-
ευχαριστω ξανα για τις απαντησεις σας και γρηγορες,απανταω γενικα ωστε μην παρεθετω συνεχεια ατομικα,
δυστυχως δεν εχω μανουαλ ουτε βρισκω καπου στο νετ,ασε που τα ξενα με το ελλαντα εχει διαφορες,5-30 φορουσε γερμανια,το τι τιμες εδινε ο ελληνας εισαγωγεας ειναι αλλο καπελο οπως και τα χλμ των σερβις γνωστα στους περισοτερους μας αυτα.οσο αφορα το καταλυτη και χερι, τον καταλυτη τον ειχε βγαλει ο 1ος ιδιοκτητης, ο 2ος γυναικα οπου το εμαθε μετα που εβγαλε τσεκ στο κατραν,αν το παρω θα ειμαι ο 3ος.
ο αριθμος ντεκατ η εστω με πιο ελευθερο τυπου οχηματων στην ελλαδα παιζει ναναι περισοτερος απο τους μεταναστες δυστυχως,ναι ειναι βλακεια ,δεν παιρνεις 30 παιρνεις 5 κλαιν.αλλα η λογικη ραλιστα η η αφραγκεια και οι τιμες μιας και ενας εργοστασιακος κουτα κανει 250+ και με 200 βαζεις εναν αμερικατ πχ αυτα κανει, δεν ειναι δικαιολογια ειναι γεγονοτα αδερφε,δε το παιζω παναγια γενικα μιας και εχω κανει πολλα σαν παιδι και γω, λεμε τι γινετε
νεο με λες 30αρης ειμαι και εχω περασει τα σταδια απο τα 17 μου''ραλιστα'' με αρκετα αυτοκινητα γρηγορα μεχρι στανς φασεις.
περι βαγκ και λαδι ειναι το 3ο βαγκ αν το παρω στα προηγουμενα ιμπιζα και γκολφ 2αρι δεν ειχα ποτε θεμα,αλλα τσιμπαγανε ταδε fsi tfsi afh κτλπ
το αμαξι περα απο αυτο που συζηταμε περι καταναλωσης λαδιου και καταλυτη που προφανως θα μπει αν αγοραστει δεν θελει κατι αλλο εχει ελενχθει μεχρι αηδιας,ο τελικος λογος που σκεφτομαι την αγορα του ειναι οτι ειναι ενα αμαξι τελη 2003 με τον εξοπλισμο του,ατρακαριστο,5πορτο,vw οτι σημαινει αυτο στην ελλαδα,με καλη μεταπωληση, τιμη-εξοφληση αριστη αν αναλογιστουμε οτι δε θα παει για επισκευη δλδ κανα 1500αρι μαξιμουμ και με δοσεις μιας και η 2η ιδιοκτητης(θυμα) ειναι συγγενεις 1ου βαθμου, και με αυτα τα λεφτα προτιμω αυτο απο καποιο σαισεντο η πουντο η σιβικ η 106 πολυ πιο παλια και με καμια σχεση σε ασφαλεια-πατημα μεταπωληση κτλπ. σορυ για το μεγαλο ποστ
-
Παιδια ελεος με το κραξιμο με τους καταλυτες κανετε λες και ζειτε αλλου. Η μιση ελλαδα δεν φοραει ειτε απο βλαβη ειτε εσκεμενα στο σταδιο βελτιωσης της ιπποδυναμης. Δεν μπορεις να σταθεις πισω απο τα μισα οχηματα που κυκλοφορουν, απο τη βρωμα.
Ειναι καθαρα στην υποληψη/αντιληψη του καθενος τι θα κανει σε αυτη τη χωρα και οχι στους νομους. Προσωπικα με ενοχλει πολυ να μυριζουν τα καυσαερια γιατι πρωτιστως τα μυριζω εγω(ναι ο ανθρωπος ειναι εγωιστικο ον και πρωτα τον νοιαζει ο εαυτος του, μη σας φανει παραξενο και αυτο), αρα χωρις καταλυτη δεν παιζει να κυκλοφορησω. Αλλος τη γουσταρει τη μυρωδια αυτη και μαστουρωνει. Ετσι ομως δεν βγαζουμε ακρη , οταν δεν υπαρχει ελεγχος απο το κρατος δεν ειναι αξιο συζητησης τιποτα περι αυτου του θεματος. -
Εγω οταν μπαινει καποιος που λεει οτι δεν εχει καταλυτη ή εχει βγαλει το dpf θα τον κραζω. Το τι γινεται και τι δε γινεται απο τους υπολοιπους δε με νοιαζει
-
Ο χρήστης manousosmk2 έγραψε:
θα απαντησω σε ολους μαζι,ευχαριστω για τις απαντησεις σας,αλλα ειναι γενικες, αρχικα το αμαξι δεν ειναι δικο μου ισως αγοραστει απο μενα εφοσον λυσω αυτες τις αποριες μου περι επισκευης κτλπ.επισκευη μου ειπαν 700ευρω.περι λαδιου οξητητας(οτι φοραει λαθος το ηξερα) το θεμα ειναι αν χρηζει επισκευης η οχι κινητηριακα και αν η καταναλωση αυτη ειναι λογικη,
οσο εχει να κανει με το καταλυτη 1ον δεν το γνωριζα, ουτε καν ο ιδιοκτητης (το εμαθα στον ελενχο που εκανα) 2ον θα μπει καινουργιος εφοσον δεν χρειαστει επισκευη κινητηρα και το αγορασω.περι κραξιματος που εν μερη το καταλαβαινω οσο αφορα το καταλυτη αλλα η μιση ελλαδα δεν φοραει και οχι απλα λογω βλαβης η μη ανεσης οικονομικης(θελει το λιγοτερο 200ευρω) αλλα λογω ''βελτιωσεων'' καθε ραλλιστα των δρομων, αν το ηξερα θα ημουν χειροτερος απο τον καθε ''ραλλιστα'' που τον ειχε βγαλει για να παρει ''αλογα'' η αλλαζει η ετυμηγορια αν τον εβγαλα η εβαλα ''ελευθερο'' γιατι φοραω 20vt και εχω παει στα 500αλογα? η ημουν ταριφας με ντουμανια? η σκουπιδιαρα που εχει να παει για σερβις 5ρονια? γιατι εκει δε νομιζω να ανοιγει ρουθουνι γενικα...
οσο το θεμα κτεου 2018 παμε παραξενο γιατι απορειτε,ολοι εχουμε δει η ακουσει απο σαπιλες που δεν τις παιρνουν ουτε για σκραπ η αγωνιστικα δρομου καμποσων αλογων ακομα και με ''ξενα'' μοτερ η επαγγελματικα μεχρι σκουπιδιαρες να παιρνανε για χαβαλε απο μη σωστη λειτουργεια(αδιαφορια να παρει το 20αρικο) κτεου η μπατζανακη/ξαδερφο η φακελακιου.... αυτα ευχαριστω
Λες βλακείες
-
Μόνο εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί θέλει να αγοράσει το συγκεκριμένο αμάξι;
Μιλάμε για ένα αμάξι 14-15 χρονών (2003) 1200 κυβικά με 55 άλογα και 1002 θέματα... -
Ο χρήστης adensa έγραψε:
θα απαντησω σε ολους μαζι,ευχαριστω για τις απαντησεις σας,αλλα ειναι γενικες, αρχικα το αμαξι δεν ειναι δικο μου ισως αγοραστει απο μενα εφοσον λυσω αυτες τις αποριες μου περι επισκευης κτλπ.επισκευη μου ειπαν 700ευρω.
περι λαδιου οξητητας(οτι φοραει λαθος το ηξερα) το θεμα ειναι αν χρηζει επισκευης η οχι κινητηριακα και αν η καταναλωση αυτη ειναι λογικη,
οσο εχει να κανει με το καταλυτη 1ον δεν το γνωριζα, ουτε καν ο ιδιοκτητης (το εμαθα στον ελενχο που εκανα) 2ον θα μπει καινουργιος εφοσον δεν χρειαστει επισκευη κινητηρα και το αγορασω.περι κραξιματος που εν μερη το καταλαβαινω οσο αφορα το καταλυτη αλλα η μιση ελλαδα δεν φοραει και οχι απλα λογω βλαβης η μη ανεσης οικονομικης(θελει το λιγοτερο 200ευρω) αλλα λογω ''βελτιωσεων'' καθε ραλλιστα των δρομων, αν το ηξερα θα ημουν χειροτερος απο τον καθε ''ραλλιστα'' που τον ειχε βγαλει για να παρει ''αλογα'' η αλλαζει η ετυμηγορια αν τον εβγαλα η εβαλα ''ελευθερο'' γιατι φοραω 20vt και εχω παει στα 500αλογα? η ημουν ταριφας με ντουμανια? η σκουπιδιαρα που εχει να παει για σερβις 5ρονια? γιατι εκει δε νομιζω να ανοιγει ρουθουνι γενικα...
οσο το θεμα κτεου 2018 παμε παραξενο γιατι απορειτε,ολοι εχουμε δει η ακουσει απο σαπιλες που δεν τις παιρνουν ουτε για σκραπ η αγωνιστικα δρομου καμποσων αλογων ακομα και με ''ξενα'' μοτερ η επαγγελματικα μεχρι σκουπιδιαρες να παιρνανε για χαβαλε απο μη σωστη λειτουργεια(αδιαφορια να παρει το 20αρικο) κτεου η μπατζανακη/ξαδερφο η φακελακιου.... αυτα ευχαριστω
Λες βλακείες
γιατι το λες αυτο?
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Μόνο εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί θέλει να αγοράσει το συγκεκριμένο αμάξι;
Μιλάμε για ένα αμάξι 14-15 χρονών (2003) 1200 κυβικά με 55 άλογα και 1002 θέματα...Και εγώ μια από τα ίδια. Και μάλιστα το προτιμά από σιβικ.
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Μόνο εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί θέλει να αγοράσει το συγκεκριμένο αμάξι;
Μιλάμε για ένα αμάξι 14-15 χρονών (2003) 1200 κυβικά με 55 άλογα και 1002 θέματα...τους αναλυσα τους λογους αδερφια που το σκεφτομαι,1300ευρω σε βαθος χρονου εξοφληση,λιγα κυβικα-λιγα τελη-οικονομικο,ξερω ποιος το ειχε εστω πριν απο μενα, και σιγουρα καλυτερο απο seicento γιατι αυτο παιρνεις με αυτα τα λεφτα απο καρ η μαντρες και οχι με δοσεις, συν οτι εχω μεινει χωρις αμαξι και ειμαι με δανεικο, οποτε το βλεπω ολο θετικο.το θεμα χρονολογιας δεν με απασχολει μιας και ειχα golf mk2 (27 χρονων ) μαρεσουν τα παλια,
1002 θεματα η καταναλωση λαδιου που ισως ειναι και λογικη και ενας καταλυτης? ειναι το 7ο αμαξι αν το παρω και εχω περασει απο αρκετες μαρκες και κοστοι αγορας υπαρχουν πολυ χειροτερα στην αγορα ακομα και απο καλους μαντραδες...
περι σιβικ γιατι τωρα το εμφανισε στα 1300ευρω παιρνεις ενα eg αν οχι ef τελιωμενο πολυ πιο παλιο (και αυτα τσιμπανε λαδια) απο κανα βουλγαρο η αλβανο η πιτσιρικα καφτη (μιας και μιλαμε για μαμα και οχι φτιαγμενα κτλπ) σε αυτα τα λεφτα τουλαχιστον απο καρ της περιοχης μου παιρνεις πολυ πιο παλια οχηματα οπως πεζο-σιτροεν που περασα απο κει δε ξανα θελω κτλπ δε ξερω που διαφωνειτε -
Πχ το 106 μου, παρότι 1.1 και με πολλά χλμ είναι απείρως καλύτερο όχημα, κυρίως ως προς την αξιοπιστία. Και το είχα πάρει 1.500€..Κ σκέψου ότι τα 106 δεν είναι κ τέρατα αξιοπιστίας. Απλά τα VW είναι τέρατα αναξιοπιστίας [emoji81][emoji81]
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
εχω περασει και απο κει quik silver αξιοπιστο δε το λες μιας και ολοι οι TUV μετα τις 150000 θελανε φλαντζα( απο πεζο οδηγια κιολας) και πισω αξονα επισκευες λογω τζογων η να θυμηθω νερα απο οροφη-κεραια? και ειχα 106,306, ax και saxo,(αυτο το χω ακομα για τον γερο μου) ,περι εξοπλισμου τα ιδια,θεμα πατηματος στροφης στο δινω ο γαλλος ειναι γαλλος. το αν κατσει ενα πολυ καλο ατομικα το δεχομαι το συναντας σε πολλες μαρκες.και επειδη εχω λαιβ συγκρητικο απο το σαξο και οδηγησα λιγο το πολο αλλο πραμα.
και για να μην δωσω λαθος εντυπωση και παρεξηγηθω δεν ειμαι βαγκιτης εχω περασει απολα και ολα καλα και κακα ειναι.
1500 βγαινει και το πολο με καταλυτη εφοσον λυσω το θεμα λαδιου.
μην κοροιδευομαστε καθε μαρκα εχει τα αδυναμα σημεια της ακομα και στα καινουργια(βλεπε ανακλισεις) περι βαγκ μιας και το τονιζεις ειχα αλλα 2 δεν ειχα ποτε θεμα λαδιου η αλλο, ιμπιζα 14αρι με efi πιτσιρικας ολη μερα σπασμενο με ηχους κτλπ ενα δυναμο και σερβις ηθελε,γκολφ 13αρι ψεκασμου που ολα τα 2αρια κλασικα χανανε στην μια γωνια ψευτοκαπακου λογω φλαντζας και πετουσε λαδακι ουτε εχανε ο δεικτης, ειχα l200 κλουβα που πηγαινε με καμενη φλαντζα 2χρονια με φορτωματα, καταλαβαινεις που το παω ειναι να σου βγει,,, -
Εννοείται ότι δεν είναι τέρατα αξιοπιστίας, αυτό σου έγραψα! Ότι παρότι έχουν θέματα, το polo είναι χειρότερο. Επομένως ΓΙΑ ΜΕΝΑ κακή επιλογή. Όμως σέβομαι αυτο που λες για τα χρήματα. Απλά εκφράζω τη γνώμη μου!
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Το manual του αυτοκινήτου δε λέει τίποτα για το λάδι; Αν είναι υποψήφιο για αγορά καλύτερα να το αφήσεις, λειτουργούσε με ένα ακατάλληλο λάδι, δεν έχει καταλύτη και δεν το γνώριζε(?) ο ιδιοκτήτης και σίγουρα αν κάτσεις και το ψάξεις λίγο ακόμα θα βρεις κι άλλα.+1000 από μένα. Ξέρεις ότι το συγκεκριμένο έχει ήδη τόσα προβλήματα, φαντάσου τι μπορεί να σου βγάλει στο μέλλον.
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Υπηρχε αλλη μια αναλογη περιπτωση πριν λιγο καιρο με ενα μελος που αγορασε ενα opel corsa με αρκετα προβληματα και στο τελος αγανακτησε και αυτος.
-
Υπάρχει περίπτωση σε Honda eg4 1,5 103ps με καρμπυρατέρ, αν τραβάει μόνιμα ζεστο αέρα(από τον αντίστοιχο σωλήνα που καταλήγει στην πολλαπλή εξαγωγής),λόγω μικρής διατομής αυτού του σωλήνα να αυξάνεται η υποπιεση στον χώρο καύσης όταν το έμβολο κατεβαίνει με αποτέλεσμα να εκτοξεύεται η κατανάλωση λαδιού?
καταναλωση λαδιου λογικη?