Αρκετά σχόλια από το πρωί , αλλά θα σταθώ σε λίγα γιατί τελικά επαναλαμβανόμαστε .
Το Τ-ροκ , είναι 9 πόντους μεγαλύτερο με 1 πόντο μικρότερο μεταξόνιο , η οδική του συμπεριφορά δεν ξέρουμε αν είναι καλύτερη αφού ακόμα δεν διαβάσαμε αναλυτικά τέστ , αλλά πάντα οι γάλλοι είναι κορυφαίοι στον συνδυασμό κράτημα-άνεση . Εννοείται ότι σε καμία περίπτωση δεν θεωρούμε ποιοτικότερα τα γερμανικά ειδικά σε βάθος χρόνου .
Αλλά τα αμάξια δεν μπαίνουν σε σύγκριση αφού δεν έχουν πουθενά κοινές τιμές , αλλά στις ανάλογες εκδόσεις βλέπουμε διαφορές από 20-40 % που σημαίνει πρακτικά ότι το Τ-ροκ έχει άλλους αντιπάλους από το αιρκρός . Το κούγκα , το καντζάρ το κασκάι κλπ .
Ακόμα δεν ξέρουμε αν ο χιλιάρης τα 1270 κιλά του άνετα , ο 1500 είναι νέος κινητήρας και βέβαια έχουμε τα γνωστά προβλήματα ποιότητας και κινητήρων και κιβωτίων της φολκσβάγκεν .
Ντίζελ έχει δίλιτρα τα περί 4Χ4 απλά είναι για γέλια στα 27 και 30000 που κάνει το αμάξι . Ασε που δεν ξέρουμε αν συνεχίζουν να μας κλέβουν και να μας ρυπαίνουν οι καταδικασμένοι για αυτά .
Τα περί οδικής συμπεριφοράς έχουμε πει ότι δεν είναι για όλους με τον ίδιο τρόπο . Αν αυτό γίνεται σε βάρος της άνεσης , τότε απλά ΔΕΝ υπάρχει οδική συμπεριφορά γιατί μιλάμε για οικογενειακά αμάξια .
Γενικά το παρατραβήξαμε το θέμα .
Ισως πρέπει να αρχίσουμε να μιλάμε και για τα άλλα μη βραβευμένα παρακατιανά αμάξια...