-
Πάντως (και άσχετο με το θέμα ) αν πατήσει η Τογιότα στο πάτωμα του GT86 και βγάλει πισωκίνητο Celica.....τους έκλεισε το σπίτι !
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Οι περισσότερες που βλέπω στα μεταχειρισμένα προέρχονται απο άλλη εποχή με εδαφιαίες αεροτομές,προφυλακτήρες και τα σχετικά, πράγμα που προσδίδει άλλο κύρος στον ιδιοκτήτη και μάλλον φανατικό του Max Power και Burn Out.
Μάλλον πας να μπλέξεις με αυτοκίνητο αρκετών χρόνων αλλά και εκατοντάδων χιλιάδων χιλιομέτρων,οπότε μάλλον θα στέλνεις τον μάστορα για ψώνια με λίαρ τζέτ στο Παρίσι. Το έχουν κάνει πολλοί. Κατα την γνώμη μου πάρε ενα μικρό καινούριο ντιζελάκι, και με την οικονομία που θα σου προκύψει σιγά σιγά θα μπορέσεις να συγκεντρώσεις κάποιο ικανοποιητικό ποσό για ένα πραγματικό σπόρ αυτοκίνητο. Το μικρό αυτοκίνητο θα πουληθεί αμέσως και με τα χρήματα που θα έχεις μαζέψει στο μεταξύ πας για καλύτερο (πχ για την πρώτη πενταετία θα πληρώνεις μόνο τα λιγοστά τέλη και ένα λιπαντικό συνήθως service) Αντίθετα ο καγκουρεμένος γερασμένος τσέλιγκας θα πουληθεί μάλλον με το κιλό σε μάντρα. Να μου έλεγες για κανένα EVO 6 Tommi θα σου έλεγα όρμα. Και μην ξεχνάς οτι απο λίγα έστω κυβικά ατμόσφαιρα, άλογα βγάζεις, όχι όμως και ροπή πράγμα που σημαίνει συνεχές ανέβασμα στροφών άρα και χιλιομέτρων με οτι σημαίνει αυτό, καθώς και κατανάλωση που πάει περίπατο. -
Αντρεα παμντα υπαρχουν και καλα και προσεγμενα αμαξια σε καθε μοντελο τα οποια θελει υπομονη για να τα βρεις αγγελια. Δε νομιζω επισης οτι κολλαει καπου η προταση για μικρο ντιζελ κτλπ. Ο ανθρωπος εχει καταληξει σε τι κατηγορια θελει να κατευθυνθει. Και μαλλον ειναι και απολυτα σιγουρος για τον τσελιγκα.
-
Συμφωνώ μαζί σου ωστόσο μιάς και μας ρωτάει ο φίλος μπορεί να σημαίνει ότι έχει κάποιες αμφιβολίες ακόμη. Άλλωστε πολλοί ρωτάνε κατα καιρούς λίγο πολύ τα ίδια και τελικά μάλλον καταλαγιάζει κάπως ο αρχικός ενθουσιασμός, ξεκαθαρίζει η θολούρα στο κεφάλι και μάλλον καταλήγουμε σε πιο ορθολογιστικές λύσεις που μάλλον απαιτεί η εποχή μας. Τώρα αν κάποιος θέλει να επενδύσει το κομπόδεμά του σε άγνωστο δεκαπενταετίας αυτοκίνητο, βενζινοβόρο, να ψάχνει την τελευταία τρύπα για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, και να βλέπει εσωτερικό ξεπερασμένο ας το κάνει, δικά του είναι τα λεφτά. Σαφώς η πρόταση για μικρό ντίζελ δεν κολλάει αλλά είναι πιο ορθολογιστική και εννοείται μόλις αρχίσουν και κουδουνίζουν τα λεφτά στην τσέπη πας για κάτι πιο σύγχρονο,γρηγορότερο και καλύτερο. Πέραν αυτού τα χρήματα που ζητάνε τα θεωρώ υπερβολικά ενώ αν υπολογίσεις ότι μπορεί να χρειαστεί λάστιχα,αμορτισέρ, ένα καλό service, η τιμή εκτοξεύεται και μιλάμε για επισκευές που είναι λογικές για τόσων ετών αυτοκίνητο, εάν θέλει και δίσκο πλατώ σύντομα, είσαι ήδη μέσα με τα μπούνια.
-
Φιλε nonos εισαι μπαμπουλας στο φορουμ ? Γιατι με αποπαιρνεις επειδη απορριπτω καποια απο αυτα που προταθηκαν? Συζητηση κανουμε.
Το c4 ειναι κακασχημο κ 2.0l κ το alfa ειναι βαρυ κ αργοκινητο παντα κατα την δικη μου προσωπικη αποψη. Εαν πιστευεις οτι το εξαντλησαμε το θεμα μπορεις καλλιστα να μην ποσταρεις κ να αγνοησεις οτι υπαρχω.Οπως βλεπεις ειμαι σε φαση ξασκαρταρισματος αλλα πιστευω στο πρωτο μου ποστ δινω το στιγμα για το τι ψαχνω εχοντας κανει καποια σχετικη ερευνα κ θετοντας καποια ερωτηματα σχετικα με celica.
ΦΙλε Andreaw61971 ορκιστηκα στον εαυτο μου εαν δεν μπορεσω να παρω ενα αμαξι που να με γεμιζει πχ σαν το celica Η κ αντε καποιο απο hatchback που προειπα τοτε θα παρω το ποιο φθηνο οικονομικο αμαξι που υπαρχει δινοντας οσο το δυνατον το λιγοτερο δυνατον απο το κομποδεμα μου οπως ειπες κ μετα θα μπω στην σπηλια μου για παντα...Απλα εχοντας πατησει τα πρωτα αντα λες εε Η τωρα η ποτε
Πραγματικα στις περισσοτερες αγγελιες βλεπω για κατι κραυγαλεες καγκουροcelica και σπαραζει η καρδια μου. Ενα ομορφο κ ισορροπημενο οχημα τσιταρισμενο τελεια απο το εργοστασιο να κατανταει καρναβαλι. Δεν με ενδιαφερει τοσο η εμφανιση του ουτε το εσωτερικο αλλωστε δεν ειναι γενικα κ οι προτεραιοτητες μου αν κ το βρισκω προσωπικα μια χαρα σε αυτους τους τομεις. Εχω περασει την φαση της μ.υνοδουλιασης κ με ενδιαφερει ενα αμαξι για τον πραγματικο οδηγο. Το αστειο ειναι οτι εβρισκα την celica (7th gen) ενα κακογουστο αστειο οταν την ειχα πρωτοδει κοροιδευοντας οτι ειναι μια μαιμου αντιγραφη της Lambo. Ελα που ομως δεν ηξερα τι θετικο υπαρχει περα απο το περιτύλιγμα.
Ωραια αυτα που θετεις κ ενδιαφερων σαν τροφη για σκεψη. Μακαρι να ειχαμε κ καποιον κατοχο Η εστω κ πρωην να μου διαφωτισει ακομη παραπανω.
-
Καποια πραγματα ειναι εξοφθαλμα (αυτη ειναι και η προσωπικη μου αποψη προτεινωντας και συζητωντας διλληματα 9 χρονια εδω μεσα ) οταν σε καθε σου απαντηση μετα απο καθε ποστ προτασης και συζητησης για το θεμα σου μπαινεις σε αμυντικο mode για την celica. Προσωπικα συνεχιζω να πιστευω οτι αυτο θες κατα βαθος και δυσκολα θα βρεθει κατι να σε καλυψει γιατι αν στο προτεινει καποιος παλι για την celica θα διαβασουμε.
Καλα κανεις, δε το κρινω αυτο! Κι εγω μεταξυ a5,clk και 3αρας coupe τη brera θελω και δε κοιταω τιποτα γυρω μου. Εχω χοντροκολλημα με το αμαξι, πως να στο πω. Γι αυτο και δε θα ανοιγα θεμα. Αυτο ''καυτηριασα''. Ουτε εκνευρισμενος ειμαι, ουτε μπαμπουλας
Βρες καθαρη celica και κανε το κομματι σου. -
Αν θες/αντέχεις, αν μπορείς και αν ξέρεις, και εφόσον σε ενδιαφέρουν και οι επιδόσεις, βρίσκεις ένα καλό RX8, το τσεκάρεις σε ένα εξουσιοδοτημένο, σου βρίσκουν και το ιστορικό του, και τέλος
-
+1
Επίσης θεωρώ άκυρο το θέμα να αφορά ταυτόχρονα αυτοκίνητα τύπου κουπέ π.χ. Celica, RX-8 κλπ... και ταυτόχρονα 207GT και κάτι άλλα μικρά και οικογενειακά μικρομεσαία επειδή έχουν τούρμπο.
Αφορούν διαφορετικές κατηγορίες.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αν θες/αντέχεις, αν μπορείς και αν ξέρεις, και εφόσον σε ενδιαφέρουν και οι επιδόσεις, βρίσκεις ένα καλό RX8, το τσεκάρεις σε ένα εξουσιοδοτημένο, σου βρίσκουν και το ιστορικό του, και τέλοςΟντως αυτο παιζει να του κατσει καλυτερα! Ιαπωνικο,στροφαρει ,με ανωτερη οδικη συμπεριφορα απο celica κτλπ.
Φιλε ενδιαφερομενε, εξαιρετικη λυση!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καποια πραγματα ειναι εξοφθαλμα (αυτη ειναι και η προσωπικη μου αποψη προτεινωντας και συζητωντας διλληματα 9 χρονια εδω μεσα [emoji1] ) οταν σε καθε σου απαντηση μετα απο καθε ποστ προτασης και συζητησης για το θεμα σου μπαινεις σε αμυντικο mode για την celica. Προσωπικα συνεχιζω να πιστευω οτι αυτο θες κατα βαθος και δυσκολα θα βρεθει κατι να σε καλυψει γιατι αν στο προτεινει καποιος παλι για την celica θα διαβασουμε.
Καλα κανεις, δε το κρινω αυτο! Κι εγω μεταξυ a5,clk και 3αρας coupe τη brera θελω και δε κοιταω τιποτα γυρω μου. Εχω χοντροκολλημα με το αμαξι, πως να στο πω. Γι αυτο και δε θα ανοιγα θεμα. Αυτο ''καυτηριασα''. Ουτε εκνευρισμενος ειμαι, ουτε μπαμπουλας [emoji1]
Βρες καθαρη celica και κανε το κομματι σου.[emoji20] [emoji20] κατευθείαν στην καρδιά
-
Η celica είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο σχετικά ελαφρύ και πολύ καλοστημένο. Επίσης είναι και αξιόπιστη. Επέλεξε f/l μοντέλο. Μέχρι και για 250Κχλμ απροβλημάτιστα χιλιόμετρα έχω ακούσει. Από όσα αναφέρθηκαν εδώ μέσα μόνο το RX-8 μπορεί να συγκριθεί μαζί της.
-
Παντως κατοχος πρωτης σειρας που περασε σε 2λιτρη GT black line δε του λειψε και πολυ... Μονο το ''ξυραφιασμα'' στις ψηλες σε κατ ιδιαν συζητησεις.
-
Πολυ ενδιαφερον αυτα που λετε παιδες ειμαι ακομη σε σκεψεις...
Για το rx8 ουτε καν με τετοια καταναλωση καυσιμου/λαδιου και τα αλλα γνωστα rebuild κλπ. -
Ο χρήστης shiftup έγραψε:
Προτιμω τα 7.4s αντι για 9.9s (lol) για τα 0-100 κ το 6αρι σασμαν αντι για 5αριhttps://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=3126
https://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=1346Προσωπικά θα προτιμούσα γενικά το 6άρι σασμάν και ας ήταν και λίγο ποιο αργό σε επιδόσεις το αυτοκίνητο. Έχουν μείνει TS στην αγορά; Δεν θυμάμαι να κυκλοφόρησαν και τόσο πολύ.
-
Ο χρήστης shiftup έγραψε:
...Για το rx8 ουτε καν με τετοια καταναλωση καυσιμου/λαδιου και τα αλλα γνωστα rebuild κλπ.Άρα δεν ξέρεις...καλύτερα λοιπόν τη Celica
-
@The Ace
Οκ θα φαω το τυρακι σου. Μπορεις να μου πεις εσυ που ξερεις που εχω λαθος ? Μην μου πεις για αυτα που προσφερει, τις συγκινησεις, η τιμη του κλπ. Το εχω οδηγησει ειναι ερωτευσιμο ακομη κ τωρα σε πολλους τομεις. Εαν ειχε νορμαλ καταναλωση θα το επαιρνα εχθες οπως πιστευω κ πολλοι αλλοι.Μην ξεχνας οτι θα το παρω μεταχειρισμενο. Πες οτι μετραω συμπιεσεις κ ειμαστε κομπλε, ο πωλητης ηταν γνωστης σαν εσενα κ εχει ενημερωθει για το πως να συντηρει κ να συμπεριφερεται σε wankel. Με ενημερωνεις κ εμενα ανελλιπώς για παγια πραματα σταματηματα, ζεσταματα, ελεγχους λαδιου κ.α. πολλα. Σου βγαζω εξω το rebuild γιατι ειναι μυθος κ αυτο. Βλεπω τα πουλανε σε καλες τιμες που σπανια περνανε τα 100.000km, τυχαιο δεν νομιζω.
Για την καταναλωση τι εχεις πεις? Εισαι κατοχος? Εαν ναι ποσα ειναι τα μηνιαια εξοδα σου ?
Μου περασε απο το μυαλο η λυση του φυσικου αεριου αλλα μαλλον ειναι harakiri
Ολοι αυτοι που βαλανε παλια απλα χαθηκανε απο τα forums. Τωρα για τα νεωτερης γενιας lpg κιτ ειναι ενα αινιγμα. -
Σε δικαιολογώ γιατί είσαι νέος στο 4TF και πιθανότατα δεν με έχεις ξαναδεί να γράφω για το RX8. Ναι ήμουν κάτοχος για 5 χρόνια, ναι το είχα ως βασικό μου όχημα (εντός και εκτός πόλης), ναι είχα και RX7 παλιότερα οπότε ξέρω περί RX και wankel εδώ και 20+ χρόνια, ναι είχα φίλους και συγγενείς που επίσης είχαν RX8, ναι γνωρίζω προσωπικά σχεδόν όλους τους μάστορες που ασχολούνται με wankel στην Ελλάδα (κυρίως Αθήνα βεβαίως) οπότε ναι, είμαι γνώστης και πλήρως 'αρμόδιος' να μιλήσω για το RX8 (και τα RX7).
Αν και έχω γράψει τόσες και τόσες φορές, ας πάμε άλλη μια φορά. Ξεκινάμε από τα βασικά: δεν το σκίζουμε κρύο, κοιτάμε μια στο τόσο το λάδι (και έχουμε ένα μονόλιτρο στο garage μας, για συμπλήρωμα), αν μιλάμε για πρώτη γενιά προσέχουμε να μην το σβήσουμε κρύο, αν είναι πρώτης γενιάς αλλάζουμε μίζα, πολλ/στες και μπουζί από το καινούριο και τέλος. Αυτά είναι όλα τα 'περίεργα', τίποτα περισσότερο από οποιοδήποτε αυτοκίνητο sport ή επιδόσεων της τελευταίας 20ετίας.
Μέση κατανάλωση ? Τριγύρω στο 15αρι για το 4port, προσθέτουμε +1lt/100χλμ για το 6port, και μιλάω για μεικτή. Ταξίδι πέφτεις στο 10-11 εύκολα, μέσα στη πόλη μπορεί να δεις και 18, σε βραδυνές 'εξόδους' το 20αρι είναι εύκολο. Και μιλάω για τα δικά μου νούμερα, που έχω super βαρύ πόδι, άλλα παιδιά έβλεπαν μέχρι και μονοψήφιες.
Τα services του έχουν γελοίο κόστος, και ζημιές δεν βγάζει. Με τα λεφτά που 'κερδίζεις' από τα services, τα αναλώσιμα και τα τέλη, βγάζεις εύκολα το πλήρες κόστος του rebuild σε ορίζοντα 5ετίας. Το οποίο rebuild είναι σπάνιο, αν μιλάμε για οχήματα που τα είχαν κανονικοί άνθρωποι, και όχι μ@λ@κες ή κανίβαλοι.
Όσο για τα εναλλακτικά καύσιμα, το RX8 είναι από τα λίγα οχήματα που έχουν βγει 'επίσημα' με υδρογόνο, οπότε μια χαρά αντέχει ο wankel. Το θέμα του LPG -και ειδικά στην Ελλάδα- μικρή ή και καθόλου σχέση δεν έχει με το wankel και το RX8, άλλα είναι τα προβλήματά του.
Αυτά τα ολίγα, αν θες να μάθεις τίποτα άλλο, ρωτάς
-
Αυτα τα βασικα οπως λες εχουν γραφθει παμπολες φορες σε αρκετα φορουμς και ειναι πραγματα που πρεπει να γνωριζει ενας που πραγματικα θελει να αγορασει ενα rx8. Τα εχω διαβασει κ εγω στο παρελθον.
Μεγαλη μαγκια που ασχολησε με Wankel για 20+ χρονια. Δεν μπορω καν να φανταστω τι στιγμες θα εχεις ζησει..RX7 ε ? Προσωπικα το FD ειναι λατρεια, ενα πραγματικο sports car.
Αν τυχον επερνα rx8 θα το προσεχα φυσικα σαν τα ματια μου. Αλλα εχω διαβασει αρκετες περιπτωσεις που κατοχοι του γνωριζανε ολα αυτα τα βασικα, τηρωντας ολα αυτα ευλαβικα κ παρολα αυτα δεν αποφυγανε το rebuild. Αληθεια ποσο κοστιζει το rebuild σε ενα καλο μαστορα? 1000-2000 Ευρω απο οτι βλεπω ε? Επισης μενω επαρχια καμια 800αρια χλμ μακρια απο Αθηνα οποτε ειναι κατι που πρεπει να ειναι παντα στα υποψιν.
Το μεγαλυτερο ομως προβλημα ειναι η καταναλωση καθως ειναι εξωπραγματικη. Αυτος ειναι ο λογος που δεν το κοιταω παραπερα. Ακομη κ νορμαλ να το πας εχει υπερβολικη καταναλωση.
Εν ολιγις θα το σκεφτομουν σοβαρα μονο εαν υπηρχε εγγυημενη μετατροπη σε LPG χωρις να μου μεινει στο χερι.Το θεμα με το lpg ειναι οτι δεν βρισκεις πληροφοριες πλεον σε νεοτερα ποστς. Ουτε οι παλαιοτεροι χρηστες γραφουν τις εμπειριες τους πια..Κ στα αγγλικα που ψαχθηκα παλι μια απο τα ιδια ειναι.
-
Ειχα το Leon 1.6 2002 με υγραεριο τα τελευταια 6 χρονια οπου εκανα 900000+ χμ. Λογω λαθους εγκαταστατη και λογω του οτι εγω δεν εδωσα ιδιαιτερη σημασια ειχα συχνα πυκνα αναμενο σημα στο ταμπλο ποτε για φτωχο και ποτε για πλουσιο μειγμα. Το αυτοκινητο με αφησε πλεον λογω ... immobilizer και λογω του οτι κοστιζει πολυ περισσοτερο να το φτιαξω απο ολο το αμαξι! Κατα τ'αλλα παρα τα μικροπροβληματα δεν ειχα κανενα θεμα με το αεριο και ηταν κατα πολυ οικονομικοτερο. Βεβαια δεν ειχα Wankel κινητηρα και δεν εχω ιδεα αν σηκωνει υγραεριο αλλα φανταζομαι αν ρωτησεις σε μαστορες θα μαθεις.
-
Δυστυχώς το FD το είχα για λίγους μήνες, και μάλιστα ήταν έτοιμο να παραδώσει πνεύμα (και όταν παρέδωσε, το έδωσα κατευθείαν). Αντιθέτως το FC το είχα για σχεδόν 3 χρόνια, και το μόνο που μου έβγαλε ήταν το ψυγείο (και δίσκο, αλλά αυτό είναι αναμενόμενο και με ένα κάρφωμα έγινε καινούριος).
Αν το RX8 το προσέχεις, τότε πρέπει να είσαι άτυχος για να σου κάτσει τόοοοσοο στραβή και να πας για rebuild. Είναι αυτό το 'σπάνιο' που είπα πιο πριν. Αν όμως είσαι κανίβαλος ή το πειράξεις, τότε οι πιθανότητες αυξάνονται κατακόρυφα. Το 'μικρό' rebuild δεν ξεπερνάει τα 1100-1200€, και συνήθως είναι αρκετό. Αντιθέτως το 'μεγάλο' rebuild (που είναι εξαιρετικά σπάνιο) μπορεί να ξεπεράσει τα 2000€. Σε κάθε περίπτωση, πρακτικά αποκτάς καινούριο μοτέρ. Να σημειώσω ότι υπάρχουν τόσο reman όσο και κούτα μοτέρ, αλλά αυτά προφανώς είναι πιο ακριβά, από 2500€ και πάνω.
Αν μιλάς για LPG και σε ενδιαφέρει τόσο πολύ η κατανάλωση, τότε πιθανότατα το RX8 δεν είναι για σένα. Πάντως μην φανταστείς ότι αυτά δεν είναι ζητήματα και στη Celica, ειδικά η TS και λάδι θέλει, και καίει αρκετά, και γενικώς δεν είναι και τόσο αλεξίσφαιρο όσο τα πιο 'ταπεινά' μοτέρ της Toyota.
Αγορα σπορτιφ αυτοκινητου--Σκεψεις για Celica ts--Fail ?