-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Εμένα τα 600Ε για αλλαγή καδένας σετ μου ακούγονται υπερβολικά πάρα πολλά
Γιατί ο Κάβουρας μιλάει για αντιπροσωπεία-εξουσιοδοτημένο ενώ από την άλλη ο Leonp όχι.
Και πάλι μου φαίνεται υπερβολικό ακόμη και όταν αφορά τιμές αντιπροσωπείας, να βάλω 3 εργατοώρες και 250Ε ανταλλακτικά;
Εμένα με 180 περίπου τα ανταλλακτικά και γύρω στο 100άρικο περαστικά έξω, μου φαίνονται υπερβολή τα 600Ε και εκεί ναι, δέχομαι και τον οπτικό έλεγχο και το 'έλα μωρέ, τζιτζιλόνι είναι και έχει ψωμιά ακόμη'
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πολλοί κρατάνε τα αμάξια μόνο 5 χρόνια ή και λίγο περισσότερο.
Αυτοί προτιμούν καδένα για να μην έχουν μεγάλα σέρβις όσο έχουν το αμάξι στην κατοχή τους - μόνο λάδια φίλτρα.Αλλά το αμάξι θα αλλάξει καδένα, με τον επόμενο ιδιοκτήτη.
Πλέον λίγοι τα κρατάνε τόσο λίγο. Όμως το μέσο αυτοκίνητο στην Ελλάδα δε θα φτάσει ποτέ τα 250.000χλμ. μιας και κάνει ~12.000 το χρόνο και αντέχει 20 χρόνια. Οπότε η καδένα για τους περισσότερους δεν θέλει ποτέ αλλαγή.
Το μεγάλο πρόβλημα φαντάζομαι είναι τα κατεβάσματα και όποιος κάνει μύτη/τακούνι, εκεί ο ιμάντας μπορεί να σπάσει πολύ νωρίς!Προσωπικά έχω ένα Corsa με καδένα και 120.000χλμ. σχετικά σκληρής χρήσης. Η καδένα ακούγεται από σχεδόν καινούργιο και πλέον κάνει έντονο 'χρρρ' κατά την εκκίνηση. Στην αντιπροσωπεία μου λένε πως έτσι κάνουν όλα και δεν έχει ακουστεί να σπάει/πηδάει δόντι κανένα οπότε το αφήνω ως έχει...
-
Διαπιστώνω, ότι κυκλοφορούν τιμές που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, και είναι λογικό!.
Υπάρχουν αυτοκίνητα που με 100ε ευρώ καθαρίζουν, και άλλα που δεν φτάνουν 400ε. όπως πχ ένα σετ σε VAG.
Αλλού χρειάζεται το πολύ 20 λεπτά και αλλού 2 ώρες. Μπορεί να χρεώνουν 3 ώρες, μα είναι με τον καφέ και τα τσιγάρα, και με απαρχαιωμένα εργαλεία….
Α. -
Απορία: οι ταξιτζήδες που έχουν κινητήρες με καδένες, τις αλλάζουν κάθε τόσο (πχ 250000 χλμ) ή εμείς οι πελάτες λιανικής είμαστε τα θύματα;
Προσωπικά δεν έχω ακούσει ποτέ για καδένα που κόπηκε.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Απορία: οι ταξιτζήδες που έχουν κινητήρες με καδένες, τις αλλάζουν κάθε τόσο (πχ 250000 χλμ) ή εμείς οι πελάτες λιανικής είμαστε τα θύματα;Προσωπικά δεν έχω ακούσει ποτέ για καδένα που κόπηκε.
Μην μπερδεύεις τους επαγγελματίες. Αυτοί γνωρίζουν την ένια της φθοράς, και ενεργούν ανάλογα.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Απορία: οι ταξιτζήδες που έχουν κινητήρες με καδένες, τις αλλάζουν κάθε τόσο (πχ 250000 χλμ) ή εμείς οι πελάτες λιανικής είμαστε τα θύματα;
Προσωπικά δεν έχω ακούσει ποτέ για καδένα που κόπηκε.
Μην μπερδεύεις τους επαγγελματίες. Αυτοί γνωρίζουν την ένια της φθοράς, και ενεργούν ανάλογα.
Α.'Ηξεις, αφίξεις, ουκ, εν τω πολέμω θνήξεις'
Αν έχεις να μου απαντήσεις κάτι συγκεκριμένο και θέλεις να το πεις, τότε οκ, αλλιώς άσε να απαντήσει κανένας άλλος. Σε παρακαλώ δηλαδή.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εχω ψάξει, δεν εχω βρεί 'λίστα', αλλά αν πας εδώ http://www.gates.com/part_locator/index.cfm?location_id=3002 και συμπληρώσεις τα στοιχεία για το αυτοκινητο που σε ενδιαφέρει, αν γράψει στο parts list για Timing Belt , 'Interference engine application' με κόκκινα γραμματάκια, τότε να φοβάσαι!!!!
Σημειωτέον και αυτό το site της Gates αφορά Αμερικάνικα μοντέλα, αλλά νομίζω θα είναι δύσκολο να έχει ΤΟΣΟ διαφορετικό κινητήρα ένα συγκεκριμένο μοντέλο, το πολύ να μήν υπάρχει στην Αμερική.
Ευχαριστώ!!!
Εμένα τα 600Ε για αλλαγή καδένας σετ μου ακούγονται υπερβολικά πάρα πολλά
Γιατί ο Κάβουρας μιλάει για αντιπροσωπεία-εξουσιοδοτημένο ενώ από την άλλη ο Leonp όχι.
ακριβώς.
Απορία: οι ταξιτζήδες που έχουν κινητήρες με καδένες, τις αλλάζουν κάθε τόσο (πχ 250000 χλμ) ή εμείς οι πελάτες λιανικής είμαστε τα θύματα;
Προσωπικά δεν έχω ακούσει ποτέ για καδένα που κόπηκε.
Καλή ερώτηση!
-
Οι καδένες δεν κόβονται με συντηρητική οδήγηση. Βασικά κάνουν θόρυβο πριν να κοπούν. Εάν αλλάζοντα μετά από έλεγχο οι γλίστρες, τότε ξεπερνούν τα 250000κμ.
Α -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Απορία: οι ταξιτζήδες που έχουν κινητήρες με καδένες, τις αλλάζουν κάθε τόσο (πχ 250000 χλμ) ή εμείς οι πελάτες λιανικής είμαστε τα θύματα;
Προσωπικά δεν έχω ακούσει ποτέ για καδένα που κόπηκε.
Μην μπερδεύεις τους επαγγελματίες. Αυτοί γνωρίζουν την ένια της φθοράς, και ενεργούν ανάλογα.
Α.'Ηξεις, αφίξεις, ουκ, εν τω πολέμω θνήξεις'
Αν έχεις να μου απαντήσεις κάτι συγκεκριμένο και θέλεις να το πεις, τότε οκ, αλλιώς άσε να απαντήσει κανένας άλλος. Σε παρακαλώ δηλαδή.
πριν κοπεί η καδένα συνήθως χαλαρώνει , χαλάει ο χρονισμός κλπ κλπ
-
σε αρθρο που διαβασα η vw καληπτη τη ζημια??.σημερα στην αντηπρωσοπια μου ζητησαν 830 ευρω.χτες μου ηπαν σε καληπτη η εγγυηση εγω δεν εχω εγγυηση?.
νοεμβριος 2011 στο σερβισ που εγινε τομισα οτι ακου θορυβο στο πωινο ξεκινιμα.εγινε υποσιμιοση να ελεχθει η καδενα 43000 χιλιομετρα..την επομενη μου ηπαν δε βρηκαν τιποτα.αντιπρωσοπια ΜΑΝΔΥΛΑΣ θεσσαλονικη.τον ιουνιο του 2011 ειχα παει παλι και τους τονισα οτι κανει θορυβο οχι παντα αλλα κανει το κανανε βολτα δε βρηκαν τιποτα.εχω το χαρτι που τονιζει τον ελεχω για την καδενα απο την αντηπρωσοπια. τωρα?? τη κανω εεε?? ακουω προτασεις? : -
Κόπηκε η καδένα ή έχεις πρόβλημα με θόρυβο/πτώση απόδοσης/κτλ? Σε ποιο μοντέλο και με ποιο κινητήρα παρουσίασε πρόβλημα?
Είχε πέσει το μάτι μου σε διάφορα άρθρα που έλεγαν για ορισμένες παρτίδες με ελλατωματικές καδένες.Ρίξε μια ματιά σε αυτό http://www.autoblog.gr/2012/05/08/vw-ts ... ng-chains/ καθώς και στο vw club όπου έχουν αναφερθεί παρόμοιες περιπτώσεις (νομίζω δλδ, πχ στο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... opic=52129)
Αν ανήκεις σε μιά από τις παραπάνω κατηγορίες κανονικά πρέπει να στην αλλάξουν δωρεάν (σύμφωνα τουλάχιστον με το άρθρο, δεν ξέρω αν όντως ισχύει). Το πρόβλημα στα προηγούμενα σερβις το ανέφερες ενώ ήσουν εντός εγγύησης? Αν ναι, αν μπορείς να αποδείξεις ότι το πρόβλημα που ανέφερες έχει σχέση με τη βλάβη που προκλήθηκε λογικά πρέπει να στο αντικαταστήσουν εντός εγγύησης.
-
Ούτε γω έχω ακούσει περί αντικατάστασης της καδένας. Ποτέ.
Πιο πρώτα θα έχει τινάξει τα πέταλα το μοτέρ από φθορά που σχετίζεται με ελλειπή συντήρηση σχετικά με το λιπαντικό ή το αντιψυκτικό του, παρά με την καδένα του.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Ούτε γω έχω ακούσει περί αντικατάστασης της καδένας. Ποτέ.Πιο πρώτα θα έχει τινάξει τα πέταλα το μοτέρ από φθορά που σχετίζεται με ελλειπή συντήρηση σχετικά με το λιπαντικό ή το αντιψυκτικό του, παρά με την καδένα του.
Φίλε στην περιοχή που ζεις κινδυνεύει το αυτοκίνητο, περισσότερο από τουρίστες και λαμαρίνα!!!!!........
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ούτε γω έχω ακούσει περί αντικατάστασης της καδένας. Ποτέ.
Πιο πρώτα θα έχει τινάξει τα πέταλα το μοτέρ από φθορά που σχετίζεται με ελλειπή συντήρηση σχετικά με το λιπαντικό ή το αντιψυκτικό του, παρά με την καδένα του.
Φίλε στην περιοχή που ζεις κινδυνεύει το αυτοκίνητο, περισσότερο από τουρίστες και λαμαρίνα!!!!!........
Α.ντάξει μωρέ...μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες.
[spoiler:3b23e5c1]άσχετο με το θέμα βέβαια [/spoiler:3b23e5c1]
-
Καλησπερα μια και διαβαζω το θεμα ρε παιδια
Εμενα αν το εχω περιπου 3 μερες ακινητο το οχημα ακουγεται εντονα η καδενα για τα πρωτα 2 δευτερολεπτα της εκκινησης
Φιλος μηχανικος λεει οτι ειναι φυσιολογικο επειδη το λαδι εχει κατσει και θελει κανα δυο δευτερα για να λιπανει την καδενα
Ερωτηση: μπορει να διμιουργηθει ζημια σε αυτα τα 2 δευτερα; ο ιδιος μου λεει οτι δεν ειναι λογος αυτος να αλαχτει η καδενα. -
Αυτο στο εκανε παντα ή εμφανιστηκε προσφατα και μετα απο ποσα χλμ με τα λαδια που εχεις τωρα? Ισως τα λαδια που εχεις να ψιλοψοφησαν και με την αλλαγη τους να σταματησει.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης tedd έγραψε:
Αυτο στο εκανε παντα ή εμφανιστηκε προσφατα και μετα απο ποσα χλμ με τα λαδια που εχεις τωρα? Ισως τα λαδια που εχεις να ψιλοψοφησαν και με την αλλαγη τους να σταματησει.Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να σου πω δε το κανε παντα αλλα η αληθεια ειναι οτι ουτε τωρα το κανει παντα απλα τυχαινει το ενδεχομενο αλλαγης λαδιου το σκεφτηκα μιας και τα λαδια εχουν 6000 και μαλλον ετσι και αλλιως θα τα αλλαζα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τα tsi εχουν ιστορικο με την καδένα και τους εντατήρες για ψαξε το
Με την πίεση λαδιού τεντώνει ο εντατηρας οπότε μπορεί να τα έχει παίξει και να χάνει πίεση καθώς περνάνε οι μέρες
Τα λάδια από μόνα τους δεν έχουν καμία σχέσηΗ καδένα με την χρήση ως αλυσίδα μακραίνει και ο εντατηρασ αν και τερματιζει δεν μπορεί να την κρατήσει τεντωμένη. Τότε χτυπάει στις γλύστρες οδηγούς και κάνει θόρυβο και τρώει τα γρανάζια
Αν σπάσουν οι γλύστρες μπορεί να γίνει και
Μπορέι να χαλάσει και ο τεντωτήρας
Αυτά μπορεί και πριν τις 200.000 χλμ -
Ποια καδένα;
707.000χλμ ραπτομηχανή -
Dj Μήτσε καλό μήνα! Όπως τα περιγράφεις είναι πολύ πιθανό να φταίει ο τεντωτήρας της καδένας ή το λάδι που χρησιμοποιείς... Φίλη τον είχε αλλάξει (τον τεντωτήρα) στα 80.000χλμ. Είχε βγει αναθεωρημένο εξάρτημα που κανονικά η MINI είχε κάνει ανάκληση για αλλαγή του αλλά η Peugeot δεν ενημέρωσε ποτέ για την ανάκληση... Αλλάχτηκε επειδή κροτάλιζε λίγο παραπάνω στο κρύο ξεκίνημα με το αναθεωρημένο εξάρτημα και έκτοτε μετά από 91.000+ χλμ όλα άψογα.
Επίσης σχετικά με το άλλο που λες ότι σου κάνει για 2-3 δευτερόλεπτα στο κρύο ξεκίνημα... Της το έκανε το ίδιο ακριβώς και η καδένα στο Peugeot της φίλης μου ακόμη και μετά την αλλαγή του τεντωτήρα, όσο έβαζε τα λάδια που της έβαζαν στην αντιπροσωπεία, τα Total... Απ' όταν αλλάξαμε σε καλύτερα αυτό το σφύριγμα της καδένας στο κρύο ξεκίνημα κόπηκε μαχαίρι και δεν το έχει ξανά κάνει ούτε μια φορά από τότε εδώ και 3 χρόνια. Οπότε σκέψου μήπως βάλεις κάτι καλύτερο όσον αφορά το λάδι.
Από αυτά που γράφεις, αν δεν σου κροταλίζει ούτε κρύο ούτε ζεστό δεν χρειάζεται να αλλάξεις καδένα... Αν σου κροταλίζει κάπως όσο είναι κρύο και μετά ζεστό στρώνει πρέπει να δεις μήπως θέλει αλλαγή ο τεντωτήρας. Αν σου κροταλίζει και ζεστό μπορεί να είναι και άλλα πράγματα... Επίσης ξανά υπογραμίζω να κοιτάξεις για καλύτερα λάδια από αυτά που βάζεις τώρα μήπως σου λυθεί το θέμα με την κρύα εκκίνηση για αυτά τα 2-3 δευτερόλεπτα που περιγράφεις όπως λύθηκε στην φίλη μου. Αν θες να σου πω τι λάδι χρησιμοποιεί στείλε μου ένα PM για να μην θεωρηθεί διαφήμιση.
Καλημέρα και καλό μήνα.
Αλλαγή καδένας.Καθε ποτε?