Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Sandero II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Sandero II
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 20
    • 21
    • 12 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    77
    410
    5214
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stormold last edited by

      Ο χρήστης Kger έγραψε:

      Πριν κανά μήνα το παράθυρο λίγο πριν φτάσει στο πάνω σημείο όταν κλείνει ή στα πρώτα εκατοστά όταν κατεβαίνει, κάνει ένα τσιριγμα. Αυτό πριν ξεκινήσει το τρέμουλο στο παράθυρο. Αυτό μπορεί να είναι μια προειδοποίηση κάποιας ζημιάς/βλάβης ή είναι κάτι τυχαίο; Εγώ υπέθεσα ότι από τη ζέστη κάτι παίζει με κανά πλαστικό ή με κανένα σκουπιδάκι που προκαλέι το τσίριγμα.

      Ρίξε μία πολύ προσεχτική ματιά γύρω-γύρω στην τσιμούχα μήπως δεις σημάδι παραβίασης από κατσαβίδι. Το τσίριγμα δείχνει δυσκολία στην κίνηση και υπάρχει μικρή πιθανότητα να έγινε προσπάθεια παραβίασης.

      Αν δεν είναι αυτό τότε κατά το ανέβασμα ακούμπα ελαφρά με το χέρι το παράθυρο (από μέσα ή από έξω) μέχρι να δεις αν θα σταματήσει ο ήχος. Το πρόβλημα αυτό το είχα δει σε Punto, όπου από κάποια στιγμή και μετά το τζάμι έβγαινε από τον οδηγό (από την τσιμούχα) και προς τα έξω. Ήταν πρόβλημα στον οδηγό. Δεν μπορούσε να συγκρατήσει το τζάμι και την κυρτότητα του.

      Φυσικά μπορεί να μην είναι τίποτα από αυτά. Αν το παράθυρο δεν το χρησιμοποιείς συχνά τότε πιθανά θα θέλει κάποια χρήση μέχρι να μαλακώσει η τσιμούχα του οδηγού και το τσίριγμα θα φύγει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • K
        kger last edited by

        Δεν με απασχολουν τοσο οι επιδοσεις...Θεωρω πως με 20 κιλα ροπη δεν θα εχω ιδιαιτερο προβλημα πχ στις προσπερασεις.Η αγορα του συγκεκριμενου θα γινει αν γινει λογω τιμης και οικονομικης καταναλωσης και συντηρησης.Το θεμα ειναι τι γινεται με τον κινητηρα,ειναι αξιοπιστος?Τι βλαβες εχουν παρατηρηθει γιατι με renault πρωτη φορα ασχολουμαι και δεν γνωριζω πολλα.Εχει γνωστος το stepway με τα 90 ps προ f/l και 80.000 χλμ (4 χρονια) χωρις προβληματα...Μεταχειρισμενο diesel δεν το σκεφτομαι καν με αυτα που ακουω και εχω δει και το αμεσως επομενο μοντελο σε τιμη ειναι το hyundai i20 1.1 diesel (τρικυλινδρο) με χειροτερες επιδοσεις και 1500 ευρω ακριβοτερο σε τιμη

        από αυτά που έψαξα και διάβασ ακαι άκουσα πριν πάρω το αμάξι, νομίζω μπορείς να φοβάσαι για οτιδήποτε άλλο παρά για τον κινητήρα.

        από Storm » 27 Σεπ 2017 14:06

        Ρίξε μία πολύ προσεχτική ματιά γύρω-γύρω στην τσιμούχα μήπως δεις σημάδι παραβίασης από κατσαβίδι. Το τσίριγμα δείχνει δυσκολία στην κίνηση και υπάρχει μικρή πιθανότητα να έγινε προσπάθεια παραβίασης.

        Αν δεν είναι αυτό τότε κατά το ανέβασμα ακούμπα ελαφρά με το χέρι το παράθυρο (από μέσα ή από έξω) μέχρι να δεις αν θα σταματήσει ο ήχος. Το πρόβλημα αυτό το είχα δει σε Punto, όπου από κάποια στιγμή και μετά το τζάμι έβγαινε από τον οδηγό (από την τσιμούχα) και προς τα έξω. Ήταν πρόβλημα στον οδηγό. Δεν μπορούσε να συγκρατήσει το τζάμι και την κυρτότητα του.

        Θα το κοιτάξω αυτό που είπες, αλλά το πρόβλημα δεν είναι κυρίως το τσίριγμα, αλλά το τρέμουλο που πλέον κάνει το παράθυρο, δλδ πάλεται όταν το χτυπάει ο αέρας πάνω από κάππια ταχύτητα (δεν την έχω διευκρινίσει) και ότνα πατήσω σε λακούβα για παράδειγμα και τρανταχτεί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 8
        • S
          stormold last edited by

          Αν το τζάμι έχει χαλαρώσει στους οδηγούς και πάλλεται ακόμη και με απλό ακούμπημα αυτό δείχνει ότι μπορεί να έχουν φύγει ή λασκάρει κάποια στηρίγματα στη διαδρομή του τζαμιού. Διαφορετικά μπορεί να είναι αυτό που σου είπα. Στην θέση σου θα το πήγαινα συνεργείο γιατί μπορεί να χρειάζεται να βγει το πάνελ για έλεγχο και ρεγουλάρισμα σε βίδες ή λαμάκια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • K
            kger last edited by

            Αμα το κάνεις με το χέρι δεν είναι χαλαρό, δεν καταλαβαίνεις κατι. Άκουγα το τρίξιμο και δοκίμασα εν κινήσει να ακουμπήσω το τζάμι με το χέρι και εκεί σταμάτησε. το περίεργο γενικά είναι πως σε ανοιχτό δρόμο πχ με 100 χιλ/ώρα χωρίς να το πειράξω μετά από μερικά δευτερόλεπτα σταματάει σαν να συντονίζεται ή να βρίσκει κάποια ισοροπία.

            Σταματημένςο παρατήρησα πως με ελαφρά πίσεση του τζαμιού προς τα κάτω, αυτό υποχωρεί σε αντίθεση με του οδηγού για παράδειγμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • G
              gnikas last edited by

              Τι στιγμή που το τζάμι 'πάλλεται' από μια ταχύτητα και πάνω (και εννοείται ότι δεν κάνει το ίδιο το τζάμι του συνοδηγού) τότε μάλλον θέλει άνοιγμα η ταπετσαρία καθώς κάποιο στήριγμα - οδηγός έχει μετακινηθεί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • S
                stormold last edited by

                Ο χρήστης Kger έγραψε:
                Σταματημένςο παρατήρησα πως με ελαφρά πίσεση του τζαμιού προς τα κάτω, αυτό υποχωρεί σε αντίθεση με του οδηγού για παράδειγμα.

                Άποψή μου; Συνεργείο πριν σου πέσει ή κολλήσει το τζάμι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • A
                  axel12p last edited by

                  Ο χρήστης Storm έγραψε:

                  Σταματημένςο παρατήρησα πως με ελαφρά πίσεση του τζαμιού προς τα κάτω, αυτό υποχωρεί σε αντίθεση με του οδηγού για παράδειγμα.

                  Άποψή μου; Συνεργείο πριν σου **πέσει **ή κολλήσει το τζάμι.

                  Αυτά παθαίνεις όταν πας να αντιγράψεις την VW!!! (σε εμάς βέβαια δεν πάλλονταν ούτε έτριζε, απλά μια μέρα έπεσε! )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • S
                    stormold last edited by

                    Πολλά αυτοκίνητα έχουν τέτοια προβλήματα.
                    Πιστεύω ότι είναι ηθελημένες αστοχίες υλικών και συναρμολόγησης (π.χ. πλαστικά στηρίγματα κίνησης που σπάνε σε σύντομο χρονικό διάστημα ή πλαστικά γρανάζια την πλάκας ή μοτεράκια αδύναμα που αγκομαχούν για να ανεβάσουν ένα τζάμι κλπ...) ώστε να βγάζει χρήμα η βιομηχανία αυτοκινήτου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Λόγω τσίπικου σχεδιασμού και κατασκευής συμβαίνουν. Το κόστος παραγωγής θέλουν να ρίξουν, δεν τους συμφέρει να ακούγονται κακές κουβέντες για την αξιοπιστία τους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        samatistas last edited by

