Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW X3 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW X3 2017
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    82
    1226
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Οταν βγήκε η πρώτη Χ3 ήταν πολύ όμορφη , ιδιαίτερα σε σχέση με την Χ5 πρώτης γενιάς που είχε εμφάνιση φορτηγού που επιδεινώθηκε με την εμφάνιση της δεύτερης γενιάς ΜL .

      Από τότε δυστυχώς δεν έχουμε δει βελτίωση στην Χ3 , ενώ βελτιώνεται η Χ5 . Το νέο μοντέλο απλά φωνάζει από μακρυά : ΕΙΜΑΙ BMW , EIMAI BMW και ίσως αυτός τελικά να είναι ο στόχος των σχεδιαστών .

      Μετά λοιπόν τον συντηρητισμό του εσωτερικού , έχουμε και συντηρητισμό του εξωτερικού , σε αντίθεση με την Μέρκ που ψάχνεται στα σχήματα καλύτερα , ενώ και η Αουντι έχει το Q5 , αλλά πάντα υπάρχει το Evogue και η Jaguar .

      Δεν θα έλεγα ότι μου αρέσει το αμάξι . Γραία μετά από αποτυχημένες πλαστικές μου θυμίζει ...

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        Ο χρήστης criuser έγραψε:
        σε αντίθεση με την Μέρκ που ψάχνεται στα σχήματα καλύτερα

        Ψάχνεται ναι, αλλά βγάζει το ένα αποτυχημένο σχέδιο μετά το άλλο...σχεδιαστικά άθλιες όλες οι νέες MB. Σαν Hyundai είναι από πίσω, μόνο η μπροστά μάσκα έχει κρατήσει ταυτότητα και δυναμισμό. Χάζευα εχτές την S Class και παρατηρούσα πόσο πιο άσχημη δείχνει από την 7αρα.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Μιλάω για τα σουβλάκια . Αλλά και η C καλή είναι ...

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Ο χρήστης criuser έγραψε:
            Μιλάω για τα σουβλάκια . Αλλά και η C καλή είναι ...

            Ειδικά τα SUV της MB δεν βλέπονται, είναι κακή αντιγραφή των BMW με στοιχεία από τους Κορεάτες της προηγούμενης δεκαετίας!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Διαφωνώ . Η ΜΒ έχει πολύ καλύτερες υλοποιήσεις , αλλά και εσωτερικά .

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Ο χρήστης criuser έγραψε:
                Διαφωνώ . Η ΜΒ έχει πολύ καλύτερες υλοποιήσεις , αλλά και εσωτερικά .

                Καμμία αντίρρηση...γούστα είναι αυτά! Ειδικά GLC & GLE Coupe είναι κακέκτυπες αντιγραφές Χ4 & Χ6.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lleonidas moderator last edited by

                  *Η ελληνική αντιπροσωπεία της BMW ανακοίνωσε τις τιμές της νέας X3.
                  Η νέα BMW X3 προσφέρεται στη χώρα μας αποκλειστικά με το σύστημα τετρακίνησης xDrive και σε συνδυασμό με 3 κινητήρες βενζίνης TwinPower Turbo ή 2 κινητήρες diesel. Στην πρώτη περίπτωση αρχική επιλογή είναι η X3 xDrive20i με 2λιτρο turbo μοτέρ 184 ίππων (διαθέσιμη από την άνοιξη), ενώ αμέσως μετά ακολουθεί η X3 xDrive 30i με την ισχυρότερη έκδοση του κινητήρα αυτού στους 252 ίππους.

                  Στην κορυφή της γκάμας της νέας BMW X3 τοποθετείται η έκδοση M40i, με 3λιτρο 6κύλινδρο TwinPower Turbo κινητήρα 360 ίππων ( 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα). Στο πεδίο των diesel, η νέα X3 προσφέρεται με τον 2λιτρο 4κύλινδρο turbodiesel των 190 ίππων στην έκδοση xDrive20d ή με τον 3λιτρο 6κύλινδρο turbodiesel των 265 ίππων στην xDrive30d.

                  Το κόστος ξεκινά από τα 58.130€ για την νέα BMW X3 xDrive20i και συνεχίζει στα 69.120€ για την xDrive30i. H νέα BMW X3 M40i κοστίζει 88.830€. Στις diesel επιλογές της, οι τιμές ξεκινούν από τα 59.900€ (xDrive20d) ή από τα 72.980€ (xDrive30d).*
                  Πηγή

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Αναμενόμενες τιμές, αρκετή διαφορά από την Χ1 και σίγουρα με κάποια απαραίτητα (για την κατηγορία της) έξτρα η τιμή της δίλιτρης θα ξεπερνάει τις €70.000.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lleonidas moderator last edited by

                      Πρώτες εντυπώσεις από την οδήγησή της σε ελληνικό έδαφος(ορεινή Αχαΐα).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dr-angelo last edited by

                        Νέα δημοσίευσηαπό Fanis75 » 05 Δεκ 2017 13:09

                        Αναμενόμενες τιμές, αρκετή διαφορά από την Χ1 και σίγουρα με κάποια απαραίτητα (για την κατηγορία της) έξτρα η τιμή της δίλιτρης θα ξεπερνάει τις €70.000.

                        ήδη οι αντιπρόσωποι έφεραν αυτοκίνητα στις εκθέσεις τους. εάν σκεφτείς ότι το πακέτο x-line τιμάται γύρω στα 6-7 χιλ., τα 70 νομίζω δεν φτάνουν...

                        Υ.Γ. μήπως θα έπρεπε να μεταφερθεί το παρόν στους κατασκευαστές πλέον?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          grimm23 last edited by

                          BMW X3 G01

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the_emperor last edited by

                            http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... nea-bmw-x3

                            Δοκιμάζουμε τη νέα BMW X3
                            [spoiler=:1x261w5g]Η τρίτη γενιά της BMW X3 διαφοροποιείται αρκετά σε εμφάνιση, γίνεται πιο ικανή εντός και εκτός ασφάλτου, ενώ ενσωματώνει και τις κορυφαίες τεχνολογίες της φίρμας.

                            Η τρίτη γενιά της BMW X3 έρχεται να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των δύο προηγούμενων, οι οποίες μέσα σε 14 χρόνια σημείωσαν συνολικά 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις.

                            Το νέο μοντέλο, με κωδικό G01, βασίζεται σε μια εκδοχή της σπονδυλωτής πλατφόρμας CLAR της BMW, χωρίς τα ανθρακονήματα που χρησιμοποιούνται για περιορισμό του βάρους στη 7 Series. Στα premium SUV το μέγεθος μετράει, οπότε η Χ3 μεγάλωσε. Κατά πέντε πόντους αυξήθηκε το μεταξόνιο, που φτάνει πλέον τα 2,86 m, ενώ το κέρδος αυτό μεταφέρθηκε σχεδόν αυτούσιο και στο συνολικό μήκος, το οποίο ξεπερνά οριακά τα 4,7 m. Πλάτος και ύψος κέρδισαν από έναν πόντο, φτάνοντας τα 1,89 και 1,68 m, αντίστοιχα. Αξίζει να σημειωθεί ότι πλέον η Χ3 έχει ξεπεράσει σε κάθε διάσταση την Χ5 πρώτης γενιάς.

                            Το αμάξωμα έχει σαφώς περισσότερες καμπύλες. Στο εμπρός μέρος, τα μεγαλύτερα «νεφρά» συνδυάζονται με στενότερα φώτα, ενώ τα πίσω θα μπορούσαν να ανήκουν σε κάποια έκδοση Touring. Στο πλάι, σημαντική διαφορά κάνει η κατάργηση του «hoffmeister kink», στο τελείωμα των πλαϊνών παραθύρων. Ασχέτως του τι πιστεύει ο καθένας από εμάς για το αποτέλεσμα, η αεροδυναμική σήραγγα το έκρινε θετικά: O αεροδυναμικός συντελεστής μειώθηκε από το Cd 0,33 στο 0,29.

                            ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Alfa Romeo Stelvio 2.2 Diesel 210 PS Q4

                            Σύμφωνα με την BMW, το βάρος έχει μειωθεί έως και κατά 55 kg σε σχέση με την απερχόμενη Χ3, για αντίστοιχα εξοπλισμένες εκδόσεις, χάρη στη χρήση αλουμινίου στον κινητήρα και την ανάρτηση. Πρακτικά, οι βασικές εκδόσεις βαραίνουν, λόγω επιπλέον στάνταρ εξοπλισμού. Η Χ3 xDrive20d, για παράδειγμα, είναι πλέον πέντε κιλά βαρύτερη, φτάνοντας τα 1.750 kg. Μάλλον όμως κανένας υποψήφιος αγοραστής Χ3 δεν θα θυσίαζε κάποιο στοιχείο «δωρεάν» εξοπλισμού για να γλιτώσει πέντε κιλά.

                            Στο εσωτερικό, τη διαφορά κάνει το χαμηλότερο ταμπλό, με την οθόνη αφής του infotainment, με διαγώνιο έως 10,25”, να εξέχει μόνιμα στο πάνω μέρος του. Η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό, ενώ τα ανοιχτόχρωμα πλήκτρα παραπέμπουν στη 7 Series. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στα υλικά της καμπίνας, κι έτσι δεν υπάρχει επιφάνεια που να αγγίζει ο οδηγός ή οι επιβάτες και να μη συμβαδίζει με την τιμή του αυτοκινήτου. Ο εξοπλισμός μπορεί να περιλαμβάνει από κλιματισμό τριών ζωνών μέχρι τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και ημιαυτόνομης οδήγησης που γνωρίσαμε στις 5 Series και 7 Series.

                            Η αύξηση του μεταξονίου είχε πολύ θετική επίδραση στο χώρο για τα πόδια των πίσω. Ένας ψηλός ενήλικος νιώθει πολύ άνετα πίσω από έναν αντίστοιχου ύψους οδηγό. Για το κεφάλι του έχει άπλετο «αέρα», παρά την πανοραμική ηλιοροφή, ενώ επιπλέον ατού είναι η -προαιρετική- ρύθμιση κλίσης της πλάτης. Η δυνατότητα αναδίπλωσής της σε αναλογία 40:20:40 είναι στάνταρ σε κάθε Χ3, αυξάνοντας την πρακτικότητα. Ο χώρος αποσκευών είναι ένα από τα ελάχιστα στοιχεία που έμειναν ανεπηρέαστα στη νέα γενιά, παραμένοντας στα 550 lt.

                            Ακολουθώντας τη λογική των υπόλοιπων BMW, η νέα Χ3 προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις με διαφορετικό χαρακτήρα και ανάλογες αλλαγές στην εμφάνιση και τον εξοπλισμό. Η πολυτελής γραμμή Luxury και η πιο δυναμική M Sport, συμπληρώνονται από την xLine, στην οποία τονίζεται ο εκτός δρόμου χαρακτήρας, με προφυλακτήρες που παραπέμπουν σε αλουμινένιες ποδιές.

                            ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Νέο Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic

                            Η απόσταση από το έδαφος δεν έχει αλλάξει, παραμένοντας στα πολύ ικανοποιητικά 20,4 cm, ενώ οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης είναι αντίστοιχα 25,7, 19,4 και 22,6 μοίρες. Δικίνητες εκδόσεις δεν θα εισαχθούν στην Ευρώπη, οπότε κάθε Χ3 διαθέτει στάνταρ τετρακίνηση xDrive που έχει πισωκίνητη βασική κατανομή, αλλά μπορεί να στείλει μέχρι και το 100% της δύναμης στους εμπρός τροχούς. Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι και το αυτόματο 8άρι Steptronic.

                            Η κορυφαία έκδοση της νέας Χ3 ανήκει στην οικογένεια μοντέλων Μ Performance. Πρόκειται για την Χ3 Μ40i, που δανείζεται τον 3λιτρο, 6κύλινδρο κινητήρα με twin-scroll τούρμπο των 360 PS και 51 kgm από την αντίστοιχη Χ4, και επιταχύνει από στάση ως τα 100 km/h σε μόλις 4,8”! Οι πιο προσιτές εκδόσεις βενζίνης, xDrive20i και xDrive30i, με δίλιτρο κινητήρα 184 και 252 ίππων αντίστοιχα, θα ακολουθήσουν σύντομα. Προς το παρόν, η γκάμα λανσαρίσματος περιλαμβάνει δύο εκδόσεις ντίζελ: Την xDrive20d, με δίλιτρο 4κύλινδρο 190 PS και 40,8 kgm, και την 6κύλινδρη 3λιτρη xDrive30d, των 265 PS και 63,2 kgm. Στο πλαίσιο της όμορφης παρουσίασης που διοργάνωσε η BMW στα Καλάβρυτα για τη νέα Χ3, πήραμε μια γεύση από τη δίλιτρη ντίζελ.

                            Τη «μικρή» δηλαδή, αν και αυτός ο χαρακτηρισμός μάλλον αδικεί ένα τόσο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Η πρώτη αισθητή διαφορά είναι η βελτιωμένη ηχομόνωση. Το ηχοαπορροφητικό παρμπρίζ, και τα αντίστοιχα -προαιρετικά- πλαϊνά εμπρός τζάμια, μειώνουν τον αεροδυναμικό θόρυβο, ο ήδη πολιτισμένος ντίζελ πρέπει να ζοριστεί αρκετά για να ακουστεί και ο θόρυβος κύλισης είναι χαμηλότερος απ’ ό,τι ίσως φαντάζεσαι βλέποντας τα φαρδιά λάστιχα στα οποία πατάει. Αποτέλεσμα; Το ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο είναι απολαυστικό.

                            ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volvo XC60 D5 AWD

                            Ανηφορίζοντας το βουνό, η ευχάριστη έκπληξη είναι ότι τα παραπάνω δεν έχουν επιτευχθεί εις βάρος της οδικής συμπεριφοράς. Ακόμα και με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ στο «Comfort», η Χ3 είναι ευχάριστη, ενώ με τη ρύθμιση «Sport» μπορείς να την πιέσεις, σαν να οδηγείς ένα χαμηλότερο και ελαφρύτερο αυτοκίνητο. Η αρχοντική ποιότητα κύλισης διατηρείται, με εξαίρεση κάποια εγκάρσια σκαλοπάτια σε αλλαγές ασφάλτου. Όμως η κλίση τώρα είναι ελάχιστη και το πλαίσιο δείχνει ατάραχο, ό,τι ρυθμό κι αν επιλέξεις να κρατήσεις. Το εμπρός μέρος, χωρίς να έχει την αμεσότητα και την αίσθηση μηδενικής αδράνειας της Alfa Romeo Stelvio, είναι ακριβές και δύσκολα υποστρέφει. Ο κινητήρας, παρότι πρόκειται για το βασικό της γκάμας, δεν δείχνει έξω από τα νερά του, έχοντας καλή απόκριση στο γκάζι και ικανοποιητική δύναμη σε όλο το φάσμα στροφών.

                            Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στην περίπτωση της BMW Χ3, το καλό έγινε καλύτερο. Με τον ανταγωνισμό στην κατηγορία να είναι ικανότερος και πιο πολυπληθής από ποτέ, η προσμονή για μια σύγκριση εφ’ όλης της ύλης είναι μεγάλη.

                            Τι λέει το DRIVE
                            Πιο πρακτική, πιο εύχρηστη και πιο ευχάριστη στον δρόμο, η νέα Χ3 δεν φαίνεται να είναι μόνο καλύτερη από την απερχόμενη, αλλά κι ένα από τα αυτοκίνητα στα οποία δυσκολεύεσαι να βρεις αντικειμενικά μειονεκτήματα.
                            Τιμή Από €59.900
                            Τεχνολογία 1.995 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, common rail, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, 190 PS/4.000 rpm, 40,8 kgm/1.750-2.500 rpm, αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων
                            ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
                            0-100 km/h 8,0”
                            Τελική ταχύτητα 213 km/h
                            Μέση κατανάλωση 5,0-5,4 lt/100 km
                            Εκπομπές CO2 132-142 g/km
                            Διαστάσεις 4.708 x 1.891 x 1.676 mm
                            Χώρος αποσκευών 550 lt
                            Βάρος 1.750 kg
                            Μετρήσεις κατασκευαστή[/spoiler:1x261w5g]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dr-angelo last edited by

                              Συγκρίνοντας με την x1 xdrive 20d οι επιδόσεις για τον ιδιο κινητήρα είναι ελαφρά υποδεέστερες, λόγω του αυξημένου βάρους (γυρω στα 100 κιλα νομίζω). Αντίστοιχα επηρεάζονται η κατανάλωση και οι ρύποι.

                              Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                the_emperor last edited by

                                Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
                                Συγκρίνοντας με την x1 xdrive 20d οι επιδόσεις για τον ιδιο κινητήρα είναι ελαφρά υποδεέστερες, λόγω του αυξημένου βάρους (γυρω στα 100 κιλα νομίζω). Αντίστοιχα επηρεάζονται η κατανάλωση και οι ρύποι.

                                Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                Λογικότατο! Όσο μεγαλύτερο - βαρύτερο αμάξι έχεις...τόσο πιο ισχυρός κινητήρας απαιτείται για να κινηθεί όπως πρέπει!
                                Πολύ καλή φαίνεται η Χ3, αλλά πλέον ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και της βάζει δύσκολα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

                                  Πολύ καλή φαίνεται η Χ3, αλλά πλέον ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και της βάζει δύσκολα!

                                  Μπαα....πάλι στην κορυφής της κατηγορίας της είναι!

                                  Το συμπέρασμα τα λέει όλα και είναι η μεγάλη αλήθεια...ΔΕΝ μπορείς να βρείς μειονέκτημα (εκτός ίσως από την αξιοπιστία και το κόστος service).

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alejandro last edited by

                                    Πανέμορφη κατ΄εμέ, με καλες αναλογίες, εξαιρετικό surface treatment και διεχείριση των όγκων που καλύπτουν όγκο/μέγεθος. Από την υπάρχουσα Χ5 και μετά οι βαυαροι σχεδιαζουν τα καλύτερα σουβ (εκτός απο τα κουπε-σουβ). Ολοι οι άλλοι απλά ακολουθούν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                                      Μπαα....πάλι στην κορυφής της κατηγορίας της είναι!

                                      Όπως λέει και το Drive, η Stelvio είναι ανώτερη οδηγικά.

                                      Από την υπάρχουσα Χ5 και μετά οι βαυαροι σχεδιαζουν τα καλύτερα σουβ (εκτός απο τα κουπε-σουβ). Ολοι οι άλλοι απλά ακολουθούν.

                                      Όταν υπάρχουν Maserati και Alfa είναι αστείο να λέμε κάτι τέτοιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dr-angelo last edited by

                                        Γούστα είναι αυτά... αλφα που είδα στο δρόμο δεν ξετρελάθηκα, νορμάλ έκδοση σε ένα άχαρο γκρι χρώμα ήταν. Μαζεράτι ακόμα δεν έχω δει.

                                        Από κοντά ίσως είναι αλλιως τα πράγματα, ανάλογα και τον εξοπλισμό πάντα (πχ το χ1 χωρις xline δεν μ' αρεσε).

                                        Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Όπως λέει και το Drive, η Stelvio είναι ανώτερη οδηγικά.

                                          Δεν μίλησα μόνο οδηγικά Αλέξανδρε, αν και εκεί πιστεύω ότι η Χ3 υπερτερεί, αλλά αυτή είναι δικιά μου άποψη και μόνο. Μίλησα σαν σύνολο, και εκεί δεν υπάρχει σύγκριση με την Stelvio.

                                          Όταν υπάρχουν Maserati και Alfa είναι αστείο να λέμε κάτι τέτοιο.

                                          Γούστα είναι αυτά. Εμένα π.χ. η Stelvio δεν μου αρέσει καθόλου και η Maserati αν και όμορφη, έχει σχεδιαστικές ατέλειες στα μάτια μου. Μόνο η Range Rover για εμένα έχει ομορφότερα σχέδια από την BMW και ίσως και η Jaguar, αλλά όχι από όλες τις πλευρές.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                                            Μίλησα σαν σύνολο, και εκεί δεν υπάρχει σύγκριση με την Stelvio.

                                            Αν η Stelvio είναι (που είναι ) γρηγορότερη, καλύτερη οδηγικά στον δρόμο, ισάξια εκτός δρόμου και έχει και όλον τον απαραίτητο εξοπλισμό γιατί υπολείπεται; Στα μόνα που μένει πίσω είναι σε καμιά αυτόνομη οδήγηση κλπ άχρηστες αηδίες.

                                            Συμφωνώ ότι το γούστο είναι υποκειμενικό, αλλά αν και κάτοχος BMW έχω κουραστεί από το γοτθικό σχεδιασμό των Γερμανών. Προτιμώ το flair των Ιταλών και Άγγλων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr