-
Ναι. Να κάτσω να 'ψαχουλέψω' το αυτοκίνητο του πελάτη μισή ώρα πριν το πάρει από την εμπορία.
Δυστυχώς το ίδιο είχα κάνει και παλιότερα (όταν είχε πρωτοβγεί το Stepway) σε άλλη εμπορία της Dacia πριν αλλάξει γενικό αντιπρόσωπο.
Με πήραν τηλέφωνο από εμπορία στην Λυκόβρυση, να πάω να δω το αυτοκίνητο πριν την παραλαβή από το πελάτη.
Και πήγα και το είδα. Το 'ψαχούλεψα' καλά για 10 λεπτάκια...
Σκεφτόμουν αν ερχόταν εκείνη τη στιγμή ο αγοραστής πιθανά θα με έβριζε...
Και θα είχε και δίκιο.Πίστευα ότι τώρα που άλλαξε χέρια η Renault/Dacia και πήγε στην LION θα είχαν αλλάξει κάποια πράγματα.
Αλλά από ότι βλέπω χειροτέρεψαν. -
Έλλειψη στοκ υπάρχει αυτή τη περίοδο. Το πρώτο δίμηνο που φέρανε το facelift είχαν σχεδόν όλες οι εκθέσεις.
Φυσικά και αν θέλουν να είναι πιο σοβαρή η φίρμα πρέπει να φροντίσουν να υπάρχουν μόνιμα εκθεσιακά.
-
Μετά το τρακάρισμα που είχα, τα ανταλλακτικά άκαναν να έρθουν όλα 1 μήνα και μια βδομάδα. Απο τις 11 Νοεμρίου με πήραν τηλέφωνο ότι ήρθαν στις 18 Δεκεμβρίου. Έπεσα πάνω στις γιορτές και τώρα πάω για επισκευή...
Η αναμονή δεν ξέρω αν κρίνεται μεγάλη ή μικρή. Πάντως μια αλλαγή σε μηχανισμό παραθύρου που περίμενα έκανε σχεδόν 3 μήνες να έρθει και θα αλλαχθεί μαζί με τα χτυπημένα μιας και είπα να μην πηγαινοέρχομαι στα συνεργεία, αφού από Σεπτέμβρη, ήρθε αρχές Δεκέμβρη.
-
Τρίμηνο το θεωρώ μεγάλη αναμονή.Είχες κοιτάξει στο ελ. εμπόριο αν υπάρχει?Πρόβλημα με την εγκύηση του αυτοκινήτου δεν υπάρχει,γιατί είναι ένα ανταλλακτικό που δεν φαίνεται.
-
Με το που πηρα το αυτοκίνητο άλλαξα καθρέπτη και ήρθε μέσα σε 10 εργάσιμες, τέτοιο χρόνο μου έδωσαν και για το παράθυρο αλλά... Απλά μετά ο καιρός άρχισε να κρυώνει, δεν ακουγόταν τόσο και το ξεχνούσα, οπότε απλά περίμενα, δεν κοιτάχτηκα για άλλη λύση.
-
Αν η DACIA ανήκει στην παλιά κλασσική LION που είναι στον Κηφισό, εμένα τίποτα δεν μου κάνει εντύπωση.
-
Δεν θυμάμαι ποιός είχε την LION,Renault και Dacia τώρα τις έχει ο έταιρος Θεοχαράκης.
-
Η γνωστή οικογένεια Θεοχωράκη (Nissan) είχε την LION επί εποχής Peugeot.
Όταν έχασε την Peugeot ανέλαβε την Renault και μάλλον έχει και την DACIA. Οπότε πάνω/κάτω η κουλτούρα παραμένει ίδια. -
Ναι εγώ από την Lion το πήρα το αυτοκίνητο. Το άφησα σήμερα και πήρα για αυτοκίνητο αντικατάστασης ένα Clio dci. Storm ρώτα ότι θες
-
Έχω μία ερώτηση...
Έχει ταμπούρα πίσω;
-
Είσαι λίγο κακός, storm.
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Κακός με όσους μας θεωρούν μακάκες... Όχι φυσικά με το φίλο Kger.
-
Προσωπικά, ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το ουσιαστικό πρόβλημα με τα ταμπούρα πίσω!?!? Εφόσον το αυτοκίνητο φρενάρει μια χαρά.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Προσωπικά, ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το ουσιαστικό πρόβλημα με τα ταμπούρα πίσω!?!? Εφόσον το αυτοκίνητο φρενάρει μια χαρά.Φάνη εγώ προσωπικά το έχω εξηγήσει αρκετές φορές στο thread για το Fiesta. Το αυτοκίνητο που έχει ταμπούρα πίσω θα φρενάρει 'μια χαρά' τις πρώτες 3? 4? άντε 5 φορές, και μετά θα αρχίσουν τα παρατράγουδα. Πόσο μάλιστα αν το αυτοκίνητο είναι και αρκετά δυνατό (όπως το Fiesta, που έχει από 100 μέχρι 140 άλογα) και μπορεί να μαζεύει χαω εύκολα και γρήγορα. Τα πίσω ταμπούρα επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο τους μπροστινούς δίσκους, με αποτέλεσμα μετά από λίγο το αυτοκίνητο να φρενάρει μόνο με τα μπροστινά φρένα.
Αν κάποιος οδηγάει σαν παππούς και αλλάζει τακάκια στα 150.000χλμ, προφανώς δεν θα αντιληφθεί ποτέ αυτή την αδυναμία, πιθανότατα δεν θα ξέρει καν τι φρένα έχει το αυτοκίνητό του. Αν κάποιος όμως είναι normal οδηγός, θα το καταλάβει και μάλιστα αρκετά εύκολα. Εγώ, που δεν είμαι normal οδηγός, έχω κάψει τα μπροστινά τακάκια από τα πρώτα 5.000χλμ, και ψάχνομαι συνεχώς για το πως θα βελτιώσω τα φρένα του Fiesta.
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
[Φάνη εγώ προσωπικά το έχω εξηγήσει αρκετές φορές στο thread για το Fiesta. Το αυτοκίνητο που έχει ταμπούρα πίσω θα φρενάρει 'μια χαρά' τις πρώτες 3? 4? άντε 5 φορές, και μετά θα αρχίσουν τα παρατράγουδα.Συμφωνώ....αλλά εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα πόλης, άρα εξ ορισμού δεν καλούνται να κάνουν γρήγορες καταβάσεις (το δυνατό Fiesta εάν θυμάμαι καλά έχει δίσκους, σωστά?), ούτε είναι πολύ βαριά. Προφανώς και δεν θα ήθελα το Kuga να έχει ταμπούρα πίσω... , αλλά στο Panda ή σε ένα 208 ή Fiesta κλπ. με κινητήρα και στήσιμο πόλης, δεν το βρίσκω αρνητικό ή τουλάχιστον τόσο αρνητικό ώστε να απορρίψω το αυτοκίνητο.
-
Εντάξει, ούτε εγώ το απέρριψα, αλλά πήγα εν γνώσει μου στο Fiesta, ενώ ήξερα ότι θα έχω θέμα με τα φρένα. Απλά ήλπιζα να μην είναι τόσο έντονο το πρόβλημα -σημειώνω ότι μιλάω για γρήγορη οδήγηση, όχι 1η-2α και ανέβα-κατέβα τη Μεσογείων, για να μην παρεξηγηθώ.
Όσο 'πόλης' και αν είναι το Fiesta λόγω μεγέθους, δεν παύει -βάσει ιπποδύναμης και επιδόσεων- να είναι ένα γρήγορο αυτοκίνητο, με 100-140 άλογα, 0-100 τριγύρω ή κάτω από τα 10', τελική >200χαω, και το ΜΚ7.5 δυστυχώς έχει ταμπούρα πίσω σε όλες τις εκδόσεις (ενώ το ΜΚ8 έχει πίσω δίσκους στις 'καλές' εκδόσεις). Και όπως έχω ήδη διαπιστώσει προ πολλού, τα φρένα του είναι ανεπαρκή σε σβέλτη οδήγηση.
Τεςπα, τι να κάνουμε, υπάρχουν λύσεις -ακόμα και 'έτοιμες'- για να λυθεί το πρόβλημα, το έχουν ήδη κάνει αρκετά παιδιά (που παρατήρησαν το ίδιο ακριβώς με μένα), οπότε απλά απομένει να το πάρω και εγώ απόφαση (πριν ή μετά την αναβάθμιση, θα δείξει )
-
Σε δοκιμές του Drive πάντως (Clio, Swift, Ibiza και Fiesta νομίζω) τα δύο που είχαν τάμπουρα πίσω είχαν και τις μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης από αυτά που είχαν δίσκους.
Προφανώς οι δίσκοι προσφέρουν μεγαλύτερη αντοχή, από την άλλη η πλειοψηφία των οδηγών αυτών των αυτοκινήτων πόλης, αμφιβάλλω αν θα χρειαστεί να κάνουν 4-5 συνεχόμενα έντονα φρεναρίσματα, ώστε να εξαντλήσουν τα τάμπουρα. Για κάποιον πάλι που θέλει να πηγαίνει σε στροφοδιαδρομές πατημένος, προφανώς η ύπαρξη ταμπουρων θα λειτουργήσει αποτρεπτικά. -
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Εντάξει, ούτε εγώ το απέρριψα, αλλά πήγα εν γνώσει μου στο Fiesta, ενώ ήξερα ότι θα έχω θέμα με τα φρένα. Απλά ήλπιζα να μην είναι τόσο έντονο το πρόβλημα -σημειώνω ότι μιλάω για γρήγορη οδήγηση, όχι 1η-2α και ανέβα-κατέβα τη Μεσογείων, για να μην παρεξηγηθώ.Όσο 'πόλης' και αν είναι το Fiesta λόγω μεγέθους, δεν παύει -βάσει ιπποδύναμης και επιδόσεων- να είναι ένα γρήγορο αυτοκίνητο, με 100-140 άλογα, 0-100 τριγύρω ή κάτω από τα 10', τελική >200χαω, και το ΜΚ7.5 δυστυχώς έχει ταμπούρα πίσω σε όλες τις εκδόσεις (ενώ το ΜΚ8 έχει πίσω δίσκους στις 'καλές' εκδόσεις). Και όπως έχω ήδη διαπιστώσει προ πολλού, τα φρένα του είναι ανεπαρκή σε σβέλτη οδήγηση.
Τεςπα, τι να κάνουμε, υπάρχουν λύσεις -ακόμα και 'έτοιμες'- για να λυθεί το πρόβλημα, το έχουν ήδη κάνει αρκετά παιδιά (που παρατήρησαν το ίδιο ακριβώς με μένα), οπότε απλά απομένει να το πάρω και εγώ απόφαση (πριν ή μετά την αναβάθμιση, θα δείξει )
Θεωρώ ότι σε τέτοια χρήση δεν θα έβλεπες σημαντική διαφορά ακόμα και αν είχε δίσκους πίσω. Άλλωστε σε μπροστόβαρα, προσθιοκίνητα αυτοκίνητα το μεγαλύτερο μέρος του φρεναρίσματος γίνεται από τους μπροστινούς τροχούς, οι πίσω λίγο συμβάλουν. Ειδικά όταν μιλάμε για τόσο ελαφριά αυτοκίνητα η επιβάρυνση των πίσω φρένων είναι πολύ μικρή. Αυτό που σου χρειάζεται για αρχή είναι ένα καλύτερο τακάκι μπροστά.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Προσωπικά, ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το ουσιαστικό πρόβλημα με τα ταμπούρα πίσω!?!? Εφόσον το αυτοκίνητο φρενάρει μια χαρά.Πήγα και αγόρασα το 2004 το ASTRA Sport 1.6/16V και μου ήρθε με ταμπούρα
Μέσα στην πόλη τίποτα το ιδιαίτερo. Απλά μία αίσθηση σπογγώδης.
Μόλις ξεκίνησα ταξίδια διαπίστωσα ότι τα μπροστινά φρένα έχαναν την απόδοσή τους αφού τράβαγαν το περισσότερο ζόρι. Αναγκάστηκα να πάω στην Opel Καλτσούνη όπου και μου πέρασαν δισκόφρενα πίσω με 1500euro. Άλλαξε εντελώς το φρενάρισμα και η καταπόνηση των φρένων.Το θέμα μου όμως δεν είναι τόσο τα ταμπούρα, όσο η κοροϊδία.
Ρε φίλε (εννοώ την renault) θέλεις ταμπούρα πίσω; ok. Βάλε ταμπούρα.
Δώσε όμως την δυνατότητα επιλογής να μπουν δίσκοι με έξτρα κόστος.
Θεωρώ αστείο να μου λέει ο άλλος: 'Μα έχει οθόνη αφής με mirrolink και iplay και start/stop και κάμερα πίσω'.Και αυτά φρενάρουν καλύτερα το αυτοκίνητο;
Αυτοκίνητο θέλω. Όχι smartphone.
-
Με το duster φίλε storm αν και με ταμπούρα πίσω δεν ένιωσα άβολα στο φρενάρισμα. Για να το επεκτείνω με την 146 ts 1.4 sportkit επίσης το αυτοκίνητο είχε φρένα 'άγκυρες'. Αναγκάστηκα βέβαια να αλλάξω μια φορά τύμπανο και δυο φορές κυλινδράκια με πολύ μικρό κόστος. Σε αυτοκίνητο μεγάλης ιπποδύναμης οπωσδήποτε οι διαφορές είναι υπέρ των πίσω δίσκων αλλά για την κατηγορία πλην ελαχίστων εξαιρέσεων όπως το οδηγοκεντρικό φιέστα το ζήτημα είναι περισσότερο ψυχολογικό νομίζω.
Dacia Sandero II