                        Ο χρήστης andreasg έγραψε:
                        Δεν με απασχολουν τοσο οι επιδοσεις...Θεωρω πως με 20 κιλα ροπη δεν θα εχω ιδιαιτερο προβλημα πχ στις προσπερασεις.Η αγορα του συγκεκριμενου θα γινει αν γινει λογω τιμης και οικονομικης καταναλωσης και συντηρησης.Το θεμα ειναι τι γινεται με τον κινητηρα,ειναι αξιοπιστος?Τι βλαβες εχουν παρατηρηθει γιατι με renault πρωτη φορα ασχολουμαι και δεν γνωριζω πολλα.Εχει γνωστος το stepway με τα 90 ps προ f/l και 80.000 χλμ (4 χρονια) χωρις προβληματα...Μεταχειρισμενο diesel δεν το σκεφτομαι καν με αυτα που ακουω και εχω δει και το αμεσως επομενο μοντελο σε τιμη ειναι το hyundai i20 1.1 diesel (τρικυλινδρο) με χειροτερες επιδοσεις και 1500 ευρω ακριβοτερο σε τιμη

                        Ο κινητήρας είναι της Renault. Με διάφορες τροποποιήσεις βελτιώσεις κυκλοφορεί εδώ και 15 χρόνια και είναι σκυλί. Ο ίδιος κινητήρας κυκλοφορεί και σε άλλες ιπποδυνάμεις και είναι ο κινητήρας που έχουν και τα μοντέλα της Nissan και της Mercedes. Οπότε από πλευράς αξιοπιστίας κινητήρα δεν έχεις κάτι να φοβάσαι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kger last edited by

                          Καλησπέρα σε όλους.

                          Μετά την δουλειά τσέκαρα για κάποια προσπάθεια διάρρηξης, δεν είδα κάτι. Εγώ είπα να το πάω στο συνεργείο αλλά επειδή δεν είναι κάτι επείγον με έβαλαν να το δουν με το σέρβις που είναι κανονισμένο σε μια βδομάδα από τώρα. Δεν θέλω να το πάω αλλού για λόγους εγγύησης κτλ. Προσωπικά πλέον για αυτή την εβδομάδα δεν θα το ξανα ανοιγοκλείσω το παράθυρο τουλάχιστον όχι χωρίς να πρέπει να γίνει.

                          Επίσης, σήμερα θυμήθηκα το εξής. Όπως είχα γράψει παλαιότερα, τον περασμένο Ιούνη είχα πάει να μου αλλάξουν τον αριστερό καθρέπτη λόγω μιας κατασκευαστικής ατέλειας που είχε. Σε αυτή την διαδικασία, βγήκε το εσωτερικό της πόρτας για να ξηλωθούν καλώδια κτλ και από ότι είδα και ήτνα λογικό όλα τα μηχανικά του παραθύρου έμειναν εκτεθειμένα και σκέφτομαι μήπως ο μάστορας έκανε εκέι καμία μ@λ@κί@ αθελά του, ή δεν βίδωσε κάτι σωστά ή οτιδήποτε...

                          Πραγματικά το μόνο που βαριέμαι είναι ότι μπορεί να μου πουν πρέπει να αλλαχτεί το τάδε, ας κλείσουμε ένα ραντεβού και στην ουσία να χάσω χρόνο και δεύτερη μέρα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            andreasg last edited by

                            Ο κινητήρας είναι της Renault. Με διάφορες τροποποιήσεις βελτιώσεις κυκλοφορεί εδώ και 15 χρόνια και είναι σκυλί. Ο ίδιος κινητήρας κυκλοφορεί και σε άλλες ιπποδυνάμεις και είναι ο κινητήρας που έχουν και τα μοντέλα της Nissan και της Mercedes. Οπότε από πλευράς αξιοπιστίας κινητήρα δεν έχεις κάτι να φοβάσαι.

                            Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια!Υπαρχει κατι που θα πρεπει να φοβαμαι,π.χ ηλεκτρολογικα,περιφεριακα κινητηρα κτλ?
                            Το αυτοκινητο θα το κρατησω για πολλα χρονια γι αυτο και λεω να το παρω καινουργιο ξερωντας οτι θα ζοριστω λιγακι οικονομικα...Ξερω επισης οτι θα υπαρξουν συμβιβασμοι σε καποια θεματα οπως η ποιοτητα των υλικων του εσωτερικου αλλα αυτο που με ενδιαφερει ειναι να γραφει απροβληματιστα χλμ και να μην τρεχω στα συνεργεια...Πονανε καπου συγκεκριμενα τα sandero?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              samatistas last edited by

                              Εδώ μέσα δεν έχουν αναφερθεί ιδιαίτερα προβλήματα ούτε για το προηγούμενο ούτε για αυτό, όπως επίσης αν μπεις στο θέμα του Duster θα βρεις δεκάδες κατευχαριστημένους ιδιοκτήτες. Αν έχεις αποδεχθεί τους συμβιβασμούς που κάνεις με την αγορά ενός Dacia... why not? Έτσι κι αλλιώς έχουν 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                Χωρίς να θέλω να υπονομεύσω τους πωλητές και την προσπάθεια τους να παρουσιάσουν το συγκεκριμένο μοντέλο ως σύγχρονο, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θεωρώ πως είναι εκτός πραγματικότητας στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.
                                Το έχω ξαναγράψει λίγο πιο πίσω, σελ 17
                                Μπορεί να επανλαμβάνομαι και να κουράζω αλλά επειδή δεν μιλούμε για γκατζετάκια αλλά για αυτοκίνητα που κουβαλούν ανθρώπους, θεωρώ πως πρέπει να τα ξαναπώ και ας κουράσω λίγο.

                                Τα δομικά του στοιχεία είναι προηγούμενης εποχής-γενιάς και μάλιστα κακής επιλογής μιας και τότε υπήρχαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα.

                                Youtube Video

                                Σε πραγματικές συνθήκες τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ πιο βάναυσα από ότι στο εργαστήριο, έχοντας πάντα κατά νου ότι το σαντερο κατέρρευσε αντιμετωπίζοντας την ίδια του τη μάζα!!! Με αυτοκίνητα μεγαλύτερης μάζας δεν θέλω καν να φαντάζομαι.
                                Επιπρόσθετα νομίζω σε αυτήν την εκδοσή δεν προσφέρει ούτε αερόσακο κουρτίνας...και αυτό για καινούργιο αυτοκίνητο είναι επίσης τελείως απαράδεκτο. Λες και οι πίσω επιβάτες δεν μετρούν τόσο όσο οι μπροστινοί.

                                Τα καλά του όντως είναι ο κινητήρας, ο οποίος μέχρι να γίνουν έντονοι οι μελλοντικοί έλεγχοι στα νέα μοντέλα για τα Nox, είναι από τους καλύτερους με πολύ έξυπνη λειτουργία αναγέννησης του dpf του.
                                Συνεπώς θα κοιτούσα ένα μεταχειρισμένο με λίγα χιλ με τον ίδιο κινητήρα και πολύ πιο σύγχρονο αμάξωμα.

                                Με λίγο ψάξιμο υπάρχουν καποιες ευκαιρίες με τον ίδιο κινητηρα. Δέκα φορές καλυτερο αυτοκίνητο σε ολα τα επίπεδα απο το σαντέρο
                                https://www.spotawheel.gr/buy/nissan/us ... n-note/908

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  makwolf last edited by

                                  Τεσσερα αστερια νομιζω πηρε στο Crash test της euroncup με μοντελο του 2013, με βαθμολογια 80 για οδηγο, 79 για συνοδηγο και 57 για πεζο. Δεν το λες και σκοτωστρα..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    petros3110 last edited by

                                    Ο χρήστης Lap έγραψε:
                                    Χωρίς να θέλω να υπονομεύσω τους πωλητές και την προσπάθεια τους να παρουσιάσουν το συγκεκριμένο μοντέλο ως σύγχρονο, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θεωρώ πως είναι εκτός πραγματικότητας στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.
                                    Το έχω ξαναγράψει λίγο πιο πίσω, σελ 17
                                    Μπορεί να επανλαμβάνομαι και να κουράζω αλλά επειδή δεν μιλούμε για γκατζετάκια αλλά για αυτοκίνητα που κουβαλούν ανθρώπους, θεωρώ πως πρέπει να τα ξαναπώ και ας κουράσω λίγο.

                                    Τα δομικά του στοιχεία είναι προηγούμενης εποχής-γενιάς και μάλιστα κακής επιλογής μιας και τότε υπήρχαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα.

                                    Youtube Video

                                    Σε πραγματικές συνθήκες τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ πιο βάναυσα από ότι στο εργαστήριο, έχοντας πάντα κατά νου ότι το σαντερο κατέρρευσε αντιμετωπίζοντας την ίδια του τη μάζα!!! Με αυτοκίνητα μεγαλύτερης μάζας δεν θέλω καν να φαντάζομαι.
                                    Επιπρόσθετα νομίζω σε αυτήν την εκδοσή δεν προσφέρει ούτε αερόσακο κουρτίνας...και αυτό για καινούργιο αυτοκίνητο είναι επίσης τελείως απαράδεκτο. Λες και οι πίσω επιβάτες δεν μετρούν τόσο όσο οι μπροστινοί.

                                    Τα καλά του όντως είναι ο κινητήρας, ο οποίος μέχρι να γίνουν έντονοι οι μελλοντικοί έλεγχοι στα νέα μοντέλα για τα Nox, είναι από τους καλύτερους με πολύ έξυπνη λειτουργία αναγέννησης του dpf του.
                                    Συνεπώς θα κοιτούσα ένα μεταχειρισμένο με λίγα χιλ με τον ίδιο κινητήρα και πολύ πιο σύγχρονο αμάξωμα.

                                    Με λίγο ψάξιμο υπάρχουν καποιες ευκαιρίες με τον ίδιο κινητηρα. Δέκα φορές καλυτερο αυτοκίνητο σε ολα τα επίπεδα απο το σαντέρο
                                    https://www.spotawheel.gr/buy/nissan/us ... n-note/908

                                    κατά την άποψή μου υπερβολική η κρίση σου...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      andreasg last edited by

                                      .Χωρίς να θέλω να υπονομεύσω τους πωλητές και την προσπάθεια τους να παρουσιάσουν το συγκεκριμένο μοντέλο ως σύγχρονο, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θεωρώ πως είναι εκτός πραγματικότητας στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.
                                      Το έχω ξαναγράψει λίγο πιο πίσω, σελ 17
                                      Μπορεί να επανλαμβάνομαι και να κουράζω αλλά επειδή δεν μιλούμε για γκατζετάκια αλλά για αυτοκίνητα που κουβαλούν ανθρώπους, θεωρώ πως πρέπει να τα ξαναπώ και ας κουράσω λίγο.

                                      Τα δομικά του στοιχεία είναι προηγούμενης εποχής-γενιάς και μάλιστα κακής επιλογής μιας και τότε υπήρχαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα.

                                      Youtube Video

                                      Σε πραγματικές συνθήκες τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ πιο βάναυσα από ότι στο εργαστήριο, έχοντας πάντα κατά νου ότι το σαντερο κατέρρευσε αντιμετωπίζοντας την ίδια του τη μάζα!!! Με αυτοκίνητα μεγαλύτερης μάζας δεν θέλω καν να φαντάζομαι.
                                      Επιπρόσθετα νομίζω σε αυτήν την εκδοσή δεν προσφέρει ούτε αερόσακο κουρτίνας...και αυτό για καινούργιο αυτοκίνητο είναι επίσης τελείως απαράδεκτο. Λες και οι πίσω επιβάτες δεν μετρούν τόσο όσο οι μπροστινοί.

                                      Τα καλά του όντως είναι ο κινητήρας, ο οποίος μέχρι να γίνουν έντονοι οι μελλοντικοί έλεγχοι στα νέα μοντέλα για τα Nox, είναι από τους καλύτερους με πολύ έξυπνη λειτουργία αναγέννησης του dpf του.
                                      Συνεπώς θα κοιτούσα ένα μεταχειρισμένο με λίγα χιλ με τον ίδιο κινητήρα και πολύ πιο σύγχρονο αμάξωμα.

                                      Με λίγο ψάξιμο υπάρχουν καποιες ευκαιρίες με τον ίδιο κινητηρα. Δέκα φορές καλυτερο αυτοκίνητο σε ολα τα επίπεδα απο το σαντέρο
                                      https://www.spotawheel.gr/buy/nissan/us ... n-note/908
                                      Υγεία σε όλους.
                                      Lap
                                      4TF Newbie Driver

                                      Δημοσιεύσεις: 72
                                      Εγγραφή: 17 Οκτ 2013 17:06
                                      Last Visit: 18 Σεπ 2017 00:38

                                      Δεν αντιλεγω οτι στην παθητικη ασφαλεια δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα δεν νομιζω να ειναι χειροτερο απο το seat ibiza του 2007 που εχω τωρα...Το sandero τουλαχιστον εχει και esp,το ibizα οχι...Δεν θεωρω οτι ειναι απαραδεκτο,απλα αποδεκτο.Ειμαι της αποψης καλυτερα κατωτερο και καινουργιο παρα ανωτερο και μεταχειρισμενο...Αυτο εκανα οταν αγορασα τα προηγουμενα αυτοκινητα μου (daewoo lanos,seat ibiza) και δεν το μετανιωνω...Δεν εμεινα ποτε στο δρομο και οι 'ζημιες' που εβγαλαν ηταν απο θεμα κοστους ασημαντες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Για να απλώσω λίγο την μπουγαδίτσα μου με το σεντονακι:

                                        Οι βαθμολογίες πρέπει να εναρμονιστούν γιατι όντως μπερδέυουν μιας και τα αυτοκινητα πωλούνται ακόμα ως καινουργια.Το πρόβλημα το εντοπίζω στην νέα δοκιμασία σε σταθερό τοίχο που προστέθηκε και δεν υπάρχουν αντίστοιχα στοιχεία άλλων παλαιότερων αυτοκινήτων. Θα πρέπει όμως σε παλαιότερα μοντελα να γίνεται έστω κάποια επισύμανση. Δηλαδή το 80% προστασία επιβατών σήμερα ουτε με κιάλι δεν θα το έβλεπε το σαντεράκι.

                                        Παρόλα αυτά ο υποψήφιος αγοραστής δεν είναι υποχρεωμένος να ψάχνεται σε λεπτομέρεια για να εντοπίζει τις διαφορές στους κανονισμούς και τις ημερομηνίες, αυτό που τον ενδιαφέρει είναι σήμερα και μόνο σήμερα (όχι τότε) πόσο παθητική ασφάλεια του προσφέρουν τα αυτοκίνητα που κοιτάζει ώστε να μπορεί να επιλέξει επί ίσοις όροις.

                                        https://www.euroncap.com/en/about-euro- ... the-stars/
                                        Εδώ υπάρχει το σύγχρονο σύστημα βαθμολογιών όπου συμφωνα με αυτο αλλα και τα αποτελέσματα των δοκιμών του 2013 το σαντερο θα βαθμολογούταν γύρω στα 2 αστέρια (κατ'εκτίμηση- προσωπική κρίση) και αυτό λόγω του esp που διαθέτει και είναι υποχρεωτικό όπως και το abs από τη ΕΕ.
                                        Η ντατσια δηλ. προσφερει αμαξωμα και πλαισιο αυτοκινητου (απο το clio2) δεκαπενταετιας και το πασσαρει με λεντακια και οθονες για ενα συγχρονο αυτοκινητο.

                                        Τσπ. Συμφωνα με την κριση μου θεωρω πως ακομα περισσοτερο δυσφημιση του σαντεροκίου θα ηταν ακομψη και αγενης τουλαχιστον για τους ιδιοκτητες του και δν θα επιμεινω. Αντιθετως θα πω πως περα απο το θεμα της παθητικης ασφαλειας και τη δομη του αμαξωματος του, σε γενικες γραμμες μου θυμιζει τα ωραια παλια γαλλικα αυτοκινητα πολης, με τις μαλακες ανετες αναρτησεις αλλα και το καλο κρατημα.

                                        Λιγο την ασφαλεια να κοιταζαν και να χρησιμοποιουσαν το ετοιμο και φθηνο πλεον πλαισιο του τουιγκο2 και θα'ταν εξαιρετικο στα λεφτα του…ουπς παλι μου ξεφυγε.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pk last edited by

                                          Καλησπέρα παιδιά, νέος εδώ αλλά διαβάζω χρόνια το φόρουμ.

                                          Λοιπόν....οδήγησα το 1.5dci ενός φίλου/ γείτονα για 6-7 χιλιόμετρα.

                                          Εντυπώσεις και διαπιστώσεις...απλά να ξεκαθαρίσω από πριν ότι λόγω του χαμό που φτάνει/ έφτασε με τα diesel, δε θ ασχοληθώ με το diesel. Νταξει, λίγο θορυβώδες αλλά ροπατο...είπαμε όμως diesel τέλος.

                                          Πάω στα υπόλοιπα....αρχιζοντας από το συμπερασμα το οποίο είναι ότι το stepway είναι ακριβό γι αυτά που δίνει....

                                          Και συνεχίζω στα επιμέρους

                                          1. ποιότητα αποδεκτή, ψηλο- ξεκουραστο- αποδεκτό σύστημα διευθυνσης- άνετο στην κύλιση αλλά...

                                          2. είναι απαράδεκτο να μη δίνουν έστω σαν έξτρα ένα κεντρικό υποβραχιονιο που θα είναι και αποθηκευτικός χώρος.

                                          Πόσο θα τους κόστιζε να το προσφέρουν έστω στα έξτρα. Τραγικό να μην υπάρχει και να βάζουν εξτρα ένα απαράδεκτο εργονομικά ' υποβραχιονιο οδηγού'.

                                          1. Η οθόνη ακόμα και στο φθινοπωρινό ηλιο είναι απαραδεκτα δυσανάγνωστη. Χάνεις focus από την οδήγηση ν ασχοληθείς μαζί της. Πόσο κόστος θα είχε μια φωτεινή σωστή οθόνη?

                                          2. Καλά δε μιλάω ότι δεν προσφέρονται έξτρα κουρτίνες αερόσακοι...

                                          Έτσι όπως το είδα και το οδήγησα, την πλούσια έκδοση, ΜΑΖΙ με μεταλλικό χρώμα θα έπρεπε να κάνει 1.000 ευρώ κάτω τουλαχιστον. Εκεί θα άξιζε ας πούμε και θα πουλούσε. Μάλλον ούτε ηdacia/ renault έξω ούτε η dacia/ renault εν Ελλάδι θέλουν να κάνουν μπίζνες σοβαρές με τα sandero.

                                          Κρίμα γιατί εμδιαφερομουνα. Μακάρι να βγει revision σύντομα να το ξαναδώ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stormold last edited by

                                            Μου κάνει εντύπωση που δεν υπάρχει κλασσικό υποβραχιόνο σαν εξτρά.

                                            Όταν πάει να δω το Sandero Stepway I στα αξεσουάρ το είχανε και το κοστολογούσαν κάπου στα 100euro.
                                            Αυτό https://www.daciamag.com/dacia-sandero- ... 98264.html

                                            Δεν ταιριάζει στο Sandero II ;

                                            Πάντως και εγώ συμφωνώ ότι θα έπρεπε να ήταν πολύ φθηνότερο, ώστε να υπάρχει τουλάχιστον κάποια σοβαρή δικαιολογία για αγορά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 12 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr