Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 25
    • Best 0
    • Groups 0

    pk

    @pk

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    25
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    pk Unfollow Follow

    Latest posts made by pk

    • RE: Dacia Duster II

      Και σ αυτά τα αμάξια μπαίνουν οικογένειες, το σκέφτεται αυτό ο υποψήφιος αγοραστής μη νομιζεις. Το 19 που θωαλλαξω αμάξι εύχομαι στο stepway οccupant 80-85/100 με αbs, esp,aeb και κουρτίνες αερόσακους και χαλάλι τους η οθόνη και οι 15 καμερες τα dab radio

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pk
    • RE: Dacia Duster II

      Δεν είμαι πρόχειρος λόγω κινητού. Σε κάθε περίπτωση η πρόοδος ασφαλείας για το ζωτικό χώρο είναι της πλάκας, μην ξεχνάμε ότι είχαν πολλά χρόνια στη διάθεσή τους χρόνια να μελετήσουν, να ενισχύσουν, να φτιάξουν. Εγώ την οικογένειά δε την έβαζα μέσα. Δε λέω ότι είναι καρμανιόλα, λέω ότι με βάση την επί χρόνια επιτυχία του προηγούμενου και την ανακοίνωση νέου duster 2018, δεν έδωσαν την οφειλόμενη προσοχή στο ζωτικό χώρο επιβατων, πράγμα για ένα απαράδεκτο. Θες ψυχολογικά, θες πραγματικά, θες και τα δύο, προσωπική γνώμη έκαναν αδικαιολόγητη πατάτα. Και είχαν όλα τα φόντα να μην την κάνουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pk
    • RE: Dacia Duster II

      Τόσα λεφτά έβγαλαν από το duster τόσα χρόνια και ένα κλωβό επιβίωσης 80+/100 δεν κατάφεραν να φτιάξουν. Βασικά δε νομίζω να ήθελαν, εάν ήθελαν θα το έκαναν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pk
    • RE: Dacia Duster II

      Καλά άμα δεν είχε και αερόσακους κουρτίνες θα πετάγονταν μέχρι το φαληρο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pk
    • RE: Dacia Duster II

      Κόκκινο κεφάλι, η έκθεση αναφέρει υπερβολική επιτάχυνση και η κίνηση κεφαλιού στο pole crash. Σε αυτοκίνητο που αρχίζει την καριέρα του το 2018. Είναι εμφανές ότι δεν έχουν κάνει τη δουλειά που περίμενε κάποιος στο develpment μιας ήδη budget μάρκας από το 2011. Ο κλώνος είναι αδύναμος ότι και να λέμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pk
    • RE: Dacia Duster II

      Προτιμώ να έχει μόνο abs, esp, και aeb ( για μένα θα γίνει απαραίτητο) και να είναι άκαμπτο και δυνατά δομημενο στο χώρο επιβίωσης παρά με 15 κάμερες , blind spot και dab radio και άλλες ανοησιες από τη στιγμή που έχουν συγκεκριμένο budget μελέτης και κατασκευής.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pk
    • RE: Dacia Duster II

      Timedelay, το κεφάλι είναι το ίδιο και το 2011 και το 2018 και σου λέει ότι τραυματίζεται περισσότερο τώρα. Η πλαγιά προσκόμιση σε στύλο έκανε τον κλωβό επιβίωσης επιβατών πολυ μικροτερο, μπήκε μέσα πολύ, έσπασε το πλάι βαθιά και εντελώς τι να λέμε τώρα. Και δεν είμαι hayer, εγώ υπολόγιζα στο stepway 2019 και ο αδερφός στο duater 2018. Αλλά βλέπω να έχει χαθεί η μπάλα. Βασική μέτρηση άσχετα με τα ηλεκτρονικά είναι το occupant safety που είναι ψιλοανταρα. Γνώμη μου και πιστεύω όχι παράλογη η χωρίς έδαφος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pk
    • RE: Dacia Duster II

      Φαντάζομαι η εσωτερική χρήση πρέπει να είναι για βελτίωση όχι για αρχειοθέτηση. Αφού θα βγουν τα μαντάτα στο ncap όπως και βγηκαν. Ήδη ο αδερφός μου που ενδιαφερόταν για αγορά έριξε άκυρο τρελλοί και πανηγυρικό. Είπαμε vfm, είπαμε budget αλλά όχι κι έτσι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pk
    • RE: Dacia Duster II

      Έχεις ασφαλέστερο κλωβό? Μια χαρά. Έχεις χειρότερο κλωβό? Άντε γεια. Απλά πράγματα. Καλά η dacia δεν έκανε προσομοιώσεις η τεστ δικά της?

      Να δούμε και το sandero του χρόνου....ελπίζω να βάλουν μυαλο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pk
    • RE: Dacia Duster II

      Κατά τα φαινόμενα το stepway 2017 είναι ασφαλέστερο από το duster 2018. Μιλάω για ασφάλεια επιβαινοντων στον κλωβό επιβατών.

      Σε κάθε περίπτωση τι να το κάνω το νέο look dustet 2018 κτλ ενώ κατά τα φαινόμενα δεν τους ένοιαξε να βάλουν ατσάλι , ακαμψία και ζώνες παραμόρφωσης να πιάσουν τουλάχιστον 80+/100 ? Το κεφάλι γίνεται σμπαραλια αν δείτε στον αναλυτικό φακελο ncap του τεστ. Ο κλώνος επιβατών είναι πιο επικίνδυνος από το προηγούμενο μοντέλο αυτό ειναι το ανατριχιαστικό. Τι να κάνω εγώ τις περιμετρικές κάμερες κτλ άμα ο κλώβος επιβατών δίνει τέτοια ποσοστά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pk
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr