Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Diesel και λιγα χλμ/ετος
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Diesel και λιγα χλμ/ετος
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    28
    65
    3272
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 last edited by

      Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
      Η τιμή μεταπώλησης για τα diesel (όπως και για όλα τα αυτοκίνητα, άλλωστε), φεν είναι κάτι στάνταρ. Αλλάζει συνεχώς.
      Άσε που δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψην κατά την αρχική αγορά αυτοκινήτου, εκτός και αν είσαι μαντράς

      Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk

      Όχι μόνο αλλάζει αλλά είναι και συνάρτηση της αρχικής τιμής αγοράς. Αν ως καινούργιο είναι ακριβότερο προφανώς και ομως μτχ θα εχει καλύτερη τιμή

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • A
        alexadrinos last edited by

        Εγώ πάντως πολύ ποιο εύκολα θα αγόραζα ένα μεταχειρισμένο βενζινοκίνητο από κάποιο αντίστοιχο diesel με τα ίδια χλμ.Το θεωρώ ποιο ¨ασφαλή' επιλογή.

        Φιλικά Άγγελος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nascar1 last edited by

          Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
          Γιατι η οδηγηση βενζινοκινητου ειναι ΠΙΟ απολαυστικη απο του πετρελαιοκινητου; Το συστημα δ/νσης δεν αλλαζει, ροπη ...στο Θεο...αρα γιατι;

          Τα diesel έχουν περισσότερο βάρος συνήθως στον μπροστινό άξονα που τα κάνει ένα κλικ χειρότερα σε πάτημα - αίσθηση...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexadrinos last edited by

            Επιπλέον καλή ροπή αλλά σε μικρό εύρος.

            Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            Φιλικά Άγγελος

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kapami last edited by

              Μονο μειονεκτηματα εχει το Diesel σε σχεση με αντιστοιχο βενζινοκινητο οταν το κοστος καυσιμου δεν ειναι σημαντικος παραγοντας και τα ετησια χλμ ειναι λιγα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christosd last edited by

                Ο χρήστης kapami έγραψε:
                Μονο μειονεκτηματα εχει το Diesel σε σχεση με αντιστοιχο βενζινοκινητο οταν το κοστος καυσιμου δεν ειναι σημαντικος παραγοντας και τα ετησια χλμ ειναι λιγα.

                Όταν είχα ,1.300 βενζίνοκινητο στις μικρές διαδρομές για καθημερινές δουλειές είχε 15-17 λίτρα κατανάλωση
                έξω στην εθνική 7 λίτρα ,έβαζα 20 ευρώ βενζίνη και δεν καταλαβαίνα ποτέ άδειαζε
                τώρα με το πετρέλαιο έχω 5 λίτρα για μικρές διαδρομές και 6 με 6,7 εξω και με 20 ευρώ ξεχνώ να βάλω πετρέλαιο

                Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kapami last edited by

                  Ο χρήστης christosd έγραψε:

                  Μονο μειονεκτηματα εχει το Diesel σε σχεση με αντιστοιχο βενζινοκινητο οταν το κοστος καυσιμου δεν ειναι σημαντικος παραγοντας και τα ετησια χλμ ειναι λιγα.

                  Όταν είχα ,1.300 βενζίνοκινητο στις μικρές διαδρομές για καθημερινές δουλειές είχε 15-17 λίτρα κατανάλωση
                  έξω στην εθνική 7 λίτρα ,έβαζα 20 ευρώ βενζίνη και δεν καταλαβαίνα ποτέ άδειαζε
                  τώρα με το πετρέλαιο έχω 5 λίτρα για μικρές διαδρομές και 6 με 6,7 εξω και με 20 ευρώ ξεχνώ να βάλω πετρέλαιο

                  Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                  Δε διαφωνω καθολου, κι εγω τα ιδια με το πετρελαιοκινητο που ειχα 2 χρονια.
                  Ομως οταν η καταναλωση δεν ειναι κινητρο γιατι με τα 5000χλμ το χρονο δε κανεις ποτε αποσβεση για το επιπλεον κοστος του ντιζελοκινητηρα, δεν υπαρχει κανενα αλλο οφελος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    christosd last edited by

                    Ο χρήστης kapami έγραψε:

                    Μονο μειονεκτηματα εχει το Diesel σε σχεση με αντιστοιχο βενζινοκινητο οταν το κοστος καυσιμου δεν ειναι σημαντικος παραγοντας και τα ετησια χλμ ειναι λιγα.

                    Όταν είχα ,1.300 βενζίνοκινητο στις μικρές διαδρομές για καθημερινές δουλειές είχε 15-17 λίτρα κατανάλωση
                    έξω στην εθνική 7 λίτρα ,έβαζα 20 ευρώ βενζίνη και δεν καταλαβαίνα ποτέ άδειαζε
                    τώρα με το πετρέλαιο έχω 5 λίτρα για μικρές διαδρομές και 6 με 6,7 εξω και με 20 ευρώ ξεχνώ να βάλω πετρέλαιο

                    Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                    Δε διαφωνω καθολου, κι εγω τα ιδια με το πετρελαιοκινητο που ειχα 2 χρονια.
                    Ομως οταν η καταναλωση δεν ειναι κινητρο γιατι με τα 5000χλμ το χρονο δε κανεις ποτε αποσβεση για το επιπλεον κοστος του ντιζελοκινητηρα, δεν υπαρχει κανενα αλλο οφελος.

                    Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η μακροζωία στα πετρέλαια ,στο ένα ταξιδεύεις με 3000 στροφές και στα άλλο 5000 , Αθήνα Θεσσαλονίκη με 5000 στροφές 1000 κυβικά και τούρμπο θα πάς μια φορά δύο , μετά θα το πάρεις στο χέρι.
                    Για μέσα στην πόλη για να πηγαίνεις στο καφενείο και να πουλάς μούρη οκ.

                    Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kapami last edited by

                      Ο χρήστης christosd έγραψε:
                      Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η μακροζωία στα πετρέλαια ,στο ένα ταξιδεύεις με 3000 στροφές και στα άλλο 5000 , Αθήνα Θεσσαλονίκη με 5000 στροφές 1000 κυβικά και τούρμπο θα πάς μια φορά δύο , μετά θα το πάρεις στο χέρι.
                      Για μέσα στην πόλη για να πηγαίνεις στο καφενείο και να πουλάς μούρη οκ.

                      Με 5000 χλμ το χρονο δεν τιθεται θεμα μακροζωιας του κινητηρα Σε 10 χρονια 50.000 χλμ

                      Ειχα 1400αρι διπλοτουρμπισμενο 7 χρονια και ειχα ανεβοκατευει Αθηνα θεσσαλονικη ταπα ενα σωρο φορες (ωραιοι καιροι) δεν παθαινε τιποτα

                      Επισης εχω αμφιβολιες για τη μακροζωια των νεων ντιζελ γιατι τα μπλοκ τους ειναι αλουμινιου (για λογους μειωσης βαρους) οποτε ισως να μην βγαλουν τα εκατομμυρια χιλιομετρα που εχουμε συνηθισει απο τις παλιοτερες γενιες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • bassstarlet
                        bassstarlet last edited by

                        Ο χρήστης christosd έγραψε:

                        Μονο μειονεκτηματα εχει το Diesel σε σχεση με αντιστοιχο βενζινοκινητο οταν το κοστος καυσιμου δεν ειναι σημαντικος παραγοντας και τα ετησια χλμ ειναι λιγα.

                        Όταν είχα ,1.300 βενζίνοκινητο στις μικρές διαδρομές για καθημερινές δουλειές είχε 15-17 λίτρα κατανάλωση

                        Ποιό 1.3άρι είχε τέτοια κατανάλωση;

                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          RX8...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christosd last edited by

                            Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:

                            Μονο μειονεκτηματα εχει το Diesel σε σχεση με αντιστοιχο βενζινοκινητο οταν το κοστος καυσιμου δεν ειναι σημαντικος παραγοντας και τα ετησια χλμ ειναι λιγα.

                            Όταν είχα ,1.300 βενζίνοκινητο στις μικρές διαδρομές για καθημερινές δουλειές είχε 15-17 λίτρα κατανάλωση

                            Ποιό 1.3άρι είχε τέτοια κατανάλωση;

                            Πολλά , όταν κάνεις 2-3 χιλιόμετρα σταματάς και πάλι 2-3 χιλιόμετρα κάπου εκεί κοντά είναι .ζεσταμα ξανά αργότερα ζεσταμα ανεβαίνει η κατανάλωση και μένα μου φαίνεται περίεργο για αυτό το γράφω .

                            Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • bassstarlet
                              bassstarlet last edited by

                              Σωστά, είναι και το rx8.
                              Αλλά για συμβατικό 1.3 μου φαίνεται υπερβολική, εκτός αν μιλάμε για εκπαιδευτικό ή για οδήγηση με το πόδι στο πάτωμα σε ώρες αιχμής.

                              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης christosd έγραψε:

                                Μονο μειονεκτηματα εχει το Diesel σε σχεση με αντιστοιχο βενζινοκινητο οταν το κοστος καυσιμου δεν ειναι σημαντικος παραγοντας και τα ετησια χλμ ειναι λιγα.

                                Όταν είχα ,1.300 βενζίνοκινητο στις μικρές διαδρομές για καθημερινές δουλειές είχε 15-17 λίτρα κατανάλωση
                                έξω στην εθνική 7 λίτρα ,έβαζα 20 ευρώ βενζίνη και δεν καταλαβαίνα ποτέ άδειαζε
                                τώρα με το πετρέλαιο έχω 5 λίτρα για μικρές διαδρομές και 6 με 6,7 εξω και με 20 ευρώ ξεχνώ να βάλω πετρέλαιο

                                Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                                Δε διαφωνω καθολου, κι εγω τα ιδια με το πετρελαιοκινητο που ειχα 2 χρονια.
                                Ομως οταν η καταναλωση δεν ειναι κινητρο γιατι με τα 5000χλμ το χρονο δε κανεις ποτε αποσβεση για το επιπλεον κοστος του ντιζελοκινητηρα, δεν υπαρχει κανενα αλλο οφελος.

                                Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η μακροζωία στα πετρέλαια ,στο ένα ταξιδεύεις με 3000 στροφές και στα άλλο 5000 , Αθήνα Θεσσαλονίκη με 5000 στροφές 1000 κυβικά και τούρμπο θα πάς μια φορά δύο , μετά θα το πάρεις στο χέρι.
                                Για μέσα στην πόλη για να πηγαίνεις στο καφενείο και να πουλάς μούρη οκ.

                                Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                                Φυσικά και δεν ισχύουν αυτά. Ας έρθουμε στο 2018. Πρώτα από όλα για να πηγαίνεις ένα τουρμποβενζίνη με 5000 σημαίνει ότι πας με τελικές. Αλλά ας πούμε ότι πας με τελικές. Οι μηχανολόγοι των εταιρειών δίνουν ίδια μακροζωία και στους δύο τύπους κινητήρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christosd last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                  Μονο μειονεκτηματα εχει το Diesel σε σχεση με αντιστοιχο βενζινοκινητο οταν το κοστος καυσιμου δεν ειναι σημαντικος παραγοντας και τα ετησια χλμ ειναι λιγα.

                                  Όταν είχα ,1.300 βενζίνοκινητο στις μικρές διαδρομές για καθημερινές δουλειές είχε 15-17 λίτρα κατανάλωση
                                  έξω στην εθνική 7 λίτρα ,έβαζα 20 ευρώ βενζίνη και δεν καταλαβαίνα ποτέ άδειαζε
                                  τώρα με το πετρέλαιο έχω 5 λίτρα για μικρές διαδρομές και 6 με 6,7 εξω και με 20 ευρώ ξεχνώ να βάλω πετρέλαιο

                                  Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                                  Δε διαφωνω καθολου, κι εγω τα ιδια με το πετρελαιοκινητο που ειχα 2 χρονια.
                                  Ομως οταν η καταναλωση δεν ειναι κινητρο γιατι με τα 5000χλμ το χρονο δε κανεις ποτε αποσβεση για το επιπλεον κοστος του ντιζελοκινητηρα, δεν υπαρχει κανενα αλλο οφελος.

                                  Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η μακροζωία στα πετρέλαια ,στο ένα ταξιδεύεις με 3000 στροφές και στα άλλο 5000 , Αθήνα Θεσσαλονίκη με 5000 στροφές 1000 κυβικά και τούρμπο θα πάς μια φορά δύο , μετά θα το πάρεις στο χέρι.
                                  Για μέσα στην πόλη για να πηγαίνεις στο καφενείο και να πουλάς μούρη οκ.

                                  Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                                  Φυσικά και δεν ισχύουν αυτά. Ας έρθουμε στο 2018. Πρώτα από όλα για να πηγαίνεις ένα τουρμποβενζίνη με 5000 σημαίνει ότι πας με τελικές. Αλλά ας πούμε ότι πας με τελικές. Οι μηχανολόγοι των εταιρειών δίνουν ίδια μακροζωία και στους δύο τύπους κινητήρα.

                                  Η Ε200 με την Ε350 έχουν την ίδια μακροζωία ?
                                  Όταν αναφέρομαι σε 1000 είναι για SUV
                                  Ας μας πει κάποιος που έχει μικρό αυτοκίνητο 1300 για δουλειές του σπιτιού τι κατανάλωση έχει ?

                                  Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos-golf last edited by

                                    Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                                    Σωστά, είναι και το rx8.
                                    Αλλά για συμβατικό 1.3 μου φαίνεται υπερβολική, εκτός αν μιλάμε για εκπαιδευτικό ή για οδήγηση με το πόδι στο πάτωμα σε ώρες αιχμής.

                                    Οταν ξεκινας να πας 2-3 χλμ και ειναι κρυο το αμαξι η καταναλωση ειναι στο θεο. Οταν δε ζεσταινεται ποτε ο κινητηρας εχεις μεγαλβ καταναλωση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christosd last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

                                      Σωστά, είναι και το rx8.
                                      Αλλά για συμβατικό 1.3 μου φαίνεται υπερβολική, εκτός αν μιλάμε για εκπαιδευτικό ή για οδήγηση με το πόδι στο πάτωμα σε ώρες αιχμής.

                                      Οταν ξεκινας να πας 2-3 χλμ και ειναι κρυο το αμαξι η καταναλωση ειναι στο θεο. Οταν δε ζεσταινεται ποτε ο κινητηρας εχεις μεγαλβ καταναλωση

                                      Ακριβώς ρε παιδιά αυτό λέω αλλά δεν συμβαίνει τό ίδιο στο πετρέλαιο

                                      Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης christosd έγραψε:
                                        Η Ε200 με την Ε350 έχουν την ίδια μακροζωία ?

                                        Πάνω κάτω ναι.

                                        Ακριβώς ρε παιδιά αυτό λέω αλλά δεν συμβαίνει τό ίδιο στο πετρέλαιο

                                        Θέμα φυσική είναι και ισχύει σε όλες τις ΜΕΚ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kapami last edited by

                                          Ακομα και το κρυο πετρελαιοκινητο καιει πολυ λιγοτερο απο βενζινοκινητηρα - αντε να παει 8-10 λιτρα στα 100 ενω το βενζινοκινητο βαραει 15αρια. Εδω με το 1000αρι σμαρτ και γραφει μεση καταναλωση 13 λιτρα αν κανεις διαδρομες του 1χλμ

                                          Αλλα και παλι το γυρναμε στη καταναλωση οταν ο παικτης που ανοιξε το θεμα ειπε οτι κανει πολυ λιγα χιλιομετρα. Ποιος κανει μονιμα διαδρομες του 1χλμ με το αμαξι; Κι αν αυτη ειναι η οδηγηση του, κακως παιρνει αυτοκινητο (εκτος αν εχει προβλημα) Επισης αν κανεις μονιμα τετοια οδηγηση το diesel θα το παρεις στο χερι πολυ γρηγορα (οχι οτι το βενζινοκινητο θα τη βγαλει πολυ παραπανω).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Η βασικότερη χρήση που μπορώ να σκεφτώ να αγοράσει κάποιος πετρελαιοκίνητο ενώ δεν κάνει πάνω από 16-17 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο, είναι να χρησιμοποιείται σαν όχημα μεγάλων εκδρομών, με την πλειοψηφία των χιλιομέτρων σε ΕΟ. Και πάλι όμως με επιφυλάξεις, που έχουν να κάνουν με την περίοδο που θα είναι σταθμευμένο το όχημα. Μπορεί να είναι και κάτι πιο ειδικό, πχ για ρυμούλκηση αλλά δεν νομίζω ότι έχουμε να κάνουμε με τέτοια περίπτωση.
                                            Αν υποθέσουμε ότι κάνει ο OP ~7000km/έτος (όσα είπε συν μερικά ακόμη αν του ανοίξει η όρεξη για ταξίδια) για ποιον λόγο να θυσιάσει τις αρετές ενός βενζινοκινητήρα για να έχει κάτι βαρύτερο, νωθρότερο και εν δυνάμει ακριβότερο σε συντήρηση (όταν έρθει η ώρα για αλλαγή dpf κτλ κτλ).
                                            Οι καινούργιοι τουρμποβενζίνης όταν μιλάμε για τέτοιο ποσό χιλιομέτρων ανά έτος, αν δεν κυνηγάς χρονόμετρα, μια χαρά οικονομικοί είναι και δεν πας με 5000σαλ σε ρυθμούς ταξιδιού!
                                            Η συμβουλή μου θα ήταν να πάρεις χαρτί και μολύβι και να υπολογίσεις διαφορές σε αρχική τιμή κτήσης, καύσιμα και πάγια έξοδα και να δεις αν σε συμφέρει, αλλά μην συγκρίνεις διαφορετικά αυτοκίνητα ει δυνατόν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr