Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 56
    • Best 0
    • Groups 0

    advrider

    @advrider

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    56
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    advrider Unfollow Follow

    Latest posts made by advrider

    • RE: Dacia Duster

      Ο χρήστης panpat έγραψε:
      Καλησπέρα παιδιά,
      το κόστος για αλλαγή ιμάντες χρονισμού, ίμαντες δυναμό και αλλαγή λαδιών φίλτρου λαδιού φίλτρο καυσίμου και αέρος και αλλαγή βαλβολίνες μπρος-πίσω στα 130,000 κόστισε 420ευρώ. Τώρα είναι καιρός όμως για αλλαγή αμορτισέρ γιατί βγάζουν λάδια. Καμιά ιδέα?
      ΥΓ: Στα 80000 άλλαξα πάλι και είχα βάλει bilstein b4, τώρα λέω να μην βάλω τα ίδια όμως γιατί δεν έμεινα ευχαριστημένος.

      Το B8 το έχεις δει ?

      Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      advrider
    • RE: Dacia Duster

      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
      Στα 105000 χλμ (μέσα σε 3,5 χρόνια) ένα άκυρο έφαγα ακόμη σήμερα για την αντικατάσταση του ιμάντα από τον μηχανικό μου. Πριν τα 120000 χλμ με διαβεβαίωσε πως δεν συντρέχει λόγος για να γίνει η αντικατάσταση ή τα 6 χρόνια (όποιο έρθει πρώτο).

      ΥΓ το κόστος αν και υψηλό συμπεριλαμβανομένης και της αντλίας μια χαρά μου φαίνεται σε σχέση με ότι άκουσα κατά καιρούς.

      Ο πατέρας μου καθε 60000 εσκαγε 400 ευρώ σε ιμάντες κτλ. Vag group my ass....

      Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      advrider
    • RE: Dacia Duster

      Ο χρήστης advrider έγραψε:

      Σου ρίχνω! Ειμαι σε μόνιμη άδεια! Καλές βόλτες λοιπόν,

      🙂

      Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Οι διακοπές σχεδόν τελείωσαν. Κάναμε 1500+ χιλιόμετρα σε κάθε είδους έδαφος με χιόνια, λασπες και πολύ βροχή. Το dusteρακι μας έκανε όλα τα κέφια και εκαψε γύρω στα 110 ευρώ. Τα yokohama αποδείχθηκαν μια πολύ καλή all-around επιλογή.

      Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      advrider
    • RE: Dacia Duster

      Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
      Σου ρίχνω! Ειμαι σε μόνιμη άδεια! Καλές βόλτες λοιπόν,

      🙂

      Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      advrider
    • RE: Dacia Duster

      Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
      Αντε,με το καλό να το παραλάβεις!

      Χαχαχα 4 μέρες για την άδεια εννοώ!

      Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      advrider
    • RE: Dacia Duster

      Άντε 4 και σήμερα για να δοκιμαστεί το τερατακι και στις ομορφιές των βουνών της ηπείρου. Λένε για χιόνια οπότε το σκηνικό αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον… !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      advrider
    • RE: Dacia Duster

      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
      Οι μέρες που πέρασαν ήταν πολύ όμορφες. Από χθες ο καιρός άλλαξε. Οι περισσότερες ελιές μαζεύτηκαν και το duster κινήθηκε πολύ μέσα σε ελαιώνες της Ευβοιας καθώς και στα Λουκίσια Σκορπονέρια. Αρκετοί τενεκέδες λάδι μεταφέρθηκαν με περισσή άνεση και ασφάλεια. Δεν μπορώ να μην παρατηρήσω την απίστευτη ευκολία φόρτωσης και την πολύ καλή χωροθέτηση του χώρου αποσκευών. Μέχρι και 10 τενεκέδες μεταφέρονται δίχως καν να χρειαστεί να ρίξει ο οδηγός τα πίσω καθίσματα. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να με εκπλήσσει ευχάριστα ενώ για άλλη μια φορά μπόρεσα να διαπιστώσω πως είτε φορτωμένο ή άδειο είναι εξαιρετικά άνετο και δυνατό στο δρόμο και το χώμα. Η αίσθηση πως δεν μπορεί να κολλώσει πουθενά και η Ιαπωνική αξιοπιστία του με κάνουν να πιστεύω πως έδωσα τελικά... πάρα πολύ λίγα χρήματα και πήρα πάρα πολύ αυτοκίνητο και το πιο σημαντικό για κάθε καιρό και τερέν. Ισως αν ήταν 4χ4 να μπορούσα να κάνω περισσότερα αλλα να πω την αλήθεια έχω στερέψει από ιδέες. Όπου και να το πήγα, ότι και να του ζήτησα μου το πρόσφερε και μάλιστα με το παραπάνω.

      Με το Duster την έβγαλες λάδι!! 🙂

      Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      advrider
    • RE: Dacia Duster

      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:

      Στην κουβέντα σου δεν έχεις εν πολλοίς άδικο. Από εκεί και μετά και χίονι, λάσπη έχω πατήσει και βγήκα χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία ακόμη και με το 4χ2 που έχω εγώ. Στα χρήματα που ζητούσε όταν το πήρα υπήρχαν πολύ αξιόλογες προτάσεις που ευχαρίστως θα επέλεγα σε άλλες κατηγορίες αλλά λόγω της γειτονιάς μου θα τα ταλαιπωρούσα πολύ. Το 4χ2 αποδείχθηκε για εμένα η χρυσή τομή. Μεγάλο συν σε σχέση με το 4χ4 είναι η καλύτερη μέση κατανάλωση και ο λίγο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών. Ειδικά ως προς το θέμα της κατανάλωσης να σου γράψω πως επειδή κάνω το ελάχιστο 30000χλμ το χρόνο η συνολική διαφορά στα αναλωθέντα λίτρα σε σχέση με το 4χ4 είναι μεγάλη.

      Τελικά, το σημαντικότερο είναι η επιλογή που κάναμε να καλύπτει τις ανάγκες μας και να μας κάνει χαρούμενους είτε αυτό είναι η διάσχιση της Πίνδου είτε η καθημερινή μετακίνηση από το σπίτι στο γραφείο.

      Μη νομίζεις φίλε ότι δεν καλοβλέπω το 4χ4. Είμαι τόσο ικανοποιημένος από την επιλογή μου που δεν το κρύβω και το έχω ξαναγράψει. Αν με το 4χ2 όλα πηγαίνουν τόσο μα τόσο καλά, πολλάκις αναρωτήθηκα τι θα έκανα αν είχα το 4χ4. Την απάντηση την έδωσαν τα δύο καινούργια duster που είδα να κόβουν βόλτες στους κατσικόδρομους πάνω από το σπίτι μου. Σε αυτά τα μονοπάτια εκτός από κατσίκια και τζομπάνηδες μόνο δεξαμενές νερού πυροπροστασίας θυμίζουν την ανθρώπινη παρουσία. Εκεί τα τελευταία 6 χρόνια έχω δει να ανεβαίνουν μόνο wrangler, pathfinder και άλλα real offroad animals

      Αν εννοείς τα σημεία προς τη σπήλιά του Νταβέλη, τα έχω κάνει και με το jimny και με το duster. Βέβαια, με το duster έκανα πίσω σε αρκετά σημεία λόγω του ότι είναι καινούριο και όχι λόγω δυνατοτήτων. Σε κάθε περίπτωση, δεν είμαι πια ο κανίβαλος που ήμουν πιτσιρίκας, τώρα με την οικογένεια αναζητάμε το εκδρομικό off road. Για παράδειγμα, πρόσφατα ξεκινήσαμε από μεγάλο χωριό, περάσαμε την καλιακούδα και κατεβήκαμε στον κρικελοποταμο για πικ νικ. Αυτό το ρουμάνικο “παιχνιδι” έχει γίνει το όχημα απόδρασης μας, χωρίς να χρειαζεται να κάνεις κουμπάρο το βενζίνα και το μηχανικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      advrider
    • RE: Dacia Duster

      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
      Στην κουβέντα σου δεν έχεις εν πολλοίς άδικο. Από εκεί και μετά και χίονι, λάσπη έχω πατήσει και βγήκα χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία ακόμη και με το 4χ2 που έχω εγώ. Στα χρήματα που ζητούσε όταν το πήρα υπήρχαν πολύ αξιόλογες προτάσεις που ευχαρίστως θα επέλεγα σε άλλες κατηγορίες αλλά λόγω της γειτονιάς μου θα τα ταλαιπωρούσα πολύ. Το 4χ2 αποδείχθηκε για εμένα η χρυσή τομή. Μεγάλο συν σε σχέση με το 4χ4 είναι η καλύτερη μέση κατανάλωση και ο λίγο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών. Ειδικά ως προς το θέμα της κατανάλωσης να σου γράψω πως επειδή κάνω το ελάχιστο 30000χλμ το χρόνο η συνολική διαφορά στα αναλωθέντα λίτρα σε σχέση με το 4χ4 είναι μεγάλη.

      Τελικά, το σημαντικότερο είναι η επιλογή που κάναμε να καλύπτει τις ανάγκες μας και να μας κάνει χαρούμενους είτε αυτό είναι η διάσχιση της Πίνδου είτε η καθημερινή μετακίνηση από το σπίτι στο γραφείο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      advrider
    • RE: Dacia Duster

      Πιστεύω οτι το duster έγινε τόσο δημοφιλές όχι γιατί έχει τις κορυφαίες έκτος δρόμου δυνατότητες (LC, Rubicon, G class κτλ) ούτε γιατί ταξιδεύει σα σεντάν (octavia, insignia κτλ) αλλά γιατί κάνει το 80%-90% των προαναφερθέντων μοντέλων σε ενα προσιτό πακέτο με χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης. Όλα αυτά σε συνδυασμό με έναν Έλληνα που λόγω κρίσης δειλά δειλά πετάει από πάνω του το νεοπλουτισμό και την επιδειξιομανία, το κάνει ιδανική επιλογή.
      Το θέμα βέβαια εχει εξαντληθεί σε περισσότερες από 400 σελίδες

      Youtube Video

      ( Το Duster στο video πιθανοτατα φοραει τα malatesta KAIMAN ενω τα σαμουρια λαστιχα για τρακτερ)

      Τώρα το γιατί κάποιος να πάρει 2wd suv κτλ ποτέ δεν το κατάλαβα. Αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση που είναι τελείως υποκειμενικό θέμα, σε όλους τους άλλους τομείς είναι προτιμότερο να πάρεις ένα ψηλόμμενο station παρά ένα 2wd suv.
      Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος, ένα suv δεδομένου ότι φοράει το ίδιο σασί με την 4χ4 έκδοση του έχει κάποιους εγγενείς περιορισμούς. Οι θόλοι του είναι μεγαλύτεροι για να μπορεί η ανάρτηση να έχει σωστή άρθρωση σε offroad καταστάσεις (μειωμένοι χώροι στο πορτ παγκαζ), η αεροδυναμική του είναι χειρότερη για να δοθούν έχτρα μοίρες σε προσέγγιση – φυγή, είναι χειρότερο οδηγικα γιατί τα 20+ εκατοστά από το έδαφος χρησιμεύουν μόνο σε καταστάσεις που ένα 2wd δεν μπορεί να προσεγγίσει. Τέλος, είναι λίγο ντροπή να έχεις ένα φαινομενικά άγριο suv και να μην μπορείς να περάσεις 5 πόντους χιόνι, λίγο λάσπη ή ακόμα χειροτέρα 10 μέτρα αμμουδιά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      advrider
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr