Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Duster II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Duster II
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 56
    • 57
    • 7 / 57
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    1135
    16896
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fsword last edited by

      Ρε παιδιά το ίδιο είναι x βαθμολογία το 2010 (ή όποτε μετρήθηκε το προηγούμενο Duster) και το ίδιο το 2017; Εδώ το Punto που αναφέρθηκε πριν είχε 5 αστεράκια όταν βγήκε και κανένα τώρα. Άρα μήπως δεν πρέπει να συγκρίνουμε τις βαθμολογίες - σε απόλυτα νούμερα πάντα - του παλιού με το καινούριο Duster;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        pk last edited by

        Φαντάζομαι η εσωτερική χρήση πρέπει να είναι για βελτίωση όχι για αρχειοθέτηση. Αφού θα βγουν τα μαντάτα στο ncap όπως και βγηκαν. Ήδη ο αδερφός μου που ενδιαφερόταν για αγορά έριξε άκυρο τρελλοί και πανηγυρικό. Είπαμε vfm, είπαμε budget αλλά όχι κι έτσι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pk last edited by

          Timedelay, το κεφάλι είναι το ίδιο και το 2011 και το 2018 και σου λέει ότι τραυματίζεται περισσότερο τώρα. Η πλαγιά προσκόμιση σε στύλο έκανε τον κλωβό επιβίωσης επιβατών πολυ μικροτερο, μπήκε μέσα πολύ, έσπασε το πλάι βαθιά και εντελώς τι να λέμε τώρα. Και δεν είμαι hayer, εγώ υπολόγιζα στο stepway 2019 και ο αδερφός στο duater 2018. Αλλά βλέπω να έχει χαθεί η μπάλα. Βασική μέτρηση άσχετα με τα ηλεκτρονικά είναι το occupant safety που είναι ψιλοανταρα. Γνώμη μου και πιστεύω όχι παράλογη η χωρίς έδαφος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • F
            fsword last edited by

            Καλά κάνεις και τη λες, πιστεύω εδώ δεν έχουμε haters και followers, όλοι θέλουμε να μαθαίνουμε τα γεγονότα όσο γίνεται πιο αντικειμενικά. Δε μου λες το γεγονός ότι το κεφάλι τραυματίζεται περισσότερο τώρα από πού το εξάγεις; Από σύγκριση κάποιων report ή απ' το video του ncap;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pk last edited by

              Προτιμώ να έχει μόνο abs, esp, και aeb ( για μένα θα γίνει απαραίτητο) και να είναι άκαμπτο και δυνατά δομημενο στο χώρο επιβίωσης παρά με 15 κάμερες , blind spot και dab radio και άλλες ανοησιες από τη στιγμή που έχουν συγκεκριμένο budget μελέτης και κατασκευής.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • P
                pk last edited by

                Κόκκινο κεφάλι, η έκθεση αναφέρει υπερβολική επιτάχυνση και η κίνηση κεφαλιού στο pole crash. Σε αυτοκίνητο που αρχίζει την καριέρα του το 2018. Είναι εμφανές ότι δεν έχουν κάνει τη δουλειά που περίμενε κάποιος στο develpment μιας ήδη budget μάρκας από το 2011. Ο κλώνος είναι αδύναμος ότι και να λέμε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pk last edited by

                  Καλά άμα δεν είχε και αερόσακους κουρτίνες θα πετάγονταν μέχρι το φαληρο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 13
                  • P
                    pk last edited by

                    Τόσα λεφτά έβγαλαν από το duster τόσα χρόνια και ένα κλωβό επιβίωσης 80+/100 δεν κατάφεραν να φτιάξουν. Βασικά δε νομίζω να ήθελαν, εάν ήθελαν θα το έκαναν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      fsword last edited by

                      Δε διαφωνώ αλλά το κόκκινο κεφάλι είναι στο 'Full Frontal Width'. Στο 'Frontal Offset Deformable Barrier' είναι πράσινο. Στο δε προηγούμενο Duster δεν έχουμε μέτρηση για 'Full Frontal Width', μόνο για 'Frontal Offset Deformable Barrier' που είναι επίσης πράσινο.

                      Θέλω να πω, δεν αμφισβητώ ότι δεν είναι ικανοποιητικά τα αποτελέσματα αλλά δε νομίζω να είναι χειρότερα απ' το υπάρχον Duster. Το λέω γιατί κάτι τέτοιο αναφέρθηκε. Εκτός αν υπάρχει κάποια άλλη αναφορά ncap που δεν τη βρήκα. Εγώ κοίταξα εδώ για το καινούριο:

                      https://www.euroncap.com/en/results/dacia/duster/29898

                      Κι εδώ για το παλιό:

                      https://www.euroncap.com/en/results/dacia/duster/10968

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        pk last edited by

                        Δεν είμαι πρόχειρος λόγω κινητού. Σε κάθε περίπτωση η πρόοδος ασφαλείας για το ζωτικό χώρο είναι της πλάκας, μην ξεχνάμε ότι είχαν πολλά χρόνια στη διάθεσή τους χρόνια να μελετήσουν, να ενισχύσουν, να φτιάξουν. Εγώ την οικογένειά δε την έβαζα μέσα. Δε λέω ότι είναι καρμανιόλα, λέω ότι με βάση την επί χρόνια επιτυχία του προηγούμενου και την ανακοίνωση νέου duster 2018, δεν έδωσαν την οφειλόμενη προσοχή στο ζωτικό χώρο επιβατων, πράγμα για ένα απαράδεκτο. Θες ψυχολογικά, θες πραγματικά, θες και τα δύο, προσωπική γνώμη έκαναν αδικαιολόγητη πατάτα. Και είχαν όλα τα φόντα να μην την κάνουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          pk last edited by

                          Και σ αυτά τα αμάξια μπαίνουν οικογένειες, το σκέφτεται αυτό ο υποψήφιος αγοραστής μη νομιζεις. Το 19 που θωαλλαξω αμάξι εύχομαι στο stepway οccupant 80-85/100 με αbs, esp,aeb και κουρτίνες αερόσακους και χαλάλι τους η οθόνη και οι 15 καμερες τα dab radio

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • R
                            riverael1 last edited by

                            Στην προστασία παιδιών τα πήγε σχεδόν άριστα όσον αφορα τη σύγκρουση. 23.1/24 πολύ καλυτερα απο arona, fiesta, ibiza, kodiaq, karoq, compass, stonic, x3 και πολλά αλλά. Δειτε παραδειγμα τα pdf του ibiza, arona, civic, compass να δειτε μαργαριταρια αλλα εκει δεν ανοιγει μυτη. Επισης καλυτερα τα πηγε απο αρκετα αλλα αμαξια στις πλαγιες συγκρουσεις. Για να τα λέμε όλα. Λες και η dacia είναι η mercedes. Και προφανώς τα πήγε καλυτερα απο το πρωτο duster. Και αν εχεις τετρακίνηση εισαι πιο ασφαλης, ως έξτρα ενεργητική ασφάλεια..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              axel12p last edited by

                              Δεν γνωρίζω τι βελτιώσεις έχει το 'νέο' Duster, πάντως στην δοκιμή του 2011, είχε στραβώσει και η μπροστά κολόνα (A-pillar), ενώ τώρα φαίνεται να ανταποκρίνεται καλά.

                              Βέβαια όλη αυτή η συζήτηση μου φαίνεται λίγο μάταιη, ειδικά όταν βλέπω βιντεάκια όπως το παρακάτω. Όπου αποδεικνύεται, πως επειδή οι εταιρείες γνωρίζουν ότι τα tests γίνονται από την πλευρά του οδηγού, έχουν πιο ενισχυμένη εκείνη την πλευρά, ώστε να 'χτυπάνε' καλύτερα score στα crash tests!

                              Youtube Video

                              Μιλάμε για πολύ απατεωνιά στον χώρο!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                jon4 last edited by

                                http://www.4troxoi.gr/odigoyme/paroysia ... ebsite-rss

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  infidel last edited by

                                  0 αστέρια για το duster χωρίς αερόσακους στην Ινδία (λογικότατο για οποιοδήποτε αμάξι)
                                  3 για την έκδοση με αερόσακο οδηγού μόνο. Το αξιοσημείωτο όμως είναι ότι, σύμφωνα με το video, ο αερόσακος στην Ινδία είναι μικρότερος! από αυτόν στην Λατινική αμερική

                                  Youtube Video

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    samatistas last edited by

                                    Χωρίς να δικαιολογώ το Duster τα 3 αστέρια παίζουν πολύ:
                                    http://www.drive.gr/news/asfaleia/euro- ... den-videos
                                    Μεταξύ αυτών η Gulietta, το νέο Kia Stonic, το Aygo.

                                    O euroncap έχει σκληρύνει το τρόπο αξιολόγησης και καλά κάνει ανεβάζοντας το πήχυ για τις εταιρείες αφού τα τελευταία χρόνια είχαν φτάσει να είναι όλα 'πεντάστερα'.

                                    Και κάποιες εντυπώσεις για το νέο Duster II:

                                    http://www.4troxoi.gr/odigoyme/paroysia ... cia-duster

                                    http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... a-duster-2

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Ρε συ τώρα τι βαζεις σε σύγκριση ; Το καρυδότσουφλο aygo ή τη σχεδόν δεκαετίας guilleta ;
                                      Προφανώς και έχουν γίνει πιο αυστηρά τα τεστ αλλά να υπάρχει και μέτρο σύγκρισης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους τα 3 αστέρια δεν καθιστούν το duster ανασφαλές αλλά λιγότερο ασφαλές από ένα 5άστερο. Στα δικά μου μάτια ένα αυτοκίνητο του σήμερα που δεν έχει εφοδιαστεί με σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, σύστημα εντοπισμού της κόπωσης του οδηγου και άλλα καλούδια, είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σε πάει μακρυά και με ασφάλεια εάν έχεις την προσοχή σου στον δρόμο. Εμένα αυτό μου αρκεί. Από εκεί και μετά καθώς έχω κάνει πολλές 100άδες χλμ αυτό που έχω διαπιστώσει πολλάκις είναι πως στα 100άδες ατυχήματα και δυστυχήματα που έχω δει η υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων του οχήματος και των προσωπικών του ικανοτήτων ήταν πάντα οι χειρότεροι σύμβουλοι για τον μέσο οδηγό. Πριν 3 εβδομάδες βράδυ στην ΕΟ Αθηνών Λαμίας στο ύψος του Σχηματαρίου ένα υπεράνω υποψίας όχημα είχε γίνει παλιοσίδερα πέφτοντας υπό γωνία ως φαίνονταν σε ένα ταπεινό τουοτα βέρσο και εν συνεχεία στη διαχωριστική νησίδα. Όλοι οι αερόσακοι είχαν ανοίξει αλλά μάλλον το τρακάρισμα έγινε με πολύ υψηλότερη ταχύτητα των 65χλμ/ώρα (σε μια εύθεια πολλών χλμ). Να μην σας περιγράψω καλύτερα την εικόνα του οδηγού της πολυτελούς μπερλίνας. Ελπίζω να είναι ζωντανός. Μόνο αυτό...

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          k-papakonstantinoy last edited by

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            spi_duster last edited by

                                            Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
                                            :yesiibb:

                                            Καλημέρα φίλε Κώστα. Δυστυχώς μετά από έναν αιώνα εξέλιξης του αυτοκινήτου η δυσανάλογη πρόοδος ανάμεσα στην παθητική και ενεργητική ασφάλεια είναι τέτοια που τελικά μάλλον είναι δύσκολο για πολύ κόσμο να κατανοήσει πως ένα πολύ δυνατό σε ίππους και βαρύ όχημα μπορεί να αποδειχθεί παγίδα για όποιον νομίζει πως οι δρόμοι του ανήκουν μόνο και μόνο επειδή μπορεί να πηγαίνει πιο γρήγορα και να φρενάρει επίσης πολύ γρήγορα... Μπορεί ένα άριστο όχημα από 100 στα 0 να φτάνει σε μόλις 36 37 ή 40 μέτρα αλλά όταν το εμπόδιο πεταχτεί απότομα στα 10 και πας με 200 καταλαβαίνεις ότι ούτε με εκτινασσόμενο δεν σώζεσαι. Καλά λοιπόν τα 5 αστέρια στην κλίμακα των 5 αστέρων. Η πραγματική κλίμακα των δρόμων απαιτεί όμως 10 αστέρια τουλάχιστον και από ότι γνωρίζω δεν υπάρχει ακόμη το αυτοκίνητο που να τα έπιασε.
                                            Το duster ιι όπως και αυτά που έχουμε εγώ και εσύ πιστεύω πως μπορεί να προσφέρει πολλές συγκινήσεις και ασφάλεια αρκεί να έχουμε σύνεση να το οδηγούμε όπως του πρέπει.

                                            ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 7 / 57
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr