-
Ο χρήστης Αγγελος Παναγοπουλος έγραψε:
Πέτρο το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις το είδα πρόσφατα να αναφέρεται σε ένα ξένο forum όπου ο κάτοχος περιέγραφε τα ίδια με εσένα. Αυτού του βρήκανε στην αντιπροσωπεία χαλαρό το ένα απο τα δύο ιμιαξόνια. Χωρίς όμως να του δώσουν απάντηση για αυτη την διαφορά συναρμογής. Γενικά όσο ψάχνεις ειδικά σε ξένα forum βλέπεις να ξεπηδούν πολλοί δυσαρεστημένοι νέοι αγοραστές. Εγω προσωπικά δεν θεωρώ τους ήχους αυτούς φυσιολογικούς για καινούργιο όχημα, και ούτε και συμφωνώ με αυτούς που λένε είναι φυσιολογικό μωρεεε δεν τρέχει τίποτα. Είπαμε φτηνό αμάξι ναι αλλά να πληρεί τα βασικά. Κατα τ άλλα μην ανχώνεσαι δέστο με την ησυχία σ με το μηχανικό σου και κάποια άκρη θα βρεθεί.παρακαλώ μπορείς να κοινοποιήσεις αυτό που διάβασες???
-
Πραγματικά θα μου πάρει πολύ ώρα να βρω το συγκεκριμένο μιας και ήταν ανάμεσα σε αναφορές που τις διάβαζα με την σειρά. Νομίζω είχα πατήσει drive shaft problems ή grinding noises και με είχε πετάξει σε ένα dacia forum. Θα σου συνιστούσα να μην ασχοληθείς με αναζητήσεις μέσω ιντερνετ. Την λύση πρέπει να την βρεί ο μηχανικός και όχι κάποιοι που αναφέρουν ένα παρόμοιο πρόβλημα με κάποιες πιθανές αιτίες. Απλά να σιγουρευτείς απο που προέρχεται ειδικά ο ήχος για να βοηθήσεις τον μηχανικό.
-
ok καταλαβαίνω το τι λες...αναμένω και τις απόψεις - εμπειρίες υπολοίπων κατόχων ...
-
Τι έγινε ρε νταστεράκηδες??? μόνο εγώ έχω θέμα? ή έχω ευαίσθητο αφτί?
-
petros3110 εγώ έκλεισα ραντεβού την Τρίτη το πρωί, οπότε αν θα έχω νεότερα για το θέμα του Start& stop θα ενημερώσω άμεσα. Επειδή έχω μπει κι εγώ στη διαδικασία να προσπαθώ να ακούω τον κινητήρα-ειδικά τώρα στις αρχές-αυτό που έχω διαπιστώσει μέχρι τώρα είναι ένας θόρυβος σαν συντονισμός που ακούω κυρίως όταν είμαι με 6η και έχουν πέσει οι στροφές κοντά στις 1.500. Θα ψάξω στις πίσω σελίδες να δω αν είανι το θέμα με το φιλτροκούτι και την τοποθέτηση της εξτρά βίδας που τοποθέτησαν πολλοί και βρήκαν την ησυχία τους. Από ότι θυμάμαι κάτι αντίστοιχο έλεγαν και όσοι είχαν αυτό το θέμα, δλδ ότι άκουγαν κάτι σαν συντονισμό. Αν μπορεί κάποιος 'παθών' ας επιβεβαιώσει παρακαλώ.
Μέχρι τώρα έχω 3.100 χλμ και τηρώ με ευλάβεια τις στροφές στις 2.500 στις αλλαγές ταχυτήτων και την τελική ταχύτητα στα 110 χλμ. Η συμβίωση μου είναι απολαυστική και κάθε φορά που το οδηγώ 'μπαίνω' ολοένα και περισσότερο στη λογική και στα 'πρέπει' της οδήγησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου.
Απλά ανυπομονώ να ξεπεράσω τα 5.000 χλμ. για να το βγάλω και λίγο εκτός ασφάλτινου οδοστρώματος -
Καλημέρα φιλε Dusterix, ευχαριστώ για την απάντηση. Όταν λες ότι αλλάζεις τις ταχύτητες στις 2500 στροφές σημαίνει ότι δεν τις αλλάζεις συμφωνα με τα πράσινο ενδεικτικό βελάκι για οικονομική οδήγηση, μια κ αυτό ανάβει στις 1750. Έτσι δεν είναι? Στις 2500 κι εγώ δεν ακούω τίποτα. Δοκίμασε σε παρακαλώ να αλλάξεις σε χαμηλότερες στροφές ταχύτητες(κλειστό ράδιο) κ πες μου για τους θορύβους που τυχόν ακούγονται όταν αποσυμπλέκεις. Ευχαριστώ
ΥΓ. Για το θόρυβο που λες σαν συντονισμό, το έκανε κ σε μένα κάποιες φορές αλλά όταν προσπάθησα με 6η να επιταχύνω σε τόσο χαμηλες στροφές (1500)- στις 1800 δεν το κάνει κ έτσι συμπέρανα ότι με 6η ψιλοκρεμάει ο κινητήρας για να επιταχύνεις κ ειναι επόμενο ο συντονισμός (δεν το θεώρησα πρόβλημα-ίσως είμαι λάθος)
-
Ο χρήστης Dusterix έγραψε:
Η συμβίωση μου είναι απολαυστική και κάθε φορά που το οδηγώ 'μπαίνω' ολοένα και περισσότερο στη λογική και στα 'πρέπει' της οδήγησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου.συμφωνώ απόλυτα
-
Μόλις επέστρεψα από τεορεν, το θηρίο ξαναμπριζώθηκε σε σύνδεση με τα κεντρικά,τα δεδομένα αποθηκεύτηκαν και θα σταλούν Γαλλία όπου θα δωθεί απάντηση και ενημέρωσή μου(περί ss). Eπίσης έμαθα ότι είμαι ο δεύτερος ευτυχής(κυριολεκτώ) στην Ελλάδα, όπου δεν δουλευει το ss ως στοπ. Ο άλλος είναι Κρήτη και προφανώς ο τρίτος θα είναι ο dusterix (Θεσ/νικη). Για τον ήχο στην αποσύμπλεξη(κλακ-κλακ) είναι λογω της τετρακίνησης και το ελαφρύ ντουκ λόγω δικού μου συχρονισμού άφεσης γκαζιου κυρίως. Στα ανωτέρω συμφώνησε κ δικός μου μηχανικός όπου μετεβηκα κατόπιν!!!
η λογική και τα πρέπει που λέγαμε dusterix...
ε ρε DUSTERARA ΘΗΡΙΟΟΟΟ!!! -
Ο χρήστης Dusterix έγραψε:
petros3110 εγώ έκλεισα ραντεβού την Τρίτη το πρωί, οπότε αν θα έχω νεότερα για το θέμα του Start& stop θα ενημερώσω άμεσα. Επειδή έχω μπει κι εγώ στη διαδικασία να προσπαθώ να ακούω τον κινητήρα-ειδικά τώρα στις αρχές-αυτό που έχω διαπιστώσει μέχρι τώρα είναι ένας θόρυβος σαν συντονισμός που ακούω κυρίως όταν είμαι με 6η και έχουν πέσει οι στροφές κοντά στις 1.500. Θα ψάξω στις πίσω σελίδες να δω αν είανι το θέμα με το φιλτροκούτι και την τοποθέτηση της εξτρά βίδας που τοποθέτησαν πολλοί και βρήκαν την ησυχία τους. Από ότι θυμάμαι κάτι αντίστοιχο έλεγαν και όσοι είχαν αυτό το θέμα, δλδ ότι άκουγαν κάτι σαν συντονισμό. Αν μπορεί κάποιος 'παθών' ας επιβεβαιώσει παρακαλώ.
Μέχρι τώρα έχω 3.100 χλμ και τηρώ με ευλάβεια τις στροφές στις 2.500 στις αλλαγές ταχυτήτων και την τελική ταχύτητα στα 110 χλμ. Η συμβίωση μου είναι απολαυστική και κάθε φορά που το οδηγώ 'μπαίνω' ολοένα και περισσότερο στη λογική και στα 'πρέπει' της οδήγησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου.
Απλά ανυπομονώ να ξεπεράσω τα 5.000 χλμ. για να το βγάλω και λίγο εκτός ασφάλτινου οδοστρώματοςΚαλησπερα σε ολους,
Και γω εδω και μια εβδομαδα ειμαι κατοχος ενος καινουργιου 4χ4 dci.
Με 700km μολις, δυστυχως αντιληφθηκα εχοντας 6η στο κιβωτιο και περιπου 1500 στροφες, ακριβως αυτον τον θορυβο-συντονισμο που περιγραφετε παραπανω.
Περιμενουμε τα νεοτερα και μακαρι να ειναι κατι απλο. -
Αν έχετε αυτό το θέμα, είναι πολύ εύκολο να το διαπιστώσετε. Πρόχειρα μου έρχονται δύο τρόποι. 1)Σε μια αρκετά απότομη κατηφόρα αφήστε το να κατεβαίνει με επιλεγμένη την πρώτη και λίγο ή καθόλου γκάζι.2) Με νεκρά και το όχημα σταθμευμένο βάλτε κάποιον να πατήσει το γκάζι έως και τις 2500 στροφές το πολύ. Καθώς θα ελαττώνονται οι στροφές και στις δύο περιπτώσεις θα ακούσετε κάτι σαν μεταλλικό ήχο και ως αίσθηση θυμίζει 'μπουκωμένο κινητήρα'. Αν δεν συμβεί αυτό τότε πρόβλημα ουδέν. Για τον κινητήρα και την αδυναμία του σε χαμηλές στροφές μπορώ να πω πως 'κάθε μέρα' ανεβαίνω μια ανηφοριά (παλιότερα χωμάτινη αλλά εδώ και λίγο καιρό τσιμεντώθηκε!)με πρώτη και 1300 - 1500 στροφές και είναι ότι πιο διασκεδαστικό στο τέλος της μέρας. Το αυτοκίνητο δεν κινείται απλά σε μια τυχαία ανηφόρα... Στην κυριολεξία σκαρφαλώνει με γωνιά 14 με 15 μοιρών. Με περισσότερες στροφές απλά επεμβαίνει το esp και ναι!!! τότε αυτόματα μειώνει και τις στροφές.
-
φίλε ralakias διάβασε πιό πίσω, εξηγώ...αν πάλι νομίζεις ότι έχεις θέμα, ο Σπύρος από πάνω πολύ καλά τα λέει κάνε το για να το διαπιστώσεις
-
Καλησπέρα σε όλους,
Νέο μέλος στο forum, φανατικός του off road και μελλοντικός κάτοχος ενός sportive 4Χ4 1.5 dci (ελπίζω κάπου στις αρχές Νοεμβρίου όπως μου είπαν από την αντιπροσωπεία). Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω τους ευτυχισμένους κατόχους του αγαπημένου μας SUV είναι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην βαθιά ελληνική ξερή καλοκαιρινή άμμο και όχι σε κάτι συνδυασμούς υγρής άμμου και χώματος Ανατολικής Ευρώπης που κυκλοφορούν σε σε βίντεο στο Youtube. Από την μακροχρόνια εμπειρία μου στην τετρακίνηση (κάτοχος ενός 17 χρονου kia sportage που όμως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να αντικατασταθεί) θεωρώ οτι η κίνηση στην άμμο είναι ένα από τα πιο δύσκολα κομμάτια για ένα τετρακίνητο όχημα και επειδή πηγαίνω πολύ στην άμμο θέλω να μάθω άν κάποιοι από τους φίλους δοκίμασαν το Duster σ'αυτές τις συνθήκες. Και δεν μιλάω για ένα γρήγορο πέρασμα απο ένα σημείο με άμμο και αμέσως πίσω στο χώμα, αλλά και ξεκίνημα και σταμάτημα μέσα σ' αυτήν και γενικά αν μπορεί να κινηθεί χωρίς να κολλήσει (για τους φίλους από την Θεσσαλονίκη μιλάμε για καταστάσεις τύπου ναυάγιο Επανωμής η πχ Άγιο Μάμμαντα Χαλκιδικής όπου συνήθως συναντάς εκτός από τους ντόπιους αγρότες με τα Navara κλασσικά και Jeep, Vitara, Jimny, Terios (ακόμα και το βαρύ μου Sportage τα ψιλοκαταφέρνει). Μόνο παρακαλώ ειλικρινείς απαντήσεις και από όσους τα έχουν δοκιμάσει σε τέτοιες συνθήκες. Θα μου πείτε λίγο καθυστερημένα το ρωτάω (αφού ήδη το παρήγγειλα ) αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε δυνατότητα για test drive σε τέτοιες συνθήκες...
Ευχαριστώ! -
Φίλε petros 3110 μάλλον πρέπει να ζητήσουμε να μας απονέμουν κάποιο βραβείο εμάς τους τρεις...
Ο χρήστης petros3110 έγραψε:
Eπίσης έμαθα ότι είμαι ο δεύτερος ευτυχής(κυριολεκτώ) στην Ελλάδα, όπου δεν δουλευει το ss ως στοπ. Ο άλλος είναι Κρήτη και προφανώς ο τρίτος θα είναι ο dusterix (Θεσ/νικη).Έτσι όπως το έγραψες θα διαβάσει κάποιος επισκέπτης του φόρουμ και θα λέει, αυτοί τρελοί είναι που δε θέλουν το S&S... Να είσαι καλά με έκανες και γέλασα...
Πάντως η κατανομή είναι άψογη...Ξεκινάμε από Βόρεια Ελλάδα, κατηφορίζουμε Αθήνα και φτάνουμε Κρήτη...Τώρα σοβαρά αναφέρεις μέσα στα γραφόμενα σου ότι το ντούκου ντούκου είναι λόγω της 4κίνησης. Για να καταλάβω: το θέμα το είχες όταν έβαζες auto ή σου είπαν έτσι επειδή γενικά είναι 4κινητο μοντέλο;;;;
Κι εγώ θεωρώ ότι ο ήχος αυτός χαμηλά στις 1500 στροφές μάλλον συμβαίνει λόγω του ότι με 6η εκεί χαμηλά κρεμάει ο κινητήρας. Αύριο πρωί πρωί που θα πάω θα το ρωτήσω. Απλά έλεγα μήπως συνδεόταν με εκείνο το θέμα με τη βίδα στο φιλτροκούτι. Επίσης να απαντήσω και στην ερώτηση σου για το θέμα αλλαγής ταχυτήτων.
Ναι δεν ακολουθώ πιστά το βελάκι υπόδειξης αλλαγής ταχυτήτων στο ταμπλό, αλλά φροντίζω πάντα να μην ξεπερνάω τις 2.500 στροφές. Αυτό δε σημαίνει ότι τις γεμίζω κάθε φορά, καθώς η αλλαγή μπορεί ναγίνει και πιο χαμηλά από τις 2.500 στροφές. Το μόνο που τηρώ ευλαβικά είναι να μην τις ξεπερνάω και ταυτόχρονα να μην υπερβαίνω τα 110 χλμ. τελική ταχύτητα (πάνε μαζί 110 χλμ. και 2.500 στροφές). Αν ακολουθούσα το βελάκι δε θα είχα 6.0 μέσο όρο κατανάλωση, αλλά 4,5!!!!!!!
Κινούμαι με τη λογική που θα κινούμαι και σε λίγες εβδομάδες όταν θα ξεπεράσω τα 5.000χλμ. που θεωρείται το ψυχολογικό όριο για το στρώσιμο του κινητήρα. Οχι ότι μετά θα το πλακώνω στα γκαζίδια (αυτά τα έκανα όταν έπρεπε με το 106rallye-τρενάκι- όταν έπρεπε).....
Τώρα είναι άλλες οι ανάγκες και άλλες οι αντοχές. Παλαιότερα όταν είχαν κανέναν βιαστικό από πίσω που άναβε τα φώτα ίσως και να πατούσα το γκάζι για λίγο...τώρα κάνω στην άκρη και τον αφήνω... Στο βουνό είναι που θα γυαλίσει το μάτι μου.....Φίλε Ραλλάκια με το που έχω νέα για το θέμα των στροφών στις 1500 θα ενημερώσω το φόρουμ. Λογικά πιστεύω ότι είναι κρέμασμα του κινητήρα, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω για αυτό δεν ανησυχώ.
Όσο για τον φίλο τον michael5 η αλήθεια είναι ότι έχω πετύχει βιντεάκια σε άμμο κατά το παρελθόν, αλλά αυτά είναι λιγοστά. Τα περισσότερα είναι με αυτή την κοκκινωπή λασπούρα... Προσωπικά δεν το έχω πάει ακόμα εκτός δρόμου, αλλά για τον Ποταμό που αναφέρεις δε νομίζω να έχεις θέμα, εκτός κι αν μιλάμε για πολύ extreme καταστάσεις τις οποίες ξέρεις μόνο εσύ. Όσο για test drive τι να δεις.... Εδώ καλά καλά δεν είχαν διαθέσιμο μοντέλο όταν πήγα εγώ εδώ στη Θεσνίκη. Ο ένας με έστελνε στον άλλο. Που να ήταν κανένας έξυπνος έμπορος να το είχε πάνω σε καμιά μπάρα λασπωμένο (κάτι αντίστοιχο με κεντρική Ελλάδα που είχα πετύχει σε φωτό με ένα test drive πάνω στα σκαλοπάτια της αντιπροσωπείας σκαρφαλωμένο σαν αγριοκάτσικο...Σου ανοίγει η όρεξη)...Εδώ πάνω στο Βόρεια Ελλάντα το έχουν για εξυπηρέτηση πελατών να σε πάνε μέχρι το κέντρο της πόλης, ενώ θα έπρεπε να επιτρέπουν να πηγαίνει μόνο σε κατσάβραχα, εκεί που πραγματικά αξίζει να βρίσκεται....
-
petros3110 » 08/09/17 5:32
Όσο κρατούσα τις στροφές πάνω από 1200-1300 το duster είχε περίσσια δύναμη. Αν ξεχνιόμουν και μου έπεφταν οι στροφές παρακάτω, ένοιωθα το μοτέρ να 'πεθαίνει' και αναγκαστικά πατινάριζα. Κανα δύο φορές μου έσβησε κιόλας. Σε τέτοιες κλίσεις δεν δοκίμασα να το αφήσω στο ρελαντί γιατί νομίζω πως θα έσβηνε. Έπειτα οι επανεκκινήσεις σε τέτοιες συνθήκες ταλαιπωρούν την μετάδοση και το λυπόμουν. Αλλά αφού το λες θα το δοκιμάσω.
δεν είπα να δοκιμάσεις σε τέτοιες κλίσεις ρελαντί...το ανέφερα επειδή είπες ότι δεν σε καλύπτει λόγω έλλειψης αργού...όσο για το ότι πεθαίνει το μοτερ κάτω από τις 1200, τι να πώ, δεν το ένοιωσα, ξεκίνησα με πρώτη στην ανηφόρα κ συνέχισα έχοντας στο νου μου να μην ξεπεράσω τις 1500...ίσως να μην ξεχνιόμουν
τώρα αν βάλεις πρώτη (σε ευθεία) κ μείνεις στο ρελαντί θα δεις ποσο αργά κινείσαι κ δεν σβήνει(αυτό σε παγωμένο χιόνι βοηθάει απίστευτα)
Διάβασες πιο πάνω για τους ήχους που αναφέρω?(βέβαια πάντα κορόιδευα τις ξανθιές που έλεγαν μου κανει νταπ ντουπ γκουπ κ διάφορα, αλλά να τώρα κι εγώ που κάτι πιάνει το αυτί μου που δεν είχα με το προηγούμενο αυτοκίνητο)Λοιπόν νεώτερα περί ροπής.
Το Σάββατο που μας πέρασε έκανα αρκετές δοκιμές. Το Duster σε ισιάδι ξεκινά χωρίς γκάζι με δευτέρα και εύκολα. Χωρίς γκάζι ανεβάζω τρίτη και γεμίζω όσο πάει ρελαντί. Από τετάρτη και πάνω χωρίς γκάζι πάντα, οι αλλαγές θέλουν λίγη βοήθεια από τον συμπλέκτη. Σύντομα βρέθηκα να κινούμαι με έκτη και 40 χαω χωρίς γκάζι!Ανηφόρα. Σε τσιμεντόδρομο που ανεβαίνει σε λόφο, σχεδόν εκτός δρόμου, ανεβαίνω με δευτέρα χαλαρά χωρίς γκάζι. Τρίτη δεν σηκώνει. Δεν μου έσβησε βέβαια αλλά δεν το ένοιωθα να την σηκώνει. Δευτέρα λοιπόν και ανεβαίνει με πείσμα. Κάποια πιο δύσκολα σημεία ρίχνουν τις στροφές αρκετά. Αλλά το μοτέρ αντιδρά και οι στροφές ανεβαίνουν πάλι πεισματικά σχεδόν στις 1000σαλ. Σε κάποιο σημείο ο δρόμος γίνεται πολύ ανηφορικός. Τέτοια ανηφόρα δεν υπάρχει σε δημόσιο δρόμο. Κατεβάζω πρώτη πρίν πέσουν οι στροφές. Νομίζω θα ήταν ακραίο να επιμένω με δευτέρα. Το duster ανεβαίνει και ανεβαίνει δίχως να δείχνει κόπωση. Εντυπωσιάζομαι! Δεν το είχα ξανακάνει και δεν το περίμενα... Λέω 'για να το δυσκολέψω λίγο' και αρχίζω να τραβάω χειρόφρενο μαλακά μαλακά. Δεν χαμπαριάζει! Τραβάω λίγο δυνατότερα. Συνεχίζει απτόητο!.... Φυσικά δεν μπλόκαρα τους τροχούς, ωστόσο το ζόρισα αρκετά. Λοιπόν δεν το περίμενα. Σκυλί! Τώρα δεν μένει παρά να το δοκιμάσω και στις γνωστές μου ψιλοεξτριμ διαδρομές εκτός δρόμου. Και δεν θα παραξενευτώ αν είναι κι εκεί ασταμάτητο!...
Τι εννοώ όταν λέω πως το μοτέρ 'πεθαίνει': Την παραπάνω ανηφόρα την ανεβαίνω με τρίτη και 1500σαλ. Ανεβαίνει γερά και ζωηρά. Αν ξεχαστώ και χάσω στροφές, κάτω από τις 1200 το γκάζι πλέον δεν ανταποκρίνεται. Δεν έχω επιτάχυνση. Το μοτέρ 'πεθαίνει' στις μεγάλες ανηφόρες όπου κάτω από 1200σαλ δεν έχει επαρκή ροπή. Σε εύκολους δρόμους η ροπή φτάνει και περισσεύει έστω και με μία μικρή υστέρηση στην επιτάχυνση, ακόμα και με έκτη.
Πέτρο σ ευχαριστώ που με παρακίνησες να εμπιστευτώ το ρελαντί. Γενικά είναι λίγο ακραίο να οδηγάει κανείς έτσι για ώρα αλλά σε κάποιο δύσκολα σημεία το dusterάκι θα τα καταφέρει εξαιρετικά αν χρειαστεί πολύ αργό πέρασμα. Νομίζω πως με πρώτη και χωρίς γκάζι μπορεί κανείς να ξεκινήσει σιγά σιγά τραβώντας ακόμα και ένα βαρύ τροχόσπιτο.
Θορύβους στις αλλαγές δεν έχω ή μάλλον ακούω καμιά φορά ένα νταπ αλλά μάλλον πρέπει να ρυθμίσω τον συμπλέκτη.
Στην άμμο έχω κάνει βόλτες, στροφές και πάνω κάτω και δεν έδειξε διάθεση να κολλάει. Και χωρίς lock. Ελάχιστα σταμάτα ξεκίνα στα οποία τα πήγε καλά. Βέβαια η άμμος το γονάτιζε, είναι σαν να οδηγάς σε ανηφόρα. Λιγότερο γκάζι και περισσότερες αλλά σταθερές στροφές είναι ο καλύτερος τρόπος. Είναι ελαφρύ και αυτό είναι πολύ σημαντικό στην άμμο...
-
DUSTERIX k DUSTERMAN, αυτό το νταπ έλεγα, αλλά είναι τελικά θέμα συχρονισμού του οδηγού (των ποδιών του) το πότε κ πόσο γρήγορα αφήνει το γκάζι κατά την αλλαγή (αποσύμπλεξη κυρίως) ταχύτητας. Οδηγούσα κυρίως. τα τελευταία 18 χρόνια βενζίνη 16βαλβιδο, που αν δεν άκουγε στροφές κινητηρα κ δεν κοίταζε στροφόμετρο ο επιβάτης, δεν καταλάβαινε ότι άλλαζα ταχύτητα...η δύναμη της συνήθειας βλέπεις και εξοικίωση...πάντως τώρα όσο πάει το μαθαίνω κ όλο κ σπανιότερα ακούγεται...και μη φανταστείς-πολλοί δεν θα καταλάβουν...
-
Ο χρήστης Dusterman έγραψε:
petros3110 » 08/09/17 5:32
Όσο κρατούσα τις στροφές πάνω από 1200-1300 το duster είχε περίσσια δύναμη. Αν ξεχνιόμουν και μου έπεφταν οι στροφές παρακάτω, ένοιωθα το μοτέρ να 'πεθαίνει' και αναγκαστικά πατινάριζα. Κανα δύο φορές μου έσβησε κιόλας. Σε τέτοιες κλίσεις δεν δοκίμασα να το αφήσω στο ρελαντί γιατί νομίζω πως θα έσβηνε. Έπειτα οι επανεκκινήσεις σε τέτοιες συνθήκες ταλαιπωρούν την μετάδοση και το λυπόμουν. Αλλά αφού το λες θα το δοκιμάσω.
δεν είπα να δοκιμάσεις σε τέτοιες κλίσεις ρελαντί...το ανέφερα επειδή είπες ότι δεν σε καλύπτει λόγω έλλειψης αργού...όσο για το ότι πεθαίνει το μοτερ κάτω από τις 1200, τι να πώ, δεν το ένοιωσα, ξεκίνησα με πρώτη στην ανηφόρα κ συνέχισα έχοντας στο νου μου να μην ξεπεράσω τις 1500...ίσως να μην ξεχνιόμουν
τώρα αν βάλεις πρώτη (σε ευθεία) κ μείνεις στο ρελαντί θα δεις ποσο αργά κινείσαι κ δεν σβήνει(αυτό σε παγωμένο χιόνι βοηθάει απίστευτα)
Διάβασες πιο πάνω για τους ήχους που αναφέρω?(βέβαια πάντα κορόιδευα τις ξανθιές που έλεγαν μου κανει νταπ ντουπ γκουπ κ διάφορα, αλλά να τώρα κι εγώ που κάτι πιάνει το αυτί μου που δεν είχα με το προηγούμενο αυτοκίνητο)Λοιπόν νεώτερα περί ροπής.
Το Σάββατο που μας πέρασε έκανα αρκετές δοκιμές. Το Duster σε ισιάδι ξεκινά χωρίς γκάζι με δευτέρα και εύκολα. Χωρίς γκάζι ανεβάζω τρίτη και γεμίζω όσο πάει ρελαντί. Από τετάρτη και πάνω χωρίς γκάζι πάντα, οι αλλαγές θέλουν λίγη βοήθεια από τον συμπλέκτη. Σύντομα βρέθηκα να κινούμαι με έκτη και 40 χαω χωρίς γκάζι!Ανηφόρα. Σε τσιμεντόδρομο που ανεβαίνει σε λόφο, σχεδόν εκτός δρόμου, ανεβαίνω με δευτέρα χαλαρά χωρίς γκάζι. Τρίτη δεν σηκώνει. Δεν μου έσβησε βέβαια αλλά δεν το ένοιωθα να την σηκώνει. Δευτέρα λοιπόν και ανεβαίνει με πείσμα. Κάποια πιο δύσκολα σημεία ρίχνουν τις στροφές αρκετά. Αλλά το μοτέρ αντιδρά και οι στροφές ανεβαίνουν πάλι πεισματικά σχεδόν στις 1000σαλ. Σε κάποιο σημείο ο δρόμος γίνεται πολύ ανηφορικός. Τέτοια ανηφόρα δεν υπάρχει σε δημόσιο δρόμο. Κατεβάζω πρώτη πρίν πέσουν οι στροφές. Νομίζω θα ήταν ακραίο να επιμένω με δευτέρα. Το duster ανεβαίνει και ανεβαίνει δίχως να δείχνει κόπωση. Εντυπωσιάζομαι! Δεν το είχα ξανακάνει και δεν το περίμενα... Λέω 'για να το δυσκολέψω λίγο' και αρχίζω να τραβάω χειρόφρενο μαλακά μαλακά. Δεν χαμπαριάζει! Τραβάω λίγο δυνατότερα. Συνεχίζει απτόητο!.... Φυσικά δεν μπλόκαρα τους τροχούς, ωστόσο το ζόρισα αρκετά. Λοιπόν δεν το περίμενα. Σκυλί! Τώρα δεν μένει παρά να το δοκιμάσω και στις γνωστές μου ψιλοεξτριμ διαδρομές εκτός δρόμου. Και δεν θα παραξενευτώ αν είναι κι εκεί ασταμάτητο!...
Τι εννοώ όταν λέω πως το μοτέρ 'πεθαίνει': Την παραπάνω ανηφόρα την ανεβαίνω με τρίτη και 1500σαλ. Ανεβαίνει γερά και ζωηρά. Αν ξεχαστώ και χάσω στροφές, κάτω από τις 1200 το γκάζι πλέον δεν ανταποκρίνεται. Δεν έχω επιτάχυνση. Το μοτέρ 'πεθαίνει' στις μεγάλες ανηφόρες όπου κάτω από 1200σαλ δεν έχει επαρκή ροπή. Σε εύκολους δρόμους η ροπή φτάνει και περισσεύει έστω και με μία μικρή υστέρηση στην επιτάχυνση, ακόμα και με έκτη.
Πέτρο σ ευχαριστώ που με παρακίνησες να εμπιστευτώ το ρελαντί. Γενικά είναι λίγο ακραίο να οδηγάει κανείς έτσι για ώρα αλλά σε κάποιο δύσκολα σημεία το dusterάκι θα τα καταφέρει εξαιρετικά αν χρειαστεί πολύ αργό πέρασμα. Νομίζω πως με πρώτη και χωρίς γκάζι μπορεί κανείς να ξεκινήσει σιγά σιγά τραβώντας ακόμα και ένα βαρύ τροχόσπιτο.
Θορύβους στις αλλαγές δεν έχω ή μάλλον ακούω καμιά φορά ένα νταπ αλλά μάλλον πρέπει να ρυθμίσω τον συμπλέκτη.
Στην άμμο έχω κάνει βόλτες, στροφές και πάνω κάτω και δεν έδειξε διάθεση να κολλάει. Και χωρίς lock. Ελάχιστα σταμάτα ξεκίνα στα οποία τα πήγε καλά. Βέβαια η άμμος το γονάτιζε, είναι σαν να οδηγάς σε ανηφόρα. Λιγότερο γκάζι και περισσότερες αλλά σταθερές στροφές είναι ο καλύτερος τρόπος. Είναι ελαφρύ και αυτό είναι πολύ σημαντικό στην άμμο...
απόλυτα λογική αυτή η συμπεριφορά της ροπής...με τρίτη οπωσδήποτε το καταλαβαίνεις, αλλά εχεις το περιθώριο κατεβάσματος σε δευτέρα...πρόβλημα θα υπήρχε (για την έλλειψη αργού) αν ήσουν με πρώτη και έπρεπε να κατεβάσεις κι άλλο, να κινηθείς ακόμη πιο αργά...αλλά όπως είδες δεν!!!(θυμησου αυτό, την πρώτη ρελαντι σε παγωμενο χιονι, δεν γλυστρας δεν σπινιάρεις)
-
Λέτε το racechip να έχει κανένα θέμα με το ECO MODE? Πάντος με 500 να έχεις αύξηση 30%+ είναι τσάμπα. Παλιά για να πάρεις 15-20 άλογα ήθελες τα τριπλάσια. Αυτή την «τρύπα» απόδοσης κάτω από τις 1500 με έχει εκνευρίσει 2-3 φορές, υπάρχει περίπτωση να μειώνεται από το chip? Γιατί για να κοντύνει η πρώτη και να είναι ανέφικτο....
-
Ο χρήστης advrider έγραψε:
Λέτε το racechip να έχει κανένα θέμα με το ECO MODE? Πάντος με 500 να έχεις αύξηση 30%+ είναι τσάμπα. Παλιά για να πάρεις 15-20 άλογα ήθελες τα τριπλάσια. Αυτή την «τρύπα» απόδοσης κάτω από τις 1500 με έχει εκνευρίσει 2-3 φορές, υπάρχει περίπτωση να μειώνεται από το chip? Γιατί για να κοντύνει η πρώτη και να είναι ανέφικτο....καλά πρόλαβες και το τσιπάρησες?
-
Όχι, μετα τις 10.000 χλμ
-
δεν χρειάζεται φίλος, ούτε να κοντύνει άλλο...ρελαντί είσαι στις 800 ακουμπάς γκαζι κ 1500...ποια τρύπα??? απλώς εξικοίωση με τα αμάξι χρειάζεται περισσότερο κ ανάλογα τις συνθήκες...μην τρελένεστε...
Dacia Duster