-
Ο χρήστης Kger έγραψε:
Πριν κανά μήνα το παράθυρο λίγο πριν φτάσει στο πάνω σημείο όταν κλείνει ή στα πρώτα εκατοστά όταν κατεβαίνει, κάνει ένα τσιριγμα. Αυτό πριν ξεκινήσει το τρέμουλο στο παράθυρο. Αυτό μπορεί να είναι μια προειδοποίηση κάποιας ζημιάς/βλάβης ή είναι κάτι τυχαίο; Εγώ υπέθεσα ότι από τη ζέστη κάτι παίζει με κανά πλαστικό ή με κανένα σκουπιδάκι που προκαλέι το τσίριγμα.
Ρίξε μία πολύ προσεχτική ματιά γύρω-γύρω στην τσιμούχα μήπως δεις σημάδι παραβίασης από κατσαβίδι. Το τσίριγμα δείχνει δυσκολία στην κίνηση και υπάρχει μικρή πιθανότητα να έγινε προσπάθεια παραβίασης.
Αν δεν είναι αυτό τότε κατά το ανέβασμα ακούμπα ελαφρά με το χέρι το παράθυρο (από μέσα ή από έξω) μέχρι να δεις αν θα σταματήσει ο ήχος. Το πρόβλημα αυτό το είχα δει σε Punto, όπου από κάποια στιγμή και μετά το τζάμι έβγαινε από τον οδηγό (από την τσιμούχα) και προς τα έξω. Ήταν πρόβλημα στον οδηγό. Δεν μπορούσε να συγκρατήσει το τζάμι και την κυρτότητα του.
Φυσικά μπορεί να μην είναι τίποτα από αυτά. Αν το παράθυρο δεν το χρησιμοποιείς συχνά τότε πιθανά θα θέλει κάποια χρήση μέχρι να μαλακώσει η τσιμούχα του οδηγού και το τσίριγμα θα φύγει.
-
Δεν με απασχολουν τοσο οι επιδοσεις...Θεωρω πως με 20 κιλα ροπη δεν θα εχω ιδιαιτερο προβλημα πχ στις προσπερασεις.Η αγορα του συγκεκριμενου θα γινει αν γινει λογω τιμης και οικονομικης καταναλωσης και συντηρησης.Το θεμα ειναι τι γινεται με τον κινητηρα,ειναι αξιοπιστος?Τι βλαβες εχουν παρατηρηθει γιατι με renault πρωτη φορα ασχολουμαι και δεν γνωριζω πολλα.Εχει γνωστος το stepway με τα 90 ps προ f/l και 80.000 χλμ (4 χρονια) χωρις προβληματα...Μεταχειρισμενο diesel δεν το σκεφτομαι καν με αυτα που ακουω και εχω δει και το αμεσως επομενο μοντελο σε τιμη ειναι το hyundai i20 1.1 diesel (τρικυλινδρο) με χειροτερες επιδοσεις και 1500 ευρω ακριβοτερο σε τιμη
από αυτά που έψαξα και διάβασ ακαι άκουσα πριν πάρω το αμάξι, νομίζω μπορείς να φοβάσαι για οτιδήποτε άλλο παρά για τον κινητήρα.
από Storm » 27 Σεπ 2017 14:06
Ρίξε μία πολύ προσεχτική ματιά γύρω-γύρω στην τσιμούχα μήπως δεις σημάδι παραβίασης από κατσαβίδι. Το τσίριγμα δείχνει δυσκολία στην κίνηση και υπάρχει μικρή πιθανότητα να έγινε προσπάθεια παραβίασης.
Αν δεν είναι αυτό τότε κατά το ανέβασμα ακούμπα ελαφρά με το χέρι το παράθυρο (από μέσα ή από έξω) μέχρι να δεις αν θα σταματήσει ο ήχος. Το πρόβλημα αυτό το είχα δει σε Punto, όπου από κάποια στιγμή και μετά το τζάμι έβγαινε από τον οδηγό (από την τσιμούχα) και προς τα έξω. Ήταν πρόβλημα στον οδηγό. Δεν μπορούσε να συγκρατήσει το τζάμι και την κυρτότητα του.
Θα το κοιτάξω αυτό που είπες, αλλά το πρόβλημα δεν είναι κυρίως το τσίριγμα, αλλά το τρέμουλο που πλέον κάνει το παράθυρο, δλδ πάλεται όταν το χτυπάει ο αέρας πάνω από κάππια ταχύτητα (δεν την έχω διευκρινίσει) και ότνα πατήσω σε λακούβα για παράδειγμα και τρανταχτεί.
-
Αν το τζάμι έχει χαλαρώσει στους οδηγούς και πάλλεται ακόμη και με απλό ακούμπημα αυτό δείχνει ότι μπορεί να έχουν φύγει ή λασκάρει κάποια στηρίγματα στη διαδρομή του τζαμιού. Διαφορετικά μπορεί να είναι αυτό που σου είπα. Στην θέση σου θα το πήγαινα συνεργείο γιατί μπορεί να χρειάζεται να βγει το πάνελ για έλεγχο και ρεγουλάρισμα σε βίδες ή λαμάκια.
-
Αμα το κάνεις με το χέρι δεν είναι χαλαρό, δεν καταλαβαίνεις κατι. Άκουγα το τρίξιμο και δοκίμασα εν κινήσει να ακουμπήσω το τζάμι με το χέρι και εκεί σταμάτησε. το περίεργο γενικά είναι πως σε ανοιχτό δρόμο πχ με 100 χιλ/ώρα χωρίς να το πειράξω μετά από μερικά δευτερόλεπτα σταματάει σαν να συντονίζεται ή να βρίσκει κάποια ισοροπία.
Σταματημένςο παρατήρησα πως με ελαφρά πίσεση του τζαμιού προς τα κάτω, αυτό υποχωρεί σε αντίθεση με του οδηγού για παράδειγμα.
-
Τι στιγμή που το τζάμι 'πάλλεται' από μια ταχύτητα και πάνω (και εννοείται ότι δεν κάνει το ίδιο το τζάμι του συνοδηγού) τότε μάλλον θέλει άνοιγμα η ταπετσαρία καθώς κάποιο στήριγμα - οδηγός έχει μετακινηθεί.
-
Ο χρήστης Kger έγραψε:
Σταματημένςο παρατήρησα πως με ελαφρά πίσεση του τζαμιού προς τα κάτω, αυτό υποχωρεί σε αντίθεση με του οδηγού για παράδειγμα.Άποψή μου; Συνεργείο πριν σου πέσει ή κολλήσει το τζάμι.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Σταματημένςο παρατήρησα πως με ελαφρά πίσεση του τζαμιού προς τα κάτω, αυτό υποχωρεί σε αντίθεση με του οδηγού για παράδειγμα.
Άποψή μου; Συνεργείο πριν σου **πέσει **ή κολλήσει το τζάμι.
Αυτά παθαίνεις όταν πας να αντιγράψεις την VW!!! (σε εμάς βέβαια δεν πάλλονταν ούτε έτριζε, απλά μια μέρα έπεσε! )
-
Πολλά αυτοκίνητα έχουν τέτοια προβλήματα.
Πιστεύω ότι είναι ηθελημένες αστοχίες υλικών και συναρμολόγησης (π.χ. πλαστικά στηρίγματα κίνησης που σπάνε σε σύντομο χρονικό διάστημα ή πλαστικά γρανάζια την πλάκας ή μοτεράκια αδύναμα που αγκομαχούν για να ανεβάσουν ένα τζάμι κλπ...) ώστε να βγάζει χρήμα η βιομηχανία αυτοκινήτου. -
Λόγω τσίπικου σχεδιασμού και κατασκευής συμβαίνουν. Το κόστος παραγωγής θέλουν να ρίξουν, δεν τους συμφέρει να ακούγονται κακές κουβέντες για την αξιοπιστία τους.
-
Ο χρήστης andreasg έγραψε:
Δεν με απασχολουν τοσο οι επιδοσεις...Θεωρω πως με 20 κιλα ροπη δεν θα εχω ιδιαιτερο προβλημα πχ στις προσπερασεις.Η αγορα του συγκεκριμενου θα γινει αν γινει λογω τιμης και οικονομικης καταναλωσης και συντηρησης.Το θεμα ειναι τι γινεται με τον κινητηρα,ειναι αξιοπιστος?Τι βλαβες εχουν παρατηρηθει γιατι με renault πρωτη φορα ασχολουμαι και δεν γνωριζω πολλα.Εχει γνωστος το stepway με τα 90 ps προ f/l και 80.000 χλμ (4 χρονια) χωρις προβληματα...Μεταχειρισμενο diesel δεν το σκεφτομαι καν με αυτα που ακουω και εχω δει και το αμεσως επομενο μοντελο σε τιμη ειναι το hyundai i20 1.1 diesel (τρικυλινδρο) με χειροτερες επιδοσεις και 1500 ευρω ακριβοτερο σε τιμηΟ κινητήρας είναι της Renault. Με διάφορες τροποποιήσεις βελτιώσεις κυκλοφορεί εδώ και 15 χρόνια και είναι σκυλί. Ο ίδιος κινητήρας κυκλοφορεί και σε άλλες ιπποδυνάμεις και είναι ο κινητήρας που έχουν και τα μοντέλα της Nissan και της Mercedes. Οπότε από πλευράς αξιοπιστίας κινητήρα δεν έχεις κάτι να φοβάσαι.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Μετά την δουλειά τσέκαρα για κάποια προσπάθεια διάρρηξης, δεν είδα κάτι. Εγώ είπα να το πάω στο συνεργείο αλλά επειδή δεν είναι κάτι επείγον με έβαλαν να το δουν με το σέρβις που είναι κανονισμένο σε μια βδομάδα από τώρα. Δεν θέλω να το πάω αλλού για λόγους εγγύησης κτλ. Προσωπικά πλέον για αυτή την εβδομάδα δεν θα το ξανα ανοιγοκλείσω το παράθυρο τουλάχιστον όχι χωρίς να πρέπει να γίνει.
Επίσης, σήμερα θυμήθηκα το εξής. Όπως είχα γράψει παλαιότερα, τον περασμένο Ιούνη είχα πάει να μου αλλάξουν τον αριστερό καθρέπτη λόγω μιας κατασκευαστικής ατέλειας που είχε. Σε αυτή την διαδικασία, βγήκε το εσωτερικό της πόρτας για να ξηλωθούν καλώδια κτλ και από ότι είδα και ήτνα λογικό όλα τα μηχανικά του παραθύρου έμειναν εκτεθειμένα και σκέφτομαι μήπως ο μάστορας έκανε εκέι καμία μ@λ@κί@ αθελά του, ή δεν βίδωσε κάτι σωστά ή οτιδήποτε...
Πραγματικά το μόνο που βαριέμαι είναι ότι μπορεί να μου πουν πρέπει να αλλαχτεί το τάδε, ας κλείσουμε ένα ραντεβού και στην ουσία να χάσω χρόνο και δεύτερη μέρα...
-
Ο κινητήρας είναι της Renault. Με διάφορες τροποποιήσεις βελτιώσεις κυκλοφορεί εδώ και 15 χρόνια και είναι σκυλί. Ο ίδιος κινητήρας κυκλοφορεί και σε άλλες ιπποδυνάμεις και είναι ο κινητήρας που έχουν και τα μοντέλα της Nissan και της Mercedes. Οπότε από πλευράς αξιοπιστίας κινητήρα δεν έχεις κάτι να φοβάσαι.
Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια!Υπαρχει κατι που θα πρεπει να φοβαμαι,π.χ ηλεκτρολογικα,περιφεριακα κινητηρα κτλ?
Το αυτοκινητο θα το κρατησω για πολλα χρονια γι αυτο και λεω να το παρω καινουργιο ξερωντας οτι θα ζοριστω λιγακι οικονομικα...Ξερω επισης οτι θα υπαρξουν συμβιβασμοι σε καποια θεματα οπως η ποιοτητα των υλικων του εσωτερικου αλλα αυτο που με ενδιαφερει ειναι να γραφει απροβληματιστα χλμ και να μην τρεχω στα συνεργεια...Πονανε καπου συγκεκριμενα τα sandero? -
Εδώ μέσα δεν έχουν αναφερθεί ιδιαίτερα προβλήματα ούτε για το προηγούμενο ούτε για αυτό, όπως επίσης αν μπεις στο θέμα του Duster θα βρεις δεκάδες κατευχαριστημένους ιδιοκτήτες. Αν έχεις αποδεχθεί τους συμβιβασμούς που κάνεις με την αγορά ενός Dacia... why not? Έτσι κι αλλιώς έχουν 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
-
Χωρίς να θέλω να υπονομεύσω τους πωλητές και την προσπάθεια τους να παρουσιάσουν το συγκεκριμένο μοντέλο ως σύγχρονο, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θεωρώ πως είναι εκτός πραγματικότητας στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.
Το έχω ξαναγράψει λίγο πιο πίσω, σελ 17
Μπορεί να επανλαμβάνομαι και να κουράζω αλλά επειδή δεν μιλούμε για γκατζετάκια αλλά για αυτοκίνητα που κουβαλούν ανθρώπους, θεωρώ πως πρέπει να τα ξαναπώ και ας κουράσω λίγο.Τα δομικά του στοιχεία είναι προηγούμενης εποχής-γενιάς και μάλιστα κακής επιλογής μιας και τότε υπήρχαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα.
Σε πραγματικές συνθήκες τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ πιο βάναυσα από ότι στο εργαστήριο, έχοντας πάντα κατά νου ότι το σαντερο κατέρρευσε αντιμετωπίζοντας την ίδια του τη μάζα!!! Με αυτοκίνητα μεγαλύτερης μάζας δεν θέλω καν να φαντάζομαι.
Επιπρόσθετα νομίζω σε αυτήν την εκδοσή δεν προσφέρει ούτε αερόσακο κουρτίνας...και αυτό για καινούργιο αυτοκίνητο είναι επίσης τελείως απαράδεκτο. Λες και οι πίσω επιβάτες δεν μετρούν τόσο όσο οι μπροστινοί.Τα καλά του όντως είναι ο κινητήρας, ο οποίος μέχρι να γίνουν έντονοι οι μελλοντικοί έλεγχοι στα νέα μοντέλα για τα Nox, είναι από τους καλύτερους με πολύ έξυπνη λειτουργία αναγέννησης του dpf του.
Συνεπώς θα κοιτούσα ένα μεταχειρισμένο με λίγα χιλ με τον ίδιο κινητήρα και πολύ πιο σύγχρονο αμάξωμα.Με λίγο ψάξιμο υπάρχουν καποιες ευκαιρίες με τον ίδιο κινητηρα. Δέκα φορές καλυτερο αυτοκίνητο σε ολα τα επίπεδα απο το σαντέρο
https://www.spotawheel.gr/buy/nissan/us ... n-note/908 -
Τεσσερα αστερια νομιζω πηρε στο Crash test της euroncup με μοντελο του 2013, με βαθμολογια 80 για οδηγο, 79 για συνοδηγο και 57 για πεζο. Δεν το λες και σκοτωστρα..
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Χωρίς να θέλω να υπονομεύσω τους πωλητές και την προσπάθεια τους να παρουσιάσουν το συγκεκριμένο μοντέλο ως σύγχρονο, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θεωρώ πως είναι εκτός πραγματικότητας στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.
Το έχω ξαναγράψει λίγο πιο πίσω, σελ 17
Μπορεί να επανλαμβάνομαι και να κουράζω αλλά επειδή δεν μιλούμε για γκατζετάκια αλλά για αυτοκίνητα που κουβαλούν ανθρώπους, θεωρώ πως πρέπει να τα ξαναπώ και ας κουράσω λίγο.Τα δομικά του στοιχεία είναι προηγούμενης εποχής-γενιάς και μάλιστα κακής επιλογής μιας και τότε υπήρχαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα.
Σε πραγματικές συνθήκες τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ πιο βάναυσα από ότι στο εργαστήριο, έχοντας πάντα κατά νου ότι το σαντερο κατέρρευσε αντιμετωπίζοντας την ίδια του τη μάζα!!! Με αυτοκίνητα μεγαλύτερης μάζας δεν θέλω καν να φαντάζομαι.
Επιπρόσθετα νομίζω σε αυτήν την εκδοσή δεν προσφέρει ούτε αερόσακο κουρτίνας...και αυτό για καινούργιο αυτοκίνητο είναι επίσης τελείως απαράδεκτο. Λες και οι πίσω επιβάτες δεν μετρούν τόσο όσο οι μπροστινοί.Τα καλά του όντως είναι ο κινητήρας, ο οποίος μέχρι να γίνουν έντονοι οι μελλοντικοί έλεγχοι στα νέα μοντέλα για τα Nox, είναι από τους καλύτερους με πολύ έξυπνη λειτουργία αναγέννησης του dpf του.
Συνεπώς θα κοιτούσα ένα μεταχειρισμένο με λίγα χιλ με τον ίδιο κινητήρα και πολύ πιο σύγχρονο αμάξωμα.Με λίγο ψάξιμο υπάρχουν καποιες ευκαιρίες με τον ίδιο κινητηρα. Δέκα φορές καλυτερο αυτοκίνητο σε ολα τα επίπεδα απο το σαντέρο
https://www.spotawheel.gr/buy/nissan/us ... n-note/908κατά την άποψή μου υπερβολική η κρίση σου...
-
.Χωρίς να θέλω να υπονομεύσω τους πωλητές και την προσπάθεια τους να παρουσιάσουν το συγκεκριμένο μοντέλο ως σύγχρονο, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θεωρώ πως είναι εκτός πραγματικότητας στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.
Το έχω ξαναγράψει λίγο πιο πίσω, σελ 17
Μπορεί να επανλαμβάνομαι και να κουράζω αλλά επειδή δεν μιλούμε για γκατζετάκια αλλά για αυτοκίνητα που κουβαλούν ανθρώπους, θεωρώ πως πρέπει να τα ξαναπώ και ας κουράσω λίγο.Τα δομικά του στοιχεία είναι προηγούμενης εποχής-γενιάς και μάλιστα κακής επιλογής μιας και τότε υπήρχαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα.
Σε πραγματικές συνθήκες τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ πιο βάναυσα από ότι στο εργαστήριο, έχοντας πάντα κατά νου ότι το σαντερο κατέρρευσε αντιμετωπίζοντας την ίδια του τη μάζα!!! Με αυτοκίνητα μεγαλύτερης μάζας δεν θέλω καν να φαντάζομαι.
Επιπρόσθετα νομίζω σε αυτήν την εκδοσή δεν προσφέρει ούτε αερόσακο κουρτίνας...και αυτό για καινούργιο αυτοκίνητο είναι επίσης τελείως απαράδεκτο. Λες και οι πίσω επιβάτες δεν μετρούν τόσο όσο οι μπροστινοί.Τα καλά του όντως είναι ο κινητήρας, ο οποίος μέχρι να γίνουν έντονοι οι μελλοντικοί έλεγχοι στα νέα μοντέλα για τα Nox, είναι από τους καλύτερους με πολύ έξυπνη λειτουργία αναγέννησης του dpf του.
Συνεπώς θα κοιτούσα ένα μεταχειρισμένο με λίγα χιλ με τον ίδιο κινητήρα και πολύ πιο σύγχρονο αμάξωμα.Με λίγο ψάξιμο υπάρχουν καποιες ευκαιρίες με τον ίδιο κινητηρα. Δέκα φορές καλυτερο αυτοκίνητο σε ολα τα επίπεδα απο το σαντέρο
https://www.spotawheel.gr/buy/nissan/us ... n-note/908
Υγεία σε όλους.
Lap
4TF Newbie DriverΔημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013 17:06
Last Visit: 18 Σεπ 2017 00:38Δεν αντιλεγω οτι στην παθητικη ασφαλεια δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα δεν νομιζω να ειναι χειροτερο απο το seat ibiza του 2007 που εχω τωρα...Το sandero τουλαχιστον εχει και esp,το ibizα οχι...Δεν θεωρω οτι ειναι απαραδεκτο,απλα αποδεκτο.Ειμαι της αποψης καλυτερα κατωτερο και καινουργιο παρα ανωτερο και μεταχειρισμενο...Αυτο εκανα οταν αγορασα τα προηγουμενα αυτοκινητα μου (daewoo lanos,seat ibiza) και δεν το μετανιωνω...Δεν εμεινα ποτε στο δρομο και οι 'ζημιες' που εβγαλαν ηταν απο θεμα κοστους ασημαντες...
-
Για να απλώσω λίγο την μπουγαδίτσα μου με το σεντονακι:
Οι βαθμολογίες πρέπει να εναρμονιστούν γιατι όντως μπερδέυουν μιας και τα αυτοκινητα πωλούνται ακόμα ως καινουργια.Το πρόβλημα το εντοπίζω στην νέα δοκιμασία σε σταθερό τοίχο που προστέθηκε και δεν υπάρχουν αντίστοιχα στοιχεία άλλων παλαιότερων αυτοκινήτων. Θα πρέπει όμως σε παλαιότερα μοντελα να γίνεται έστω κάποια επισύμανση. Δηλαδή το 80% προστασία επιβατών σήμερα ουτε με κιάλι δεν θα το έβλεπε το σαντεράκι.
Παρόλα αυτά ο υποψήφιος αγοραστής δεν είναι υποχρεωμένος να ψάχνεται σε λεπτομέρεια για να εντοπίζει τις διαφορές στους κανονισμούς και τις ημερομηνίες, αυτό που τον ενδιαφέρει είναι σήμερα και μόνο σήμερα (όχι τότε) πόσο παθητική ασφάλεια του προσφέρουν τα αυτοκίνητα που κοιτάζει ώστε να μπορεί να επιλέξει επί ίσοις όροις.
https://www.euroncap.com/en/about-euro- ... the-stars/
Εδώ υπάρχει το σύγχρονο σύστημα βαθμολογιών όπου συμφωνα με αυτο αλλα και τα αποτελέσματα των δοκιμών του 2013 το σαντερο θα βαθμολογούταν γύρω στα 2 αστέρια (κατ'εκτίμηση- προσωπική κρίση) και αυτό λόγω του esp που διαθέτει και είναι υποχρεωτικό όπως και το abs από τη ΕΕ.
Η ντατσια δηλ. προσφερει αμαξωμα και πλαισιο αυτοκινητου (απο το clio2) δεκαπενταετιας και το πασσαρει με λεντακια και οθονες για ενα συγχρονο αυτοκινητο.Τσπ. Συμφωνα με την κριση μου θεωρω πως ακομα περισσοτερο δυσφημιση του σαντεροκίου θα ηταν ακομψη και αγενης τουλαχιστον για τους ιδιοκτητες του και δν θα επιμεινω. Αντιθετως θα πω πως περα απο το θεμα της παθητικης ασφαλειας και τη δομη του αμαξωματος του, σε γενικες γραμμες μου θυμιζει τα ωραια παλια γαλλικα αυτοκινητα πολης, με τις μαλακες ανετες αναρτησεις αλλα και το καλο κρατημα.
Λιγο την ασφαλεια να κοιταζαν και να χρησιμοποιουσαν το ετοιμο και φθηνο πλεον πλαισιο του τουιγκο2 και θα'ταν εξαιρετικο στα λεφτα του…ουπς παλι μου ξεφυγε.
-
Καλησπέρα παιδιά, νέος εδώ αλλά διαβάζω χρόνια το φόρουμ.
Λοιπόν....οδήγησα το 1.5dci ενός φίλου/ γείτονα για 6-7 χιλιόμετρα.
Εντυπώσεις και διαπιστώσεις...απλά να ξεκαθαρίσω από πριν ότι λόγω του χαμό που φτάνει/ έφτασε με τα diesel, δε θ ασχοληθώ με το diesel. Νταξει, λίγο θορυβώδες αλλά ροπατο...είπαμε όμως diesel τέλος.
Πάω στα υπόλοιπα....αρχιζοντας από το συμπερασμα το οποίο είναι ότι το stepway είναι ακριβό γι αυτά που δίνει....
Και συνεχίζω στα επιμέρους
-
ποιότητα αποδεκτή, ψηλο- ξεκουραστο- αποδεκτό σύστημα διευθυνσης- άνετο στην κύλιση αλλά...
-
είναι απαράδεκτο να μη δίνουν έστω σαν έξτρα ένα κεντρικό υποβραχιονιο που θα είναι και αποθηκευτικός χώρος.
Πόσο θα τους κόστιζε να το προσφέρουν έστω στα έξτρα. Τραγικό να μην υπάρχει και να βάζουν εξτρα ένα απαράδεκτο εργονομικά ' υποβραχιονιο οδηγού'.
-
Η οθόνη ακόμα και στο φθινοπωρινό ηλιο είναι απαραδεκτα δυσανάγνωστη. Χάνεις focus από την οδήγηση ν ασχοληθείς μαζί της. Πόσο κόστος θα είχε μια φωτεινή σωστή οθόνη?
-
Καλά δε μιλάω ότι δεν προσφέρονται έξτρα κουρτίνες αερόσακοι...
Έτσι όπως το είδα και το οδήγησα, την πλούσια έκδοση, ΜΑΖΙ με μεταλλικό χρώμα θα έπρεπε να κάνει 1.000 ευρώ κάτω τουλαχιστον. Εκεί θα άξιζε ας πούμε και θα πουλούσε. Μάλλον ούτε ηdacia/ renault έξω ούτε η dacia/ renault εν Ελλάδι θέλουν να κάνουν μπίζνες σοβαρές με τα sandero.
Κρίμα γιατί εμδιαφερομουνα. Μακάρι να βγει revision σύντομα να το ξαναδώ...
-
-
Μου κάνει εντύπωση που δεν υπάρχει κλασσικό υποβραχιόνο σαν εξτρά.
Όταν πάει να δω το Sandero Stepway I στα αξεσουάρ το είχανε και το κοστολογούσαν κάπου στα 100euro.
Αυτό https://www.daciamag.com/dacia-sandero- ... 98264.htmlΔεν ταιριάζει στο Sandero II ;
Πάντως και εγώ συμφωνώ ότι θα έπρεπε να ήταν πολύ φθηνότερο, ώστε να υπάρχει τουλάχιστον κάποια σοβαρή δικαιολογία για αγορά.
Dacia Sandero II