-
Οι τιμές είναι πραγματικές. Χωρίς πίεση και με cruise control με τις ταχύτητες που ανέφερα που τις περισσότερες φορές ήταν 100 με 110. Επίσης είναι πραγματικές καταναλωσεις και όχι από το trip computer που δείχνει από 0.25 - 0.40 χαμηλότερα από την πραγματική. Πίεση ελαστικών 250kpa, 2,5bar
Απ' ότι έχω καταλάβει από το θόρυβο λόγω μέτριας αεροδυναμικης, η κατανάλωση πρέπει αυξάνεται πολύ από εκεί και πάνω. Κάποια στιγμή θα μετρήσω την κατανάλωση στα 100 - 150 ανά 10 χιλιόμετρα και θα ανεβάσω τα αποτελέσματα. -
Ο χρήστης DIMITRIS P έγραψε:
Κατανάλωση στα πρώτα 2865 Km (1.4 boosterjet fwd)
Ο υπολογισμός έγινε με το fuelio (android).
Το 90% των χιλιομέτρων έχουν γίνει Εθνική οδό. Οδήγηση με cruise control 100-120Km/h και στα πρώτα 1000Km με αυξομειώσεις στην ταχύτητα.
Μέση πραγματική 5.94l/100km
Καλύτερη: 5.75 (Bp 95Ron)
Χειρότερη 6.13 (Shell Vpower)Γενικά στα συν του αυτοκινήτου:
- κατανάλωση,
- ρεπρίζ, σβέλτο και ελαφρύ
- αρκετά καλό πάτημα στο δρόμο,
- ικανοποιητικούς χώρους για το μήκος του.
*πολύ καλά φώτα Led - οθόνη απλή στη χρήση και λειτουργική
- εξοπλισμός στα λεφτά του
Στα μείον:
- η αεροδυναμική που είναι εν μέρει λογικό σε ψηλό αυτοκίνητο και σημαίνει αεροδυναμικούς θορύβους στις υψηλές ταχύτητες (>110km/h),
- η ποιότητα των πλαστικών του εσωτερικού που δεν είναι κακή αλλά μέτρια με αποτέλεσμα σε λακούβες ή εγκάρσιες αλλαγές οδοστρώματος να ακούγονται από τώρα κάποια τσικ τσικ και σε πολύ κακό οδόστρωμα και κάποιοι μικροτριγμοί. Σε καλό δρόμο δεν ακούγεται τίποτα. Γενικά πιστεύω ότι έχουν κάνει φάουλ που το επάνω τμήμα του ταμπλό δεν είναι ενιαίο αλλά χωρίζεται σε 3 τμήματα.
ωραιος....αν και εμένα δεν κάνει κανεναν θόρυβο απολύτως το εσωτερικο. Ουτε κιχ,ανεξαρτητα οδοστρωματος.Απο αεροδυναμικους θορυβους δεν εχω παρατηρήσει κάτι περιεργο μεχρι τα 130-140 που εχω πάει. Αυτο που εχω παρατηρήσει ειναι θορυβο απο τα λάστιχα.
-
Ο χρήστης DIMITRIS P έγραψε:
Κατανάλωση στα πρώτα 2865 Km (1.4 boosterjet fwd)
Ο υπολογισμός έγινε με το fuelio (android).
Το 90% των χιλιομέτρων έχουν γίνει Εθνική οδό. Οδήγηση με cruise control 100-120Km/h και στα πρώτα 1000Km με αυξομειώσεις στην ταχύτητα.
Μέση πραγματική 5.94l/100km
Καλύτερη: 5.75 (Bp 95Ron)
Χειρότερη 6.13 (Shell Vpower)Γενικά στα συν του αυτοκινήτου:
- κατανάλωση,
- ρεπρίζ, σβέλτο και ελαφρύ
- αρκετά καλό πάτημα στο δρόμο,
- ικανοποιητικούς χώρους για το μήκος του.
*πολύ καλά φώτα Led - οθόνη απλή στη χρήση και λειτουργική
- εξοπλισμός στα λεφτά του
Στα μείον:
- η αεροδυναμική που είναι εν μέρει λογικό σε ψηλό αυτοκίνητο και σημαίνει **αεροδυναμικούς θορύβους στις υψηλές ταχύτητες (>110km/h), **
- η ποιότητα των πλαστικών του εσωτερικού που δεν είναι κακή αλλά μέτρια με αποτέλεσμα σε λακούβες ή εγκάρσιες αλλαγές οδοστρώματος να ακούγονται από τώρα κάποια τσικ τσικ και σε πολύ κακό οδόστρωμα και κάποιοι μικροτριγμοί. Σε καλό δρόμο δεν ακούγεται τίποτα. Γενικά πιστεύω ότι έχουν κάνει φάουλ που το επάνω τμήμα του ταμπλό δεν είναι ενιαίο αλλά χωρίζεται σε 3 τμήματα.
Έχουμε κάνει περίπου τα ίδια χλμ. (2890 εγώ) και με το ίδιο ποσοστό Εθνικ. οδού +επαρχιακού
Κατανάλωση (trip comp.) 7,1 lt/100km (1.4 boosterjet 4wd).H διαφορά μάλλον οφείλεται στο ότι μετά τα 2000χλμ. το πατάω λίγο παραπάνω και πως είμαι με 4κίνηση.
Συμφωνώ απόλυτα στα συν του αυτοκινήτου,αλλά και στα μείον (με μόνη ένσταση πως αεροδυναμικό θόρυβο ακούω στα πάνω από 120-130km/h και πως απ'τα πλαστικά του εσωτερικού,δεν ακούω προς το παρόν κάποιο τριγμό).Πως πετυχαίνετε ρε παιδιά τόσο μικρές καταναλώσεις;
Πάτε με τελική μέχρι 75χλμ/ώρα;Η μικρότερη κατανάλωση που είχα δει ήταν 6.9lt/100km και αυτό στην αρχή που το έστρωνα και πήγαινα σαν χέστης...
και εγώ απορώ...(βιτ ες)
με τον μπουστερτζετ ειμαι στα 8.0-8.2Ο DIMITRIS δεν έχει την 4κίνηση,γι αυτό ίσως μπορεί να πετύχει καλύτερες καταναλώσεις ή εμείς μάλλον είμαστε και λίγο γκαζιάρηδες
-
Καλά μη φανταστείτε κλασσικό τριγμό. Το τσικ τσικ που αναφέρω είναι ο ίδιος θόρυβος που ακούγεται αν πιέσεις το μαύρο λακαριστο πλαστικό γύρω από την οθόνη. Σε χάλια οδόστρωμα άκουγα κάτι από δεξιά, πιθανά από το κλασσικό παράθυρο ή από κανένα τουίτερ ίσως. Τίποτα σημαντικό μέχρι τώρα.
Από κατανάλωση αυτή επιτυγχανεται με αλλαγές όπως προτείνονται στην οθόνη.
Οι αεροδυναμικοι θορυβοι σε εμένα εμφανίζονται από τα 110 αλλά γίνονται εντονοι από τα 140 και πανω.Γενικά αδικημενο αυτοκίνητο από πλευράς δημοσιότητας. Πριν το πάρω οδήγησα το Crossland diesel που ήταν απογοήτευση από πλευράς κινητήρα (ίσως το πιο αργό και ανευρο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει), ενώ οδήγησα και το opel mokka x σε diesel που ήταν καλύτερο από το Crossland πιο ποιοτικό εσωτερικό από το suzuki αλλά τίποτα το ιδιαίτερο και με χάλια πορτ παγκαζ.
-
Το αυτοκίνητο, εμφανισιακά μόνο και ιδίως μπροστά δεν μου αρέσει. Επειδή γνωρίζω πως το κριτήριο αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον μου έχει χαρακτηρίσει το duster σε κατ' ιδίαν συζητήσεις ως την πλέον vfm crossover πρόταση. Η καλύτερη τελικά θεωρώ πως είναι του scross (γάτε θα σε στεναχωρήσω αλλά βιτάρα νιετ!!! ) για κάποιον που στοχεύει στο απόλυτο vfm στην κατηγορία... Γιατί πολύ απλά δεν χάνει σε τίποτε και είναι μια πολύ ισορροπημένη πρόταση.
-
Το αυτοκίνητο, εμφανισιακά μόνο και ιδίως μπροστά δεν μου αρέσει. Επειδή γνωρίζω πως το κριτήριο αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον μου έχει χαρακτηρίσει το duster σε κατ' ιδίαν συζητήσεις ως την πλέον vfm crossover πρόταση. Η καλύτερη τελικά θεωρώ πως είναι του scross (γάτε θα σε στεναχωρήσω αλλά βιτάρα νιετ!!! ) για κάποιον που στοχεύει στο απόλυτο vfm στην κατηγορία... Γιατί πολύ απλά δεν χάνει σε τίποτε και είναι μια πολύ ισορροπημένη πρόταση.
-
Το αυτοκίνητο, εμφανισιακά μόνο και ιδίως μπροστά δεν μου αρέσει. Επειδή γνωρίζω πως το κριτήριο αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον μου έχει χαρακτηρίσει το duster σε κατ' ιδίαν συζητήσεις ως την πλέον vfm crossover πρόταση. Η καλύτερη τελικά θεωρώ πως είναι του scross (γάτε θα σε στεναχωρήσω αλλά βιτάρα νιετ!!! ) για κάποιον που στοχεύει στο απόλυτο vfm στην κατηγορία... Γιατί πολύ απλά δεν χάνει σε τίποτε και είναι μια πολύ ισορροπημένη πρόταση.
-
Εγώ έχω πει πολλές φορές και θα το ξαναπώ.Στα λεφτά του δεν έχει αντίπαλο κανέναν και το εννοώ κανέναν.Και αυτό αποδεικνύεται πολύ εύκολα.Το αμάξι είναι σε επιδόσεις,τιμή, κατανάλωση, εξοπλισμό , ποιότητα εξαιρετικό.Εκτος εάν μιλάμε για άλλες τιμές πολύ πιο ψηλές που εμένα δεν με απασχολούν γιατί δεν φτάνω σε αυτά τα λεφτά.Αλλα μέχρι τα 23000 με τετρακίνηση ας μου βρει κάποιος καλύτερο.
-
Φίλε αν και συμφωνώ μαζί σου να ξέρεις πως με τέτοιες απορίες παίζεις με την φωτιά
-
Δεν πειράζει αντεχω.Εγώ είπα να μου πει κάποιος με αποδείξεις και με επιχειρήματα .
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Το αυτοκίνητο, εμφανισιακά μόνο και ιδίως μπροστά δεν μου αρέσει. Επειδή γνωρίζω πως το κριτήριο αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον μου έχει χαρακτηρίσει το duster σε κατ' ιδίαν συζητήσεις ως την πλέον vfm crossover πρόταση. Η καλύτερη τελικά θεωρώ πως είναι του scross (γάτε θα σε στεναχωρήσω αλλά βιτάρα νιετ!!! [emoji38] ) για κάποιον που στοχεύει στο απόλυτο vfm στην κατηγορία... Γιατί πολύ απλά δεν χάνει σε τίποτε και είναι μια πολύ ισορροπημένη πρόταση.+1
Αυτη η μασκα και μενα με χαλαει.
Κατα τ αλλα ειναι αριστο -
Την προηγούμενη εβδομάδα σε μια βόλτα στην Καλαμάτα όσο περίμενα την γυναίκα έξω από τον Αθανασίου να παραγγείλει , παρατήρησα αρκετά ένα μαύρο Scross που πάρκαρε εκείνη την ώρα και ομολογώ πως μου άρεσε πολύ.
Η μάσκα που και εμένα δεν μου άρεσε σε αλλά που έχω δει σε αυτό το χρώμα ταίριαζε ωραία, αλλά το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό που παρατήρησα ήταν τα ωραία led ημέρας και τα φανάρια με τον ωραίο προτζεκτορα (αλήθεια είναι bi-xenon; δεν παρατήρησα άλλη λάμπα μέσα το φανάρι) .
Αναβαθμίζουν πάρα πολύ την εικόνα του.
Και γενικότερα μου άρεσε το μέγεθος του, ούτε μικρό ούτε μεγάλο , ιδανικό , και αν αναλογιστούμε την τιμή και τον εξοπλισμό του συν το AWD ως κερασάκι στην τούρτα μιλάμε για εξαιρετικό αυτοκίνητο.Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Την προηγούμενη εβδομάδα σε μια βόλτα στην Καλαμάτα όσο περίμενα την γυναίκα έξω από τον Αθανασίου να παραγγείλει , παρατήρησα αρκετά ένα μαύρο Scross που πάρκαρε εκείνη την ώρα και ομολογώ πως μου άρεσε πολύ.
Η μάσκα που και εμένα δεν μου άρεσε σε αλλά που έχω δει σε αυτό το χρώμα ταίριαζε ωραία, αλλά το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό που παρατήρησα ήταν τα ωραία led ημέρας και τα φανάρια με τον ωραίο προτζεκτορα (αλήθεια είναι bi-xenon; δεν παρατήρησα άλλη λάμπα μέσα το φανάρι) .
Αναβαθμίζουν πάρα πολύ την εικόνα του.
Και γενικότερα μου άρεσε το μέγεθος του, ούτε μικρό ούτε μεγάλο , ιδανικό , και αν αναλογιστούμε την τιμή και τον εξοπλισμό του συν το AWD ως κερασάκι στην τούρτα μιλάμε για εξαιρετικό αυτοκίνητο.Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
+1
Στην γειτονιά το πήρε ενας φίλος γείτονας σε ένα βαθύ μπλε χρώμα και αφού πρώτα είχε πάρει το νέο βιτάρα. Πραγματικά με κέρδισε ενώ ο ίδιος έχοντας και τα δύο πλέον μου το χαρακτήρισε συνολικά καλύτερο από το βιτ. -
Πιστευω αυτο το αμαξι το αδικεί πολύ το λευκο.Αντιθετως το mineral,galactic, blue, black που τα εχω δει απο κοντα του δινουν.Δεν έχω δει το κόκκινο και το ασημί ακομα.Επισης το αυτοκίνητο αδικεί πολύ ο φωτισμός στις αντιπροσωπείες γιατί χάνονται τελειως τα νεύρα στο καπό του αυτοκινήτου και δείχνει αχρωμο .Το δικο μου που ειναιτο mineral grey στο φως του ήλιου είναι πολύ όμορφο δείχνει πολυ μυώδες.
-
Οσο καλο και να ειναι βρε παιδια ενα αμάξι αν δεν βλέπεται ειναι δυσκολο.
Την καλύτερη νοικοκυρά να εχεις αν ειναι σαν τη Γεωργία Βασιλειάδου τι να το κανεις ;Επίσης έχουν πολυ λεπτή λαμαρίνα ολα τα σουζουκι και δεν ξέρω ειλικρινά τι αντοχές θα είχαν σε σύγκρουση....
-
Δεν εχει να κανει η λαμαρινα στη συγκρουση
-
Και στα δικα μου ματια το προ facelift μου αρεσε περισσοτερο...οσο για τις λαμαρινες απλα θυμιζει νισσαν
ενα αμάξι αν δεν βλέπεται ειναι δυσκολο
κλασικη περιπτωση aircross(ουτε βλεπεται και υπαρχουν αλλα που κανουν την ιδια δουλεια με αυτο)
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δεν εχει να κανει η λαμαρινα στη συγκρουσηΨυχολογικά παίζει μεγάλο ρόλο.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δεν εχει να κανει η λαμαρινα στη συγκρουση
Ψυχολογικά παίζει μεγάλο ρόλο.
Πάλι καλά που οι αυτοκινητιστικές συγκρούσεις δεν είναι ψυχολογικές
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Οσο καλο και να ειναι βρε παιδια ενα αμάξι αν δεν βλέπεται ειναι δυσκολο.
Την καλύτερη νοικοκυρά να εχεις αν ειναι σαν τη Γεωργία Βασιλειάδου τι να το κανεις ;
....Περί ορεξεως....
SUZUKI SX4 SCROSS