο και επισκεψεις σε αρκετα συνεργεια ειδαμε οτι ηταν το ρουλεμαν του τεντωτηρα και το αλλαξαμε παλι στις 20.000-30.000 χλμ μετα την αλλαγη του και η πιο προηγουμενη εμπειρια και πιο απογοητευτικη ήταν πριν 5 χρονια οταν εσπασε το κομματακι του ρουλεμαν που συγκρατει το ελατηριο με αποτελεσμα (σε αντιθεση με σημερα) να πηδηξει δοντια ο ιμαντας και να τα κανει ολα μυλο! με αποτελεσμα, τοτε, να αλλαξω κινητηρα και οχι να φτιαξω ρεκτιφιε τον παλιο...... αλλα θεματα δεν ειχα με το civicακι μου προς θεου! ...αλλα τριτη φορα σημερα προβλημα που εχει θεμα με ιμαντα χρονισμου με προβληματησε ιδιαιτερα...εχει καποιος απο σας αποψη επι του θεματος?...καποιος ισως με ιδιο τυπο κινητηρα?...μηπως αυτος ο τυπος κινητηρα πασχει σ αυτο το σημειο?
                                Να πω οτι βαζω παντα επωνυμα προιοντα τετοιου τυπου, οχι γνησια ομως στην αντιπροσωπεια. ιμαντα dayco powergrip και ρουλεμαν αυτο που μου την εκανε σημερα ηταν NSK....ξερω αρκετους που βαζουν κινεζικα με 5 ευρω κι ομως τα αυτοκινητα τους δεν παρουσιασαν τετοιου ειδους προβληματα! Ευχαριστω εκ των προταιρων για το χρονο σας και τις απαντησεις σας!

                                Τι μάρκα σέτ είχες βάλει ?
                                Τό ιδιο φαινόμενο το είχε αντιμετωπίσει γνωστός με HR-V με σετ Gates
                                Εγω στο Accord (παρόμοιο κινητήρα D16b6) πάντα έβαζα γνήσιο ρουλεμάν - τεντωτήρα.
                                Αντλία νερού , ιμάντες εμπορίου . Δέν έχω αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πρόβλημα μέχρι και τωρα στις 450.000 χλμ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                APRILIOS

                                ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr