-
Καλησπερα σε ολους, καλες γιορτες να εχουμε!
Οδηγω ενα Hyundai Accent μοντελο του 2004 (το facelift), 1300cc 86ps με LPG Zavolli Borra (εδω και μισο χρονο).
Ειναι δευτερο χερι, εχει 130.000 χιλιομετρα απροβληματιστα παλι καλα, οτι ηταν απο μερια μου απο τοτε που το πηρα εγινε στην ωρα του.
Το περασα απο μηχανικο πριν σκεφτω να κανω οτιδηποτε, μου ειπε οτι ειναι σε πολυ καλη κατασταση το αυτοκινητο, οσο ειμαι τυπικος με τα σερβις του δεν εντοπιζει καποιο σημαντικο θεμα.
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες, πλην των ελαστικων που ειναι μουφα και εχω σκοπο να τα αλλαξω τωρα στις γιορτες.
Το κυριως θεμα ειναι για εμενα οτι θελω να εχω ενα κλικ παραπανω επιδοσεις.
Προφανως ξερω για τι κατηγορια αμαξιου μιλαμε, ειμαι ρεαλιστης δεν περιμενω θαυματα 0-100 σε 5 δευτερα και 280 τελικη, αλλα οτι μπορω να ανεβασω λιγο καλο θα ειναι.
Με νοιαζει αρκετα το οικονομικο οποτε θα προτιμηθει λυση με λιγα εξοδα (εαν αυτο γινεται φυσικα).
Εριξα μια ματια στο φορουμ ομως δεν βρηκα κατι αξιοσεβαστο για τα accent οποτε ειπα να ανοιξω δικο μου thread, εαν εχετε καποιο υπαρχον που δεν ειδα προφανως θελω να το διαβασω.
Ευχαριστω για τον χρονο σας,
Φιλικα Γιωργος. -
Καλησπερα σε ολους, καλες γιορτες να εχουμε!
Οδηγω ενα Hyundai Accent μοντελο του 2004 (το facelift), 1300cc 86ps με LPG Zavolli Borra (εδω και μισο χρονο).
Ειναι δευτερο χερι, εχει 130.000 χιλιομετρα απροβληματιστα παλι καλα, οτι ηταν απο μερια μου απο τοτε που το πηρα εγινε στην ωρα του.
Το περασα απο μηχανικο πριν σκεφτω να κανω οτιδηποτε, μου ειπε οτι ειναι σε πολυ καλη κατασταση το αυτοκινητο, οσο ειμαι τυπικος με τα σερβις του δεν εντοπιζει καποιο σημαντικο θεμα.
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες, πλην των ελαστικων που ειναι μουφα και εχω σκοπο να τα αλλαξω τωρα στις γιορτες.
Το κυριως θεμα ειναι για εμενα οτι θελω να εχω ενα κλικ παραπανω επιδοσεις.
Προφανως ξερω για τι κατηγορια αμαξιου μιλαμε, ειμαι ρεαλιστης δεν περιμενω θαυματα 0-100 σε 5 δευτερα και 280 τελικη, αλλα οτι μπορω να ανεβασω λιγο καλο θα ειναι.
Με νοιαζει αρκετα το οικονομικο οποτε θα προτιμηθει λυση με λιγα εξοδα (εαν αυτο γινεται φυσικα).
Εριξα μια ματια στο φορουμ ομως δεν βρηκα κατι αξιοσεβαστο για τα accent οποτε ειπα να ανοιξω δικο μου thread, εαν εχετε καποιο υπαρχον που δεν ειδα προφανως θελω να το διαβασω.
Ευχαριστω για τον χρονο σας,
Φιλικα Γιωργος. -
Καλησπερα σε ολους, καλες γιορτες να εχουμε!
Οδηγω ενα Hyundai Accent μοντελο του 2004 (το facelift), 1300cc 86ps με LPG Zavolli Borra (εδω και μισο χρονο).
Ειναι δευτερο χερι, εχει 130.000 χιλιομετρα απροβληματιστα παλι καλα, οτι ηταν απο μερια μου απο τοτε που το πηρα εγινε στην ωρα του.
Το περασα απο μηχανικο πριν σκεφτω να κανω οτιδηποτε, μου ειπε οτι ειναι σε πολυ καλη κατασταση το αυτοκινητο, οσο ειμαι τυπικος με τα σερβις του δεν εντοπιζει καποιο σημαντικο θεμα.
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες, πλην των ελαστικων που ειναι μουφα και εχω σκοπο να τα αλλαξω τωρα στις γιορτες.
Το κυριως θεμα ειναι για εμενα οτι θελω να εχω ενα κλικ παραπανω επιδοσεις.
Προφανως ξερω για τι κατηγορια αμαξιου μιλαμε, ειμαι ρεαλιστης δεν περιμενω θαυματα 0-100 σε 5 δευτερα και 280 τελικη, αλλα οτι μπορω να ανεβασω λιγο καλο θα ειναι.
Με νοιαζει αρκετα το οικονομικο οποτε θα προτιμηθει λυση με λιγα εξοδα (εαν αυτο γινεται φυσικα).
Εριξα μια ματια στο φορουμ ομως δεν βρηκα κατι αξιοσεβαστο για τα accent οποτε ειπα να ανοιξω δικο μου thread, εαν εχετε καποιο υπαρχον που δεν ειδα προφανως θελω να το διαβασω.
Ευχαριστω για τον χρονο σας,
Φιλικα Γιωργος. -
Αστο οπως ειναι
-
Θες να μου εξγησεις γιατι?
Σκετο δεν με βοηθαει το αστο οπως ειναι. -
εδω τα λενε συχνα στο φορουμ
αυτοκινητο χωρις τουρμπο με προγραμμα δεν παιρνει παιρνει αλογα. Δυστυχως δεν μπορεις να κανεις τιποτε, ασε που του εχεις και υγραεριο και ετσι ειναι πιο ευαισθητο. Να του βαλεις τουρμπο θα σου στοιχισει οσο κανει το αυτοκινητο σου και θα ειναι επειτα αναξιοπιστο. Ασε που ηδη εχει υγραεριο, ειναι παλιο, με πολλα χιλιομετρα για μετατροπες. Παντως αξιοπρεπες και ασφαλες ειναι ετσι, γιατι εχει ο πατερας μου το ιδιο απο ολοκαίνουργιο και ειναι σκυλι! -
Όπως στα είπε και ο Αντώνης, αυτό το αυτοκίνητο δεν φτιάχτηκε με γνώμονα τις επιδόσεις εξαρχής. Κουβαλάει κάποια αρκετά χρόνια στην πλάτη του και επιπλέον έχει ήδη ταλαιπωρηθεί με το LPG.
Με λίγα χρήματα επιδόσεις αξιόλογες δεν θα δεις, με πολλά χρήματα αξιοπιστία δεν είναι σίγουρο ότι θα έχεις, με πάρα πολλά χρήματα που χρειάζονται αυτές οι δύο παράμετροι για να συνυπάρξουν μπορείς να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο, κάτι που δεν είσαι διατεθειμένος, μάλλον, να κάνεις.
Γι αυτό σου είπε εξαρχής και ο Νίκος άστο έτσι όπως είναι και βάλτου μόνο βενζίνες-αέρια και αναλώσιμα. -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Αστο οπως ειναι+1000
-
Τα 130Κ χλμ για αυτό το μοτέρ είναι πολύ λίγα.......αν το αφήσεις και το συντηρεις ως έχει.
Άντε να βάλεις ένα φίλτρο K&N στο φιλτροκουτι να βοηθήσεις μια ιδέα την αναπνοή !!! -
Θα συμφωνήσω και εγώ στο να το αφήσεις όπως είναι. Πρώτον δεν κερδίζεις κάτι αν δεν τουρμπίσεις και δεύτερον υπάρχει ήδη μια μετατροπή στο μοτέρ οπότε θα επιβαρυνθεί αρκετά. Επίσης ''κάτι οικονομικό'' και βελτίωση δεν πάνε μαζί.
Παραπάνω επιδόσεις για ποιο λόγο θέλεις; -
Καταρχην ευχαριστω για τις απαντησεις σε ολους σας.
Γνωριζω οτι ειναι λιγα τα 130k χιλιομετρα για αυτο το μοτερ, συγκεκριμενα μου ειπε ο μηχανικος μου οτι με σωστη συντηρηση πανε 250κ και 300κ χαλαρα.
Και εδω στο forum το διαβασα επισης αυτο.
Η πιο σωστη λυση θα ηταν να επαιρνα ενα Fiesta h Ibiza 1300cc με 120-140hp και να ξεμπερδευα, αλλα πολλα λεφτα ρε σεις. -
Επιδοσεις θελω οχι για κοντρες η πιστα η οτιδηποτε. για μενα θελω να παταω λιγο γκαζι να πηγαινε το αμαξι.
Μαλλον ροπη και επιταχυνση πιο πολυ γιατι τελικη εχω πιασει κοντα οχι τερμα τερμα μονο σε εθνικη οδο.
Αυτο με το φιλτρο αερα το εχω ξανακουσει, θα εχει καποια διαφορα?
Δεν ειναι ακριβη βελτιωση απ'οσο ξερω.
Το προγραμμα ειναι μετρια απο τιμη, και η εξατμιση φευγει πολυ για μενα εκτος αν βρω κατι σε μεταχειρισμενο.
Αυτα για τωρα, οποια ιδεα καλοδεχουμενη! -
Επειδή σε καταλαβαίνω αν θέλεις να 'παίξεις' λίγο με το αυτοκίνητο απλά παίξε.
Βάλε ένα φιλτράκι ελεύθερο στο φιλτροκούτι, μάζεψε λίγα χρήματα και βάλε και ένα τελικό ανοξείδωτο ελεύθερο* καζανάκι (εξάτμιση), έτσι για το ψυχολογικό. Θα ακούς εξάτμιση, θα μπαίνει και περισσότερος αέρας με το φιλτράκι, ας πούμε θα νιώθεις ότι το αυτοκίνητο πάει καλύτερα, ειδικά στα πετάγματα.Ψυχολογικό είναι περισσότερο το θέμα. Μην περιμένεις θαύματα.
- Το τελικό να μην είναι εντελώς ελεύθερο γιατί θα σου κρεμάει στις υψηλές στροφές και θα χάσεις σε τελική ταχύτητα.
-
[quote='nfsmw_gr']
Αυτο με το φιλτρο αερα το εχω ξανακουσει, θα εχει καποια διαφορα?Όχι αισθητή.
-
Οτι και να βάλεις απο φίλτρα εξατμίσεις κτλ δεν κερδίζεις τίποτα.
Αν θες να παίξεις , βρες καποιο μαγαζί που προγραμματίζει μήπως μπορεσει με κάποιον παράλληλο εγκεφαλο να το ρυθμίσει λίγο πιο επιθετικό. Αλλάζει αβάνς και λίγο το χαρτη. Το αμάξι θα γίνει λίγο πιο φτωχό σε μίγμα. Η κατανάλωση θα πέσει ελάχιστα.
Επίσης το αμάξι θα ξυπνήσει λιγο θα το αισθάνεσαι πιο ροπατο , αλλά όχι τρέλλα πραγματα. Πάντως θα δεις κάτι, γιατί με φίλτρα και εξατμίσεις δεν θα δεις απολύτως τίποτα. -
Ο χρήστης nfsmw_gr έγραψε:
Επιδοσεις θελω οχι για κοντρες η πιστα η οτιδηποτε. για μενα θελω να παταω λιγο γκαζι να πηγαινε το αμαξι.
Μαλλον ροπη και επιταχυνση πιο πολυ γιατι τελικη εχω πιασει κοντα οχι τερμα τερμα μονο σε εθνικη οδο.
Αυτο με το φιλτρο αερα το εχω ξανακουσει, θα εχει καποια διαφορα?
Δεν ειναι ακριβη βελτιωση απ'οσο ξερω.
Το προγραμμα ειναι μετρια απο τιμη, και η εξατμιση φευγει πολυ για μενα εκτος αν βρω κατι σε μεταχειρισμενο.
Αυτα για τωρα, οποια ιδεα καλοδεχουμενη!Το φίλτρο δίνει λίγο κέφι στις χαμηλές..........μετά από λίγο καιρό το συνηθίζεις και ψάχνεται πάλι!
-
Δεν υπάρχει καμία αξιόπιστη και οικονομική βελτίωση για αυτό το αυτοκίνητο, οπότε η καλύτερη συμβουλή είναι αυτή που σου έδωσαν οι περισσότεροι: ΑΣΤΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ!
-
Βελτίωση για επιδόσεις σε αυτοκίνητο που φοράει αέριο ?
Does not compute
Όχι μόνο δεν θα είναι οικονομικό (όπως θες), όχι μόνο δεν θα έχει κάποια σπουδαία απόδοση η -όποια- βελτίωση (όπως λένε και τα υπόλοιπα παιδιά) αλλά είναι εξαιρετικά πιθανό να προκαλέσεις προβλήματα και βλάβες.
Άστο όπως είναι με 2-3 '+άπειρο' δίπλα....
-
Μιας και το έχω οδηγήσει το εν λόγω αυτοκίνητο , το πρόβλημα δεν είναι οι επιδόσεις. Γιατί να βελτιώσεις τις επιδόσεις σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει τα ανάλογα κρατήματα.Αν θες να κάνεις το κέφι σου τουλάχιστον ρίξε τα λεφτά που θες να χαλάσεις σε μία αναρτηση παρά σε ένα φίλτρο ελεύθερο .
Υ.Γ. το αμάξι αυτό δν φτιάχτηκε για να κινηθεί γρήγορα. Αν θες να διασκεδάζεις στις στροφές πάρε ένα Ε36 ,στην ευθεία ή παιρνεις κατι ελαφρύ-παλιό ή βάζεις βαθειά το χέρι στην τσέπη.Και από μένα άστο όπως είναι ή άλλαξε το.
-
Ο χρήστης nfsmw_gr έγραψε:
Επιδοσεις θελω οχι για κοντρες η πιστα η οτιδηποτε. για μενα θελω να παταω λιγο γκαζι να πηγαινε το αμαξι.
Μαλλον ροπη και επιταχυνση πιο πολυ γιατι τελικη εχω πιασει κοντα οχι τερμα τερμα μονο σε εθνικη οδο.
Αυτο με το φιλτρο αερα το εχω ξανακουσει, θα εχει καποια διαφορα?
Δεν ειναι ακριβη βελτιωση απ'οσο ξερω.
Το προγραμμα ειναι μετρια απο τιμη, και η εξατμιση φευγει πολυ για μενα εκτος αν βρω κατι σε μεταχειρισμενο.
Αυτα για τωρα, οποια ιδεα καλοδεχουμενη!μα απο τη στιγμη που φοραει υγραεριο μπορει να γινει προγραμματισμος στη λειτουργια του με υγραεριο κ να παρει απο εκει 7-8 αλογα
Βελτιωση σε Accent και γνωμες.