Πιστεύω οτι το duster έγινε τόσο δημοφιλές όχι γιατί έχει τις κορυφαίες έκτος δρόμου δυνατότητες (LC, Rubicon, G class κτλ) ούτε γιατί ταξιδεύει σα σεντάν (octavia, insignia κτλ) αλλά γιατί κάνει το 80%-90% των προαναφερθέντων μοντέλων σε ενα προσιτό πακέτο με χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης. Όλα αυτά σε συνδυασμό με έναν Έλληνα που λόγω κρίσης δειλά δειλά πετάει από πάνω του το νεοπλουτισμό και την επιδειξιομανία, το κάνει ιδανική επιλογή.
Το θέμα βέβαια εχει εξαντληθεί σε περισσότερες από 400 σελίδες
Youtube Video
( Το Duster στο video πιθανοτατα φοραει τα malatesta KAIMAN ενω τα σαμουρια λαστιχα για τρακτερ)
Τώρα το γιατί κάποιος να πάρει 2wd suv κτλ ποτέ δεν το κατάλαβα. Αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση που είναι τελείως υποκειμενικό θέμα, σε όλους τους άλλους τομείς είναι προτιμότερο να πάρεις ένα ψηλόμμενο station παρά ένα 2wd suv.
Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος, ένα suv δεδομένου ότι φοράει το ίδιο σασί με την 4χ4 έκδοση του έχει κάποιους εγγενείς περιορισμούς. Οι θόλοι του είναι μεγαλύτεροι για να μπορεί η ανάρτηση να έχει σωστή άρθρωση σε offroad καταστάσεις (μειωμένοι χώροι στο πορτ παγκαζ), η αεροδυναμική του είναι χειρότερη για να δοθούν έχτρα μοίρες σε προσέγγιση – φυγή, είναι χειρότερο οδηγικα γιατί τα 20+ εκατοστά από το έδαφος χρησιμεύουν μόνο σε καταστάσεις που ένα 2wd δεν μπορεί να προσεγγίσει. Τέλος, είναι λίγο ντροπή να έχεις ένα φαινομενικά άγριο suv και να μην μπορείς να περάσεις 5 πόντους χιόνι, λίγο λάσπη ή ακόμα χειροτέρα 10 μέτρα αμμουδιά.