Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    manousosmk2

    @manousosmk2

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    manousosmk2 Unfollow Follow

    Latest posts made by manousosmk2

    • RE: καταναλωση λαδιου λογικη?

      εχω περασει και απο κει quik silver αξιοπιστο δε το λες μιας και ολοι οι TUV μετα τις 150000 θελανε φλαντζα( απο πεζο οδηγια κιολας) και πισω αξονα επισκευες λογω τζογων η να θυμηθω νερα απο οροφη-κεραια? και ειχα 106,306, ax και saxo,(αυτο το χω ακομα για τον γερο μου) ,περι εξοπλισμου τα ιδια,θεμα πατηματος στροφης στο δινω ο γαλλος ειναι γαλλος. το αν κατσει ενα πολυ καλο ατομικα το δεχομαι το συναντας σε πολλες μαρκες.και επειδη εχω λαιβ συγκρητικο απο το σαξο και οδηγησα λιγο το πολο αλλο πραμα.
      και για να μην δωσω λαθος εντυπωση και παρεξηγηθω δεν ειμαι βαγκιτης εχω περασει απολα και ολα καλα και κακα ειναι.
      1500 βγαινει και το πολο με καταλυτη εφοσον λυσω το θεμα λαδιου.
      μην κοροιδευομαστε καθε μαρκα εχει τα αδυναμα σημεια της ακομα και στα καινουργια(βλεπε ανακλισεις) περι βαγκ μιας και το τονιζεις ειχα αλλα 2 δεν ειχα ποτε θεμα λαδιου η αλλο, ιμπιζα 14αρι με efi πιτσιρικας ολη μερα σπασμενο με ηχους κτλπ ενα δυναμο και σερβις ηθελε,γκολφ 13αρι ψεκασμου που ολα τα 2αρια κλασικα χανανε στην μια γωνια ψευτοκαπακου λογω φλαντζας και πετουσε λαδακι ουτε εχανε ο δεικτης, ειχα l200 κλουβα που πηγαινε με καμενη φλαντζα 2χρονια με φορτωματα, καταλαβαινεις που το παω ειναι να σου βγει,,,

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manousosmk2
    • RE: καταναλωση λαδιου λογικη?

      Ο χρήστης Super@T έγραψε:
      Μόνο εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί θέλει να αγοράσει το συγκεκριμένο αμάξι;
      Μιλάμε για ένα αμάξι 14-15 χρονών (2003) 1200 κυβικά με 55 άλογα και 1002 θέματα...

      τους αναλυσα τους λογους αδερφια που το σκεφτομαι,1300ευρω σε βαθος χρονου εξοφληση,λιγα κυβικα-λιγα τελη-οικονομικο,ξερω ποιος το ειχε εστω πριν απο μενα, και σιγουρα καλυτερο απο seicento γιατι αυτο παιρνεις με αυτα τα λεφτα απο καρ η μαντρες και οχι με δοσεις, συν οτι εχω μεινει χωρις αμαξι και ειμαι με δανεικο, οποτε το βλεπω ολο θετικο.το θεμα χρονολογιας δεν με απασχολει μιας και ειχα golf mk2 (27 χρονων ) μαρεσουν τα παλια,
      1002 θεματα η καταναλωση λαδιου που ισως ειναι και λογικη και ενας καταλυτης? ειναι το 7ο αμαξι αν το παρω και εχω περασει απο αρκετες μαρκες και κοστοι αγορας υπαρχουν πολυ χειροτερα στην αγορα ακομα και απο καλους μαντραδες...
      περι σιβικ γιατι τωρα το εμφανισε στα 1300ευρω παιρνεις ενα eg αν οχι ef τελιωμενο πολυ πιο παλιο (και αυτα τσιμπανε λαδια) απο κανα βουλγαρο η αλβανο η πιτσιρικα καφτη (μιας και μιλαμε για μαμα και οχι φτιαγμενα κτλπ) σε αυτα τα λεφτα τουλαχιστον απο καρ της περιοχης μου παιρνεις πολυ πιο παλια οχηματα οπως πεζο-σιτροεν που περασα απο κει δε ξανα θελω κτλπ δε ξερω που διαφωνειτε

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manousosmk2
    • RE: καταναλωση λαδιου λογικη?

      Ο χρήστης adensa έγραψε:

      θα απαντησω σε ολους μαζι,ευχαριστω για τις απαντησεις σας,αλλα ειναι γενικες, αρχικα το αμαξι δεν ειναι δικο μου ισως αγοραστει απο μενα εφοσον λυσω αυτες τις αποριες μου περι επισκευης κτλπ.επισκευη μου ειπαν 700ευρω.

      περι λαδιου οξητητας(οτι φοραει λαθος το ηξερα) το θεμα ειναι αν χρηζει επισκευης η οχι κινητηριακα και αν η καταναλωση αυτη ειναι λογικη,
      οσο εχει να κανει με το καταλυτη 1ον δεν το γνωριζα, ουτε καν ο ιδιοκτητης (το εμαθα στον ελενχο που εκανα) 2ον θα μπει καινουργιος εφοσον δεν χρειαστει επισκευη κινητηρα και το αγορασω.

      περι κραξιματος που εν μερη το καταλαβαινω οσο αφορα το καταλυτη αλλα η μιση ελλαδα δεν φοραει και οχι απλα λογω βλαβης η μη ανεσης οικονομικης(θελει το λιγοτερο 200ευρω) αλλα λογω ''βελτιωσεων'' καθε ραλλιστα των δρομων, αν το ηξερα θα ημουν χειροτερος απο τον καθε ''ραλλιστα'' που τον ειχε βγαλει για να παρει ''αλογα'' η αλλαζει η ετυμηγορια αν τον εβγαλα η εβαλα ''ελευθερο'' γιατι φοραω 20vt και εχω παει στα 500αλογα? η ημουν ταριφας με ντουμανια? η σκουπιδιαρα που εχει να παει για σερβις 5ρονια? γιατι εκει δε νομιζω να ανοιγει ρουθουνι γενικα...

      οσο το θεμα κτεου 2018 παμε παραξενο γιατι απορειτε,ολοι εχουμε δει η ακουσει απο σαπιλες που δεν τις παιρνουν ουτε για σκραπ η αγωνιστικα δρομου καμποσων αλογων ακομα και με ''ξενα'' μοτερ η επαγγελματικα μεχρι σκουπιδιαρες να παιρνανε για χαβαλε απο μη σωστη λειτουργεια(αδιαφορια να παρει το 20αρικο) κτεου η μπατζανακη/ξαδερφο η φακελακιου.... αυτα ευχαριστω

      Λες βλακείες

      γιατι το λες αυτο?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manousosmk2
    • RE: καταναλωση λαδιου λογικη?

      ευχαριστω ξανα για τις απαντησεις σας και γρηγορες,απανταω γενικα ωστε μην παρεθετω συνεχεια ατομικα,
      δυστυχως δεν εχω μανουαλ ουτε βρισκω καπου στο νετ,ασε που τα ξενα με το ελλαντα εχει διαφορες,5-30 φορουσε γερμανια,το τι τιμες εδινε ο ελληνας εισαγωγεας ειναι αλλο καπελο οπως και τα χλμ των σερβις γνωστα στους περισοτερους μας αυτα.

      οσο αφορα το καταλυτη και χερι, τον καταλυτη τον ειχε βγαλει ο 1ος ιδιοκτητης, ο 2ος γυναικα οπου το εμαθε μετα που εβγαλε τσεκ στο κατραν,αν το παρω θα ειμαι ο 3ος.

      ο αριθμος ντεκατ η εστω με πιο ελευθερο τυπου οχηματων στην ελλαδα παιζει ναναι περισοτερος απο τους μεταναστες δυστυχως,ναι ειναι βλακεια ,δεν παιρνεις 30 παιρνεις 5 κλαιν.αλλα η λογικη ραλιστα η η αφραγκεια και οι τιμες μιας και ενας εργοστασιακος κουτα κανει 250+ και με 200 βαζεις εναν αμερικατ πχ αυτα κανει, δεν ειναι δικαιολογια ειναι γεγονοτα αδερφε,δε το παιζω παναγια γενικα μιας και εχω κανει πολλα σαν παιδι και γω, λεμε τι γινετε

      νεο με λες 30αρης ειμαι και εχω περασει τα σταδια απο τα 17 μου''ραλιστα'' με αρκετα αυτοκινητα γρηγορα μεχρι στανς φασεις.

      περι βαγκ και λαδι ειναι το 3ο βαγκ αν το παρω στα προηγουμενα ιμπιζα και γκολφ 2αρι δεν ειχα ποτε θεμα,αλλα τσιμπαγανε ταδε fsi tfsi afh κτλπ

      το αμαξι περα απο αυτο που συζηταμε περι καταναλωσης λαδιου και καταλυτη που προφανως θα μπει αν αγοραστει δεν θελει κατι αλλο εχει ελενχθει μεχρι αηδιας,ο τελικος λογος που σκεφτομαι την αγορα του ειναι οτι ειναι ενα αμαξι τελη 2003 με τον εξοπλισμο του,ατρακαριστο,5πορτο,vw οτι σημαινει αυτο στην ελλαδα,με καλη μεταπωληση, τιμη-εξοφληση αριστη αν αναλογιστουμε οτι δε θα παει για επισκευη δλδ κανα 1500αρι μαξιμουμ και με δοσεις μιας και η 2η ιδιοκτητης(θυμα) ειναι συγγενεις 1ου βαθμου, και με αυτα τα λεφτα προτιμω αυτο απο καποιο σαισεντο η πουντο η σιβικ η 106 πολυ πιο παλια και με καμια σχεση σε ασφαλεια-πατημα μεταπωληση κτλπ. σορυ για το μεγαλο ποστ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manousosmk2
    • RE: καταναλωση λαδιου λογικη?

      θα απαντησω σε ολους μαζι,ευχαριστω για τις απαντησεις σας,αλλα ειναι γενικες, αρχικα το αμαξι δεν ειναι δικο μου ισως αγοραστει απο μενα εφοσον λυσω αυτες τις αποριες μου περι επισκευης κτλπ.επισκευη μου ειπαν 700ευρω.

      περι λαδιου οξητητας(οτι φοραει λαθος το ηξερα) το θεμα ειναι αν χρηζει επισκευης η οχι κινητηριακα και αν η καταναλωση αυτη ειναι λογικη,
      οσο εχει να κανει με το καταλυτη 1ον δεν το γνωριζα, ουτε καν ο ιδιοκτητης (το εμαθα στον ελενχο που εκανα) 2ον θα μπει καινουργιος εφοσον δεν χρειαστει επισκευη κινητηρα και το αγορασω.

      περι κραξιματος που εν μερη το καταλαβαινω οσο αφορα το καταλυτη αλλα η μιση ελλαδα δεν φοραει και οχι απλα λογω βλαβης η μη ανεσης οικονομικης(θελει το λιγοτερο 200ευρω) αλλα λογω ''βελτιωσεων'' καθε ραλλιστα των δρομων, αν το ηξερα θα ημουν χειροτερος απο τον καθε ''ραλλιστα'' που τον ειχε βγαλει για να παρει ''αλογα'' η αλλαζει η ετυμηγορια αν τον εβγαλα η εβαλα ''ελευθερο'' γιατι φοραω 20vt και εχω παει στα 500αλογα? η ημουν ταριφας με ντουμανια? η σκουπιδιαρα που εχει να παει για σερβις 5ρονια? γιατι εκει δε νομιζω να ανοιγει ρουθουνι γενικα...

      οσο το θεμα κτεου 2018 παμε παραξενο γιατι απορειτε,ολοι εχουμε δει η ακουσει απο σαπιλες που δεν τις παιρνουν ουτε για σκραπ η αγωνιστικα δρομου καμποσων αλογων ακομα και με ''ξενα'' μοτερ η επαγγελματικα μεχρι σκουπιδιαρες να παιρνανε για χαβαλε απο μη σωστη λειτουργεια(αδιαφορια να παρει το 20αρικο) κτεου η μπατζανακη/ξαδερφο η φακελακιου.... αυτα ευχαριστω

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manousosmk2
    • καταναλωση λαδιου λογικη?

      καλησπερα παιδια θα ηθελα τα φωτα σας μιας και ειμαι πολυ μπερδεμενος απο φορα και μαστορους, το προβλημα,
      vw polo 9n 1.2 awy μοτερ καιει λαδι, ποσο? περιπου 250ml (20-50) στα 1000χλμ+ οδηγηση νορμαλ με πολυ εκτος πολης και εθνικο δρομολογιο. περιπου 140000 χλμ κοντερ.ψαξιμο σε μηχανικους πορισμα στους 5 οι 3 λενε επισκευη(ελατηρια πιστονιου κτλπ) οι αλλοι σωστο σερβις και σωστο λαδι και οτι ειναι βαγκ τσιμπανε λαδι κλασικα. ποιον να πιστεψω και γιατι? το αμαξι οσο εψαξα δινει 5-30 συνθετικο οτι φοραει απο μαμα,φορουσε 10-40 εκαιγε παραπανω και τον τελευταιο καιρο 20-50 το οποιο οι μαστοροι που λενε οτι δεν θελει επισκευη οτι ειναι ορυκτελαιο και οχι λαδι. καπνα δεν βγαζει μπλε κτλπ μιας και δεν εχει και καταλυτη(τον ειχαν βγαλει λογω ζημιας) σε ξενο φορουμ ειδα οτι υπαρχει θεματακι βαλβιδας περι λαδιου δεν ξερω ποσο υσχυει, το αμαξι μετρηθηκε με πισι obd και εδειξε σωστες πιεσεις και θερμοκρασιες το ποσο ειναι αξιοπιστα δεν ξερω. δεν βρισκω πουθενα νορμαλ τιμες λαδιου εργοστασιου .
      οποια βοηθεια δεκτη ευχαριστω πολυ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manousosmk2
    • RE: καταναλωση λαδιου λογικη?

      καλησπερα παιδια θα ηθελα τα φωτα σας μιας και ειμαι πολυ μπερδεμενος απο φορα και μαστορους, το προβλημα,
      vw polo 9n 1.2 awy μοτερ καιει λαδι, ποσο? περιπου 250ml (20-50) στα 1000χλμ+ οδηγηση νορμαλ με πολυ εκτος πολης και εθνικο δρομολογιο. περιπου 140000 χλμ κοντερ.ψαξιμο σε μηχανικους πορισμα στους 5 οι 3 λενε επισκευη(ελατηρια πιστονιου κτλπ) οι αλλοι σωστο σερβις και σωστο λαδι και οτι ειναι βαγκ τσιμπανε λαδι κλασικα. ποιον να πιστεψω και γιατι? το αμαξι οσο εψαξα δινει 5-30 συνθετικο οτι φοραει απο μαμα,φορουσε 10-40 εκαιγε παραπανω και τον τελευταιο καιρο 20-50 το οποιο οι μαστοροι που λενε οτι δεν θελει επισκευη οτι ειναι ορυκτελαιο και οχι λαδι. καπνα δεν βγαζει μπλε κτλπ μιας και δεν εχει και καταλυτη(τον ειχαν βγαλει λογω ζημιας) σε ξενο φορουμ ειδα οτι υπαρχει θεματακι βαλβιδας περι λαδιου δεν ξερω ποσο υσχυει, το αμαξι μετρηθηκε με πισι obd και εδειξε σωστες πιεσεις και θερμοκρασιες το ποσο ειναι αξιοπιστα δεν ξερω. δεν βρισκω πουθενα νορμαλ τιμες λαδιου εργοστασιου .
      οποια βοηθεια δεκτη ευχαριστω πολυ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manousosmk2
    • δισκο πλατο η οχι?

      καλημερα παιδια χρονια πολλα καλες γιορτες.
      τον τελευταιο καιρο εχω το εξης προβλημα,σε golf mk2 ζοριζει πολυ η οπισθεν και 3η 4η αρκετα,το αμαξι δεν πατιναρει ομως...
      παω για δισκο η καποιο θεμα λεβιε?(εχει πολυ τζογο) να πω οτι η ντιζα του συμπλεκτη ειναι τερμα σφιγμενη δεν παιρνει αλλο.
      οτι βοηθεια δεκτη.ευχαριστω

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manousosmk2
    • RE: δισκο πλατο η οχι?

      καλημερα παιδια χρονια πολλα καλες γιορτες.
      τον τελευταιο καιρο εχω το εξης προβλημα,σε golf mk2 ζοριζει πολυ η οπισθεν και 3η 4η αρκετα,το αμαξι δεν πατιναρει ομως...
      παω για δισκο η καποιο θεμα λεβιε?(εχει πολυ τζογο) να πω οτι η ντιζα του συμπλεκτη ειναι τερμα σφιγμενη δεν παιρνει αλλο.
      οτι βοηθεια δεκτη.ευχαριστω

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manousosmk2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr