Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    • 1
    • 2
    • 166
    • 167
    • 168
    • 169
    • 170
    • 201
    • 202
    • 168 / 202
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    4038
    30730
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fivos07 last edited by

      http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... stin-elada

      Α,καλα...νωρις το ξαναθυμηθηκαν...οτι ναναι!
      Το θεμα με τη συναρμογη εχει χιλιοειπωθει(γνωστο αλλωστε).Αναφορικα πριν κανα μηνα στο ετησιο σερβις που εκανα ειχαν το F/L.Το περιεργαστηκα και το εκανα μια γυρα.Συναρμογη σχεδον οπως ηταν,πλαστικα τα ιδια χαλια με το προηγουμενο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostas_78 last edited by

        Τρίτη επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο αυτή τη φορά προ 15μερου περίπου σε Γεωργουλια Αθήνα. Τρίτη φορά ίδιο αποτέλεσμα....λίγες μέρες μετά όλα βαρανε στο ταμπλό...και κάθε φορά όλο κ περισσότερα.
        Σήμερα επιστροφή από επαγγελματικο ταξίδι Αθήνα μέσω Αράχωβας για βόλτα. Σε όλη τη διαδρομή ως την Ναύπακτο με σαγρε οδόστρωμα νόμιζα θα διαλυθεί όλο το ταμπλό....
        Α π ε λ π ι σ ι α .....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 last edited by

          Ετσι όπως τα λες θα εισαι και εσύ περίπτωση που θα θέλει αλλαγή ταμπλό, όπως και σε κάποιον άλλον που είχα δει στο φόρουμ.... τι να σου πως ρε γαμωτο.... πολυ ταλαιπωρία !!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mrclouzo last edited by

            Δυστυχώς καθώς φαίνεται το πρόβλημα με τους τριγμούς εμφανίστηκε σε πολλά αυτοκίνητα, δεν είναι μικρό το δείγμα. Και δεν μιλάμε για φθηνό αυτοκίνητο, γνωστός μου πήρε πριν 1.5 χρόνο το 1.6 diesel 4χ4 30 χιλιάρικα και κάτι με σκοπό να πηγαίνει εκδρομούλες σε βουνά. Τώρα έχει σχεδόν 30.000 χλμ και το αυτοκίνητο τρίζει αρκετά σε μέτριας ποιότητας άσφαλτο, για χώμα ούτε λόγος. 'Εχει ξενερώσει πολύ όπως είναι φυσικό. Γενικότερα η ηχομόνωση του αυτοκινήτου είναι μέτρια. Με αυτά που έχω δει και διαβάσει δεν το αγόραζα με τίποτα και ας είναι μηχανικά πολύ αξιόπιστο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostas_78 last edited by

              Ειναι απίστευτο πραγματικά το ποσό επιπόλαιη κατασκευή είναι αυτό το αμάξι. Όσο πραγματικά καλός κ οικονομικός είναι ο κινητήρας ( φτου μη το ματιασω) τοσο μαπα είναι ΟΛΟ το υπόλοιπο. Μέγας μάγκας πχ Στέφανος το σπρώξε έχασε €€... τα σκάσε κ πήρε Χ1 κ τέλος. Εγκλημα μου που δεν την πήρα κ εγώ Xline κιολας τότε στα 34.000
              Τώρα θα κάνω μια τελευταία απόπειρα Γιάννενα του στυλ πάρτε το μια δυο τρεις μέρες ...ενα μηνα όσο θέλετε κ ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ....αλλιώς πάει ανταλλαγή τέλος.
              Ήδη αν το κάνα τώρα για crossover θα το ανταλαζα με KIA Sportage 1.7d ή με sedan Ford Mondeo 1.6d 2016+....ίσως κ GLA σε λογική τιμή μόνο λόγω premium ποιότητας κ ίδιου μοτέρ 1.5 dci

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mrclouzo last edited by

                'Οπως έγραψα μερικά post πιο πάνω, έκανα 2.500 χλμ σε μια εβδομάδα με ένα νοικιάρικο qq. Το είχα σε εκτίμηση σαν αυτοκίνητο αλλά έχει αρκετά θέματα ποιότητας-ηχομόνωσης. Κρατάω τον πολύ οικονομικό dci, τους καλούς χώρους για 4 και τον προοδευτικό συμπλέκτη με το θετικό κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν ξέρω πόσο πολύ το βελτίωσαν στο facelift.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christosd last edited by

                  Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
                  'Οπως έγραψα μερικά post πιο πάνω, έκανα 2.500 χλμ σε μια εβδομάδα με ένα νοικιάρικο qq. Το είχα σε εκτίμηση σαν αυτοκίνητο αλλά έχει αρκετά θέματα ποιότητας-ηχομόνωσης. Κρατάω τον πολύ οικονομικό dci, τους καλούς χώρους για 4 και τον προοδευτικό συμπλέκτη με το θετικό κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν ξέρω πόσο πολύ το βελτίωσαν στο facelift.

                  Σωστά όλα αυτά με τους τριγμούς και την ηχομόνωση το ότι πάει σάν βάρκα δεν ενοχλεί κανέναν?
                  Εγώ έκανα τεστ drive πριν δύο χρόνια και μόνον για ένα χιλιόμετρο δεν άντεξα παραπάνω , τελικά κατέληξα στο J10
                  με τά ίδια λεφτά περίπου 18.000 το
                  Tekna J10 , 21000 το J11 Energy .
                  Προχθές πήγα στην Κύμη Ευβοίας με
                  J10 με μαμησα αμορτισέρ καλή οδική συμπεριφορά, όχι βέβαια τέλεια

                  Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    axel12p last edited by

                    Τόσο εγώ όσο και με άλλος ιδιοκτήτες J11 που μιλάω, δεν έχω ακούσει μέχρι στιγμής παράπονα για την συμπεριφορά του στον δρόμο.
                    Προφανώς σχετίζεται με το τι απαιτήσεις έχει ο καθένας. Για τον σκοπό που έχει δημιουργηθεί πάντως (τυπικό οικογενειακό αυτοκίνητο) μου φαίνεται ότι τα πάει μια χαρά σε αυτό τον τομέα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Έχω κάνει αμέτρητες φορές την διαδρομή Αλιβέρι - Κύμη - Πλατάνα ή την Αλιβέρι - Μουρτερή. Τις περισσότερες με την Άλφα ρομέο. Πολλά στροφιλίκια πολύ πράσινο και ποικίλα οδοστρώματα. Με την Αλφα όντως πήγαινα με πιο σβέλτους ρυθμούς όπου είχε άσφαλτο. Με το duster έφτασα πιο ξεκούραστα στο τέλος της παραλίας της Μουρτερής. Εκεί με την Α δεν είχα πάει ποτέ όμως! Κάθε κατηγορία έχει τα συν και πλήν. Όπως δεν μπήκα στον κόπο να ασχοληθώ για την μέτρια συμπεριφορά στις στροφές ενός 100% suv έτσι δεν ασχολήθηκα ποτέ να καυτηριάσω την απαράδεκτη εκτός δρόμου συμπεριφορά της 146... Να ξέμε τι λέμε.

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petros3110 last edited by

                        Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                        Έχω κάνει αμέτρητες φορές την διαδρομή Αλιβέρι - Κύμη - Πλατάνα ή την Αλιβέρι - Μουρτερή. Τις περισσότερες με την Άλφα ρομέο. Πολλά στροφιλίκια πολύ πράσινο και ποικίλα οδοστρώματα. Με την Αλφα όντως πήγαινα με πιο σβέλτους ρυθμούς όπου είχε άσφαλτο. Με το duster έφτασα πιο ξεκούραστα στο τέλος της παραλίας της Μουρτερής. Εκεί με την Α δεν είχα πάει ποτέ όμως! Κάθε κατηγορία έχει τα συν και πλήν. Όπως δεν μπήκα στον κόπο να ασχοληθώ για την μέτρια συμπεριφορά στις στροφές ενός 100% suv έτσι δεν ασχολήθηκα ποτέ να καυτηριάσω την απαράδεκτη εκτός δρόμου συμπεριφορά της 146... Να ξέμε τι λέμε.

                        Mπράβο ρε Σπύρο, τά πες όλα σε δυό προτάσεις! την καλημέρα μου!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          20 λεπτά είναι Αλιβέρι - Στόμιο , τι να προλάβεις να καταλάβεις ?

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spi_duster last edited by

                            Καλημέρα φίλοι! Το παλικάρι πιο πάνω κατάλαβε πολλά σε ένα μόλις χλμ. Σε 20 λεπτά με την Α ή 22,5 με το duster πολλά μπορείς να καταλάβεις τόσο για τα αυτοκίνητα όσο και για τον εαυτό σου ή τους άλλους.

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christosd last edited by

                              Απλός έκανα μια σύγκριση J10 me J11
                              εάν έμενα Γαλλία Ολλανδία το J11 σαφώς
                              είναι καλύτερο , ούτε τρίξιμο ούτε βαρκάδα .
                              Για Ελλάδα όμως και εάν το θέλεις να πηγαίνεις σε αυτές τις υπέροχες διαδρομές , Στερεά Ελλάδα , Εύβοια κλπ είναι απαράδεκτο .
                              Το καλύτερο αυτοκίνητο βέβαια είναι το R32 , VR6 για τέτοιες διαδρομές
                              αλλά αυτή είναι άλλη κατηγορία .

                              Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Και εκεί που περνάς σίφουνα τον μπροστινό σου , αυτός στρίβει αριστερά στον αγροτικό χωρίς φλάς....

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panormus772 last edited by

                                  Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                  Έχω κάνει αμέτρητες φορές την διαδρομή Αλιβέρι - Κύμη - Πλατάνα ή την Αλιβέρι - Μουρτερή. Τις περισσότερες με την Άλφα ρομέο. Πολλά στροφιλίκια πολύ πράσινο και ποικίλα οδοστρώματα. Με την Αλφα όντως πήγαινα με πιο σβέλτους ρυθμούς όπου είχε άσφαλτο. Με το duster έφτασα πιο ξεκούραστα στο τέλος της παραλίας της Μουρτερής. Εκεί με την Α δεν είχα πάει ποτέ όμως! Κάθε κατηγορία έχει τα συν και πλήν. Όπως δεν μπήκα στον κόπο να ασχοληθώ για την μέτρια συμπεριφορά στις στροφές ενός 100% suv έτσι δεν ασχολήθηκα ποτέ να καυτηριάσω την απαράδεκτη εκτός δρόμου συμπεριφορά της 146... Να ξέμε τι λέμε.

                                  +1
                                  Έχοντας κι εγώ προϊστορία με AR,σε καταλαβαίνω πλήρως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
                                    Δυστυχώς καθώς φαίνεται το πρόβλημα με τους τριγμούς εμφανίστηκε σε πολλά αυτοκίνητα, δεν είναι μικρό το δείγμα.

                                    Οταν βέβαια φώναζα εγώ, που στην τελική το δικό μου δεν πρόλαβε να βγάλει κάτι παλαβό, είχα φάει τόσο εδώ όσο και κυρίως σε παλιά ειδικά 'φόρα' πολύ cyberbullying....
                                    Θα ένιωθα δικαωμένος σημερα με όσα διαβάζω γενικότερα πια (που να δείτε στο J11 Greek Forum και στο FB group του τι γράφεται) αλλά πραγματικά συμπονώ όσους ταλαιπωρούνται

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spi_duster last edited by

                                      Τουλάχιστον εσύ φίλε panormus δεν πήγες από το ένα άκρο στο άλλο όπως έκανα εγώ . To scross έχει κατά πολύ ανώτερη οδική συμπεριφορά από τα περισσότερα crossover και βάσει του ανταγωνισμού σε συμφέρουσα τιμή .

                                      ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panormus772 last edited by

                                        Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                        Τουλάχιστον εσύ φίλε panormus δεν πήγες από το ένα άκρο στο άλλο όπως έκανα εγώ . To scross έχει κατά πολύ ανώτερη οδική συμπεριφορά από τα περισσότερα crossover και βάσει του ανταγωνισμού σε συμφέρουσα τιμή .

                                        Η αλήθεια είναι πως η μετάβαση ήρθε λίγο πιο ομαλά απ'ότι περίμενα (αν και δε συγκρίνεται με Alfa και πάντα όταν δω μία-όπως στην έκθεση με τη Giulia-,η καρδιά κάνει ένα σκίρτημα ).Όμως,όσο περνάνε τα χρόνια μας ,αλλάζουν κι οι ανάγκες και τα θέλω μας.Πλέον άρχισα να καλοβλέπω αμάξια που έχουν χώρους,ευκολίες κι άνεση σε μικρές ή μεγάλες διαδρομές κι όσο γίνεται να συνδυάσουν και μια καλή οδηγική συμπεριφορά.

                                        Κι όπως σωστά προείπες, η κάθε κατηγορία και μοντέλο αμαξιού έχει τα + και τα -.Το παν είναι να γνωρίζεις τι θέλεις και τι μπορείς να πάρεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pamino last edited by

                                          Aγαπητοί φίλοι καλώς σας βρήκα.

                                          Όντας άτυχος κάτοχος Renault Megane (II-2004-1600), με άπειρα ηλεκτρικά, ηλεκτρολογικά και μηχανικά προβλήματα που δεν υπάρχει λόγος να μνημονεύσω, έφτασα στο μη παρέκει διότι όταν έχεις παιδιά, δε μπορείς να έχεις αναξιόπιστο όχημα. Έστω κι αν δε λεφτά δεν υπάρχουν, καλύτερα τα όσα έχω να πάνε σε ένα καινούριο παρά να τα ρίχνω down the drain όπως λένε κι οι Άγγλοι/Αμερικανοί.

                                          Μέσω γνωστού πιθανόν να έχω την ευκαιρία να βρω σε σχετικά καλή τιμή (13-14 χιλιάρικα) μεταχειρισμένο QQ ενός-δύο ετών. Το πόσα χιλιόμετρα, ποιο κινητήρα και τί καλούδια θα έχει πάνω θα το μάθω σύντομα.

                                          Έχοντας καεί απ' τη Renault, η συνεργασία της με τη Nissan μου χτυπάει πολύ άσχημα. Με μια μικρή έρευνα είδα ότι η κάθε μια εκ των δύο εταιρειών ειδικεύεται περισσότερο σε κάποιο τομέα (πχ οι Γάλλοι στα diesel και τα μηχανικά κιβώτια, οι Γιαπωνέζοι στα βενζινοκίνητα και αυτόματα). Κατά πόσο ισχύει δε το γνωρίζω. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι το όχημα κατασκευάζεται στην Αγγλία.

                                          Ερχόμενος στο προκείμενο, θορυβήθηκα αρκετά διαβάζοντας κάποιες κριτικές σε αγγλικό site όπου ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών ήταν μικρός. Κράτησα επιφύλαξη διότι το κατά πόσο όλα αυτές οι έρευνες είναι ακριβείς και αληθείς, δε το γνωρίζω. Διαβάζοντας πχ κάποιες γερμανικές έρευνες η Τογιότα είναι ψιλοκαταποντισμένη.

                                          Για το λόγο αυτό μπήκα εδώ να δω από ιδιοκτήτες οχημάτων. Δεν κρύβω ότι τρόμαξα απ' τα σχόλια για τη συναρμογή και τα τριξίματα. Το χειρότερο, απ' ότι διάβασα το πρόβλημα είναι κοινό?!

                                          Το ότι δεν υπάρχει μάρκα με μηδέν βλάβες είναι γνωστό. Ούτε η Τογιότα είναι άσφαλτη (που λέει κι η Άντζελα). Το ζητούμενο είναι να αγοράζεις κάτι με όσο το δυνατόν λιγότερες πιθανότητες προβλημάτων (και φυσικά παίζει ρόλο και το είδος των προβλημάτων). Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί

                                          Εναλλακτικές μου λύσεις τα Auris/Corolla σε καινούριο (μάλλον), το Octavia για το οποίο έχω διαβάσει καλά σχόλια για την αξιοπιστία του, ή/και κάποιο κορεάτικο (αν και για κάποια εξ αυτών διάβασα επίσης ανάμικτα σχόλια για την αξιοπιστία τους (θα μεταβώ στα ανάλογα φόρα για να ρωτήσω τους εκεί φίλους).

                                          Έχοντας νιώσει στο πετσί σας τα καλά και τα κακά αυτού του οχήματος, θεωρείτε ότι αξίζει τον κόπο να ρισκάρει(?) κανείς το άνω ποσό?

                                          Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας και καλή συνέχεια σε όλους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iceman7 last edited by

                                            Αν έχεις καεί και ταλαιπωρηθεί απόφυγέ το!
                                            Auris/Corolla και Οκτάβια είναι καλύτερα αυτοκίνητα και ειδικά αν δεν σε πειράζει να είναι ψηλό πήγαινε προς τα εκεί!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 170
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 168 / 202
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr