-
Τις χιονοκαλτσες (αν τις λέω σωστά) γιατί δεν τις προτείνετε;
Αγόρασα πέρσι αλλά δεν τις χρησιμοποίησα τελικά, οπότε δεν είμαι σίγουρος για την αποτελεσματικότητα και την ευκολία τους.
Μέχρι τότε χρησιμοποιούσα αλυσίδες αλλά ειδικά στο βγάλε είχα θέμα , ήταν πολύ σφιχτές και χρειαζόταν προσπάθεια να βγούνε , άσε που γίνεσαι και χαλιά από το χιόνι και τη βρωμιά από τους θόλους.Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Χιονοκαλτσες ή πανια ειχα εγω στο γκολφ. Μου ειχε τυχει μια φορα στο Μετσοβο να τις βαλω και κανουν δουλεια. Μπαινουν πανευκολα, ειναι ελαφρυες, δε πιανουν χωρο στο πορτμπαγκαζ και δεν υπαρχει αυτος ο θορυβος και το τρεμουλο απο τις αλυσιδες. Ειναι ομως πιο ευκολο αν δε τις βγαλεις μετα απο το περασμα σε χιονια να τις χαλασεις στην ασφαλτο
-
Ε-ε-έρχεται
-
Όμορφο αλλά για διακοσμητικό προφανώς. Είναι δυνατόν να το βάλεις στο μικρό κλειδί και να το κουβαλάς όλο αυτό το πακέτο μαζί ;
-
Αν το δεις στη photo που έβαλε ο sugarman, δεν είναι και τόσο τεράστιο σε σχέση με το κλειδί του Kuga. Χώρια που, λόγω keyless, απλά πρέπει να το έχεις στη τσέπη σου, ή να το ρίξεις κάπου μέσα στη κεντρική κονσόλα, άρα δεν έχεις θέμα μεγέθους μέσα στο αυτοκίνητο. Οπότε ναι, διακοσμητικό κυρίως, αλλά πάνω στο κλειδί
-
Ναι ρε συ αυτό λέω. Μεγαλώνει τον όγκο στην τσέπη σου. Λόγω keyless και εγώ πάντα στην τσέπη το έχω.
-
Το μπρελόκ είναι πάρα πολύ μικρό και λεπτό.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επειδή(ς) σε προηγούμενες σελίδες γράφατε για συναγερμούς, immo κλπ, πόσο σίγουροι είστε πως δεν τοποθετούνται από τις εδώ αντιπροσωπείες/εκθέσεις;
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Επειδή(ς) σε προηγούμενες σελίδες γράφατε για συναγερμούς, immo κλπ, πόσο σίγουροι είστε πως δεν τοποθετούνται από τις εδώ αντιπροσωπείες/εκθέσεις;Οι εργοστασιακοί συναγερμοί έχουν διάφορα features που δεν μπορούν να μπουν/ρυθμιστούν από την αντιπροσωπεία, ούτε είναι εύκολο και φθηνό να μπουν όλα τα επιπλέον εξαρτήματα που έχουν. Γι'αυτό οι συναγερμοί δώρο κατά 99.99% είναι φθηνοί aftermarket CANBus.
Πάντως δεν είναι αδύνατο να μπει εκ των υστέρων ένας πραγματικά εργοστασιακός συναγερμός, απλώς θέλει χρήμα, χρόνο και γνώση, π.χ. για το Kuga έχω δει στο αγγλικό forum ότι το έχουν κάνει κάποιοι ιδιοκτήτες.
-
Ηταν κανένας απο εδώ σήμερα εθνική απο Αγ. Κωνσταντίνο μέχρι Βόλο με άσπρο st line; Πήγαμε μαζί για κάποια ώρα, αλλά το πάταγε αρκετά. Εγώ τον προλάβαινα στα διόδια. Σήμερα έκανα αρνητικό ρεκόρ κατανάλωσης 7,7 με 150-160, κάποιες στιγμές και 180. Το άλλο δεν έπρεπε να έπεφτε κάτω απο 160. Πανέμορφο σε άσπρο σατέν
Ενημερωτικά από Αθήνα μέχρι Βόλο αποκλειστικά μουσική από android auto με iHeartRadio και Google maps έφαγα 200mb data σε 3 ώρες περίπου. -
Αισίως στις 10.000 χλμ.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Αισίως στις 10.000 χλμ.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
και στα 1.000.000!
-
Πολυ μ αρεσει ο γαλαζιος φορτισμος των ford
Και στα επομενα!!
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Αισίως στις 10.000 χλμ.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
και στα 1.000.000!
Ρε συ γιατί τον καταριεσαι τον άνθρωπο ;[emoji23]
Ποιος θα κρατησει τόσο αμάξι; Ταξιτζής είναι ; -
χαχα!
Αν θέλει να το κρατήσει και για πάντα! -
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Αισίως στις 10.000 χλμ.Σούπερ!!
Εγώ έχω πατήσει τις 12.000 χλμ. Τέλος Φεβρουαρίου πάω και για το 1ο service (δεν θα έχει κάνει 20.000χλμ με τίποτα, κοντά στις 15.000 χλμ το υπολογίζω εάν εκδράμουμε στις γιορτές).
-
Thank you. Εγώ κλείνω χρόνο τέλος Απριλίου. Λογικά θα με πιάσει ο χρόνος και όχι το 20αρικο.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εεε ναι και εμένα ο χρόνος θα με πιάσει. Πάντα ο χρόνος με έπιανε και ποτέ το όριο των χιλιομέτρων!
Στο service θα ελέγξω και τα ελαστικά, εάν χρειάζεται να γίνει αλλαγή εμπρός-πίσω, όπως συστήνει η Ford.
-
Καλησπέρα σε όλους τους κατόχους kuga!
Είμαι κάτοχος του ST-LINE ECOBOOST 1.5 από τον Ιούνιο, έχω κάνει περίπου 6000 χλμ. κατά την άποψη σας πότε πρέπει να αλλάξω τα πρώτα λάδια και φίλτρο λαδιού στο αυτοκίνητο.
Θεωρώ πάντως ότι τα 20.000 είναι πολλά. -
Αν δεν ξεπερνάς τα 15Κ χλμ ετησίως, τότε θα ζητάς να το κάνουν στο ετήσιο service, και θα είσαι super
Ford Kuga