Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Kuga
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Kuga
    • 1
    • 2
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 265
    • 266
    • 119 / 266
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    5319
    55025
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chemic last edited by

      Σου βρισανε το supercar φιλε οι vagites?
      Τα ιδια λεει και το συγκριτικο τεστ που εβαλα στην πισω σελιδα, τα ιδια λενε ολα τα τεστ που εχω διαβασει, στα ιδια εχω καταληξει κ εγω που συναδελφος εχει το κουγκα.
      Τωρα ποιος πιστευει τί και που βαζει τα λεφτα του, αστο και μη ζοριζεσαι. Πρωτο σε πωλησεις ειναι το tiguan μαζι με το qashqai στην ευρωπη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iceman7 last edited by

        Ρε σεις ψυχραιμία ! Μια χαρά αμάξια είναι και τα δυο. Δύσκολη η επιλογή με υπέρ και κατά για καθένα.
        Δεν υπάρχει κάτι να χωρίσουμε άλλωστε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_ace last edited by

          Ο χρήστης chemic έγραψε:
          Σου βρισανε το supercar φιλε οι vagites?
          Τα ιδια λεει και το συγκριτικο τεστ που εβαλα στην πισω σελιδα, τα ιδια λενε ολα τα τεστ που εχω διαβασει, στα ιδια εχω καταληξει κ εγω που συναδελφος εχει το κουγκα.
          Τωρα ποιος πιστευει τί και που βαζει τα λεφτα του, αστο και μη ζοριζεσαι. Πρωτο σε πωλησεις ειναι το tiguan μαζι με το qashqai στην ευρωπη.

          Όχι, αλλά αφού αδυνατείς να κάνεις απλές συγκρίσεις, όντως δεν έχει νόημα, άστο να πάει καλύτερα....

          Το κουγκα ειναι πιο βαρυ.
          Οι επιδοσεις ειναι αναλογα ποιους κινητηρες συγκρινεις.
          Η διαφορα τιμης, δεν ειναι χαωτικη αν βαλουμε τον παραγοντα οτι το τιγκουαν advance εχει πολυ καλο εξοπλισμο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Απλά αν θεωρήσουμε ότι το σημερινό Κούγκα είναι ψιλοάσχημο σε κάποια σημεία , το σημερινό Τιγκουάν είναι το πρώτο Τιγκουάν είναι αποδεκτό αισθητικά . Τα προηγούμενα δεν βλέπονταν . Ηταν σαν να τα είχε τρακάρει νταλίκα από πίσω με εντελώς λάθος αναλογίες . Αλλά πολύς κόσμος τα αγόραζε . Είναι γνωστοί οι λόγοι , ιδιαίτερα σε μια 'παραμυθιασμένη' με συμπλέγματα κλειδιού χώρα σαν την δικιά μας...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              infidel last edited by

              Άναψε 2 μέρες πριν την συμπλήρωση 1 έτους με βάση την άδεια κυκλοφορίας. Προφανώς βάση εσωτερικού ρολογιού.
              Πολύ αγχωτικό να βλέπεις ένα κίτρινο λαμπάκι το οποίο παρεμπιπτόντως δεν μπορείς να κάνεις dismiss.
              Αναρωτιέμαι αν θα σβήσει αν γυρίσω το ρολόι πίσω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                axel12p last edited by

                Έχεις τσεκάρει παρόλα αυτά για καλό και για κακό ότι τα λάδια σου είναι ΟΚ; Πράγματι πολύ αγχωτικό το μήνυμα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the_ace last edited by

                  Ο χρήστης criuser έγραψε:
                  Απλά αν θεωρήσουμε ότι το σημερινό Κούγκα είναι ψιλοάσχημο σε κάποια σημεία , το σημερινό Τιγκουάν είναι το πρώτο Τιγκουάν είναι αποδεκτό αισθητικά . Τα προηγούμενα δεν βλέπονταν..

                  Συμφωνώ, και εγώ θεωρώ μόνο το τωρινό έστω αποδεκτό. Και όπως έγραψα τις μέρες της έκθεσης, είπα στον κουμπάρο μου ότι, αν ήταν να πάρει Tiguan, να κοιτάξει μόνο το R-Line, που έχει να σου δώσει, έστω ελάχιστα, πράγματα και στο αισθητικό κομμάτι και που συγκρίνεται με το ST-Line.

                  Το θέμα είναι όμως ότι το R-Line με τον μικρό 1.4 είναι πιο αργό και πιο ακριβό από το 1.5ΕΒ, ενώ με τα 150 άλογα είναι πιο γρήγορο αλλά και πολύ πιο ακριβό από το Kuga. Και φυσικά ακόμα και έτσι δεν έχει ίδιο επίπεδο εξοπλισμού με το Kuga (δέρματα, xenon, navi τα πιο βασικά). Για τα υπόλοιπα ισχύουν ότι και σε όλες τις άλλες εκδόσεις, θεωρώ τη διαφορά των περίπου 80-100 κιλών υπαρκτή μεν, αλλά όχι και τόσο σημαντική, ενώ οι διαφορές στο στήσιμο, πάτημα, συμπεριφορά, οδηγισιμότητα κλπ έχουν να κάνουν και με την γενικότερη φιλοσοφία των κατασκευαστών, VW και Ford.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    infidel last edited by

                    Ναι, τα λάδια είναι οκ, τα τσέκαρα. Υποθέτω ότι αν δεν είχε λάδια θα έλεγε κάτι σαν 'Oil level Low!'
                    Έχω και 2ο μήνυμα που λέει 'washer fluid low'. Αρχίζει και μου λείπει το mazdaki που δεν είχε ανάψει ούτε ένα λαμπάκι στα 8 χρόνια. Από Τρίτη τηλ. για service.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dr-angelo last edited by

                      Ισως είναι προγραμματισμένο για ετήσιο έλεγχο λαδιών.

                      Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the_ace last edited by

                        To service reminder είναι, για να το πας για τον ετήσιο έλεγχο

                        Ενδείξεις πληροφοριών

                        Για το υγρό υαλοκαθαριστήρων, το τσέκαρες, μήπως όντως θέλει συμπλήρωμα ?

                        Τα παλιά αυτοκίνητα δεν είχαν τέτοιες λειτουργίες, γι'αυτό και δεν άναβε κανένα λαμπάκι....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          infidel last edited by

                          Ναι, το υπέθεσα ότι είναι service reminder. Και το υγρό για τα τζάμια όντως είναι χαμηλά. Απλά μου κάνει εντύπωση πόσο έντονα επιδρούν στην ψυχολογία τέτοια μηνύματα. Φυσικά παίζει ρόλο και ο χαρακτήρας. Άμα είσαι ζαμανφού... Για παράδειγμα, εγώ πιθανότατα να έκλεινα ραντεβού Φεβρουάριο-Μάρτιο, αλλά τώρα θα κλείσω την άλλη βδομάδα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
                            To service reminder είναι, για να το πας για τον ετήσιο έλεγχο

                            Ενδείξεις πληροφοριών

                            Για το υγρό υαλοκαθαριστήρων, το τσέκαρες, μήπως όντως θέλει συμπλήρωμα ?

                            Τα παλιά αυτοκίνητα δεν είχαν τέτοιες λειτουργίες, γι'αυτό και δεν άναβε κανένα λαμπάκι....

                            Καλά μην το λές . Σε κάποια που γιόρταζαν του Ευαγγελισμού τα είχαν μόνιμα αναμμένα

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              inertia last edited by

                              Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
                              Ναι, το υπέθεσα ότι είναι service reminder. Και το υγρό για τα τζάμια όντως είναι χαμηλά. Απλά μου κάνει εντύπωση πόσο έντονα επιδρούν στην ψυχολογία τέτοια μηνύματα. Φυσικά παίζει ρόλο και ο χαρακτήρας. Άμα είσαι ζαμανφού... Για παράδειγμα, εγώ πιθανότατα να έκλεινα ραντεβού Φεβρουάριο-Μάρτιο, αλλά τώρα θα κλείσω την άλλη βδομάδα.

                              Τί σας κάνει εντύπωση;...
                              Δεν είναι κάτι καινούριο,και τα παλιά αυτοκίνητα τέτοιες ενδείξεις είχαν
                              ο μέσος οδηγός είχε δεκαετίες τώρα να ξεαγχωθεί
                              και μέχρι και φτηνά αυτοκίνητα της σειράς σε ενημέρωναν και για το σέρβις και για το υγρό υαλοκαθαριστήρων.

                              Φυσικά τις παραμέτρους της υπενθύμισης σέρβις τις ρυθμίζουν ενίοτε οι τοπικοί αντιπρόσωποι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sugarman1975 last edited by

                                Σήμερα κατεβασια από Θεσσαλονίκη για Αθήνα φουλαρισμενο με diesel avio για πρώτη φορά. Φορτωμένος μεχρι πάνω με 4 ψυχές και πολλά μπαγαζια. Στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής η ταχυτήτα ήταν 130-150 με μερικά ξεσπάσματα στα 170. Κατανάλωση 7,2. Διαπίστωση: Με το avio ο κινητήρας κάνει πολύ λιγότερο θόρυβο σε σχέση με το power της shell που έβαζα ανελλιπώς αυτούς τους 7 μήνες κυκλοφορίας. Οι εντυπώσεις άριστες για ακόμη μια φορά.

                                Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dr-angelo last edited by

                                  Εχω βαλει ελαχιστες φορες diesel avio συγκριτικα με το v-power, χωρίς να μπορέσω να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα.
                                  εσυ το δοκιμασες πιο συστηματικά? Επίσης, έχει αντίστοιχη 'προσφορα' με τη shell?

                                  Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sugarman1975 last edited by

                                    Όλες τις φορές εδώ και 7 μήνες έβαζα V-Power και παρατηρούσα σημαντικό θόρυβο στις υψηλές ταχύτητες. Σήμερα στα 150+ η καμπίνα ήταν σημαντικά πιο ήσυχη. Η κατανάλωση ήταν στα ίδια επίπεδα.

                                    Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dr-angelo last edited by

                                      Στην ιδια διαδρομή ετσι? Μηπως ειναι και οι διαφορες στη θερμοκρασια περιβάλλοντος που παίζουν ρόλο?

                                      Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sugarman1975 last edited by

                                        Όταν ανέβηκα πριν μια εβδομάδα είχα φουλάρει με V-Power.

                                        Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgostap last edited by

                                          Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

                                          η αντικειμενικοτητα παει περιπατο απο ολους μας!η αληθεια βρισκεται καπου στην μεση και πιστευω δεν υπαρχει νικιτης αλλου υπερτερει το ενα αλλου το αλλο...θεωρω πως αν θες ενα καλο εξοπλισμο με μια πολυ καλη τιμη και με ενα ομορφο εξωτερικο περυτιλυγμα (ειδικα στην sti line εκδοχη) θα κοιταξεις προς το φορντ που σαν κερασακι στην τουρτα σου δινει και την 8ετη εγγηση!!τωρα αν θες εξτρα χωρους μαζι με πρακτικοτητα λιγο καλυτερη ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο καθως και ποιο μειωμενη καταναλωση ελεου βαρους θα κοιταξεις προς το WV...στα υπολοιπα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες...! τωρα αν ο καθενας λεει το δικο μου φρεναρει στα τοσα μετρα εχει φρεναρες...ο αλλος το δικο μου στριβει σαν hot hatch... η το ενα πηρε 5 αστερια το 16 και το αλλο το 13 (το espase...kuga αμερικη πηγε καλα και το 17 σε πολυ απαιτητικο crash test https://www.youtube.com/watch?v=LVY4RTBO5as) παμε παλι στην ηλικια των 12...!!!!

                                          Κοιτα σε ενα suv που ειναι κατεξοχην οικογενειακο και εχει βγει το ασφαλεστερο περσι ενω για τα φρενα εχει αποδειχθει απο τεστ πως εχει Φρεναρες δε μπορεις να μη τα εκθειασεις αν ενδιαφερεσαι για την ασφαλεια. Τωρα να δινεις βαση στο στριψιμο ενω θα μπορουσες να παρεις χατσμπακ αφου σε ενδιαφερει αυτο μου κανει καπως αφου οσο καλα και να στριβεις δε παυει να ειναι ενα suv

                                          ετσι οπως το γραφεις δεν σε ενδιαφερει δηλαδη η οδικη συμπεριφορα και σε ενδιαφερουν μονο τα φρενα ....γιατι αν το παμε ετσι οπως το γραφεις μπορει να φρεναρει καλα αλλα δεν παυει να ειναι ενα suv και αν ηθελες φρεναρες παλι θα επερνες ενα χατσμπακ...η καλυτερα τα hot hatch δηλαδη και για το φορντ λενε οτι στριβει καλα δεν γερνει δεν πλεει στα πολλα...κτλ τι σημαινει οτι ειναι ποιο ασφαλες απο το tiguan??... που εχει σαν στοχο ποιο πολυ την ανεση...? η απο την αλλη οτι το φορντ δεν εχει φρενα? και ειναι επικυνδυνο σε μια δυσκολη κατασταση?ειναι ασφαλεστερο εννοεις φανταζομαι σε παθητικη ασφαλεια...5 αστερια...!!οκ στα υπολοιπα suv αν τρακαρεις σκοτωθηκες!? ενω στο tiguan θα βγεις τραγουδωντας... μερικες σελιδες πισω εστηλα και εγω ενα λινγκ με crashtest του φορντ το 17 που τα πηγε πολυ καλα αν διαβασεις! οκ το tiguan οπως λες θα τα πηγαινε καλυτερα αλλα ποσο ....!!!? δεν νομιζω τοσο ωστε να επηρεασει τον μεσο αγοραστη ?
                                          λυπαμαι που σου χαλαω το ονειρο αλλα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες οχι μονο σε αυτα τα δυο αλλα στα περισσοτερα ανταγωνιστικα μοντελα και τα περισσοτερα που γραφονται κατα καιρους στον ειδικο τυπο ειναι ολιγον τι μιλημενα.... και αυτο το εχω δει και προσωπικα σε αλλες κατηγοριες μιας και εχω αλλαξει 6 αυτοκινητα(στα 35 που κοντευω) και ποιο πολυ λογο της δουλειας μου..που εχει αμεση σχεση με το αυτοκινητο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos-golf last edited by

                                            Ο χρήστης giorgostap έγραψε:

                                            η αντικειμενικοτητα παει περιπατο απο ολους μας!η αληθεια βρισκεται καπου στην μεση και πιστευω δεν υπαρχει νικιτης αλλου υπερτερει το ενα αλλου το αλλο...θεωρω πως αν θες ενα καλο εξοπλισμο με μια πολυ καλη τιμη και με ενα ομορφο εξωτερικο περυτιλυγμα (ειδικα στην sti line εκδοχη) θα κοιταξεις προς το φορντ που σαν κερασακι στην τουρτα σου δινει και την 8ετη εγγηση!!τωρα αν θες εξτρα χωρους μαζι με πρακτικοτητα λιγο καλυτερη ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο καθως και ποιο μειωμενη καταναλωση ελεου βαρους θα κοιταξεις προς το WV...στα υπολοιπα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες...! τωρα αν ο καθενας λεει το δικο μου φρεναρει στα τοσα μετρα εχει φρεναρες...ο αλλος το δικο μου στριβει σαν hot hatch... η το ενα πηρε 5 αστερια το 16 και το αλλο το 13 (το espase...kuga αμερικη πηγε καλα και το 17 σε πολυ απαιτητικο crash test https://www.youtube.com/watch?v=LVY4RTBO5as) παμε παλι στην ηλικια των 12...!!!!

                                            Κοιτα σε ενα suv που ειναι κατεξοχην οικογενειακο και εχει βγει το ασφαλεστερο περσι ενω για τα φρενα εχει αποδειχθει απο τεστ πως εχει Φρεναρες δε μπορεις να μη τα εκθειασεις αν ενδιαφερεσαι για την ασφαλεια. Τωρα να δινεις βαση στο στριψιμο ενω θα μπορουσες να παρεις χατσμπακ αφου σε ενδιαφερει αυτο μου κανει καπως αφου οσο καλα και να στριβεις δε παυει να ειναι ενα suv

                                            ετσι οπως το γραφεις δεν σε ενδιαφερει δηλαδη η οδικη συμπεριφορα και σε ενδιαφερουν μονο τα φρενα ....γιατι αν το παμε ετσι οπως το γραφεις μπορει να φρεναρει καλα αλλα δεν παυει να ειναι ενα suv και αν ηθελες φρεναρες παλι θα επερνες ενα χατσμπακ...η καλυτερα τα hot hatch δηλαδη και για το φορντ λενε οτι στριβει καλα δεν γερνει δεν πλεει στα πολλα...κτλ τι σημαινει οτι ειναι ποιο ασφαλες απο το tiguan??... που εχει σαν στοχο ποιο πολυ την ανεση...? η απο την αλλη οτι το φορντ δεν εχει φρενα? και ειναι επικυνδυνο σε μια δυσκολη κατασταση?ειναι ασφαλεστερο εννοεις φανταζομαι σε παθητικη ασφαλεια...5 αστερια...!!οκ στα υπολοιπα suv αν τρακαρεις σκοτωθηκες!? ενω στο tiguan θα βγεις τραγουδωντας... μερικες σελιδες πισω εστηλα και εγω ενα λινγκ με crashtest του φορντ το 17 που τα πηγε πολυ καλα αν διαβασεις! οκ το tiguan οπως λες θα τα πηγαινε καλυτερα αλλα ποσο ....!!!? δεν νομιζω τοσο ωστε να επηρεασει τον μεσο αγοραστη ?
                                            λυπαμαι που σου χαλαω το ονειρο αλλα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες οχι μονο σε αυτα τα δυο αλλα στα περισσοτερα ανταγωνιστικα μοντελα και τα περισσοτερα που γραφονται κατα καιρους στον ειδικο τυπο ειναι ολιγον τι μιλημενα.... και αυτο το εχω δει και προσωπικα σε αλλες κατηγοριες μιας και εχω αλλαξει 6 αυτοκινητα(στα 35 που κοντευω) και ποιο πολυ λογο της δουλειας μου..που εχει αμεση σχεση με το αυτοκινητο

                                            Δε μου χαλας το ονειρο μην γελιεσαι. Αυτο που λεω ειναι οτι μπορω να εχω καλυτερα φρενα απο hot hatch χωρις να χρειαζεται να ειμαι hothatch. Επισης μπορω να εχω καλυτερη παθητικη ασφαλεια απο hot. Εσυ ομως μπορεις με το κουγκα να εχεις καλυτερο στησιμο απο hot? ΟΧΙ. Γκεγκε?
                                            Τα υπολοιπα suv ειναι ασφαλη αλλα το τιγκ ειναι ασφαλεστερο. Ναι καποιος μπορει να το επιλεξει μονο απο αυτο οπως αν θυμασαι παλια η ρενω διαφημιζε πως ηταν η μονη με ολα τα μοντελα πενταστερα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 265
                                            • 266
                                            • 119 / 266
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr