-
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Καλή σας μέρα. Θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με την αντικατάσταση των ελαστικών στο Fabia SW 101 του πατέρα μου, μοντέλο του 2003. Διάσταση 185/60/14, δείκτης Η.Αυτή τη στιγμή φοράει τα παλιά Toyo Proxes CF1, από τα οποία έμεινα αρκετά ευχαριστημένος έως τώρα όσον αφορά σε κράτημα, αίσθηση, θόρυβο και φθορά. Ακόμη και μετά από 5 σχεδόν έτη και 30.000 χλμ κρατάνε ακόμη και έχουν αρκετό πέλμα, ωστόσο έχουν ξεραθεί αρκετά, είναι η ώρα να τα αλλάξω.
Από μια μικρή έρευνα που έκανα, κατέληξα στα εξής:
Toyo CF2, δείκτες C & B, 70dB, 200 ευρώ τοποθετημένα
Dunlop Sport Blue Response, C & B, 67dB, 230 ευρώ τοποθετημένα, με εγγύηση ελαστικού
Goodyear Efficient Grip Performance, C & A, 67dB, 230 ευρώ τοποθετημένα, με εγγύηση ελαστικούBridgestone ήδη φορούσε τα Turnaza κάποτε, τα θεωρώ ξεπερασμένα, τα Michelin Energy Saver+ κάπως ευαίσθητα, όπως και τα Continental. Γενικά, το αυτοκίνητο αυτό είναι αρκετά σφιχτό από αναρτήσεις, το φορτώνουμε συχνά και το πάμε και σε χωματόδρομους εάν χρειαστεί, με προσοχή φυσικά.
Οποιαδήποτε συμβουλή σχετικά με αυτά που πρότεινα ή κάποια άλλη πρόταση είναι ευπρόσδεκτες.Σας ευχαριστώ πολύ!
Ως update στο παραπάνω post, αν και έκλινα προς τα Toyo, τελικά τοποθετήθηκαν τα (μάλλον παρόμοιας φιλοσοφίας) Dunlop Sport BluResponse, στα 225 € τελική τιμή, με εξαιρετική ζυγοστάθμιση (ο λόγος ήταν ότι τα Dunlop μπόρεσα να τα πληρώσω σε 10 άτοκες δόσεις, με τα CF2 δεν είχα αυτή τη δυνατότητα).
Πρώτες εντυπώσεις: Φαίνεται να έχουν αρκετά μαλακό πλαϊνό. Στην οδήγηση νιώθω το τιμόνι πιο κοφτερό και άμεσο στις αντιδράσεις του, η πρόσφυση προφανώς σου εμπνέει ασφάλεια να μπεις στις στροφές με αρκετά χλμ (ακόμη καινούργια είναι, ελπίζω να κρατάνε και αργότερα), το φρενάρισμα είναι σαφώς πιο δυνατό. Στο βρεγμένο δεν είχα τη δυνατότητα να τα δοκιμάσω. Η μεγάλη διαφορά με πριν είναι στην άνεση και στο θόρυβο κύλισης, το Fabia πλέον ρολάρει πολύ πιο ομαλά δίχως κοπανήματα κτλ. Έχω την εντύπωση ότι ταίριαξαν καλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ελπίζω αυτά τα θετικά τους χαρακτηριστικά να κρατήσουν για αρκετό διάστημα και η φθορά τους στο χρόνο και στα χλμ να παραμείνει σε λογικό πλαίσιο. -
Τι έγινε;
Πραξικόπημα;
'Χάθηκε' το ποστ κόλαφος για τα crossClimate;
-
Τζαμπα τιμες αυτες οι διαστασεις
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όντως, Νίκο, είναι φθηνές αυτές οι διαστάσεις, τόσο ώστε να μη χρειάζεται να προτιμήσεις ένα μη επώνυμο ελαστικό (εξαρτάται βέβαια και από τις εκάστοτε απαιτήσεις, πάντως υπάρχουν και μη επώνυμα που είναι αξιοπρεπέστατα).
-
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Όντως, Νίκο, είναι φθηνές αυτές οι διαστάσεις, τόσο ώστε να μη χρειάζεται να προτιμήσεις ένα μη επώνυμο ελαστικό (εξαρτάται βέβαια και από τις εκάστοτε απαιτήσεις, πάντως υπάρχουν και μη επώνυμα που είναι αξιοπρεπέστατα).Εχουν γινει τοσο φτηνες που αν δεν εχεις οικονομικο θεμα μπορεις να αλλαζεις συχνοτερα!!! Εγω θυμαμαι παλιοτερα επαιζαν στα 300 ευρω
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Sava intensa UHP2, σε πολύ καλή τιμή για 215/55/17 ,έχουμε απόψεις;;;
-
καλησπερα! θα ηθελα να ρωτησα σε ζαντα 5,5χ13, προστοπαρων φοραω 185/60/13. ποσο φαρδυτερο και στενοτερο λαστιχο μπορει να ταιριαξει στη συγκεκριμενη;
-
λογικα σε 175/65/13, αλλα σε 175/70/13 θα βρεις μεγαλυτερη ποικιλια απο ελαστικα κ καλυτερες τιμες αρκει να μη σου βρισκει επειδη θα αυξηθει η διαμετρος του κατα 2,3 εκατοστα
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
λογικα σε 175/65/13, αλλα σε 175/70/13 θα βρεις μεγαλυτερη ποικιλια απο ελαστικα κ καλυτερες τιμες αρκει να μη σου βρισκει επειδη θα αυξηθει η διαμετρος του κατα 2,3 εκατοστατεράστια η διαφορά και εκτός προδιαγραφών με το 70αρι προφίλ,η 175/65/13 είναι οκ.....
για ποιό αυτοκίνητο μιλάμε;;; -
Ποιο ελαστικό θεωρειται το καλυτερο all weather,το αυτοκινητο κινειται στην βορεια ελλαδα και σε χιονι αλλα μεσα στην πολη,οι διαστασεις ειναι 185/60/15
-
r200 και GGAB το αμαξι ειναι starlet kp60. εννοουσα να κατεβω προφιλ πχ.55,50 αν μπαινουν σ'αυτες τις ζαντες ή ν'ανεβω σε φαρδος πχ.195;;
-
Ο χρήστης λευτ έγραψε:
r200 και GGAB το αμαξι ειναι starlet kp60. εννοουσα να κατεβω προφιλ πχ.55,50 αν μπαινουν σ'αυτες τις ζαντες ή ν'ανεβω σε φαρδος πχ.195;;Σε 5,5 αρέσουν ζάντες το 195 είναι εκτός λογικής. Δεν είναι όμως μόνο το θέμα αν χωράει η' όχι στη ζαντα αλλά και να μην αλλάξεις βήμα στο αυτοκίνητο από τη συνολική διάσταση των ελαστικών. Αυτό θα σε βοηθήσει να βρεις κοντινές επιλογές http://taramigkos.gr/allagh-diastaseon/ αν και θεωρώ το 185 που έχεις τώρα ταβάνι στο φάρδος. Η απόκλιση σου να μην υπερβαίνει το 2% και ας λένε ότι και 3% είναι αποδεκτό.
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Ποιο ελαστικό θεωρειται το καλυτερο all weather,το αυτοκινητο κινειται στην βορεια ελλαδα και σε χιονι αλλα μεσα στην πολη,οι διαστασεις ειναι 185/60/15ελαστικο 4 εποχων θα σου προτεινω το Νexen n-priz4s
-
Ο χρήστης λευτ έγραψε:
r200 και GGAB το αμαξι ειναι starlet kp60. εννοουσα να κατεβω προφιλ πχ.55,50 αν μπαινουν σ'αυτες τις ζαντες ή ν'ανεβω σε φαρδος πχ.195;;αν μειωσεις το προφιλ κερδιζεις σε κρατημα αλλα καταλαβαινεις περισσοτερο τις ανωμαλιες του δρομου-λακουβες, αν ανεβεις σε φαρδος κερδιζεις σε ευσταθεια
γιατι δεν παραμενεις στη διασταση που εχεις αφου το εχεις δοκιμασμενη επιλογη, απλα δοκιμασε να πας σε διαφορετικη μαρκα υπαρχουν πολλοι κατασκευαστες κ αρκετοι καλυτεροι απο τα τωρινα που ως συνηθως φοραμε, ενημερωσου απο τους λαστιχαδες πες του τι ζητας κ θα σου προτεινει αναλογα με τις αναγκες σου
υγ:οπως σου εγραψε ειναι μικρηδιασταση ζαντα 5.5 για να μπει 195, μπαινει αλλα δεν προτεινεται -
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Ποιο ελαστικό θεωρειται το καλυτερο all weather,το αυτοκινητο κινειται στην βορεια ελλαδα και σε χιονι αλλα μεσα στην πολη,οι διαστασεις ειναι 185/60/15Τα 4 Seasons είναι χρυσές μετριότητες. Καλύτερα να έχεις 2 τετράδες (θερινά και χειμερινά) και να τα εναλλάσσεις.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ποιο ελαστικό θεωρειται το καλυτερο all weather,το αυτοκινητο κινειται στην βορεια ελλαδα και σε χιονι αλλα μεσα στην πολη,οι διαστασεις ειναι 185/60/15
Τα 4 Seasons είναι χρυσές μετριότητες. Καλύτερα να έχεις 2 τετράδες (θερινά και χειμερινά) και να τα εναλλάσσεις.
Michelin CrossClimate+ στα 360€ αξίζει;
-
Χαιρετώ το forum,
σκέφτομαι να αλλάξω και εγώ τα ελαστικά μου μιας και κλείνουν σε λίγο την 4 ετία!
Με μια πρώτη διερευνητική επαφή που είχα μου πρότειναν να αλλάξω τα 205/50/17 που φοράω με τα πιό οικονομικά 225/45/17 κερδίζοντας σε κράτημα και χρήμα (20-40/λάστιχο) και χάνοντας σε άνεση και στροφόμετρο... Αξίζει η αλλαγή όμως ή θα κοπανάει;Επίσης ήμουν ανάμεσα στα:
Toyo CF2 και Goodyear EfficientGrip Performance
με τα πρώτα να έχω ακούσει αντικρουόμενες απόψεις (από καλό κράτημα και μεγάλη αντοχή μέχρι οτί γλυστράει φουλ στο βρεγμένο και οτί σε 2 χρόνια γίνονται ξύλο) ενώ για τα δεύτερα οτί είναι ένα αρκετά αξιόπιστο λάστιχο στα λεφτά του αλλά σχετικά μαλακό.
Επίσης μου έχουν προτείνει να δω και τα Toyo T1S και Τ1R για καλύτερο κράτημα αλλά με πιθανή αύξηση της κατανάλωσης...
Αξίζουν τα παραπάνω; Να δω και κάτι άλλο; -
Για δες σύμπτωση......και εγω πριν 3 χρόνια έφυγα απο την μαμα διάσταση και πήγα στην 225/45/17 βάζοντας τα CF2!!!το οτι γλυστράνε είναι αστείο,άριστη συμπεριφορά στο βρεγμένο και με αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες.......μετάνιωσα όμως για την διάσταση καθώς μου ανέβασε την κατανάλωση κατά 0.5λ/100χλμ βάση του trip.Απο τις λίγες φορές που είπα κατι παραπάνω ξέρει ο κατασκευαστής......
-
Ο χρήστης nick-sport έγραψε:
Χαιρετώ το forum,
σκέφτομαι να αλλάξω και εγώ τα ελαστικά μου μιας και κλείνουν σε λίγο την 4 ετία!
Με μια πρώτη διερευνητική επαφή που είχα μου πρότειναν να αλλάξω τα 205/50/17 που φοράω με τα πιό οικονομικά 225/45/17 κερδίζοντας σε κράτημα και χρήμα (20-40/λάστιχο) και χάνοντας σε άνεση και στροφόμετρο... Αξίζει η αλλαγή όμως ή θα κοπανάει;Επίσης ήμουν ανάμεσα στα:
Toyo CF2 και Goodyear EfficientGrip Performance
με τα πρώτα να έχω ακούσει αντικρουόμενες απόψεις (από καλό κράτημα και μεγάλη αντοχή μέχρι οτί γλυστράει φουλ στο βρεγμένο και οτί σε 2 χρόνια γίνονται ξύλο) ενώ για τα δεύτερα οτί είναι ένα αρκετά αξιόπιστο λάστιχο στα λεφτά του αλλά σχετικά μαλακό.
Επίσης μου έχουν προτείνει να δω και τα Toyo T1S και Τ1R για καλύτερο κράτημα αλλά με πιθανή αύξηση της κατανάλωσης...
Αξίζουν τα παραπάνω; Να δω και κάτι άλλο;Φοραω σε Suzuki scross 4x4 τα Goodyear EfficientGrip Performance XL 205/50/17 σχεδον 2 χρονια κ εχω κανει 36000χλμ.Σε βροχη ειναι κορυφη πολυ καλο φρεναρισμα.Τωρα ναι ειναι μαλακα κ στα 36000 αρχιζουν σιγα σιγα να φαινονται σχισιματακια ,τα αυλακια τους ειναι σχεδον σα καινουργια.Θα τα κρατησω αλλα 5000 χιλ κ θα τα αλλαξω.99% θα βαλω τα ιδια
-
@lemouz75: Τα έχεις κάνει ποτέ μπρος πίσω;; Τα έχουμε σε 205/55/16 στο αυτοκίνητο των γονιών μου με ~27.000χλμ ή κάπου εκεί γύρω. Είναι πιο μαλακά από τα Michelin αλλά πιο σκληρά από τα Continental. Σε κράτημα όντως το κάτι άλλο είτε σε στεγνό είτε σε βρεγμένο. Ίσως τα καλύτερα λάστιχα αυτής της γενιάς μεταξύ Energy Saver +, Blueresponse, T001, P1 Verde και Premium Contact 5. Το Conti επίσης εξαιρετικό αλλά τρώγεται γρήγορα...
@nick-sport: Κατ' αρχήν δες αν μπορούν να πάρουν 225 οι ζάντες σου. Εγώ άλλαξα πριν 2 χρόνια από 215/50/17 σε 225/45/17 και έβαλα τα Eagle F1 Asymmetric 2. Η μεταμόρφωση στο κράτημα του αυτοκινήτου ήταν απλά χαοτική... Τι μου γράφανε σε άλλα sites ότι δεν θα μπορούν να ζεσταθούν γιατί έχουν δείκτη Υ και θα γλιστράνε, τι ότι δεν θα μπορεί να τα εκμεταλλευτεί το αυτοκίνητο. Τα πάντα είχα ακούσει και μου είχαν γράψει για το ότι δεν θα ταιριάξουν στο αυτοκίνητο... Τα έχω ~31.000χλ με αλλαγή μπρος-πίσω κάθε 10.000χλμ (οδηγία της Dunlop για ομοιόμορφη φθορά) και κρατάνε εκπληκτικά σαν καινούρια ενώ από φθορά φαίνεται ότι άλλα 30.000χλμ τα έχουν άνετα. Ο λαστιχάς στην τελευταία αλλαγή μου είπε μάλιστα 'θα σου έλεγα να τα κρατήσεις όπως είναι ακόμη γιατί έχουν πολύ ψωμί επάνω τους'... Μετά βέβαια του εξήγησα τι κάνω και μου τα άλλαξε μπρος πίσω. Τέλος εκεί που δείχνουν την αξία τους είναι στο βρεγμένο που νιώθεις σαν να οδηγείς στο στεγνό. Είναι απλά το κάτι άλλο.
Από εκεί και πέρα εφόσον μπορείς να μεταβείς σε 225/45/17 οι επιλογές σου είναι πολλές και μπορείς να βάλεις σπορ λάστιχα αντί για Touring που είναι τα Efficient Grip Performance. Από τη νέα γενιά δες με την σειρά Michelin PS4, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, Dunlop SportMaxx RT2, Pirelli P Zero. Νομίζω ότι καλύτερα βγαίνουν τα Michelin στα περισσότερα test (τα οποία μάλιστα τα διαφημίζουν ότι έχουν παρόμοια χάραξη με τα λάστιχα που προμηθεύουν την Formula E) οπότε εγώ θα κοιτούσα αυτά σαν πρώτη επιλογή χωρίς να αποκλείω τα υπόλοιπα. Απλά σε 225/45/17 η Michelin το PS4 αν θυμάμαι καλά που το κοίταζα πέρσι για έναν φίλο, το βγάζει με δείκτη βάρους 94XL, ενώ το πιθανότερο είναι ότι εσένα το αυτοκίνητο φοράει 91 (σκέτο χωρίς XL)... Ρώτα και κάποιον λαστιχά μήπως σου κοπανάει πολύ με το 94XL γιατί θα είναι αρκετά πιο στιβαρός/σκληρός ο σκελετός του ελαστικού. Βέβαια από την άλλη ολόκληρη Michelin κάτι θα έχει δει και προφανώς κάτι θα ξέρει παραπάνω για να το βγάζει μόνο με τον συγκεκριμένο δείκτη φορτίου.
Τα Efficient Grip Performance θα τα βάλουμε σε 195/60/15 (από 185/65/15 αρχική διάσταση) στο 207 καλής φίλης. Ήταν να τα βάζαμε την προηγούμενη βδομάδα που βρεθήκαμε στην Αθήνα, απλά δεν τα είχε διαθέσιμα την Πέμπτη και σε τηλέφωνο που κάναμε την Παρασκευή μήπως πηγαίναμε να τα αλλάξουμε το Σάββατο μας είπαν ότι τα συγκεκριμένα λάστιχα σε αυτή την διάσταση είναι σε έλλειψη και θα έχουν νέα παραλαβή αρχές Νοεμβρίου... Οπότε είμαστε στην αναμονή! Ίσως αλλαχτούν πρώτα τα αμορτισέρ.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]