-
Απλά κάποιοι απαντούν μόνο . Αλλοι ξεκινάνε τις προσωπικές επιθέσεις και βέβαια δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητες γιατί θα νομίζουν οι στριφτεροί ότι έχουν και δίκιο....
-
Το να απαντάς με σοβαρότητα σε τρολαρισμα μόνο βλακεία μπορεί να χαρακτηριστεί...
-
Δεν χρειάζεται εκατέρωθεν προσωπικές επιθέσεις φίλε criuser. Ο καθένας πρέπει να μπορεί να γράφει αυτό που πιστεύει δίχως να υπολογίζει πως έχει ακολούθους ή εχθρούς που θα του κάνουν like ή ότι άλλο... Προσωπικά για παράδειγμα στην εν λόγω κατηγορία το έχω ξαναγράψει πως δεν με κερδίζει ένα αυτοκίνητο όταν είναι ένας καλοστημένος ελέφαντας που ντε και καλά πρέπει να γράφουμε πως τρέχει με την χάρη και την ευλυγισία ενός τσιτάχ. Υπάρχει και η άλλη άποψη που είναι στο άλλο άκρο και απλά την σέβομαι ενώ δεν προσπαθώ με το στανιό να την καταρρίψω.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Λογικό να θεωρουνται νηπιαγωγείο οι 40αρηδες από μεσόκοπους γεροντες που θελουν το αμάξι τους να είναι 'βαρκα-γυαλό' γιατί ένα λιγο σφιχτά στημένο αυτοκίνητο πονάει τα αρθριτικά τους ή 3 στρέμματα η θέση οδήγησης για να χωρέσουν τα πάχη της τρίτης ηλικιας!
Εμείς που γουσταρουμε ακόμη στροφές και κρατήματα και δεν μας ποναει τίποτα το θέλουμε 'μαχιμο' το αμάξι!Σε λάθος θέμα γράφεις...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Πάντως για να πούμε και τα καλά του , εξωτερικά είναι το πιο όμορφο φολκσβάγκεν των τελευταίων 30 χρόνων...Ελπίζω να κάνεις πλάκα.
Το 'λίγο Golf, λίγο Polo, λίγο BMW και μέσα παρδαλέ Octavia Taxi με μπόλικη πλαστικούρα' μάλλον παραπέμπουν σε Κινεζικούρα. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Λογικό να θεωρουνται νηπιαγωγείο οι 40αρηδες από μεσόκοπους γεροντες που θελουν το αμάξι τους να είναι 'βαρκα-γυαλό' γιατί ένα λιγο σφιχτά στημένο αυτοκίνητο πονάει τα αρθριτικά τους ή 3 στρέμματα η θέση οδήγησης για να χωρέσουν τα πάχη της τρίτης ηλικιας!
Εμείς που γουσταρουμε ακόμη στροφές και κρατήματα και δεν μας ποναει τίποτα το θέλουμε 'μαχιμο' το αμάξι!Σε λάθος θέμα γράφεις...
Μπες σε Kuga, Q3, Gla και Χ1 πρώτα και το ξανασυζητάμε
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Λογικό να θεωρουνται νηπιαγωγείο οι 40αρηδες από μεσόκοπους γεροντες που θελουν το αμάξι τους να είναι 'βαρκα-γυαλό' γιατί ένα λιγο σφιχτά στημένο αυτοκίνητο πονάει τα αρθριτικά τους ή 3 στρέμματα η θέση οδήγησης για να χωρέσουν τα πάχη της τρίτης ηλικιας!
Εμείς που γουσταρουμε ακόμη στροφές και κρατήματα και δεν μας ποναει τίποτα το θέλουμε 'μαχιμο' το αμάξι!Σε λάθος θέμα γράφεις...
Μπες σε Kuga, Q3, Gla και Χ1 πρώτα και το ξανασυζητάμε
Προτιμώ το Panda μου...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Λογικό να θεωρουνται νηπιαγωγείο οι 40αρηδες από μεσόκοπους γεροντες που θελουν το αμάξι τους να είναι 'βαρκα-γυαλό' γιατί ένα λιγο σφιχτά στημένο αυτοκίνητο πονάει τα αρθριτικά τους ή 3 στρέμματα η θέση οδήγησης για να χωρέσουν τα πάχη της τρίτης ηλικιας!
Εμείς που γουσταρουμε ακόμη στροφές και κρατήματα και δεν μας ποναει τίποτα το θέλουμε 'μαχιμο' το αμάξι!Σε λάθος θέμα γράφεις...
Μπες σε Kuga, Q3, Gla και Χ1 πρώτα και το ξανασυζητάμε
Προτιμώ το Panda μου...
Suit yourself!
Ωστόσο υπάρχουν και crossover με τέτοια χαρακτηριστικά -
Update Νοεμβρίου... πάμε για τρελό ρεκόρ το 2017!
Όπως πάντα το πρώτο νούμερο είναι το συνολικό έτους και το δεύτερο στην παρένθεση ο 11oς/2017 εν προκειμένω.
Με bold όσα πούλησαν πάνω απο 50 κομμάτια!- Qashqai : 2363 (204)
- X1: 1287 (97)
- GLA: 1230 (90)
- Kuga: 980 (83)
- Vitara: 965 (79)
- Tiguan: 959 (69)
- **C-HR: 901 (66) **
- 2008: 849 (56)
- Q2: 733 (42)
- Renegade: 701 (48)
- Duster: 596 (88)
- 3008: 590 (53)
13: Mokka: 480 (37) - SX4: 461 (42)
- Q3: 424 (59)
- C4 Cactus: 382 (17)
- GL-Series: 325 (35)
- 500X: 324 (45)
- Captur: 303 (46)
- Countryman (NEW): 258 (56)
- Tucson: 230 (24)
- Kodiaq: 215 (37)
- XC60: 201 (46)
- Juke: 189 (13)
- HRV: 178 (15)
- Sportage: 172 (14)
- Crossland X: 148 (38)
- Ecosport: 146 (1)
- Compass: 143 (84)
- XC90: 138 (11)
- CRV: 138 (15)
- Kadjar: 128 (36)
- Ateca: 105 (5)
- JIMNY: 102 (0)
- X-Trail: 99 (37)
- RAV4: 91 (6)
- X3: 95 (15)
- X5: 77 (5)
- Q5: 73 (8)
- C3 Aircross 63
- Tivoli: 44 (0)
- X4: 43 (1)
- Evoque: 42 (2)
- Range Rover: 38 (3)
- X6: 35 (4)
- ASX: 34 (5)
- Wrangler: 31 (2)
- Stonic: 31 (9)
- Grandland X: 28 (26)
- Macan: 30 (2)
- F-Pace: 26 (5)
- NX-Series: 21 (2)
- Stelvio: 21 (2)
- Arona 20 (13)
- T-Roc: 17
- Karoq: 3
Πηγή: http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... 11-seg.pdf
και για την ανάλυση: http://x1gr.boards.net/post/3540 -
Το qashqai πουλά εκτός συναγωνισμού, δεν το επηρεάζει τίποτα, η χ1 σταθερά δεύτερη κάτι που δείχνει ότι πολλοί στη κατηγορια αυτή καλοβλέπουν τις premium επιλογές και θα δώσουν κάτι παραπάνω γι αυτό. Τα ίδια και για τη gla. Kuga, Chr, Tiguan σταθερές αξίες και εξαιρετικά τα νούμερα για το duster και το compass. Δυναμική η είσοδος του c3 aircross (να χαρεί ο cruiser [emoji6]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Το qashqai πουλά εκτός συναγωνισμού, δεν το επηρεάζει τίποτα, η χ1 σταθερά δεύτερη κάτι που δείχνει ότι πολλοί στη κατηγορια αυτή καλοβλέπουν τις premium επιλογές και θα δώσουν κάτι παραπάνω γι αυτό. Τα ίδια και για τη gla. Kuga, Chr, Tiguan σταθερές αξίες και εξαιρετικά τα νούμερα για το duster και το compass. Δυναμική η είσοδος του c3 aircross (να χαρεί ο cruiser [emoji6]Sent from my iPhone using Tapatalk
Πάντως ρίχνοντας μια ματιά κι εδώ:
http://www.newsauto.gr/specials/ta-afto ... i-ellines/Φαίνεται πως ένα 50-60% είναι από πωλήσεις σε ιδιώτες (π.χ. QQ συν. 2363 εκ των οποίων 1480 σε ιδώτες).Επίσης υποχώρηση και στα diesel συνολικά ~10% σε σύγκριση με πέρσι.
-
Και 3 Karoq στο τέλος της λίστας. Αυτοκίνητο «φάντασμα»
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Το qashqai πουλά εκτός συναγωνισμού, δεν το επηρεάζει τίποτα, η χ1 σταθερά δεύτερη κάτι που δείχνει ότι πολλοί στη κατηγορια αυτή καλοβλέπουν τις premium επιλογές και θα δώσουν κάτι παραπάνω γι αυτό. Τα ίδια και για τη gla. Kuga, Chr, Tiguan σταθερές αξίες και εξαιρετικά τα νούμερα για το duster και το compass. Δυναμική η είσοδος του c3 aircross (να χαρεί ο cruiser [emoji6]
Sent from my iPhone using TapatalkΣπύρο το κοιτάζω λίγο συγκριτικά και με τα προηγούμενα χρόνια και αναφορικά με την Χ1 που με αφορά βλέπω ότι
αν προστεθούν και αλλα 1140 περυσι μαζί με τα μπορεί και 1400 φέτος (παραδοσιακά Δεκέμβρη πάνε πολύ καλά οι πωλήσεις) και χωρις να ξέρω νούμερα για το τελευταίο τρίμηνο του 2015 που βγήκε η F48 μιλάμε ότι έχουν πωληθεί πάνω από 2500 F48!!
Για να καταλάβετε δε το impact της F48 όλο το 2015 βλέπω μόνο 377 πωλήσεις συνολικά ενώ το 2014 386!!!Καλά για το QQ και ειδικά το j11 που κυκλοφορεί τώρα, δεν υπάρχουν σχόλια, παρά τα προβλήματα συναρμογής και ποιότητας: 2085 το 2014, 2553 το 2015, 2383 το 2016 και ήδη 2363 φέτος με ένα μήνα να μένει ακόμα (σχεδόν 10000 αμάξια!)
-
Είναι τα δημοσιογραφικά και τα τέστ ντράιβ , αφού παραγγελίες άρχισαν μετά τα μέσα του μήνα...
-
Το c3 aircross μπήκε με φόρα.
Τα έλεγε ο cruiser.
-
Test drive και εκθεσιακά αντε και καμια πρώτη παράδοση σε εταιρεία leasing .... πρέπει να δούμε και τους επόμενους μήνες ποσο θα παει για να κρίνουμε.....
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Το c3 aircross μπήκε με φόρα.Τα έλεγε ο cruiser.
Αν στρίβει χειρότερα και από το c3 https://youtu.be/92CGyNS024c
που ως ψηλότερο λογικά έτσι θα είναι...- οι κάτοχοι ας το οδηγούν μόνο σε ευθείες... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το c3 aircross μπήκε με φόρα.
Τα έλεγε ο cruiser.
Αν στρίβει χειρότερα και από το c3 https://youtu.be/92CGyNS024c
που ως ψηλότερο λογικά έτσι θα είναι...- οι κάτοχοι ας το οδηγούν μόνο σε ευθείες...Υπάρχουν πολλών ειδών ανθρώπων και αρκετοί προτιμάνε την άνεση απο το να πηγαίνουν σφαίρα στις στροφές.
Υπάρχουν και αυτοί που έχουν οικογενειακό corolla και αυτοί που έχουν bmw 318. Και οι δυο πάνε στις στροφές και στις ευθείες και περισσότερες φορές θα φτάσει αυτός με την corolla παρά αυτός με την 318i.
Δεν έχουν ψυχή αυτοιί που έχουν corolla;Για κάποιους αυτό έχει μεγαλύτερη αξία, για κάποιους άλλους έχει σημασία να διασκεδάζουν περισσότερο.
-
Μαζί σου Γιωργο! Αλλά ας προσέχουν κάποιοι τι λένε... Οταν απαξιωνουν ή εκθειαζουν κατ επιλογή!
-
To σιτροενάκι σταμάτησε στα 75 και έπειτα άρχισε να πετά τις κορίνες δεξιά και αριστερά. Αν αυτός είναι λόγος να θεωρήσουμε πως είναι μόνο για τις ευθείες, τι πρέπει να γράψουμε για το πολλαπλάσιας αξίας;
https://www.youtube.com/watch?v=yjF9Q7cJ2sE
Με λίγα λόγια πλην ελαχίστων εξαιρέσεων ως προς την ενεργητική ασφάλεια το 95% των οχημάτων είναι ασφαλή έως και το πολύ τα 80 χλμ ανά ώρα. Από εκεί και μετά είναι πολύ ρίσκι να θεωρούμε πως εμείς με το δικό μας μπορούμε να ξεφύγουμε από τον κανόνα. Θέλω να πω πως μόνο σε πίστα είναι καλό να πηγαίνουμε έτσι όπως πιστεύουμε πως μπορούμε και πάει το αυτοκίνητό μας. Επειτα είμαστε επικίνδυνοι για εμάς και τους υπόλοιπους. Δεν φταίνε τα αυτοκίνητα που φτάνουν ως εδώ. Είναι οι νόμοι της φυσικής και οι τεχνολογίες.... φίλοι.
SUV/Crossovers Forum