Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 3-Series 2012 - F30/F32
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 3-Series 2012 - F30/F32
    • 1
    • 2
    • 106
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 110 / 110
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    2193
    30573
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tharis last edited by

      Χαιρεται,

      Για αγορα μεταχειρισμενου, μεταξυ του πρωην 316i (1.6 136hp) και του τελευταιου 3.18i (1.5 136hp) ποια πιστευετε ειναι καλυτερη επιλογη?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone last edited by

        ο 1.6 εχει περισσοτερες δυνατοτητες βελτιωσης και φτανει τα 220 αλογα αλλα δεν εχει ψυκτη λαδιου και τεχνολογικα ειναι ποιο παλιος απο τον 1.5. Ο 1.5 ειναι πολυ συγχρονο μοτερ αλλα 3κυλινδρο και εχει διαφορετικα χαρακτηριστικα λειτουργιας. Δεν ειναι πολυ δυνατο και με βελτιωση φτανει μεχρι 180 ιππους περιπου. Αλλα γενικα το 318 θα ειναι το facelift. Βασικα το ιδιο αμαξι ομως ειναι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Συμφωνώ με τον wantone!

          Βασικά δεν έχουν ιδιαίτερη διαφορά και το θέμα είναι ποιο είναι σε καλύτερη κατάσταση. Λογικά το 318 θα είναι facelift, άρα πιο καινούργιο και ίσως και με λίγοτερα χιλιόμετρα και σίγουρα πιο ακριβό (εφόσον μιλάμε για ίδια κατάσταση και εξοπλισμό).

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Να συμπληρώσω απλά στα παραπάνω ότι θα προτιμούσα τον τετρακύλινδρο λόγω της καλύτερης ποιότητας λειτουργίας του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tharis last edited by

              Ασχέτως με το 'υπόλοιπο' αυτοκίνητο (κατάσταση/εξοπλισμό/τιμή),
              αν συγκρίνουμε λειτουργία (θόρυβος, κραδασμοί, ελαστικότητα), επιδόσεις (ασχέτως βελτίωσης) και οικονομία,
              θεωρείτε δηλαδή τον παλιό κινητήρα καλύτερο από τον καινούργιο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                O 1.600αρης είναι παντού καλύτερος από τον 1.500αρη, εκτός από την κατανάλωση, όπου υστερεί. Από πλευράς αξιοπιστίας, είναι πολύ νωρίς και για τα 2 μοτέρ για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone last edited by

                  Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                  O 1.600αρης είναι παντού καλύτερος από τον 1.500αρη, εκτός από την κατανάλωση, όπου υστερεί. Από πλευράς αξιοπιστίας, είναι πολύ νωρίς και για τα 2 μοτέρ για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

                  Δεν εχω οδηγησει τον 1.6 της Πεζω αλλα Νορβηγος που ειχε και 116 και 118 3κυλ λεει οτι η στοκ αποδοση των δυο κινητηρων ειναι ιδια (γυρω στους 150 πραγματικους ιππους) αλλα το 3κυλ ειναι λιγο ποιο οικονομικο. Κατω απο τις 2000 στροφες το 3κυλινδρο εχει μικροκραδασμους αλλα τεχνολογικα ειναι πολυ νεοτερο και εχει και ψυκτρα λαδιου και κανει και rev matching. Σιγουρα παντου καλυτερος δεν ειναι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Δεν είναι της Peugeot...η BMW τον έχει σχεδιάσει.

                    Το 'παντού καλύτερος' πηγαίνει στα θέματα που μας αφορούν. Το εάν είναι τεχνολογικά πιο προηγμένος ο 1.5 (που είναι) είναι αδιάφορο, σημασία έχει η πρακτική επίπτωση στον καταναλωτή (δλδ. επιδόσεις, κατανάλωση, ποιότητα λειτουργίας και αξιοπιστία). Και πρακτικά ο 1.6 είναι πιο δυνατός, με καλύτερη λειτουργία και χειρότερη οικονομία. Για αυτό το έγραψα έτσι.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sargus
                      sargus last edited by

                      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                      O 1.600αρης είναι παντού καλύτερος από τον 1.500αρη, εκτός από την κατανάλωση, όπου υστερεί. Από πλευράς αξιοπιστίας, είναι πολύ νωρίς και για τα 2 μοτέρ για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

                      Ο 1600άρης κυκλοφορεί κάμποσο τώρα...πόσο είναι, περίπου 6 χρόνια; Νομίζω ότι είναι αρκετός ο χρόνος για να πεις αν είναι αξιόπιστος (αν και όχι τελεσίδικα).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Ο χρήστης sargus έγραψε:
                        Ο 1600άρης κυκλοφορεί κάμποσο τώρα...πόσο είναι, περίπου 6 χρόνια; Νομίζω ότι είναι αρκετός ο χρόνος για να πεις αν είναι αξιόπιστος (αν και όχι τελεσίδικα).

                        Με την τελευταία αναβάθμιση, ναι τόσο κυκλοφορεί, 6.5 χρόνια. Γενικά αξιόπιστος είναι, αλλά έχει και αυτός τα θεματάκια του με το σύστημα ψύξης (classic BMW) και ενίοτε και με τους πολλαπλασιαστές. Εμένα στα 80.000 που κράτησα το αυτοκίνητο, εκτός τους συστήματος ψύξης, δεν μου έβγαλε κάποιο πρόβλημα.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wantone last edited by

                          Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                          Δεν είναι της Peugeot...η BMW τον έχει σχεδιάσει.

                          Το 'παντού καλύτερος' πηγαίνει στα θέματα που μας αφορούν. Το εάν είναι τεχνολογικά πιο προηγμένος ο 1.5 (που είναι) είναι αδιάφορο, σημασία έχει η πρακτική επίπτωση στον καταναλωτή (δλδ. επιδόσεις, κατανάλωση, ποιότητα λειτουργίας και αξιοπιστία). Και πρακτικά ο 1.6 είναι πιο δυνατός, με καλύτερη λειτουργία και χειρότερη οικονομία. Για αυτό το έγραψα έτσι.

                          Δεν τον εχει σχεδιασει η BMW. Κινητηρας Πεζω ειναι με καποιες αλλαγες για να τεριαζει στα πισωκινητα. Customer engine.
                          δες https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_en ... /_Mini_N18

                          Οπως εγραψα Νορβηγος που ειχε και τα δυο μοτορια ειπε οτι οταν ανοιξε το 1.5 ηταν το ιδιο γρηγορο σε στοκ μορφη. Σε βελτιωση ο 1.6 ειναι σε αλλο επιπεδο φυσικα. Ο 1.6 ειναι ποιο μαζεμενος σε διαστασεις αφου ειναι μοτερ μικρου κυβισμου (1.4 & 1.6) ενω ο 1.5 ειναι βασικα ο μισος εξακυλινδρος. Αρα ο 1.5 ειναι ελαχιστα βαρυτερος απο τον 1.6.

                          Δικη μου αποψη σε μορφη 136 ιππων δεν αξιζει για στοκ γιατι ειναι περιορισμενο. Για μετατροπη αξιζει αλλα θα στοιχησει χρημα. Στους 177 που βγαζει κανονικα σιγουρα ειναι καλο μοτερ αλλα περασμενης γενιας. Εκει εχει και την ψυκτρα λαδιου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Ο χρήστης wantone έγραψε:
                            Δεν τον εχει σχεδιασει η BMW. Κινητηρας Πεζω ειναι με καποιες αλλαγες για να τεριαζει στα πισωκινητα. Customer engine.
                            δες https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_en ... /_Mini_N18

                            Βασίζεται σε Πεζό, αλλά BMW σχεδίαση είναι (valvetronic, turbo, on demand ancillaries, etc.).

                            Τέλος πάντων, μικρή σημασία έχει. Πάντως ναι, τεχνολογικά ο 1.500αρης είναι πολύ πιο μπροστά.

                            Σε επιδόσεις υστερεί ο 1.500αρης, το είχαμε μετρήσει (πολλές φορές για επαναληψιμότητα) στο bmwforum. Έχουν ίδια ονομαστική απόδοση, αλλά στην πράξη ο 1.500αρης είναι πιο αδύναμος. Ααα, έχει όμως πιο ποροτικό ήχο στις υψηλές στροφές ο 3κύλινδρος.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone last edited by

                              Ποσα χμ ειχε ο 1.5; γιατι ανοιγει μετα τα 8-10 χιλ χμ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ο χρήστης wantone έγραψε:
                                Ποσα χμ ειχε ο 1.5; γιατι ανοιγει μετα τα 8-10 χιλ χμ

                                Ένα θυμάμαι σωστά είχε περί τα 20.000χλμ, γιατί εγώ ήμουν στα 60.000 ήδη. Αυτόματα αμφότερα. Με χειροκίνητα δεν είχαμε κάνει σύγκριση, γιατί δεν είχαμε.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 106
                                • 107
                                • 108
                                • 109
                                • 110
                                • 110 / 110
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                APRILIOS

                                ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr