Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    volvo XC40 / V40 / CMA platform
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. volvo XC40 / V40 / CMA platform
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 38
    • 39
    • 3 / 39
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    767
    10748
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giatros last edited by

      https://www.topgear.com/car-reviews/volvo/xc40/verdict

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • G
        grimm23 last edited by

        Να και τa πρωτα video review

        Youtube Video

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • G
          giatros last edited by

          193.000 προβολές το δευτερο review video.Δεν υπάρχει καθόλου ενδιαφέρον για το προιόν φαινεται!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • G
            grimm23 last edited by

            Εάν εξαιρέσεις το ψηφιακό πίνακα οργάνων και το ωραίο infotainment, υστερεί σε ποιότητα απο την x1

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              kkostask last edited by

              Από που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • G
                grimm23 last edited by

                Μα απο τα σχόλια του review

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • K
                  kkostask last edited by

                  Σόρρυ,μου ξέφυγε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • katafractos17
                    katafractos17 last edited by

                    Μέσα στους 7 φιναλίστ για αυτοκίνητο της χρονιάς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • L
                      lleonidas moderator last edited by

                      Δεν ξέρω αν και ποιος εκ των δύο έχει δίκιο ή άδικο αλλά φαίνεται κάπως άκομψο ως δημοσίευμα παρόλο που είναι από τις ελάχιστες φορές που θυμάμαι αρνητικά σχόλια για νέο μοντέλο σε κάποιο Μέσο.Και ο λόγος βέβαια είναι ο αποκλεισμός του Μέσου αυτού από τη Volvo.Mήπως να είχαμε συχνότερα τέτοιους αποκλεισμούς για να διαβάζουμε αντικειμενικότερα άρθρα;
                      Τα πολλά επιπλέον κιλά συγκριτικά με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας υποθέτω πως δεν αμφισβητούνται ως μετρήσιμο μέγεθος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • G
                        giatros last edited by

                        Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
                        Δεν ξέρω αν και ποιος εκ των δύο έχει δίκιο ή άδικο αλλά φαίνεται κάπως άκομψο ως δημοσίευμα παρόλο που είναι από τις ελάχιστες φορές που θυμάμαι αρνητικά σχόλια για νέο μοντέλο σε κάποιο Μέσο.Και ο λόγος βέβαια είναι ο αποκλεισμός του Μέσου αυτού από τη Volvo.Mήπως να είχαμε συχνότερα τέτοιους αποκλεισμούς για να διαβάζουμε αντικειμενικότερα άρθρα;
                        Τα πολλά επιπλέον κιλά συγκριτικά με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας υποθέτω πως δεν αμφισβητούνται ως μετρήσιμο μέγεθος.

                        Αυτο ειναι συνεργασία που στηρίζεται στο μιζαρισμα,ενω η συμπεριφορα του περιοδικου είναι παιδαριωδης.Δεν με καλεσες,τωρα να δεις τι θα γράψω
                        Δειτε τι γράφουν οι 4 τροχοι....
                        http://www.4troxoi.gr/blog/2017/11/odigoyme-volvo-xc40
                        Ποιος να λέει αραγε την αλήθεια?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          criuser last edited by

                          Το ότι πάντως χτίζουν όλα τα μοντέλα σε πλατφόρμα του μεγάλου αυτοκινήτου , είναι για γέλια .

                          Απλά όταν σπάει η ομερτά μαθαίνουμε αλήθειες .

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • K
                            kkostask last edited by

                            Το συγκεκριμένο περιοδικό το έχει απλά τερματίσει. Τόσο κακεντρεχές και ανακριβές άρθρο δεν πρέπει να έχω ξαναδιαβάσει. Και το κορυφαίο είναι ότι σχόλια που δεν τους άρεσαν τα έσβησαν! Η αλήθεια είναι ότι το XC40 είναι βαρύτερο αλλά στο συγκεκριμένο άρθρο δεν μας λένε με ποιές εκδόσεις των ανταγωνιστών το συγκρίνουν. Σε άλλο περιοδικό η έκδοση Τ5 R Design ζύγιζε 1672 κιλά. Μιλάμε για την πλέον ισχυρή και καλοεξοπλισμένη έκδοση του μοντέλου. Έχω την περιέργεια να δω πόσο θα ζυγίζει μια Χ1 25i με τα πάντα όλα πάνω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • T
                              the_ace last edited by

                              Πάντως για το θέμα του βάρους έχουν δίκιο, τα νούμερα είναι απόδειξη. Αφού η πλατφόρμα είναι στοχευμένη (από υλικά, δεσίματα, διαστάσεις, βάρος κλπ) για τα μεγάλα οχήματα, δύσκολα θα δώσει τόσο μικρότερο βάρος που χρειάζεται/απαιτεί η συγκεκριμένη κατηγορία.

                              Και κάτι άλλο που μου φάνηκε αστείο: κάπου πήρε το μάτι μου μια photo με όλα τα καινούρια Volvo στη σειρά, και είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια μεταξύ τους. A νάτη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Έχω ξαναγράψει για την σχέση του 'ειδικού' τύπου με τις αντιπροσωπείες και την μισθοδοσία τους.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • W
                                  wantone last edited by

                                  Το 40 ειναι λενε σε αλλη πλατφορμα αλλα και εγω πιστευω οτι ειναι στην 60-90 αλλα κομμενη. Πρεπει να δουμε το βαρος στις αναλογες εκδοσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kkostask last edited by

                                    Ξεκινάμε από το γεγονός ότι το άρθρο είναι επιπέδου 3ης δημοτικού. Μετά εξετάζουμε το γεγονός ότι όλα τα στοιχεία είναι διαθέσιμα για συγκρίσεις, οπότε το θέμα του εν λόγω άρθρου είναι απλά γελοίο. Και στο τέλος βλέπουμε ότι η αντιμετώπιση στους αναγνώστες είναι το λιγότερο άθλια. Το σχόλιο μου είχε τα περισσότερα λάικ και το έσβησαν νωρίτερα σήμερα το πρωί ενώ με μπλόκαραν για να μην ξαναστείλω. Αν δεν είναι αυτό ξεφτίλα,τότε τι είναι?
                                    Και για να πάμε στο αυτοκίνητο. Κανείς δεν αμφισβητεί ότι είναι βαρύτερο. Σίγουρα όμως όχι 300 κιλά. Μιλάμε όμως πάντα για την πληρέστερη έκδοση που φτάνει τα 1672 κιλά, Σε τελική ανάλυση δεν είδα να γράφουν το ίδιο για το συγκριτικά βαρύτερο από τους ανταγωνιστές του Kuga.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • P
                                      panormus772 last edited by

                                      To θέμα είναι πως έτσι όπως γράφουν,ότι δηλ. το ελαφρύτερο αμάξι είναι σε όλα καλύτερο -ασφάλεια,επιτάχυνση,ελιγμούς,φρενάρισμα,κατανάλωση-,είναι σαν η μείωση του βάρους να είναι πανάκεια για τη συμπεριφορά του αυτοκίνήτου. Αν ήταν έτσι,τότε το Scross με 4wd (~1240 kgr) θα ήταν νούμερο 1 στην κατηγορία του (που ως κάτοχος του πολύ θα μου άρεσε,όμως αντικειμενικά μιλώντας είναι ένα πολύ καλό crossover vfm,αλλά όχι το τέλειο).
                                      Εννίοτε η δυσαρέσκειά τους κατά διαφόρων αντιπροσωπειών (π.χ. παλιά Fiat bravo βασική έκδοση με τα φρένα,τώρα VW polo 95 ps πάλι με φρένα και Volvo με βάρος) τους κάνει να καταφεύγουν σε ακραίες κρίσεις και συμπεράσματα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        the_ace last edited by

                                        Παιδιά, μην τα μπλέκουμε. Άλλο θέμα ύφος του άρθρου (α) που προφανώς έχει να κάνει καθαρά με τον αποκλεισμό (για τον α/β/γ λόγο, δεν μας ενδιαφέρει), και άλλο το γεγονός (β) του βάρους του οχήματος (που ισχύει, το XC40 είναι βαρύτερο και από το Kuga, που είναι αρκετά βαρύ για την επόμενη κατηγορία).

                                        Το extrapolation του αυξημένου βάρους στην γενικότερη εικόνα, ποιότητα, επιδόσεις κλπ του οχήματος είναι επίσης προφανώς αυθαίρετο, και βασίζεται περισσότερο στο (α) και λιγότερο στο (β)....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • katafractos17
                                          katafractos17 last edited by

                                          Εντελώς απαράδεκτο άρθρο.
                                          Φυσικά έσβησαν και το δικό μου σχόλιο γιατί δεν τους 'άρεσε/εξυπηρετούσε' και με απέκλεισαν από το να ξανά ποστάρω.

                                          Υπάρχουν τόσα και τόσα reviews γαι το XC40. Όλοι αυτοί λοιπόν που οδήγησαν/δοκίμασαν το αυτοκίνητο, δεν είδα να αναφέρουν ή έστω να τονίζουν σε τέτοιο βαθμό ως μειονεκτήματα αυτά που αναφέρει το συγκεκριμένο άρθρο.
                                          Ακόμη κι αν είναι πιο βαρύ από τον αναταγωνισμό πιθανόν να εξισορροπείται από άλλα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου, πιθανόν και όχι.
                                          Άλλο το να δοκιμάζεις ένα ένα αυτοκίνητο και να αναφέρεις τα πλεονεκτήματα του και τα μειονεκτήματα του και άλλο να γράφεις άρθρα λες και είσαι 8χρονο που σου πήραν το παιχνίδι από τα χέρια.

                                          Για την ιστορία:
                                          Βάρος Χ1:
                                          1500 κυβικά: από 1470Kg έως 1505Kg
                                          2000 κυβικά: από 1505Kg έως 1650Kg

                                          Βάρος Q3:
                                          1400 κυβικά: από 1460Kg έως 1480Kg
                                          2000 κυβικά: από 1560Kg έως 1700Kg

                                          Βάρος XC40:
                                          1500 κυβικά: Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη τεχνικά χαρακτηριστικά
                                          2000 κυβικά: από 1684Kg μέχρι τα 1733Kg.

                                          Δεν ξέρω που βρήκαν τα 300 κιλά περισσότερα αλλά εγώ σε σύγκριση μεταξύ δίλιτρων το μεγαλύτερο που βρίσκω είναι 179Kg μεταξύ ελαφρύτερης έκδοσης και 83Kg μεταξύ βαρύτερης έκδοσης.
                                          Εκτός και αν συγκρίνουν 1500 κυβικά με 2000 κυβικά που και πάλι η μεγαλύτερη διαφορά που βρίσκω είναι 224Kg.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • A
                                            axel12p last edited by

                                            Οι περισσότεροι πάντως αναφέρουν ότι το XC40 βασίζεται στην πλατφόρμα CMA και όχι σε μια μικρότερη έκδοση αυτής των XC60/90

                                            The XC40 doesn’t use a shrunk version of the XC60/XC90 structure and suspension, either. The XC40’s brand-new platform is called ‘compact modular architecture’. The CMA uses more space-efficient, cheaper rear suspension (four-link with steel arms and coils as opposed to five-link with composite leaf spring).

                                            Costs will also pushed down not just by making a new V40, but by sharing this platform with premium Chinese brand Lynk & Co. Both Volvo and Lynk & Co are owned by the Geely conglomerate.
                                            https://www.topgear.com/car-reviews/volvo/xc40

                                            https://en.wikipedia.org/wiki/Compact_Modular_Architecture_platform

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 3 / 39
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr