-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Αν δε σε πειραζει που σε λίγους μήνες αλλάζει και αρα θα εχεις με το καλημερα παλιό μοντέλο, ειναι εξαιρετική επιλογή.
Η τιμη ειναι για my16;Ναι το elegance
Μια χαρά τότε.
Πόσα km κάνεις; Δικαιολογείται η αγορά diesel με αυτά;
Πάντως εαν έψαχνα σε αυτή την κατηγορία πλέον με αυτή την τιμή θα το χτύπαγα άνετα, εκτός αν κυκλοφορούσα κάθε μέρα στο κέντρο της Αθήνας οπότε θα με φόβιζε πολύ τι θα γίνει με τα diesel. Αν κινείσαι περιαστικά όμως (πχ εκτος δακτυλίου) δε νομίζω ότι θα υπάρξει ιδιαίτερο πρόβλημα.
Όσο για τη σύγκριση με την X1, έχοντας θετικότατη οδηγική εμπειρία μόνο από το CRV, ακόμα κι αν δεχτούμε ότι είναι καλύτερη στο δρόμο, είναι τόσα περισσότερα τα σημεία που υπερτερεί το CRV που δε θα με πείραζε.
Άλλωστε αν πρώτη προτεραιότητα είναι η οδική συμπεριφορά και η αίσθηση μάλλον κάποιος πρέπει να κοιτάξει σε άλλη κατηγορία εκτός SUV.
-
Ποια η διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ πχ του Honda 1.6 diesel και της X1 1.5 βενζίνη η και της X1 diesel ξέρει κανείς;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Γυρω στα 2 λτ/100χμ μεση καταναλωση ποιο κατω τα ντηζελ. Αλλα μην ξεχνας οτι το ντηζελ ειναι και αρκετα φθηνοτερο απο βενζινη.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Γυρω στα 2 λτ/100χμ μεση καταναλωση ποιο κατω τα ντηζελ. Αλλα μην ξεχνας οτι το ντηζελ ειναι και αρκετα φθηνοτερο απο βενζινη.Στα 100 χλμ δηλαδη για πόση διαφορα μιλαμε,ας μας πουν και οι χρηστες αυτων των αυτοκινητων
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Γυρω στα 2 λτ/100χμ μεση καταναλωση ποιο κατω τα ντηζελ. Αλλα μην ξεχνας οτι το ντηζελ ειναι και αρκετα φθηνοτερο απο βενζινη.
Στα 100 χλμ δηλαδη για πόση διαφορα μιλαμε,ας μας πουν και οι χρηστες αυτων των αυτοκινητων
Βαλε 5,5λ x1,15 το diesel με 7,5λ x1,45 η βενζινη
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ασύγκριτα καλύτερο το crv από την x1
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν εχει νόημα τέτοια επιχειρηματολογία. Κάπου καλύτερο το ενα, κάπου το αλλο.
Αν θες πετρέλαιο το κοιτάς σαφώς καλύτερα λόγω κυβικών.
Το ιδιο και για χώρους μαζί με εξωτερικές διαστάσεις βέβαια.
Θετικό και η ιαπωνική αξιοπιστία και τα πέντε χρονια εγυησης, πλην ομως ο τοπικός αντιπρόσωπος απεναντι σε απευθειας θυγατρική της μαμάς εταιρείας.
Αν θες κράτημα, πάτημα, στήσιμο, αναλογικά καλούς χώρους για το μέγεθος, εμφάνιση νομίζω και οι αντικειμενικοί κριτές θα πουν Χ1.Σαφώς βεβαια η τιμη ξεστοκαρισματος του 1,6 ειναι εντυπωσιακή. Πριν 7 μήνες ηταν 5000 παραπάνω
Σαφώς καλύτερο πάτημα-κρατημα το CRV. Και δεν είμαι τζαπαν, Γάλλος είμαι! Δέχομαι 100% αυτό για τον Σαρακάκη φυσικά. Και για τους χώρους.
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Σαφώς καλύτερο πάτημα-κρατημα το CRV.
Και δεν είμαι τζαπαν, Γάλλος είμαι! Δέχομαι 100% αυτό για τον Σαρακάκη φυσικά. Και για τους χώρους.Πάτημα και κράτημα με την καμία! Προφανώς και δεν έχεις οδηγήσει την Χ1.
Οδηγικά η Χ1 είναι ότι πιο κοντά σε κανονικό αυτοκίνητο για υπερυψωμένο, γι αυτό και πουλάει πιστεύω!
Το CRV εχει πολύ μεγάλο όγκο και είναι κάπως πιο πλαδαρό. Αλλωστε είναι και σχεδόν 230 κιλά βαρύτερο
www.zeperfs.com/en/duel6387-5705.htm
Αναμφισβήτητα καλό αμάξι αλλά απευθύνεται ίσως σε λιγο διαφορετικό κοινό!
Το CRV στη Γαλλία φτιάχνεται; -
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Ποια η διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ πχ του Honda 1.6 diesel και της X1 1.5 βενζίνη η και της X1 diesel ξέρει κανείς;
Sent from my iPhone using TapatalkΟπως σου είπαν γύρω στα 2 λίτρα περισσότερη κατανάλωση η βενζίνη
Για καποια ενδιαφερόντα συγκριτικά δες και παρακάτω
http://www.zeperfs.com/en/duel6387-5705.htmΟτιδήποτε θες να ρωτήσεις μπορείς και στο http://x1gr.boards.net/
-
Δεν έχω οδηγήσει το CRV αλλά το πάτημα του Χ1 είναι εντυπωσιακό για SUV...έχω 1.000χλμ και βλέπω οτι έχει ένα ενδιαφέρον μίγμα ήρεμης αλλά και σπορ συμπεριφοράς ανάλογα με το ρυθμό που επιλέγεις. Είναι αμάξι που όπωσδηποτε πρέπει κάποιος να κάνει test drive πριν πάρει την τελική του απόφαση..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ppascho150 έγραψε:
Δεν έχω οδηγήσει το CRV αλλά το πάτημα του Χ1 είναι εντυπωσιακό για SUV...έχω 1.000χλμ και βλέπω οτι έχει ένα ενδιαφέρον μίγμα ήρεμης αλλά και σπορ συμπεριφοράς ανάλογα με το ρυθμό που επιλέγεις. Είναι αμάξι που όπωσδηποτε πρέπει κάποιος να κάνει test drive πριν πάρει την τελική του απόφαση..
Sent from my iPhone using TapatalkΚαλο τεστ drive όμως! Ο γύρος του ΟΑΚΑ πχ δεν ειναι ικανός να σε κάνει να δεις τίποτα!
Εγω το πήρα 1 ώρα μόνος και πήγα μέχρι αεροδρόμιο σκιζοντάς το! Εκει είδα τι κανει και πόσο πάει!
Στη BMW σου δίνουν τέτοια τεστ ανετα! -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Αν δε σε πειραζει που σε λίγους μήνες αλλάζει και αρα θα εχεις με το καλημερα παλιό μοντέλο, ειναι εξαιρετική επιλογή.
Η τιμη ειναι για my16;Ναι το elegance
Μια χαρά τότε.
Πόσα km κάνεις; Δικαιολογείται η αγορά diesel με αυτά;
Πάντως εαν έψαχνα σε αυτή την κατηγορία πλέον με αυτή την τιμή θα το χτύπαγα άνετα, εκτός αν κυκλοφορούσα κάθε μέρα στο κέντρο της Αθήνας οπότε θα με φόβιζε πολύ τι θα γίνει με τα diesel. Αν κινείσαι περιαστικά όμως (πχ εκτος δακτυλίου) δε νομίζω ότι θα υπάρξει ιδιαίτερο πρόβλημα.
Όσο για τη σύγκριση με την X1, έχοντας θετικότατη οδηγική εμπειρία μόνο από το CRV, ακόμα κι αν δεχτούμε ότι είναι καλύτερη στο δρόμο, είναι τόσα περισσότερα τα σημεία που υπερτερεί το CRV που δε θα με πείραζε.
Άλλωστε αν πρώτη προτεραιότητα είναι η οδική συμπεριφορά και η αίσθηση μάλλον κάποιος πρέπει να κοιτάξει σε άλλη κατηγορία εκτός SUV.
10/2015 177.500 χλμ
6/2016 196.400 χλμ
4/2017 210.000 χλμ
10/2017 222.000 χλμ
Τι λές?Το αυτοκινητο αγοραστηκε το 2005 και εχει 222.000 και καθημερινα χρησιμοποιω το splash 1.2 (112.000 χλμ ) απο το 2008 -
Λεω ότι -με βάση τα νούμερα που παρέθεσες- κάνεις αρκετά km (πάνω από 20Κ το έτος), επομένως το diesel έχει σαφώς νόημα και σίγουρα είναι προτιμότερο για την περίπτωσή σου (με δεδομένο ότι θα διατηρήσεις βέβαια τον ίδιο ρυθμό).
Με αυτό το δεδομένο και εαν το δίλημμα σου είναι X1 1.5 βενζίνη ή CRV 1.6 diesel, δεν θα το σκεφτόμουν καν.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Λεω ότι -με βάση τα νούμερα που παρέθεσες- κάνεις αρκετά km (πάνω από 20Κ το έτος), επομένως το diesel έχει σαφώς νόημα και σίγουρα είναι προτιμότερο για την περίπτωσή σου (με δεδομένο ότι θα διατηρήσεις βέβαια τον ίδιο ρυθμό).Με αυτό το δεδομένο και εαν το δίλημμα σου είναι X1 1.5 βενζίνη ή CRV 1.6 diesel, δεν θα το σκεφτόμουν καν.
οχι μιλαω γενικα για diesel και βενζινη.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Σαφώς καλύτερο πάτημα-κρατημα το CRV.
Και δεν είμαι τζαπαν, Γάλλος είμαι! Δέχομαι 100% αυτό για τον Σαρακάκη φυσικά. Και για τους χώρους.Πάτημα και κράτημα με την καμία! Προφανώς και δεν έχεις οδηγήσει την Χ1.
Οδηγικά η Χ1 είναι ότι πιο κοντά σε κανονικό αυτοκίνητο για υπερυψωμένο, γι αυτό και πουλάει πιστεύω!
Το CRV εχει πολύ μεγάλο όγκο και είναι κάπως πιο πλαδαρό. Αλλωστε είναι και σχεδόν 230 κιλά βαρύτερο
http://www.zeperfs.com/en/duel6387-5705.htm
Αναμφισβήτητα καλό αμάξι αλλά απευθύνεται ίσως σε λιγο διαφορετικό κοινό!
Το CRV στη Γαλλία φτιάχνεται;Αγγλία.
@giatros όπως και να έχει σε συμφέρει το diesel με αυτα τα km.
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Ασύγκριτα καλύτερο το crv από την x1
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν εχει νόημα τέτοια επιχειρηματολογία. Κάπου καλύτερο το ενα, κάπου το αλλο.
Αν θες πετρέλαιο το κοιτάς σαφώς καλύτερα λόγω κυβικών.
Το ιδιο και για χώρους μαζί με εξωτερικές διαστάσεις βέβαια.
Θετικό και η ιαπωνική αξιοπιστία και τα πέντε χρονια εγυησης, πλην ομως ο τοπικός αντιπρόσωπος απεναντι σε απευθειας θυγατρική της μαμάς εταιρείας.
Αν θες κράτημα, πάτημα, στήσιμο, αναλογικά καλούς χώρους για το μέγεθος, εμφάνιση νομίζω και οι αντικειμενικοί κριτές θα πουν Χ1.Σαφώς βεβαια η τιμη ξεστοκαρισματος του 1,6 ειναι εντυπωσιακή. Πριν 7 μήνες ηταν 5000 παραπάνω
Σαφώς καλύτερο πάτημα-κρατημα το CRV. Και δεν είμαι τζαπαν, Γάλλος είμαι! Δέχομαι 100% αυτό για τον Σαρακάκη φυσικά. Και για τους χώρους.
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κράτημα έχει καλύτερο η Χ1.
Και το πάτημα είναι καλύτερο της x1 απλά αδικείται αρκετά από τα run flat λάστιχα, τα όποια προσωπικά τα βρίσκω τελείως ακατάλληλα για suv. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Σαφώς καλύτερο πάτημα-κρατημα το CRV.
Και δεν είμαι τζαπαν, Γάλλος είμαι! Δέχομαι 100% αυτό για τον Σαρακάκη φυσικά. Και για τους χώρους.Πάτημα και κράτημα με την καμία! Προφανώς και δεν έχεις οδηγήσει την Χ1.
Οδηγικά η Χ1 είναι ότι πιο κοντά σε κανονικό αυτοκίνητο για υπερυψωμένο, γι αυτό και πουλάει πιστεύω!
Το CRV εχει πολύ μεγάλο όγκο και είναι κάπως πιο πλαδαρό. Αλλωστε είναι και σχεδόν 230 κιλά βαρύτερο
http://www.zeperfs.com/en/duel6387-5705.htm
Αναμφισβήτητα καλό αμάξι αλλά απευθύνεται ίσως σε λιγο διαφορετικό κοινό!
Το CRV στη Γαλλία φτιάχνεται;Με εντυπωσίασε πραγματικά το ότι το CRV έριξε δυο δευτερόλεπτα στην πίστα στο X1.
Yποθέτω η τετρακίνηση. -
Παντως για να είμαστε ακριβείς,η Χ1 έρχεται πια με κανονικά λάστιχα και κιτ επίσκευης. Τα run flat είναι έξτρα.
Ωστόσο από τους κατόχους εδώ αλλά και προσωπικά κανεις δεν έχει εκφράσει παράπονο όπως το λες ότι αδικείται το αμάξι.
Μιλάμε πια για τελευταίας γενιάς rrf ελαστικά που δεν τα καταλάβαινεις.
Σε κανονική εθνική οδό θόρυβο από έξω (αέρα, λάστιχα κλπ) αρχίζεις να καταλαβαινεις μετά τα 140-150 χώρις ποτε να ενοχλεί. Με 160 και κοιμούνται όλοι οι επιβάτες χαλαρά! Και ξέρεις ποσο ευαίσθητος είμαι με θορύβους [emoji1]
Ειλικρινά με τοσα που έχω διαβάσει όποτε αλλάξω θα βάλω κανονικά έτσι να δω τι είναι πια αυτή η διαφορά που διαβάζω. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Παντως για να είμαστε ακριβείς,η Χ1 έρχεται πια με κανονικά λάστιχα και κιτ επίσκευης. Τα run flat είναι έξτρα.
Ωστόσο από τους κατόχους εδώ αλλά και προσωπικά κανεις δεν έχει εκφράσει παράπονο όπως το λες ότι αδικείται το αμάξι.
Μιλάμε πια για τελευταίας γενιάς rrf ελαστικά που δεν τα καταλάβαινεις.
Σε κανονική εθνική οδό θόρυβο από έξω (αέρα, λάστιχα κλπ) αρχίζεις να καταλαβαινεις μετά τα 140-150 χώρις ποτε να ενοχλεί. Με 160 και κοιμούνται όλοι οι επιβάτες χαλαρά! Και ξέρεις ποσο ευαίσθητος είμαι με θορύβους [emoji1]
Ειλικρινά με τοσα που έχω διαβάσει όποτε αλλάξω θα βάλω κανονικά έτσι να δω τι είναι πια αυτή η διαφορά που διαβάζω.Δες την μέτρηση στην πίστα.
http://www.zeperfs.com/en/duel6387-5834.htm
1.56 η χ1
1.54 το CRV (4wd_ -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Με εντυπωσίασε πραγματικά το ότι το CRV έριξε δυο δευτερόλεπτα στην πίστα στο X1.
Yποθέτω η τετρακίνηση.Καμία σχέση, καθόλου δεν βοηθάει η τετρακίνηση του crv στην πίστα.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Παντως για να είμαστε ακριβείς,η Χ1 έρχεται πια με κανονικά λάστιχα και κιτ επίσκευης. Τα run flat είναι έξτρα.
Ωστόσο από τους κατόχους εδώ αλλά και προσωπικά κανεις δεν έχει εκφράσει παράπονο όπως το λες ότι αδικείται το αμάξι.
Μιλάμε πια για τελευταίας γενιάς rrf ελαστικά που δεν τα καταλάβαινεις.
Σε κανονική εθνική οδό θόρυβο από έξω (αέρα, λάστιχα κλπ) αρχίζεις να καταλαβαινεις μετά τα 140-150 χώρις ποτε να ενοχλεί. Με 160 και κοιμούνται όλοι οι επιβάτες χαλαρά! Και ξέρεις ποσο ευαίσθητος είμαι με θορύβους [emoji1]
Ειλικρινά με τοσα που έχω διαβάσει όποτε αλλάξω θα βάλω κανονικά έτσι να δω τι είναι πια αυτή η διαφορά που διαβάζω.Δες την μέτρηση στην πίστα.
http://www.zeperfs.com/en/duel6387-5834.htm
1.56 η χ1
1.54 το CRV (4wd_Καταρχήν τα αμάξια δεν ανηκουν καν στην ίδια κατηγορια από πολλές απόψεις, οπως μεγέθους, κυβικών, καυσίμου, ιπποδύναμης...
Κατά δεύτερον νομίζω ότι πιο ουσιαστικό για τον καθημερινό χρήστη είναι οι ρεπρίζ και ιδίως το 60-100
κ το 80-120 κ εκεί η πιο 'αδύναμη' Χ1 φαίνεται να τα πηγαίνει μια χαρά...
ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