Και σ αυτά τα αμάξια μπαίνουν οικογένειες, το σκέφτεται αυτό ο υποψήφιος αγοραστής μη νομιζεις. Το 19 που θωαλλαξω αμάξι εύχομαι στο stepway οccupant 80-85/100 με αbs, esp,aeb και κουρτίνες αερόσακους και χαλάλι τους η οθόνη και οι 15 καμερες τα dab radio
pk
@pk
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by pk
-
RE: Dacia Duster II
-
RE: Dacia Duster II
Δεν είμαι πρόχειρος λόγω κινητού. Σε κάθε περίπτωση η πρόοδος ασφαλείας για το ζωτικό χώρο είναι της πλάκας, μην ξεχνάμε ότι είχαν πολλά χρόνια στη διάθεσή τους χρόνια να μελετήσουν, να ενισχύσουν, να φτιάξουν. Εγώ την οικογένειά δε την έβαζα μέσα. Δε λέω ότι είναι καρμανιόλα, λέω ότι με βάση την επί χρόνια επιτυχία του προηγούμενου και την ανακοίνωση νέου duster 2018, δεν έδωσαν την οφειλόμενη προσοχή στο ζωτικό χώρο επιβατων, πράγμα για ένα απαράδεκτο. Θες ψυχολογικά, θες πραγματικά, θες και τα δύο, προσωπική γνώμη έκαναν αδικαιολόγητη πατάτα. Και είχαν όλα τα φόντα να μην την κάνουν.
-
RE: Dacia Duster II
Τόσα λεφτά έβγαλαν από το duster τόσα χρόνια και ένα κλωβό επιβίωσης 80+/100 δεν κατάφεραν να φτιάξουν. Βασικά δε νομίζω να ήθελαν, εάν ήθελαν θα το έκαναν.
-
RE: Dacia Duster II
Καλά άμα δεν είχε και αερόσακους κουρτίνες θα πετάγονταν μέχρι το φαληρο
-
RE: Dacia Duster II
Κόκκινο κεφάλι, η έκθεση αναφέρει υπερβολική επιτάχυνση και η κίνηση κεφαλιού στο pole crash. Σε αυτοκίνητο που αρχίζει την καριέρα του το 2018. Είναι εμφανές ότι δεν έχουν κάνει τη δουλειά που περίμενε κάποιος στο develpment μιας ήδη budget μάρκας από το 2011. Ο κλώνος είναι αδύναμος ότι και να λέμε.
-
RE: Dacia Duster II
Προτιμώ να έχει μόνο abs, esp, και aeb ( για μένα θα γίνει απαραίτητο) και να είναι άκαμπτο και δυνατά δομημενο στο χώρο επιβίωσης παρά με 15 κάμερες , blind spot και dab radio και άλλες ανοησιες από τη στιγμή που έχουν συγκεκριμένο budget μελέτης και κατασκευής.
-
RE: Dacia Duster II
Timedelay, το κεφάλι είναι το ίδιο και το 2011 και το 2018 και σου λέει ότι τραυματίζεται περισσότερο τώρα. Η πλαγιά προσκόμιση σε στύλο έκανε τον κλωβό επιβίωσης επιβατών πολυ μικροτερο, μπήκε μέσα πολύ, έσπασε το πλάι βαθιά και εντελώς τι να λέμε τώρα. Και δεν είμαι hayer, εγώ υπολόγιζα στο stepway 2019 και ο αδερφός στο duater 2018. Αλλά βλέπω να έχει χαθεί η μπάλα. Βασική μέτρηση άσχετα με τα ηλεκτρονικά είναι το occupant safety που είναι ψιλοανταρα. Γνώμη μου και πιστεύω όχι παράλογη η χωρίς έδαφος.
-
RE: Dacia Duster II
Φαντάζομαι η εσωτερική χρήση πρέπει να είναι για βελτίωση όχι για αρχειοθέτηση. Αφού θα βγουν τα μαντάτα στο ncap όπως και βγηκαν. Ήδη ο αδερφός μου που ενδιαφερόταν για αγορά έριξε άκυρο τρελλοί και πανηγυρικό. Είπαμε vfm, είπαμε budget αλλά όχι κι έτσι.
-
RE: Dacia Duster II
Έχεις ασφαλέστερο κλωβό? Μια χαρά. Έχεις χειρότερο κλωβό? Άντε γεια. Απλά πράγματα. Καλά η dacia δεν έκανε προσομοιώσεις η τεστ δικά της?
Να δούμε και το sandero του χρόνου....ελπίζω να βάλουν μυαλο
-
RE: Dacia Duster II
Κατά τα φαινόμενα το stepway 2017 είναι ασφαλέστερο από το duster 2018. Μιλάω για ασφάλεια επιβαινοντων στον κλωβό επιβατών.
Σε κάθε περίπτωση τι να το κάνω το νέο look dustet 2018 κτλ ενώ κατά τα φαινόμενα δεν τους ένοιαξε να βάλουν ατσάλι , ακαμψία και ζώνες παραμόρφωσης να πιάσουν τουλάχιστον 80+/100 ? Το κεφάλι γίνεται σμπαραλια αν δείτε στον αναλυτικό φακελο ncap του τεστ. Ο κλώνος επιβατών είναι πιο επικίνδυνος από το προηγούμενο μοντέλο αυτό ειναι το ανατριχιαστικό. Τι να κάνω εγώ τις περιμετρικές κάμερες κτλ άμα ο κλώβος επιβατών δίνει τέτοια ποσοστά.