-
Dj mitsos καταρχάς θα ήταν χρήσιμο να μας πεις για τι αυτοκίνητο μιλάμε μιας και τα τελευταία χρόνια ουκ ολίγες εταιρείες έχουν βγάλει ανακλήσεις για τις καδενες όπως πχ οπελ,wv κ.α. Επιπλέον κάποιοι κινητήρες είναι επιρρεπής στις καδενες και κυρίως στον τεντωτηρα που είναι και το ένοχο εξάρτημα συνήθως.
Δεύτερον αυτό που σου είπε ο μηχανικός σου ισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό και δεν είναι τόσο επικίνδυνο. Αυτό που καθορίζει το πότε μια καδένα θέλει αλλαγη είναι η λειτουργία της όταν ο κινητήρας είναι ζεστός. Βέβαια το κροταλισμα στο κρύο δείχνει ότι ο τεντωτηρας τα έχει αρχίσει να τα τρώει τα ψωμιά του αλλά υπάρχει ακόμα χρόνος μέχρι να είναι αναγκαία η αλλαγή της καδενας μιας και δεν είναι κάτι φτηνό αλλά έχει ένα κόστος από 350 ευρώ και πάνω. Το ποσό πάνω εξαρτάται από την μάρκα του αυτοκινήτου.
Τρίτον δεν μας είπες τι λάδια χρησιμοποιείς γιατί όσο πιο λεπτορευστο είναι τόσο πιο εύκολο το ξεκίνημα της καθένας. Τι ιξωδες χρησιμοποιείς;
Τέταρτον πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκινητο; Αν έχεις πάνω από 150000 χλμ ή ακόμα χειρότερα πάνω από 200000χλμ. τότε θα χρειαστεί να αλλάξεις σετ καδένα, γλυστρες, τεντωτηρα. Ο λόγος κοντολογίς είναι ότι δεν τα φτιάχνουν πλέον όπως παλιά και η καδένα έχει αρχίσει να θεωρείτε πλέον αναλώσιμο εξάρτημα.
Με βάση αυτά που ρωτάω θα μπορέσουμε να σε συμβουλεύουμε καλύτερα. Αν θέλεις απαντάς γιατί ανάλογα σε ποια κατηγορία ανήκεις ανάλογα πρέπει και να πράξεις. Αν για παράδειγμα έχεις έναν tsi κινητήρα που είχε περάσει ανακληση αλλά εσύ για τους Χ,ψ λόγους δεν εχειςέχεις κάνει αντικατάσταση καδενας ότι λάδι και να βάλεις δεν θα σου λύσει το πρόβλημα.
-
Καλημερα παιδια καταρχας λογο ενος δυσκολου προγραματος το αμελησα το θεμα και σημερα αποφασησα να μπω και να απαντησω σε καποιες ερωτησεις. Το αυτοκινητο ειναι το vw golf του 2011 με το τουρμπο κομπρεσορα 1,4 κυβικων στα 160 αλογα.
Προτων αυτος ο κινητηρας δεν εχει ανακληθει ποτε για τιποτα. Ειναι ο τυπος “cav”Ειχε μπει στα μοντελα golf, scirocco και tiquain και ουδεποτε αναφερθηκαν προβληματα ειδικα με την καδενα και τεντωτηρα.
Δευτερον τα λαδια αλλαχθηκαν πριν 3000 χλμ. Και το προβλημα διορθωθηκε σε ενα βαθμο.
Ο θιρυβος πλεον ακουγεται μονο αν το αμαξι μεινει κανα 3 μερο σε ακινησια οπου και εκει παλι αμφιβολο ειναι αν ακουστει η καδενα η οχι.
Απο ενα καλυτερο ψαξιμο ανακαλυψα οτι ο θορυβος θεωρειται φυσιολογικος αν η καδενα εχει καποια σημαδια κοπωσης, γιαυτο εδω επεμβαινει ο τεντωτηρας ο οποιος δουλεια του ειναι με την πιεση του λαδιου να την επαναφερει στη θεση της.
Το προβλημα δεν ειναι αυτος αλλα η ιδια η καδενα.
Τα λαδια που χρισιμοποιω ειναι τα liqui molly 5-30 φουλ συνθετικα long life και τα αλλαζω καθε 5-6000 χιλιομετρα (για καλυτερα) και το αμαξι δεν εχει καψει ποτε σταγονα παροτι εχει 98000 χλμ.Στο εμμεσο μελλον ξερω οτι η καδενα θα πρεπει να αλλαχτει μαζι με ολο το σετ αλλα μιλαμε για ενα κοστος κοντα στα 600 ευρω καθοτι νομιζω, νομιζω οτι στο συγκεκριμενο αμαξι πρεπει να κατεβει μοτερ.
Αλλα ολοι συμφωνουν πως ακομα ειναι νωρις.
Οποτε ευχαριστω για τις απαντησεις σας ελπιζω οτι ολα θα πανε καλα και το αμαξι το βλεπω πολυ γερο και πως θα συνεχισει ετσι.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
98000 χλμ ειναι πολυ λιγα για αλλαγη καδενας. Απο τα 150000χλμ. και μετα αρχισε να το βαζεις στο προγραμμα. 6000 χλμ. για αλλαγη λαδιων ειναι επισης πολυ λιγα. Εκτος και αν εχει περασει 1 χρονος απο την αλλαγη. Μπορεις ανετοτατα να πας μεχρι τις 10000 χλμ.
Καλα χιλιομετρα λοιπον -
Εάν το θέμα είναι μόνο στο κρύο ξεκίνημα και σε κανονική λειτουργία δουλεύει φυσιολογικά το αυτοκίνητο, μην σε τρελαίνει... Που να ακούσεις κάτι Renault πως κάνουν μέχρι να ανεβάσουν λάδι... και μιλάμε για ώρα όχι για ένα δευτερόλεπτο που λες στην αρχή... 600€ φτάνει γιατί μάλλον αλλάζουν και τα γρανάζια του μεταβλητού χρονισμού... Και στο Peugeot που σου είχα αναφέρει πιο πάνω το κόστος αλλαγής σετ καδένας μαζί με τα γρανάζια είναι 500+€. Η μηχανή δεν κατεβαίνει τουλάχιστον στο δικό μας. Κάθε εταιρεία βέβαια έχει άλλη μέθοδο επισκευής. Τα λάδια που βάζεις είναι κορυφαία. Τα Top Tec 4200 βάζεις; Συνέχισε με αυτά... Το ότι τα αλλάζεις κάθε 5000-6000χλμ σίγουρα το βοηθάει το αυτοκίνητο καθώς έχεις πάντα φρέσκο λάδι αν και τα συγκεκριμένα αντέχουν άνετα μέχρι τα 10.000χλμ.
-
Ο χρήστης referravag έγραψε:
Εάν το θέμα είναι μόνο στο κρύο ξεκίνημα και σε κανονική λειτουργία δουλεύει φυσιολογικά το αυτοκίνητο, μην σε τρελαίνει... Που να ακούσεις κάτι Renault πως κάνουν μέχρι να ανεβάσουν λάδι... και μιλάμε για ώρα όχι για ένα δευτερόλεπτο που λες στην αρχή... 600€ φτάνει γιατί μάλλον αλλάζουν και τα γρανάζια του μεταβλητού χρονισμού... Και στο Peugeot που σου είχα αναφέρει πιο πάνω το κόστος αλλαγής σετ καδένας μαζί με τα γρανάζια είναι 500+€. Η μηχανή δεν κατεβαίνει τουλάχιστον στο δικό μας. Κάθε εταιρεία βέβαια έχει άλλη μέθοδο επισκευής. Τα λάδια που βάζεις είναι κορυφαία. Τα Top Tec 4200 βάζεις; Συνέχισε με αυτά... Το ότι τα αλλάζεις κάθε 5000-6000χλμ σίγουρα το βοηθάει το αυτοκίνητο καθώς έχεις πάντα φρέσκο λάδι αν και τα συγκεκριμένα αντέχουν άνετα μέχρι τα 10.000χλμ.Θα σε γελασω δε θυμαμαι τον τυπο του λαδιου παντως οντως διχνουν κορυφαια μιας και ποτε δεν ειχα θεματα με λαδια σε 3 αμαξια που εχω αλλαξει με τετοιο λαδι.
Επισης δεδομενου οτι τα περισσοτερα χλμ. Τα κανω μες την πολη για μενα τα λαδια καλο ειναι να ειναι παντα φρεσκα. Θεωριτικα ετσι οπως το βλεπω εγω 5000 χλμ εντος πολης για το λαδι ειναι σαν να εχουν διανυσει τα 3/4 της ζωης τους και ας ειναι φουλ συνθετικα.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ε ρε Νικόλας που σας χρειάζεται,άκου κάθε 5-6000 χλμ αλλαγή λαδιών!!!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ε ρε Νικόλας που σας χρειάζεται,άκου κάθε 5-6000 χλμ αλλαγή λαδιών!!!Εντάξει, ακούγεται κάπως anal-retentive αυτό...για να είμαστε σωστοί, αν δεν το ζητάει ρητά ο κατασκευαστής, τόσο συχνές αλλαγές είναι περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους, παρά για ουσιαστικούς. Εξαίρεση αποτελούν τα RX7/8, που έτσι και αλλιώς θέλουν συμπλήρωμα, έτσι και αλλιώς χρησιμοποιούν σχετικά φθηνό λάδι, οπότε σχεδόν όλοι οι ιδιοκτήτες αλλάζαμε λάδια πολύ συχνότερα (δηλαδή
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Ε ρε Νικόλας που σας χρειάζεται,άκου κάθε 5-6000 χλμ αλλαγή λαδιών!!!
Εντάξει, ακούγεται κάπως anal-retentive αυτό...για να είμαστε σωστοί, αν δεν το ζητάει ρητά ο κατασκευαστής, τόσο συχνές αλλαγές είναι περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους, παρά για ουσιαστικούς. Εξαίρεση αποτελούν τα RX7/8, που έτσι και αλλιώς θέλουν συμπλήρωμα, έτσι και αλλιώς χρησιμοποιούν σχετικά φθηνό λάδι, οπότε σχεδόν όλοι οι ιδιοκτήτες αλλάζαμε λάδια πολύ συχνότερα (δηλαδή
-
Καλά και εγώ δεν το τσιγκουνεύομαι το ετήσιο 50αρικο για λάδια, σιγά το ποσό. Έτσι και αλλιώς με το Fiesta κάνουμε οριακά πάνω από 10Κ χλμ, με το 'μεγάλο' (CX7, C5, τώρα Kuga) άντε να κάνουμε 6?7? χιλ. χλμ, παρόλα αυτά κάνω ετήσια αλλαγή λαδιών σε κάθε service, έτσι που λες και εσύ για να είναι φρέσκα....
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Καλά και εγώ δεν το τσιγκουνεύομαι το ετήσιο 50αρικο για λάδια, σιγά το ποσό. Έτσι και αλλιώς με το Fiesta κάνουμε οριακά πάνω από 10Κ χλμ, με το 'μεγάλο' (CX7, C5, τώρα Kuga) άντε να κάνουμε 6?7? χιλ. χλμ, παρόλα αυτά κάνω ετήσια αλλαγή λαδιών σε κάθε service, έτσι που λες και εσύ για να είναι φρέσκα....+1
Πάνω κάτω τα ίδια χλμ κανουμε. -
γεια σας παιδια...πηρα ενα αμαξι απο μαντρα...opel astra j του 11 1.4κυβικα...εχει πανω του 113078χλμ...φοραει καδενα ή ημαντα? στο μηχανικο μου μου ειπε φοραει καδενα αλλα δεν θελει ακομα αλλαγη...σιγουρα δεν θελει? ποσα χλμ πρεπει να κανει? και ποσο ειναι το κοστος για να ξερω...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Απάντηση στο topic. Kάθε ποτέ σε σοβαρά μοτέρ. Αλλαγή καδένας πριν 300.000 χλμ και βάλε μόνον σε προβληματικές σχεδιάσεις/υλοποιήσεις τύπου TSi και fiat το Multijet 1.3. Aφού καμία ΕΕ δεν τους έχει τραβήξει το αυτί (αλλά και στις ΗΠΑ την έχουν σκαπουλάρει περίεργα) καλά κάνουν και κοροιδεύουν τον καταναλωτή. Μόνον και μόνον γι αυτό με έχουν χάσει από πελάτη (και πολλούς ακόμη) ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ...,
-
Σε Opel Corsa C είχα αλλάξει στίς 250.000 χιλιόμετρα.
Όλο το σέτ 230€
Τώρα στο Mazda 6 που αγόρασα πρόσφατα ο κατασκευαστής που διάβασα το βιβλίο δέν αναγράφει πουθενά αλλαγή καδένας. Που ρώτησα και σε συνεργείο είπε οτι στο συγκεκριμένο δέν αλλάζουν ποτέ. -
Ποιο αμαξι ειναι? Εκτος αντιπροσωπειας αυτη η τιμη?
-
Πες μας αμαξι. Το κοστος αυτο ειναι η μιση τιμη απο μια πληρη επισκευη ολοκληρου μοτερ , και λιγο περισοτερο απο μια επισκευη κεφαλης. Δεν το καταλαβαινω πως προκυπτει.
-
Ποιο αμαξι ειναι? Εκτος αντιπροσωπειας αυτη η τιμη?
Καλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία !
Ένα Opel Mokka 1.6 πετρέλαιο είναι. Τίποτα το εξωτικό. Τα ανταλλακτικά (όλο το σετ) κοστίζουν 200-250 Ευρώ μάξιμουμ. Τα 950 Ευρώ (τελική τιμή) ζητήθηκαν από εξειδικευμένο συνεργείο Opel.
-
700 ευρώ εργασία δηλαδή? Κάτι δεν πάει καλά φίλε μου.
Ψαξου λίγο παραπάνω.
-
Ειναι πολλά τα λεφτα που ζητανε. Πηγαινε σε αλλο συνεργειο
Χρονια πολλά
-
Καλησπέρα παιδιά και Χρόνια πολλά σε όλους
Εδώ και ένα μήνα περίπου κατά την πρωινή εκκίνηση το αυτοκίνητο κάποιες φορές έκανε ένα ελαφρύ κροτάλισμα για 3-4 λεπτά περίπου μέχρι να ζεσταθεί. Την προηγούμενη εβδομάδα έκανα το service των 80000χλμ και ο μηχανικός μου είπε οτι ο θόρυβος είναι από την καδένα η οποία θα πρέπει να αντικατασταθεί (φαντάζομαι όλο το σετ)
Εκείνο που με προβλημάτισε είναι το κόστος που μου είπε οτι είναι περίπου 900 Ευρώ μαζί με την εργασία. Η τιμή μου φάνηκε εξαιρετικά υψηλή.
Έχουμε εικόνα ; Να τον σουτάρω ;Το αυτοκίνητο είναι συντηρημένο σωστά με όλα τα service πάντοτε στην ώρα τους...
τοχουν παρα...τραβήξει μερικοί ...
Μάλλον θα πρέπει να αρχίσουμε να γράφουμε ονοματα εταιρειών και συνεργείων για να στρώσουν...
-
Χρόνια πολλά. Από αυτά που διαβάζω αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει μια αίσθηση ότι η καδένα είναι για μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα. Αυτό είναι λαθος γιατί κανονικά είναι για εφ όρου ζωής. Από την άλλη καταλαβαινω ο μέσος όρος όταν απευθύνεται σε ένα συνεργείο επειδή ακούει έναν θορυβο, αρκετά συνεργεία και κυρίως τα εξειδικευμένα αισθάνονται ότι εβγαλαν λαυρακι.
Αλλαγή καδένας.Καθε ποτε?