-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Από παλιά ειναιΣτάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κι εμένα για χυμένο καύσιμο κατά τον ανεφοδιασμό μου μοιάζει.
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Μύριζε βενζίνη όταν το καθάρισες ή ήταν νερό;;;Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Ναι μυρίζει αλλά αν είχε χυθεί κατά τον ανεφοδιασμο τότε είναι λογικό
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Το συγκεκριμένο θέμα θα το παρακολουθήσω και θα σας ενημερώσω. Γενικά όμως επειδή είμαι αρκετά περίεργος με τους ήχους με ενοχλεί που ακούω το πετρέλαιο να κινείται όταν πατάω φρένο και είναι γεμάτο.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης pelek έγραψε:
Το συγκεκριμένο θέμα θα το παρακολουθήσω και θα σας ενημερώσω. Γενικά όμως επειδή είμαι αρκετά περίεργος με τους ήχους με ενοχλεί που ακούω το πετρέλαιο να κινείται όταν πατάω φρένο και είναι γεμάτο.Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Συμβαίνει αυτο όντως, κι εγω οταν το εχω σχεδόν φουλαρισμενο ειδικά αν κανω πχ λιγο γρηγορη όπισθεν και φτεναρω έναν παφλασμό τον ακούω.
Αντίστοιχο θεμα ειχα και σε Hyundai i10.
-
αυτο το ακουω απο την πρωτη μερα που το φουλαρα μεχρι τερμα
και γενικα οταν το γεμιζω το ακουω παντα οταν ειναι γεματο μεχρι να κατεβει λιγο
στην αρχη ηταν λιγο εκνευριστικο αλλα τωρα μαλλον το εχω συνηθησει
δεν νομιζω να μπορει να γινει κατι
ακουγεται και σε αλλα παντως ...ενας φιλος με πολο πετρελαιο του κανει ακριβως το ιδιο -
Ευτυχώς η βενζίνη δεν έχει τέτοιο παφλασμό....θα με είχε τρελάνει και θα έψαχνα να το πουλήσω!
-
Δοκιμάστε να πείτε όταν σας βάζουν πετρέλαιο μόλις τους τινάξει την αντλία να σταματήσουν και να μην συνεχίσουν να βάζουν μέχρι να στρογγυλοποιησουν το ποσό.
Σε qq που μου έκανε το ίδιο από όταν τους λέω αυτό δεν έχει ξανά ακουστεί...Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
τον παφλασμο τον ακουω και στο focus 1,5 πετρελαιο. Στην αρχή μου κακοφάνηκε και μένα, αλλά συνηθίζεται
-
Σκέφτομαι να αλλάξω τις λάμπες κάτω από τους καθρέπτες με κάτι που πιο λευκό.
Αυτό το κίτρινο φως δεν μου ταιριάζει καθόλου με το λευκό των xenon.Το έχει κανείς; Τι λάμπες παίρνει;
-
Απλά W5W ή -αφού θες άσπρα- Τ10 LED. Πάρε CANBus για να είσαι σίγουρος. Η διαδικασία αλλαγής που δείχνει το manual είναι λάθος, καθώς το έλασμα που κρατάει το φως στη θέση του είναι από τη μέσα πλευρά, άρα γυρνάς το καθρέπτη τέρμα έξω (ώστε να βλέπεις πιο άνετα από τη μέσα πλευρά), ξεκουμπώνεις με ένα πλακέ κατσαβίδι, βγάζεις, αλλάζεις λάμπα, ξανακουμπώνεις, τέλος.
-
Ο χρήστης Sera2008 έγραψε:
Σημερα και μετα απο διαδρομή 40χλμ σε ανοικτό δρόμο με ταχύτητες 90-120 και ανοικτό clima φθάνοντας στον προορισμό μου και βγάζοντας νεκρά απο 2α και με ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο,χωρίς να πατήσω το γκάζι ανεβάζει ξαφνικά στροφές στις 4.5000 μέχρι τον κόφτη και πέφτει μετα στο ρελαντί.Αμεσως βγάζει μήνυμα service engine now και το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε πανω απο 1300-1400 στροφές όντας εξαιρετικά επικίνδυνο να οδηγηθεί!!!Κανω με το ζόρι 400-500 μέτρα για να παρκάρω με ασφάλεια και σβήνω την μηχανή.Βαζω μπροστά μετα απο 1 λεπτό και εχει εξαφανιστεί το μήνυμα ενώ το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά σε όλο το φάσμα στροφών.
Θα το παω αμέσως στο service να το δουν (6.120χλμ)!!!!
Καμία γνώμη/άποψη;Εχει συμβεί σε κάποιον άλλο;Ενα update για ενημέρωση - Δεν μου έχει εμφανιστεί ξανά εδώ και σχεδόν 9-10.000 χλμ. Ψάχνοντας όμως στο internet για το τι μπορεί να συμβαίνει μάλλον μιλάμε για φαινόμενο runaway diesel που εξηγείται στο παρακάτω link και είναι ακριβώς τα συμπτώματα των video που υπάρχουν στο άρθρο με την διαφορά ότι σε εμένα όταν εμφανίστηκε διαρκούσε μόνο 4-5 δευτερόλεπτα και δεν υπήρχε καπνός/ντουμάνι από την εξάτμιση....ίσως επειδή έμπαινε σε safe mode αποσωβούσε τα χειρότερα...το έχει ξανακούσει/ξαναδεί κανείς το φαινόμενο αυτό??
https://www.carthrottle.com/post/9liEWT/ -
Αυτό είναι κάτι πολύ σπάνιο ακόμα και για παλιά diesel. Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει σε καινούργια αμάξια. Δλδ θες να πεις ότι σου βάραγε κόφτες? Εγώ τη μόνη διαφορά που έχω παρατηρήσει σε σχέση με βενζίνη είναι ότι θέλει 1-2 περισσότερα δευτερόλεπτα να σβήσει από τη στιγμή που πατάς το κουμπί. Το κατάλαβα όταν πάτησα το κουμπί, και ταυτόχρονα άφησα συμπλέκτη (ενώ είχα ταχύτητα). Δεν ξέρω βέβαια αν η καθυστέρηση είναι λόγω diesel ή λόγο κουμπιού αντί για διακόπτη μίζας.
-
Πρώτη φορά ακούω για αυτό το runaway!
Δηλαδή τι συμβαίνει;
Δουλεύει κόφτες ο κινητήρας diesel ακόμη και αν έχεις βγάλει το κλειδί από τη μίζα;;;;
Κάνει καύση μόνο με λάδι που έχει γίνει διαρροή στους κυλίνδρους;;;Γι'αυτό ο Δίας τα λέει λαδιέρες;;;; [emoji23][emoji23][emoji23]
Κάποιος που έχει περισσότερες γνώσεις μηχανικού μπορεί να το εξηγήσει καλύτερα;
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Αυτό είναι κάτι πολύ σπάνιο ακόμα και για παλιά diesel. Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει σε καινούργια αμάξια. Δλδ θες να πεις ότι σου βάραγε κόφτες? Εγώ τη μόνη διαφορά που έχω παρατηρήσει σε σχέση με βενζίνη είναι ότι θέλει 1-2 περισσότερα δευτερόλεπτα να σβήσει από τη στιγμή που πατάς το κουμπί. Το κατάλαβα όταν πάτησα το κουμπί, και ταυτόχρονα άφησα συμπλέκτη (ενώ είχα ταχύτητα). Δεν ξέρω βέβαια αν η καθυστέρηση είναι λόγω diesel ή λόγο κουμπιού αντί για διακόπτη μίζας.Ναι 2 φορές μου το είχε κάνει για 4-5 sec ανεβασε στροφες μονο του στον κοφτη και μετά μπήκε σε safe mode. μολις εσβησα την μηχανη και ξαναεβαλα μπροστά δουλεψε κανονικά χωρίς καμία ένδειξη. Προς το παρόν έχει να συμβει από τον Ιούλιο ή 10,000ΚΜ περίπου - σε 1 μηνα που θα κανω το ετησιο service θα αναφέρω ακριβώς το φαινόμενο αυτό (όταν το είχα παει την πρώτη φορά δεν το ήξερα) και σίγουρα θα ζητήσω στην αλλαγή λαδιών να είναι πολύ προσεκτικοί και να μην βάλουν παραπάνω από όσο πρέπει καθώς από ό,τι φαίνεται αν υπάρχει παραπάνω λάδι είναι αυξημένες οι πιθανότητες να ξανασυμβεί....
-
Παίδες το σέρβις είναι είτε στο χρόνο είτε στις 20000 χλμ, έτσι δεν είναι; Μιλάμε για diesel.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για όλα τα Kuga (και Ford γενικότερα, ίδιο και στο Fiesta μου) είναι στα 15-20Κ χλμ (αναλόγως κινητήρα), είτε στο χρόνο
-
Ναι. Κόστισε ~130€
-
Τι σημαίνει 15-20; Πρώτη φορά ακούω ότι εταιρία δίνει εύρος και όχι ακριβή αριθμό χιλιομέτρων.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
εμενα παντως μου ειπαν η χρονο η 20000
δεν νομιζω να λενε 15 με 20 !! απλα αν κλεισεις χρονο και με 15 και με 11 του το κανεις
βεβαια 20000 για αλλαγη λαδιων ειναι πολλα... αλλα οκ -
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
...είναι στα 15-20Κ χλμ (αναλόγως κινητήρα)...Να πω ότι δεν το έγραψα κιόλας
Ford Kuga